Jump to content

Recommended Posts

  • 4 months later...
buna ziua.. am si eu probleme cu cheia de la un bmw e60, am citit toate mesajele de aici insa eu am doar o singura cheie... intr`o zi am vrut sa deschid masina din telecomanda insa nu a mai mers... pana atunci a functionat perfect... ar trebui sa urmez si eu pasii de reinitializare??? sau poate ar trebui sa schimb acumulatorul, care e lipit de placa telecomenzii...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Buna! si eu acuma miam luat un bmw 2.5 tds 1997 si am primit numai 3 chei una cu telecomanda si una de plastic si inca una de rezerva. am fost la test si mia aratat ca telecomanda este cheia numarul 2 deci pe numarul 1 nu mia dat fostul proprietar(masina e din germania)... si astazi am tot incercat sa initializez cheia dar cand las butonul led-ul depe cheie incepe sa clipeasca si cand sfarseste aud numai un zgomot mic "tkk" de sub volan parca ceva sar activa dar nu se inchide si deschide usa asa cum ar trebui... si nici dupa aia nu imi functioneaza telecomanda. mersi pentru ajutor
Link to comment
Share on other sites

Eu am alta problema. Daca imi memorez pozitiile de la scaun si oglinzi pe butonul 1, atunci cand deschid masina a2a zi nu mai sunt aceleasi. Daca mi le memorez pe butonul 2, mi le tine minte. Probabil ca butonul unu e pt cheia 1 si butonul 2 e pt cheia 2. Mi s-ar fi parut normal ca pt fiecare chie sa iti memoreze ambele pozitii ale scaunelor nu sa fie pozitia 1pt chia 1 si 2 pt 2.Mai enervant e ca, cateodata uita sa iti mai ridice/traga volanul atunci cand cobori din masina. Aripioarele scaunelor le desface tot timpul. Vi s-a intamplat?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

imposibil, am masurat toate contactele si toate sunt ok.

aseara, cand am dat o tura cu un prieten mi-a zis ca are si el aceeasi problema cu cheia... am comandat acumulatorul ala din cheie, cand imi ajunge mai desfac inca o data cheia si verific.

Si eu am o problema cu una din chei.

E87.

Prima cheie merge ok

A doua merge sa pornesc motorul,merge sa descui ,insa cand dau sa incui nu face nimic.

Pare "turnata" ,ca sa o desfac ,ar trebui sa o tai cu un cutter,etc.

Intrebarea e:O fi butonul defect(mizerie,condens,contact prost,etc) sau altceva?

Sfaturi?

 

Inca nu am rezolvat problema.De reintializat nu stiu daca are rost,din moment ce merge si sa pornesc si sa descui.

Idem si cu schimbatul acumulatorului.Nu am taiat-o inca.

Ma gandesc ca butoanele de inchidere si portbagaj au contactele uzate,murdare.

idei?

Ps:Cheia e dreptunghiulara,pt E87

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
va salut!am si eu o problema cu cheia(e39,520d,2001.nu functiona nimic adica nu pornea motorul si nici nu mergea telecomanda,am desfacut-o si am vazut ca o piesa foarte mica era dezlipita si lipita pe un abtibild cu un cod de bare(abtibildu fusese lipit pe piese si in timp probabil sa ridicat in sus cu tot cu piesa aceea.va rog daca stiti un electronist care sa se priceapa la astfel de piese(minuscule)pentru ca ma dat-o cuiva si cred ca nu a facut treaba buna.va multumesc!piesa este cea incercuita din poza..si acumulatorul l-am dat acum jos,deci nu e problema de baterie..

post-185-0-18400600-1329244342_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 6 months later...

buna ziua,

am un Bmw 530XD E60 din 2005. am primit 2 chei, plus o carcasa de plastic in torpedou. am folosit prima cheie pana acum 2 ani cand nu prea mai mergea deschisa masina decat de foarte aproape. am inceput sa folosesc a doua cheie, care desi nu o folosisem niciodata a mers din prima dar, distanta de la care fuctioneaza era destul de mica, 3-4 metri. acum a ajuns sa funtioneze la maxim 2 metri de masina. Cei de bmw mi-au spus ca imi trebuie o cheie noua ca s-a dus acumulatorul care nu se poate inlocui pentru ca cheia este turnata. pret: 350 Euro.

Rugamintea mea catre voi cei mai cunoscatori, este sa ma ajutati cu raspunsul la la urmatoarea intrebare: Se poate schimba numai acumulatorul ? si daca da, este necesar sa schimb si carcasa cheii?

postez si o poza cu cheia.

multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pai daca zici ca pana la urma ai deschiso din cheie(buton), inseamna ca nu trebuie setata, ea comunica cu masina. A mai avut cineva o problema asemanatoare, din cate imi amintesc colegii ziceau de ceva modul/releu care nu mai cupleaza numa cand vrea el.
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

da am reusit :twoup: . dar am observat ceva. am reusit sa fac o cheie si am incercat si cu a 2-a cheie ,am facuto si pe cea de a 2-a , dar nu merg ambele cheii sa deschida si inchida masina. merge doar una. daca o faci si pe a 2-a se strica prina cheie sau daca faci prima cheie se strica ceea de a 2-a cheie

 

1. baga cheia in pozitia 1 si revino inapoi in max 5 sec

2. scoate cheia din contact

3. tine apasat butonul lock (2).

4. apasa de 3 ori pe unlock (1) in max 10sec (butonul lock il ti apasat)

 

toate acestea trebuie sa le faci din interioru masini si sa nu ai usile blocate.

 

eu nu am reusit sa fac deoarece blocam usile .

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 7 months later...

Inca nu am rezolvat problema.De reintializat nu stiu daca are rost,din moment ce merge si sa pornesc si sa descui.

Idem si cu schimbatul acumulatorului.Nu am taiat-o inca.

Ma gandesc ca butoanele de inchidere si portbagaj au contactele uzate,murdare.

idei?

Ps:Cheia e dreptunghiulara,pt E87

 

Am si eu aceeasi problema cu cheia de la E87.Poti sa-mi spui daca ai rezolvat-o si cum ??????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Am si eu aceeasi problema cu cheia de la E87.Poti sa-mi spui daca ai rezolvat-o si cum ??????

Ma inscriu si eu cu aceeasi problema la E87, o inchid din interior si apoi portiera soferului cu cheia,iar la deschidere functioneaza din telecomanda, din ce am vazut cheia e sertizata si trebuie taiata ca sa ii schimbi acumulatorul,inca sunt in cautare de solutii,eventual o caracasa noua si un acumulator sa vad daca se rezolva problema.

Edited by george.gabriel88
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salutare tuturor. Am un E46 din 2004 318d FL cu chei romb. Din 2007 de cand am masina si pana in prezent am mers cu o singura cheie (mai am inca o cheie noua romb si una de service din plastic gri). Masina nu mai porneste cu vechea cheie. I-am facut reinitializarea ambelor chei. Rezultat : ambele chei inchid si deschid perfect masina din telecomanda insa vechea cheie nu poate porni masina, doar cea noua care a stat la pastrat timp de 10 ani. Ma gandesc ca nu este problema acumulatorului atata vreme cat deschide si inchide perfect. Cum pot rezolva problema ? Multumesc !!! Edited by Andrei Dumitrache
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Am si eu o problema la fel.nu mai functioneaza cheia nici cum,doar ca sa o pornesc in rest deschid cu cheia metalica.m.am uitat la sigurante si is bune.Am mai patit asa si si-a revenit.Specific ca s-a intamplat dupa ce am dus.o la spalat dar doar interior...nush ce s.a intamplat.pls careva care stie.e un touring din 2009.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.