Jump to content

Tester


Catalinu

Recommended Posts

Salutare,

 

Am si eu un e46 320d,2000 achizitionat de cateva luni.

Mi se pare ca nu trage cum trebuie si ma bate gandul sa ii fac un tester pe calc.

Se poate sa imi dauneze cu ceva la masina(partea electronica) in caz ca omul care imi face testul nu se pricepe prea bine sau vrand sa imi corecteze vreo eroare imi da peste cap ceva...?

Stiti vreun caz cand de la un tester masina a mers mai prost decat inainte sau i s-a marit consumul...?

Cum se manifesta masina cand debitmetrul sau catalizatorul sunt de vina?

PS: Mie mi se par cam neconcludente si nesigure aceste testere pt ca la un golf nu mi s-au furnizat niste raspunsuri corecte.

 

Merci anticipat!

Link to comment
Share on other sites

deci, cand mergi la un tester sunt mai multe lucruri care pot influenta rezultatul verificarii... prima conditie este ca cel care face testul sa aiba conectorii adecvati si softul necesar pentru modelul de masina testat, a doua conditie este sa interpreteze corect parametrii pe care computerul de test ii citeste din computerul masinii... cazul cu Golful de care povestesti tu cred ca se datoreaza incompetentei utilizatorului testerului... degeaba testerul afiseaza o eroare sau ofera niste parametrii daca cel care ii citeste nu stie ce sa faca cu ei... in mod general am inteles ca providerul testerului ofera si o baza de date de probleme ce pot fi identificate direct de computer dar majoritatea testerilor de la noi nu prea dau banii si pe baza de date si se bazeaza pe ceea ce cunosc ei deci trebuie sa te bazezi pe ceea ce iti spun ei...

o verificare normala cu testerul la masina nu are cum sa afecteze mersul masinii pentru ca prin aceasta verificare nu se face decat o citire a datelor din computerul masinii si nu se scrie nimic in respectivul computer...

 

 

daca tie ti se pare ca ai ceva probleme cu masina mai bine posteaza problema aici si o sa incercam sa ne dam cu pararerea... e greu sa-ti insiruim noi toate problemele potentiale legate de anumite parti din masina pentru ca se manifesta in mod diferit la fiecare... de exemplu debitmetrul poate scadea puterea maxima a masinii in mers sau sa genereze un mers in valuri al motorului (neliniar adica) sau sa creeze probleme la relanti sau alte chestii... deci, mai bine spune tu ce ti se pare ca nu merge cum trebuie si apoi cineva tot o sa-ti dea vreo idee...:blink: sau iti recomandam un tester si gata...:)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

deci, cand mergi la un tester sunt mai multe lucruri care pot influenta rezultatul verificarii... prima conditie este ca cel care face testul sa aiba conectorii adecvati si softul necesar pentru modelul de masina testat, a doua conditie este sa interpreteze corect parametrii pe care computerul de test ii citeste din computerul masinii... cazul cu Golful de care povestesti tu cred ca se datoreaza incompetentei utilizatorului testerului... degeaba testerul afiseaza o eroare sau ofera niste parametrii daca cel care ii citeste nu stie ce sa faca cu ei... in mod general am inteles ca providerul testerului ofera si o baza de date de probleme ce pot fi identificate direct de computer dar majoritatea testerilor de la noi nu prea dau banii si pe baza de date si se bazeaza pe ceea ce cunosc ei deci trebuie sa te bazezi pe ceea ce iti spun ei...

o verificare normala cu testerul la masina nu are cum sa afecteze mersul masinii pentru ca prin aceasta verificare nu se face decat o citire a datelor din computerul masinii si nu se scrie nimic in respectivul computer...

daca tie ti se pare ca ai ceva probleme cu masina mai bine posteaza problema aici si o sa incercam sa ne dam cu pararerea... e greu sa-ti insiruim noi toate problemele potentiale legate de anumite parti din masina pentru ca se manifesta in mod diferit la fiecare... de exemplu debitmetrul poate scadea puterea maxima a masinii in mers sau sa genereze un mers in valuri al motorului (neliniar adica) sau sa creeze probleme la relanti sau alte chestii... deci, mai bine spune tu ce ti se pare ca nu merge cum trebuie si apoi cineva tot o sa-ti dea vreo idee...:blink: sau iti recomandam un tester si gata...:)

63904[/snapback]

Masina nu pare la prima vedere sa aiba ceva: se tureaza, merge normal relantiul, dar nu are acea zvacnire care sa te "bage in scaun".

Am mers zilele trecute cu un Peugeot 307 hdi de 110 cp si vreau sa spun ca am ramas masca: masina "rupe", da rusine la bmw-ul meu clar.

Chestia asta m-a cam pus pe ganduri.

Link to comment
Share on other sites

Masina nu pare la prima vedere sa aiba ceva: se tureaza, merge normal relantiul, dar nu are acea zvacnire care sa te "bage in scaun".

Am mers zilele trecute cu un Peugeot 307 hdi de 110 cp si vreau sa spun ca am ramas masca: masina "rupe", da rusine la bmw-ul meu clar.

Chestia asta m-a cam pus pe ganduri.

63905[/snapback]

 

debitmetrul pare sa fie prima chestie care imi trece prin cap... daca ai vre-un amic cu acelasi model de masina schimba debitmetrul cu al lui si vezi ce iese... si a mea a cam facut la fel... nu prea rupea si dupa ce i-am schimbat debitmetrul a fost alta viata... apropos, daca e debitmetrul schimba filtrul de aer (si in general obisnuieste-te sa-l schimbi mai des decat uleiul adica la maxim 5-6 mii de km... in Romania e foarte mult praf si asta poate dauna mersului in general si poate strica debitmetrul foarte usor si repede)... apropos, acceleratia e liniara?

Link to comment
Share on other sites

debitmetrul pare sa fie prima chestie care imi trece prin cap... daca ai vre-un amic cu acelasi model de masina schimba debitmetrul cu al lui si vezi ce iese... si a mea a cam facut la fel... nu prea rupea si dupa ce i-am schimbat debitmetrul a fost alta viata... apropos, daca e debitmetrul schimba filtrul de aer (si in general obisnuieste-te sa-l schimbi mai des decat uleiul adica la maxim 5-6 mii de km... in Romania e foarte mult praf si asta poate dauna mersului in general si poate strica debitmetrul foarte usor si repede)... apropos, acceleratia e liniara?

63906[/snapback]

Faza e ca nu am nici un prieten cu bmw.

Cand am cumparat masina am schimbat uleiul si toate filtrele(inclusiv aer) si nu s-a simtit nimik in mersul masinii; am facut de atunci 4 mii km.

Ma gandesc sa nu fie turbina, catalizatorul sau injectoare infundate, dar un mecanic care a vazut-o a zis ca turbina merge(dupa auz se pare).

Acceleratia pare ok, dar mi se pare ca raspunde cam greu: trebuie sa bagi piciorul mai tare, la Peugeot cum o piscai se simtea bine de tot.

Motorul urca in ture mai greu decat la Peugeot, dar totusi urca liniar.

Link to comment
Share on other sites

Faza e ca nu am nici un prieten cu bmw.

Cand am cumparat masina am schimbat uleiul si toate filtrele(inclusiv aer) si nu s-a simtit nimik in mersul masinii; am facut de atunci 4 mii km.

Ma gandesc sa nu fie turbina, catalizatorul sau injectoare infundate, dar un mecanic care a vazut-o a zis ca turbina merge(dupa auz se pare).

Acceleratia pare ok, dar mi se pare ca raspunde cam greu: trebuie sa bagi piciorul mai tare, la Peugeot cum o piscai se simtea bine de tot.

Motorul urca in ture mai greu decat la Peugeot, dar totusi urca liniar.

63910[/snapback]

atunci klar debitmetrul... oricum ca sa nu dai banii degeaba verifica la un tester... e foarte usor sa-si dea seama daca chiar e debitmetrul pentru ca vede klar flusul de aer pe care il primeste motorul...

Link to comment
Share on other sites

Si eu am tot un E46 320d,iar ce spui tu..cred ca asa e la toate.Mie mi se pare ca e greoaie masina..iar daca nu ai calcat-o la 2000 rpm si nu ai schimbat-o exact cand trebuie, degeaba! In legatura cu pedala de acceleratie , asa e , e mai tare..nu raspunde la orice pishcatura DECAT DACA ARE TURATIA POTRIVITA. Normal ca e posibil insa sa ai si ceva probleme, dar oricum masina nu e cum ma asteptam eu sa fie inainte sa o iau..Depinde si din ce masina te-ai dat jos inainte de E46 :blink:
Link to comment
Share on other sites

eu mai plec in depasiri si de la sub 2000rpm .... si cand apas acceleratia, accelereaza..... un pic mai incet la inceput si apoi...... se dezlantuieeeeeeeee.... peste 2500rpm ...... e visul ei.... peste 3000 pazeaaaaaaaa

 

In fine...... sub 2000rpm si eu simt ca un lag ... cateodata ma enerveaza dar imediat isi da drumul....

 

aceeasi impresie am avut si eu cu pejo 110cp....prietena mea are...si l'am condus slava domnului..... insa.... ce ma gandesc eu.... o fi mai usor ala, apoi cutia de viteze altfel compartimentata, viteza maxima.... parca eu nu am depasit 185 sau 195 nu mai stiu .. dar prca 185... urca greu dupa 160-170.... si cred ca intr-un final e doar feelingul.... iti spun clarrrrr ca e diferenta la acceleratie pe testate.... in treapta 1 mi se pare ca se duce furtunos pejoul fata de bmw. Cum ziceai ca doar apasai pe pedala si poc ... pleca la pejo.. e adevarat.... acceleratia masinii e dozata intr-o cursa mai mica a pedalei.... la bmw acceleratie exista pe toata cursa pedalei....apasa mai tare pedala si la bmw si o sa vezi....oricum privind performantele... crede-ma ca lasam in spate un pejo 307

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.