Jump to content

bmw m5 sau 535d m pachet


fortdoe

Recommended Posts

Are cuplu enorm pt depasiri, consum mic cat sa ajungi aproape la Viena cu un plin, mai silentios ca o benzinara la viteze mari. Pe autostrada sa mergi tare sute de km cu un M5, ajungi sa te saturi sa auzi turatiile alea pt ore intregi.

 

Poveşti.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

nu sunt povesti.. am mers 5000km prin europa cu rx8 care avea 10000rpm pe bord ..si e placut sa auzi turatii cand vrei sa te distrezi..dar la drum lung cu viteza mare peste 200 (ca de aia ai motor puternic)..te saturi.. m5-ul e mai antifonat..dar din ce am vazut pe youtube..tot se aude motorul. Iar RX8-ul are cel mai silentios motor pe benzina la relanti si rpm putine pe care l-am auzit, excluzand hibridele.

 

Nu ma intelege gresit, M5-ul e peste 535 la toate capitolele in afara de consum, ador V10-le.

Dar toate beneficiile fata de 535 nu justifica pretul mare de achizitie, consum urias, consumabile scumpe, taxe si asigurari mari. Raportul ce primesti fata de ce platesti este mai bun la 535d.

 

Dupa cum si clarkson a demonstrat 535-ul e mai silentios ca 545i-ul in mers, ca sa nu mai zic m5

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

nu sunt povesti.. am mers 5000km prin europa cu rx8 care avea 10000rpm pe bord ..si e placut sa auzi turatii cand vrei sa te distrezi..dar la drum lung cu viteza mare peste 200 (ca de aia ai motor puternic)..te saturi.. m5-ul e mai antifonat..dar din ce am vazut pe youtube..tot se aude motorul. Iar RX8-ul are cel mai silentios motor pe benzina la relanti si rpm putine pe care l-am auzit, excluzand hibridele.

 

Nu ma intelege gresit, M5-ul e peste 535 la toate capitolele in afara de consum, ador V10-le.

Dar toate beneficiile fata de 535 nu justifica pretul mare de achizitie, consum urias, consumabile scumpe, taxe si asigurari mari. Raportul ce primesti fata de ce platesti este mai bun la 535d.

 

Dupa cum si clarkson a demonstrat 535-ul e mai silentios ca 545i-ul in mers, ca sa nu mai zic m5

 

M5-ul nu e deloc obositor la vitezĂŁ, eu am mers cu M5 E39 Âşi era super bine antifonat, poĂži merge fĂŁrĂŁ probleme pe distanĂže mari.

 

Nu cred cã e ok sã iei ca etalon RX8-ul pentru toate motoarele pe benzinã, mai ales cã e o maºinã sport pur sânge.

M5 este un sedan sport, e practic un seria 5 cu foarte multĂŁ putere, are Âşi o laturĂŁ practicĂŁ.

 

Toate acele beneficii se justificĂŁ dacĂŁ Ăži le permiĂži.

Pânã la urmã, totul este influenÞat de banii pe care-i ai.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Eu m-am obisnuit repede cu sunetul evacuarii, insa pt cei care stateau in spate (la M6), nu era foarte placut, pe langa sunet era si o vibratie permanenta de la evacuare... cam neplacut daca stai chircit acolo cateva ore :)
Link to comment
Share on other sites

Un 545i,550i cel mai bun "compromis" intre cele 2.

 

- sub 6 sec suta

- cuplu de diesel -460 nm +

- v8 aspirat, simplu si fiabil, scapi de problemele cu turbine, injectoare si ce mai pica la diesel.

- pret super bun acum in Germania ( motor mare , nu e M , km putini)

- costuri de intretinere relativ la fel ca la 535d , mai mici cu putin ca la M, ai sanse sa fie mai putin alergata ca un M.

- consum decent la mers normal 10-13 l /100 km.

- nu se aude motorul sub 3000 ture

Link to comment
Share on other sites

Decat un 550i, mai bine m5 oricand chiar daca costa mai mult, ai LSD, cutie SMG, scaune sport cu suport in curbe, si un V10 pur sange si un exterior mai agresiv

Oricum cred ca M5 in modul de 400 de cai consuma cat 550i-ul.

 

La 545, 550 platesti impozit dublu anual fata de 535d, si am inteles ca vor sa il scumpeasca cu 50% anul acesta :)

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

La 545, 550 platesti impozit dublu anual fata de 535d, si am inteles ca vor sa il scumpeasca cu 50% anul acesta :lol:

 

Eii, asa sa-ti tot iei masina cu motor mare , sa stai sa pompezi bani in ea, autonomie 0, cat din timpul asta se foloseste toata puterea? numai zic de circuite , care cel mai apropriat este la unguri la Hungaroring.

Nu ma intelegeti gresit imi plac masinile supersport cu v8-uri sub capota... mai ales M3 e92. Ai si capacitate cilindrica decenta si putere destula. :)

Link to comment
Share on other sites

Decat un 550i, mai bine m5 oricand chiar daca costa mai mult, ai LSD, cutie SMG, scaune sport cu suport in curbe, si un V10 pur sange si un exterior mai agresiv

Oricum cred ca M5 in modul de 400 de cai consuma cat 550i-ul.

 

La 545, 550 platesti impozit dublu anual fata de 535d, si am inteles ca vor sa il scumpeasca cu 50% anul acesta :)

 

Ca si pret un M5 e dublu aproape fata de un 550i, M5 e masina cu pedigree, varf de gama, o masina speciala, tine pretul foarte bine, 550i e o masina cu consum enorm, taxe mari, costuri de intretinere marisoare, performate bunicele,depreciere abrupta, pretul e la fel ca la un 530d, desi noua masina a fost cu cateva zeci de mii mai scumpa ca versiunea diesel.

 

Iar ca intretinere un M5 eu zic ca e dublu fata de un 545i, 550i ( nu neaparat ca preturi pentru piese ci ca frecventa la care ajungi prin reprezentanta cu cate o problema).

 

Daca la o masina care consuma 15-20l /100 km, un disc de frana e 200 euro, un cauciuc nou e 300 euro, mai conteaza cateva "sticle de vin" diferenta la impozit intre 535d si 545i atunci degeaba mai discutam.

La un 535d sau 545i cheltuielile de intretinere sunt de cateva mii bune pe an (2500-3000 ar fi un minim daca masina nu are probleme mari). Daca mai pui si costul carburantului pentru 30000-40000 km, asigurare , Casco etc, se ajunge lejer peste 10.000 euro. La suma asta chiar nu mai conteaza cateva sute de euro diferenta de impozit.

 

535d - e o alegere economica prin prisma consumului de combustibil , desi nu e vreo "primadona" urbana. (la 30-40 mii km pe an scutesti cateva mii bune ).

Link to comment
Share on other sites

Am deschis topicul asta acum ceva vreme. In iulie anul trecut am facut insa alegerea si am luat M5. Este cea mai buna decizie pe care am luat-o. Este o masina de vis, perfecta pt orice situatie. Poti sa o utilizezi si ca o supersportiva si ca masina de familie, pe orice vreme(mult mai bine decat daca ai avea un ferrari) dar cu mare atentie totusi. Consumul nu trebuie adus in discutie pentru ca este mare. Eu sub 20 nu am reusit sa scot in oras. Si asta la un mers normal. La extern tot un mers normal cand pot sa ma abtin consumul este de 12. Astea sunt cifrele reale, nu vreau sa vand masina :) .

Este cu siguranta mult mai scump de intretinut decat orice alt model de la BMW dar daca esti pasionat si iti permiti se merita. Satisfactiile pe care ti le ofera sunt enorme mai ales cand rulezi cu peste 300km. Desigur atunci consumul creste mai mult, dar asta e.

Una peste alta este o masina super reusita. Trebuie insa sa recunosc ca nu este chiar o masina de mers la piata. Este de preferat sa ai si alta masina de zi cu zi si nu spun asta doar prin prisma consumului. Pt Romania masinile astea sunt prea mult, asa ca este mult mai bine sa vada cat mai putin gaurile din asfalt.

Eu unul, am achizitionat acest model doar pt ca sunt pasionat si nimic mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Are cuplu enorm pt depasiri, consum mic cat sa ajungi aproape la Viena cu un plin, mai silentios ca o benzinara la viteze mari. Pe autostrada sa mergi tare sute de km cu un M5, ajungi sa te saturi sa auzi turatiile alea pt ore intregi.

 

PoveÂşti.

Nici eu nu am putut sa cred ca tractoru' va fi vreodata mai silentios, dar........

 

http://www.youtube.com/watch?v=fU4f_NwAfUs

Link to comment
Share on other sites

Am vãzut ºi eu acea prezentare, Însã dã-mi voie sã nu cred cã cineva κi va cumpãra o motorizare diesel În detrimentul unei motorizãri pe benzinã cu gândul la silenÞiozitate.

Când iei diesel, te gândeºti În primul rând la economie.

Link to comment
Share on other sites

Am vãzut ºi eu acea prezentare, Însã dã-mi voie sã nu cred cã cineva κi va cumpãra o motorizare diesel În detrimentul unei motorizãri pe benzinã cu gândul la silenÞiozitate.

Când iei diesel, te gândeºti În primul rând la economie.

Ai dreptate din nou, dar e un atu in plus.

 

P.s. nu sunt si nu voi fi pro disel cel putin in urmatori 5 ani.

 

Voie buna.

Link to comment
Share on other sites

E un atu ĂŽn plus care nu conteazĂŁ. :)

 

Singurele maÂşini pe benzinĂŁ cu care nu poĂži merge la drum lung din cauza sunetului sunt cele cu tobĂŁ sport, alea ĂŽntr-adevĂŁr sunt o torturĂŁ.

Stiu, am avut nu voi mai avea. Poate ceva mai slabut care sa faca mai urat doar la turati mai mari(daca exista asa ceva) mai vedem.

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Alea fabricate de producãtori de renume nu prea fac urât, Însã costã pe mãsurã.

Nu sunt mulĂži cei care sĂŁ dea 400-500 € pe o tobĂŁ finalĂŁ.

Ahha, dar daca isi face treaba bine si nu pornesti alarmele pe strada cand esti 2k-3k rpm,poate merita. Stai prima data sa reusesc sa-mi cumpar masina asta ca daca o mai lungesc mult disper fara masinuta asta frumoasa, ci

 

Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.