BMWClub: Porneste greu la cald - BMWClub

Jump to content


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Porneste greu la cald (diesel) Rate Topic: ***-- 1 Votes

#1 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 26 November 2006 - 06:01

masina porneste greu cu motorul cald. de exemplu, daca o las o jumatate de ora cu motorul oprit si incerc sa o pornesc, o ia foarte greu, cam la a 3-a cheie.

de curand, am schimbat un injector care nu se afla in parametri. acum toate injectoarele functioneaza aproape de 0, deci sunt bune. inainte de a schimba injectorul masina pornea si mai greu cu motorul cald (ma chinuiam cam 10-20 min sa o pornesc).

am vazut ca pe tester a iesit si speed sensor cu sporadic fault. speed sensor este senzorul de la axul cu came, care si el ar putea fi o cauza pt pornirea greoaie. dar problema e ca porneste greu doar la cald. daca ar fi acest senzor nu ar trebui sa porneasca greu si la rece?
0

#2 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 November 2006 - 06:04

seven, on 26/Nov/2006, 00:01, said:

masina porneste greu cu motorul cald. de exemplu, daca o las o jumatate de ora cu motorul oprit si incerc sa o pornesc, o ia foarte greu, cam la a 3-a cheie.

de curand, am schimbat un injector care nu se afla in parametri. acum toate injectoarele functioneaza aproape de 0, deci sunt bune. inainte de a schimba injectorul masina pornea si mai greu cu motorul cald (ma chinuiam cam 10-20 min sa o pornesc).

am vazut ca pe tester a iesit si speed sensor cu sporadic fault. speed sensor este senzorul de la axul cu came, care si el ar putea fi o cauza pt pornirea greoaie. dar problema e ca porneste greu doar la cald. daca ar fi acest senzor nu ar trebui sa porneasca greu si la rece?
View Post



La un service te-ai gandit sa te duci? :blink:
0

#3 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 26 November 2006 - 06:08

testerul si schimbul injectorului s-a realizat la Trado Motors Iasi - dealer si service BMW Iasi. Ei au spus ca daca mai porneste greu dupa schimbarea injectorului sa schimb cu ochii inchisi senzorul de la axul cu came (speed sensor). dar eu am intrebat de ce porneste greu numai cu motorul cald (o problema mai degraba de injectoare decat de senzor). oricum am sa schimb si senzorul, dar mi-e teama sa nu se schimbe nimic.

This post has been edited by seven: 26 November 2006 - 06:09

0

#4 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 November 2006 - 06:13

seven, on 26/Nov/2006, 00:08, said:

dar eu am intrebat de ce porneste greu numai cu motorul cald (o problema mai degraba de injectoare decat de senzor).View Post



Pai cei de la" reprezentanta" BMW din Romania ce au zis? :blink:

De ce ar fi de la injectoare dupa parerea ta, care ar fi diferenta ,cald/rece?
0

#5 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 26 November 2006 - 06:22

reprez BMW a spus sa schimb senzorul de la axul cu came.

DAR masina porneste greu NUMAI cu motorul cald dupa ce o las o jumate de ora sau o ora cu motorul oprit. testat timp de o saptamana. niciodata cand motorul e rece sau cand o repornesc la un interval scurt. daca ar fi senzorul de la axul cu came ar trebui sa se comporte aleator nu dupa aceasta logica.

faptul ca am schimbat deja un injector si problema nu este inca rezolvata 100% ma face sa cred ca e de la injectoare. mai ales ca simptomele sunt de injectoare - cunosc ceva cazuri asemanatoare.
0

#6 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 November 2006 - 06:29

seven, on 26/Nov/2006, 00:22, said:

reprez BMW a spus sa schimb senzorul de la axul cu came.

DAR masina porneste greu NUMAI cu motorul cald dupa ce o las o jumate de ora sau o ora cu motorul oprit. testat timp de o saptamana. niciodata cand motorul e rece sau cand o repornesc la un interval scurt. daca ar fi senzorul de la axul cu came ar trebui sa se comporte aleator nu dupa aceasta logica.

faptul ca am schimbat deja un injector si problema nu este inca rezolvata 100% ma face sa cred ca e de la injectoare. mai ales ca simptomele sunt de injectoare - cunosc ceva cazuri asemanatoare.
View Post


Ai pm :blink:
0

#7 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 26 November 2006 - 06:38

mersi, apreciez.
0

#8 User is offline   florin33 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 733
  • Joined: 07-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Posted 26 November 2006 - 18:36

Aceeasi problema am avut-o la un 525 tds din 94 e 34 si problema era in pompa de injectie.Din cate imi aduc aminte era vorba de ceva cap hidraulic din pompa care la cald ramanea dilatat.Oricum cand era rece motorul pornea perfect.
Nu stiu daca e la fel si la tine dar sper sa rezolvi problema.
Multa bafta.
0

#9 User is offline   525da 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 577
  • Joined: 29-March 05
  • Gender:Female
  • Location:Bucuresti

Posted 26 November 2006 - 19:32

seven, on 26/Nov/2006, 06:01, said:

masina porneste greu cu motorul cald. de exemplu, daca o las o jumatate de ora cu motorul oprit si incerc sa o pornesc, o ia foarte greu, cam la a 3-a cheie.

View Post

I've been there :blink: .Iesise pe tester senzor axa came,injectorul ,debitmetrul si doua valve.Intai am schimbat senzorul si masina a pornit mereu din prima cheie,chiar inainte de a schimba injectorul si restul.La Filaret senzorul a costat 83,22 euro,acum 2 ani.
0

#10 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 26 November 2006 - 23:39

mersi.

am sa revin cu detalii dupa ce schimb senzorul.
0

#11 User is offline   valllentin 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 720
  • Joined: 06-November 06
  • Location:Iasi

Posted 28 November 2006 - 19:42

seven, on 26/Nov/2006, 06:08, said:

testerul si schimbul injectorului s-a realizat la Trado Motors Iasi - dealer si service BMW Iasi. Ei au spus ca daca mai porneste greu dupa schimbarea injectorului sa schimb cu ochii inchisi senzorul de la axul cu came (speed sensor). dar eu am intrebat de ce porneste greu numai cu motorul cald (o problema mai degraba de injectoare decat de senzor). oricum am sa schimb si senzorul, dar mi-e teama sa nu se schimbe nimic.
View Post



Cat te-a costat injectorul la Trado?
0

#12 User is offline   seven 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 127
  • Joined: 29-June 05
  • Location:Iasi

Posted 12 December 2006 - 21:22

injectorul - 350e
manopera schimbat injector - 50e
senzor de la axul cu came - 85e

dupa ce am schimbat senzorul de la axul cu came porneste bine.
0

#13 User is offline   octavian 

  • Membru
  • Group: BMW Club
  • Posts: 243
  • Joined: 05-May 06
  • Gender:Male
  • Location:IS
  • Interests:computer networks

Posted 01 January 2007 - 22:13

seven, on 26/Nov/2006, 06:22, said:

reprez BMW a spus sa schimb senzorul de la axul cu came.

DAR masina porneste greu NUMAI cu motorul cald dupa ce o las o jumate de ora sau o ora cu motorul oprit. testat timp de o saptamana. niciodata cand motorul e rece sau cand o repornesc la un interval scurt. daca ar fi senzorul de la axul cu came ar trebui sa se comporte aleator nu dupa aceasta logica.

faptul ca am schimbat deja un injector si problema nu este inca rezolvata 100% ma face sa cred ca e de la injectoare. mai ales ca simptomele sunt de injectoare - cunosc ceva cazuri asemanatoare.
View Post


Sunt tot din Iasi si am avut aceeasi problema. Pornea greu numai la cald. S-a rezolvat prin schimbarea a doua injectoare. Problema a fost rezolvata la Trado.
0

#14 User is offline   Kocs 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1044
  • Joined: 19-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 24 March 2007 - 18:36

de aproximativ 2 sapt. masina <320d 2002 150cp> porneste greu la cald la rece o ia bine la cald deobicei porneste la prima cheie da dureaza 5..6 secunde pana porneste acum 2 zile am fost la bavaria pe tester nu a aratat nimic doar ca trebe schimbat senzoru de la ulei ... am citit pe forum da nimic nu ma lamurit ..mecanicul a zis ca sar putea sa fie problema de la o pompa care ar fi cam obosita si se afla sub scaun am uitat cum se numeste ...a mai patit careva problema asta ?! Multumesc
0

#15 User is offline   Cristi SM 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 487
  • Joined: 25-October 06
  • Location:Satu Mare/Cluj

Posted 24 March 2007 - 18:39

Exact aceesi problema o am si eu la E36. Mie mi-au spus ca "curg" injectoarele. Daca rezolvi problema sa ne spui ce a fost. Bafta!
0

#16 User is offline   Vadim 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2210
  • Joined: 11-June 06
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Posted 24 March 2007 - 19:28

Verifica bujiile :blink:
0

#17 User is offline   Kocs 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1044
  • Joined: 19-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 24 March 2007 - 19:57

bujiile alte simptome nu dau ?!...ca mie doar imi porneste greu fum nu scoate.. in mers se comporta perfect acum 1 sapt iam facut si revizia am schimbat filtru de motorina , aer , polen uleiul
0

#18 User is offline   danetz23 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 537
  • Joined: 17-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 28 March 2007 - 14:24

Kocs, on 24/Mar/2007, 18:36, said:

de aproximativ 2 sapt. masina <320d 2002 150cp> porneste greu la cald la rece o ia bine la cald deobicei porneste la prima cheie da dureaza 5..6 secunde pana porneste acum 2 zile am fost la bavaria pe tester nu a aratat nimic doar ca trebe schimbat senzoru de la ulei ... am citit pe forum da nimic nu ma lamurit ..mecanicul a zis ca sar putea sa fie problema de la o pompa care ar fi cam obosita si se afla sub scaun am uitat cum se numeste ...a mai patit careva problema asta ?! Multumesc
View Post


da,eu am avut exact aceeasi problema la diesel,nu te mai chinui sa faci teste si cheltui bani,problema este CAPUL HIDRAULIC LA POMPA DE INJECTIE ala e defect,la test nu apare nimic pt ca o data pornit merge perfect,capul trebuie neaparat schimbat ca altfel intr-o buna zi nu o sa mai pornesti masina,capul se distruge din cauza motorinei din Ro la care nu ai ce sa-i faci,ori de unde cumperi,mai o problema ar fii ca odata ce schimbi capul nu o sa tina prea mult,mecanicii au zis cam max 2 ani si se ajunge la aceeasi problema.....ar trebui sa gasesti si ceva mecanici klumea pt ca altfel poti ajunge mai rau cu masina.....sa ai bafta
0

#19 User is offline   Kocs 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1044
  • Joined: 19-July 06
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 28 March 2007 - 14:39

aha ms .... maine sper sa ajung la mecanic la ce pret gasesc acest cap hidraulic ?!
0

#20 User is offline   danetz23 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 537
  • Joined: 17-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 28 March 2007 - 14:42

Kocs, on 28/Mar/2007, 14:39, said:

aha ms .... maine sper sa ajung la mecanic la ce pret gasesc acest cap hidraulic ?!
View Post


pai la mine la seria 5 E39 a fost anul trecut 20 de mil adus din germania de serviceul unde l-am reparat.....
0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro