Jump to content

probleme E46 318i/2001/tremura f tare si merge in suturi


seful_mic

Recommended Posts

salutare tuturor, acum ma vad si eu nevoit sa apelez la un sfat.

am un 318i/2001/facelift 143CP.

problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord.

Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi)

Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise.

Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva?

Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta.

PS: ste cineva un mecanic bun in constanta?

 

apreciez orice sfat, si binenteles luni voi cauta un tester.

Edited by seful_mic
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, acum ma vad si eu nevoit sa apelez la un sfat.

am un 318i/2001/facelift 143CP.

problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord.

Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi)

Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise.

Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva?

Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta.

PS: ste cineva un mecanic bun in constanta?

 

apreciez orice sfat, si binenteles luni voi cauta un tester.

multam de ajutor :) dar am rezolvat o parte - aveam eroare aprindere un cilindru si am inlocuit bobina de inductie respectiva

Link to comment
Share on other sites

problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord.

Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi)

Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise.

Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva?

Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta.

 

Poate fi debitmetrul.

Nu trebuie resoftatĂŁ maÂşina dacĂŁ scoĂži mufa de la debitmetru.

 

ÂŞuieratul poate fi de la o fisurĂŁ ĂŽn evacuare.

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, acum ma vad si eu nevoit sa apelez la un sfat.

am un 318i/2001/facelift 143CP.

problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord.

Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi)

Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise.

Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva?

Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta.

PS: ste cineva un mecanic bun in constanta?

 

apreciez orice sfat, si binenteles luni voi cauta un tester.

multam de ajutor :) dar am rezolvat o parte - aveam eroare aprindere un cilindru si am inlocuit bobina de inductie respectiva

 

 

aveai eroarea asta si nu ti-au depistat-o la AB? :)

Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor, acum ma vad si eu nevoit sa apelez la un sfat.

am un 318i/2001/facelift 143CP.

problema e in felul urmator: la pornire tremura motorul foarte puternic, si in sarcina merge in suturi, dar se accelereaza. la relanti turatia scade pana chiar la 500rpm, aproape ca moare si trebuie chiar sa accelerez putin sa-l mentin mergand.Martorul de motor s-a aprins in bord.

Mentionez ca exista un mic tremurat si pana acum, la relanti, avea o turatie de ~700rpm (cred ca ar fi trebuit sa aiba un pic mai mult, ~750rpm), insa nici un martor nu era aprins. Am fost la AB cta dar pe tester nu a iesit nici o eroare, ba chiar mai mult ei mi-au spus ca asa trebuie sa faca!?! (neseriosi)

Si acum iata ca s-a intamplat chiar sambata, cand toate service-urile sunt inchise.

Sa fie debitmetrul? daca decuplez mufa trebuie sa ii fac o resoftare cumva?

Si inca un detaliu, inainte se auzea un mic suierat, in special la turatii mai mari, si parca ultima data se auzea ceva mai tare suieratul asta.

PS: ste cineva un mecanic bun in constanta?

 

apreciez orice sfat, si binenteles luni voi cauta un tester.

multam de ajutor :) dar am rezolvat o parte - aveam eroare aprindere un cilindru si am inlocuit bobina de inductie respectiva

 

 

aveai eroarea asta si nu ti-au depistat-o la AB? :)

nu, atunci cand am fost la bavaria era doar tremuratul la relanti si suieratul, nicidecum eraorea de aprindere.

Link to comment
Share on other sites

Ce "epurator" ?

Epuratorul de gaze are rolul de a face trecerea vaporilor de benzina din rezervorul de combustibil in admisia motorului.La mine era un furtun crapat si tragea aer fals pe acolo.

 

nu este vorba de vaporii de benzina ci de ulei, uite niste linkuri daca vrei sa citesti mai mult.

filtru epurator

filtru epurator-schita realoem

 

si eu am ajuns cam la aceeasi concluzie ca este supapa pcv, si probabil si filtrul tb curatat/ schimbat

 

Aceiasi problema am avuto si eu :) e46 din 2000 381i la mine a fost epuratorul.

 

marius, poti sa dai mai multe detalii, cum se comporta masina inainte sa-yi schiimbi filtrul?

Link to comment
Share on other sites

Ce "epurator" ?

Epuratorul de gaze are rolul de a face trecerea vaporilor de benzina din rezervorul de combustibil in admisia motorului.La mine era un furtun crapat si tragea aer fals pe acolo.

 

nu este vorba de vaporii de benzina ci de ulei, uite niste linkuri daca vrei sa citesti mai mult.

filtru epurator

filtru epurator-schita realoem

 

si eu am ajuns cam la aceeasi concluzie ca este supapa pcv, si probabil si filtrul tb curatat/ schimbat

 

Aceiasi problema am avuto si eu :) e46 din 2000 381i la mine a fost epuratorul.

 

marius, poti sa dai mai multe detalii, cum se comporta masina inainte sa-yi schiimbi filtrul?

 

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/h/8.png

 

Piesa numarul 3 a fost schimbata .

 

Turatia la relanti varia mult , dadea in nas parca se ineca ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

astazi am schimbat si eu valva PCV, uneori imi scadea relatiul la 350rpm si imi lua eroare de check engine ...

o sa o sterg si sa vad daca mai apare.

furtunele alea care merg la PCV, mai au ceva prin ele, sa le schimb si p-alea?

o sa incerc sa curat si corpul de accelerare si valva de relanti, vedem cum se comporta!

Link to comment
Share on other sites

astazi am schimbat si eu valva PCV, uneori imi scadea relatiul la 350rpm si imi lua eroare de check engine ...

o sa o sterg si sa vad daca mai apare.

furtunele alea care merg la PCV, mai au ceva prin ele, sa le schimb si p-alea?

o sa incerc sa curat si corpul de accelerare si valva de relanti, vedem cum se comporta!

 

eu sunt de parere ca ar trebui schimbate si furtunele, se mai astupa ain timp, sau macar sa le sufli cu aer comprimat. sa ne spui si noua cum se comporta dupa.

Link to comment
Share on other sites

ieri am curatat corpul de acceleratie si senzorul de relanti ... nu am mai simtit oscilatiile!?

acum masina nu mai trage bine si disa parca face mai urat, o s-o schimb si p-asta!

sa fie debitmetrul?

am sters si eroarea de la motor, o sa atasez aici fisierul pe care inca nu il am, poate se gaseste cineva sa-mi zica ce reprezinta eroarea aia ...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

318i 143cp fl aceeasi problema am si eu... dimineata cand o pornesc tremura foarte tare motorul... oscileaza turometrul si apoi moare, check engine a palpait de cateva ori apoi a ramas aprins.

cam la a 3a cheie a pornit dar mergea oribil... parca mergea in 2 pistoane, cred ca dadea si ceva rateuri.

spuneti mai oameni buni, sa fie tot bobina aia pe care a schimbat-o colegul ? o am de o luna si deja ma gandesc sa o dau.

Edited by fkinn00b
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

318i 143cp fl aceeasi problema am si eu... dimineata cand o pornesc tremura foarte tare motorul... oscileaza turometrul si apoi moare, check engine a palpait de cateva ori apoi a ramas aprins.

cam la a 3a cheie a pornit dar mergea oribil... parca mergea in 2 pistoane, cred ca dadea si ceva rateuri.

spuneti mai oameni buni, sa fie tot bobina aia pe care a schimbat-o colegul ? o am de o luna si deja ma gandesc sa o dau.

 

 

 

si eu am aceeasi problema ..daca rezolvi cumva anuntama te rog si pe mine...ai fost cumva la test cu masina?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

si eu am aceeasi problema ..daca rezolvi cumva anuntama te rog si pe mine...ai fost cumva la test cu masina?

si a mea a incepus sa se manifeste asa de ceva timp , doar ca la mine nu moare motorul si dupa 2 minute dupa ce scade turatia merge normal...daca ar fii bobina nu ar trage, nu? a mea trage la fel...eu ma gandesc la senzor ax cu came , lambda sau debitmetru

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

318i 143cp fl aceeasi problema am si eu... dimineata cand o pornesc tremura foarte tare motorul... oscileaza turometrul si apoi moare, check engine a palpait de cateva ori apoi a ramas aprins.

cam la a 3a cheie a pornit dar mergea oribil... parca mergea in 2 pistoane, cred ca dadea si ceva rateuri.

spuneti mai oameni buni, sa fie tot bobina aia pe care a schimbat-o colegul ? o am de o luna si deja ma gandesc sa o dau.

Ai rezolvat problema? La fel face și a mea nu ĂŽi dau de cap

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.