Jump to content

X3 2.0I sau X3 2.0d?


Edgar_born2beem

Recommended Posts

X3 este in vizorul meu de peste un an, dar avand in vedere ca am un x5 in familie(al batranului care zice ca 2 X-uri in familie ar fi cam mult) inca nu m-am avantat. Conduc un 525 d din 2002 cu pachet sport pe care l-am preluat de la tata cand i-a venit X5-ul in 2004 si sunt multumit de ea, arata ca scoasa din fabrica si acum la 85000 km. Problema e garda la sol de vreo 4 inci! care nu se impaca cu bordurile, si in special cu drumurile neasfaltate. Nu as da-o pe nimic, decat un X3 :). De asta m-am convins citind n reviste, forumuri, ba chiar am si condus 2: un 3.0 dA si un 2.0 d. As alege cu ochii inchisi cel de 3l, dar iti si lasa o gaura in buzunar. Mai nou a aparut cel de 2 l pe benzina la un pret ff accesibil: 27480 CIP! Diferenta de pret de vreo 2500 E pana la 2.0 d acopera benzina pt cativa km, dar performantele slabe nu.

Nu stiu cum m-as descurca cu motorasul asta care prinde suta in 11.5 s! 525-ul face 0-100 in 8.9 si mi se pare cam incet dupa ce am condus noul 330xd! Aia da racheta. Am condus si seria 6, de fapt mai tot in materie de bmw mai putin seria 7.

 

Plusuri la 2.0I: pretul accesibil, motorul mai silentios?, si..cam atat

Minusuri: performanta..asta daca o putem numi asa la 11.5 suta si consumul :blink:

 

Daca a condus cineva 2.0I rog impresii. Multumesc anticipat

 

Ps: pt Courage- felicitari pt alegerea facuta. Am citit tot forumul legat de Outback. Pacat pt Subaru, ar fi fost un competitor bun.

Link to comment
Share on other sites

Eu am condus si conduc mai toate modelele care apar sau vor aparea ce sa zic daca vrei o masina rapida nu merge un X3 indiferent de motorizare e prea incet si in curbe pierde mult din stabilitate sa nu dau un exp de 335i coupe care apare in curand.Dar partea iar rea este ca nu are nici calitati prea mari off-road nu poti sa mergi cu el in teren adevarat.Dar e bun pentru soselele din Ro chiar confortabil dar eu as lua diesel e mai puternic si consumul e mic dar m-as orienta spre 3.0d daca tot vrei cat de cat ceva puternic dar nu se compara cu o serie 5 si nici cu seria 3 e o diferenta.
Link to comment
Share on other sites

Eu am condus si conduc mai toate modelele care apar sau vor aparea ce sa zic daca vrei o masina rapida nu merge un X3 indiferent de motorizare e prea incet si in curbe pierde mult din stabilitate sa nu dau un exp de 335i coupe care apare in curand.Dar partea iar rea este ca nu are nici calitati prea mari off-road nu poti sa mergi cu el in teren adevarat.Dar e bun pentru soselele din Ro chiar confortabil dar eu as lua diesel e mai puternic si consumul e mic dar m-as orienta spre 3.0d daca tot vrei cat de cat ceva puternic dar nu se compara cu o serie 5 si nici cu seria 3 e o diferenta.

66914[/snapback]

 

 

Stiu ca nu e o masina f rapida, dar pt un SUV este si eu tocmai asta vreau- o masina care nu se impotmoleste in zapada cand ma duc la ski si pe care sa-mi pun linistit Mountainbike-ul si sa car tot ce am chef fara batai de cap si daca s-ar putea si ceva sportivitate.

Tind sa conduc f agresiv, desi realizez prostia pe care o fac si ca-mi pun viata in pericol ca sa ajung cu cateva minute mai repede. Cel mai bine ar fi sa iau un X3 mai linistit..poate ca ma linistesc si eu odata cu el si devin intr-o buna zi mai normal.

La firma avem 4 BMW-uri: seria 6-partenerul lui tata, X3 3.0 d-nevasta lui, X5-tata, seria 5 eu. Repet, am condus toata gama si stiu ce inseamna, mai putin X3-ul de 2l benzina. Febra asta BMW o am in mine de cand ma stiu. Prima mea masina a fost un seria 5 din 1986 la 19 ani pe care am invatat practic cum sa stapanesc tractiunea spate. Acum cu X3-ul cred ca m-as descurca f bine si e tot ce am nevoie.

 

Intrebarea care ramane este : merita luat in calcul X3 2.0I sau sa uit de el si sa trec la diesel? Doru zice DIESEL. Daca nu, de ce au mai scos astia motorasul asta pe piata...ca sa nu-l cumpere nimeni?

Edited by Edgar_born2beem
Link to comment
Share on other sites

l-au scos din motive pur economice....pentru ca x3 ramane totusi o masina scumpa chiar si cu motorul 2.0l care e destul de sarac in standart ca echipare...si pe mine ma tenta un x3 2.0d si nici nu m-as gandi la benzina...pentru ca la performante egale in materie de cp...dieselul are un cuplu superior ceea ce se traduce prin reprize si acceleratii mai bune.totusi cu un x3 bine echipat ajungi la 42000 euro cu toate taxele aici inclusa motorizarea 2.0d.Pentru un Suv performanta e multumitoare.
Link to comment
Share on other sites

l-au scos din motive pur economice....pentru ca x3 ramane totusi o masina scumpa chiar si cu motorul 2.0l care e destul de sarac in standart ca echipare...si pe mine ma tenta un x3 2.0d si nici nu m-as gandi la benzina...pentru ca la performante egale in materie de cp...dieselul are un cuplu superior ceea ce se traduce prin reprize si acceleratii mai bune.totusi cu un x3 bine echipat ajungi la 42000 euro cu toate taxele aici inclusa motorizarea 2.0d.Pentru un Suv performanta e multumitoare.

66982[/snapback]

 

 

Ai dreptate, nici nu se compara la cuplu, iar la reprize sta f prost. Singurul argument pro 2.0I ar ramane pretul, dar diferenta e aproape infima avand in vedere pretul masinii.

 

Are cineva motorizarea asta? Ar prinde bine niste info de la cineva care a optat pt el.

 

Inca putin si topicul nu-si mai are rostul. 2.0I pare sa fie pur si simplu nesatisfacator. Ar fi bun eventual pt mamicile care-si plimba copiii la gradinita si nu le-ar interesa deloc performantele. :blink:

Edited by Edgar_born2beem
Link to comment
Share on other sites

Daca nu, de ce au mai scos astia motorasul asta pe piata...ca sa nu-l cumpere nimeni?

66959[/snapback]

 

 

Probabil pentru cei care isi doresc un X3 ,dar nu isi permit un motor mare ,sau nu vor Diesel :)

 

X3 nu este o masina pe care sa o conduci agresiv.In schimb este foarte practica si destul de rezistenta.

Oricum ,Diesel nu as alege sub nici o forma,motorul de 2.0i mi se pare prea mic,deci alegerea ar fi 2.5i sau 3.0i.

 

 

Ar fi bun eventual pt mamicile care-si plimba copiii la gradinita si nu le-ar interesa deloc performantele.

 

Asa o fi ,cum zici tu,desi...

Performante cu bani putini ,sau cu motoare diesel.... mai subtire.

De cati bani dai ,de atata ai :)

 

 

 

 

PS

 

Daca 330xd este racheta ,cum este M5-ul? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ca 2.0i e prea mic.

Diferenta de bani intre 2.0i si 2.0d o vei da pe benzina destul de repede, mai ales ca motorul fiind cam mic pt masina vei trage de el si vei vedea niste consumuri mul mai mari decat SF-ul de 11.5%. Mai ales in Bucuresti o sa ai surprize.

 

Iti recomand 3.0d, dar fiind vb de bani mergi macar pe 2.0d.

 

P.S. Totusi 3.0d prinde suta in 7.7s.. chiar mai repede decat 3.0i !

Link to comment
Share on other sites

Pe mine ce ma distraza cel mai tare, este cum se ajunge de la o cerere clara (2,0 i versus 2,0d) la sfaturi de genul 3d, poate si tunat ca nu e destul :blink: ). Edgar cerea o parere dupa ce si-a clarificat NEVOILE.

Si eu te sfatuiesc, ca intre cele 2, sa alegi d. Dar depinde si de cat circuli, unde circuli cel mai mult, cat de indragostit esti de benzina sau diesel, si ar mai fi si alti factori. Analizeaza un pic performantele comparativ, si apoi te poti decide.

Edited by Leusor
Link to comment
Share on other sites

Probabil pentru cei care isi doresc un X3 ,dar nu isi permit un motor mare ,sau nu vor Diesel :)

 

X3 nu este o masina pe care sa o conduci agresiv.In schimb este foarte practica si destul de rezistenta.

Oricum ,Diesel nu as alege sub nici o forma,motorul de 2.0i mi se pare prea mic,deci alegerea ar fi 2.5i sau 3.0i.

Ar fi bun eventual pt mamicile care-si plimba copiii la gradinita si nu le-ar interesa deloc performantele.

 

Asa o fi ,cum  zici tu,desi...

Performante cu bani putini ,sau cu motoare diesel.... mai subtire.

De cati bani dai ,de atata ai :)

PS

 

Daca 330xd este racheta ,cum este M5-ul?  :blink:

67007[/snapback]

 

 

Da, as alege si eu 3.0i daca as avea o benzinarie. Cand vad consumul de 17 % in oras al motorizarii de 3l fug cat vad cu ochii.

3.0d are cam aceleasi performante : 7.9 la 0-100 fata de 7.8 al 3.0i, iar la reprize il bate clar cu 6.7 fata de 7.7 la 80-120 plus cuplul de 410 Nm fata de 300.

 

M5-ul nu l-am condus, sigur e bestial, dar nu e cazul sa-l comparam cu un SUV. Prima data am vrut sa iau 330xd...doar e 4x4 xdrive, insa garda la sol il limiteaza f mult oricat de tentanta ar fi cifra de 6.7 la 0-100. Iar cu suspensiile sport sta lipita de sosea ca si cum ar vrea sa sfideze legile fizicii! Iar motorul astuia suna mai frumos decat orice melodie si nu as gasi nici un motiv sa-mi pun alta sonorizare decat cea standard pe care oricum nu as folosi-o deloc. Desi am testat masina acum 5 luni i can still feel it! Am impins-o la limita limitei...cauciucurile urlau constant in curbe, dar nici vorba de supravirare accentuata. Are o acceleratie care te lasa masca la orice viteza, spre sfarsitul testului nu mai vedeam rostul semnalizarii: pana apucam sa semnalizez deja depasisem bine...

 

Bine zis; cati bani dai...atata ai!

Link to comment
Share on other sites

Da, as alege si eu 3.0i daca as avea o benzinarie. Cand vad consumul de 17 % in oras al motorizarii de 3l fug cat vad cu ochii.

3.0d are cam aceleasi performante : 7.9 la 0-100 fata de 7.8 al 3.0i, iar la reprize il bate clar cu 6.7 fata de 7.7 la 80-120 plus cuplul de 410 Nm fata de 300.

 

Edgar_born2beem vezi ca modelele 2006 au motoare o idee mai puternice la diesel :blink:

 

Acum cuplul la 3.0d este 500 si la 3.0i este 300 (neschimbat).

3.0d prinde suta in 7.4 [7.7] s , iar 3.0i in 7.8 [8.1] s

 

Eu nu stiu cum e la BMW, dar acum am Subaru Outback 2005 3l si am media 22-23% in oras fara sa fac liniute..., iar producatorul spune 12% in oras ;(

Parerea mea este ca diferentele sunt mult mai mari fata de valorile declarate in cazul benzinei...

Edited by Courage
Link to comment
Share on other sites

Hmm sa speram ca e asa :)

Oricum, eu cu Megane 2 cu 80cp am media in Bucuresti 9% :)

 

Am observat ca motoarele mari pe benzina consuma mult la demaraj si turatii mici, iar in Bucuresti doar de asta ai parte :blink:

 

Pe DN1 cu cruise control Subaru sta intre 10-11%

Link to comment
Share on other sites

So...am ajuns la concluzia ca 2.0i-ul e o gluma proasta, merita diesel-ul si ca ar fi bine sa astept pana la toamna sa apara cel de 163 CP sau cat va fi. Ramane sa vad daca pot sa astept sau nu. Multumesc ca m-ati oprit sa fac o prostioara si anume sa ma incumet la motorizarea asta "tentanta" :blink:

 

As incepe un nou topic care ar suna cam asa: X3 nou sau X5 putin uzat. Pana la urma este vorba de cam aceiasi bani daca ar fi sa consideram un X5 la mana a doua! Eu cred ca e cam greu sa pui un BMW in dificultate estetica pt ca e facut sa reziste la uz si abuz. Nu ar mai avea farmecul unei masini noi, dar ar fi "fratele cel mare" imbatabil.

Link to comment
Share on other sites

Putin uzat ar insemna dupa 2003 desi si X5-ul isi pastreaza f bine valoarea, mai ales daca e diesel si majoritatea care sunt puse la vanzare sunt pe benzina, deci e f discutabil. Cine e tare isi cumpara masina noua, asta e adevarul. Eu vreau sa gasesc o solutie: sa nici nu scot prea mult din buzunar si sa si fac o afacere buna ori asta se pare ca nu se poate si e greu sa te decizi avand atatea variante. Probabil ca e mai bine sa merg la sigur si sa nu ma risc la X5-uri. Cu o masina noua e putin probabil sa am surprize.

Ceea ce spun parca suna a reclama de asigurari: "asirom...mergi la sigur!" daca bine imi aduc aminte pt ca nu prea ma uit la tv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
stie cineva...scrie undeva ce modificari va aduce faceliftu X3 la motorizari ? ...ma intereseaza in special cea de 2.0d deoarece am in plan sa achizitionez un X3 cu aceasta motorizare in vara..si nu vreau sa imi dau pumni in cap dupa aceea pt 3 luni de asteptare in plus......ar fi interesant de vazut daca baga noul 2.0d de 163 cp.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.