Jump to content

E60 trage greu in trafic


Recommended Posts

Un E60 adus recent, merge impecabil, doar ca de cand sunt cu el in bucuresti, dupa ce stau aproximativ 1 h, 1.30 in trafic bara la bara incepe sa tragadestul de greu pana in treapta a 3-a, iar cand o iau de pe loc sunetul pe care il scoate teava de esapament e un sunet foarte imbufnat, de parca as avea pusa teava de gen tuning sau ceva de genu`. Si evident, devine foarte fierbinte.

E ok un astfel de comportament ?

Link to comment
Share on other sites

Si evident, devine foarte fierbinte.

Nu e evident ca devine fierbinte. Cum e temperatura apei cand se intample? Nu ar trebuie sa fie peste jumatate. Daca e, ai de verificat sistem de racire (nivel lichid racire, vasc, pompa apa, termostat).

Edited by bartro2
Link to comment
Share on other sites

Daca se incinge, de unde stii ? Iti apare in bord sa o lasi mai moale ca e motorul cald? Sau doar asa din semne ti-ai dat seama ca e motorul cald?

 

P.S. Pt temperatura motorului, live pe bord, eu folosesc meniul de diagnoza disponibil la indicatoarele de bord. Sta pe undeva la 88-90 de grade dar cel mai mult la 89. Tu cum faci? Se mai poate si in alt mod?

Link to comment
Share on other sites

Cred cã Þi-e Înfundat filtrul de particule sau catalizator....mai Întâi ieºi pe autostrada ºi da-i in pistoane tare, apoi, dacã nu-ºi revine...ai putea sã verifici care e treaba cu filtrul de particule, adicã sã-l cam schimbi....

Sa-l schimbe? Eu stiam ca daca filtrul este infundat se curata cu aditiv... Filtrul fiind ceramic, aditivul impeuna cu combustibilul creaza o mixtura care arzand practic in filtru, topeste funinginea care infunda canelurile infundate.

Aveam un site acasa cu povestea asta, hai cand ajung diseara si daca-l mai gasesc, postez si povestea cu functionarea filtrului de particule.

Link to comment
Share on other sites

Masina are 50 000 km, e din 2006, si are filtru de particule. Azi dimineata am verificat ca nivelul apei este peste maxim, si am scos ceva lichid, in caz ca are legatura cu racirea. Oricum, nu cred ca e problema cu filtru de particule, mai ales la km astia. Pe autostrada am fost weekendul asta, si am tras tare, dar ieri aceeasi problema a aparut. Nu imi zice nimic calc de bord, doar aud eu toba infundata si simt la pedala ca trage mult mai greu.

 

Treaba cu temperatura nu o pot afla, nu mi-o arata nicaieri, doar pe cea din exterior. Sau nu stiu eu de unde sa o vad.

Edited by aleartsv
Link to comment
Share on other sites

Masina are 50 000 km, e din 2006, si are filtru de particule. Azi dimineata am verificat ca nivelul apei este peste maxim, si am scos ceva lichid, in caz ca are legatura cu racirea. Oricum, nu cred ca e problema cu filtru de particule, mai ales la km astia. Pe autostrada am fost weekendul asta, si am tras tare, dar ieri aceeasi problema a aparut. Nu imi zice nimic calc de bord, doar aud eu toba infundata si simt la pedala ca trage mult mai greu.

 

Treaba cu temperatura nu o pot afla, nu mi-o arata nicaieri, doar pe cea din exterior. Sau nu stiu eu de unde sa o vad.

 

baga cea mai scumpa motorina de la o statie noua (dupa ce o consumi pe asta si ajungi pe rezerva ) si cauta aici pe forum ca a mai fost un caz cand era nu stiu ce senzor de la filtrul de particule.

sa nu bagi diferite minuni pt motorina sau curatat injectoare in rezervor.

Link to comment
Share on other sites

Dupa ce stai in trafic o perioada mai indelugata de timp , filtru de particule devine saturat si e normal sa se auda toba infundat si sa traga mai greu, si sa simiti o lipsa de putere pana pe la 2000-2500 ture ..., Cand face masina asa intervine autocuratarea filtrului de particule , care poate dura intre 5-25 de minute in fuctie de cum mergi cu ea ...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La bmw nu se curata automat filtrul (adica nu e cu regenerare),are o viata prestabilita (200.000km) dupa care se schimba.La VAG de exemplu filtrele se curata in mers la o turatie si viteza constanta (nu mai stiu care e viteza).

 

Si la BMW se "autocurata" in mers. Scrie si in manualul masinii ( vorbesc de E60 ).

Link to comment
Share on other sites

Nu am pus niciodata asa ceva, iar ca benzina o folosesc pe cea mai buna ~ scumpa omv premium diese (aplin acum).

 

nu pot sa zic nimic de statiile omv si de produsele lor, numai ca la cel putin o statie angajatii isi fac de cap si cu toate ca stiam lucrul asta am bagat de acolo la una romaneasca pe motorina si trebuia sa-i dau sprituri ca sa porneasca .

Link to comment
Share on other sites

filtrul de particule se regenereaza la e60, asta stiu sigur. dupa ce se executa pasii de regenerare o sa indice chiar si in i-drive din nou 200.000km. regenerarea e diferita de autocuratarea filtrului care se face in mod automat atunci cand e prea murdar. autocuratarea poate determina o lipsa de putere si ea dureaza, cum s-a mai spus, intre 5 si 30 de minute.
Link to comment
Share on other sites

La bmw nu se curata automat filtrul (adica nu e cu regenerare),are o viata prestabilita (200.000km) dupa care se schimba.La VAG de exemplu filtrele se curata in mers la o turatie si viteza constanta (nu mai stiu care e viteza).

 

Si la BMW se "autocurata" in mers. Scrie si in manualul masinii ( vorbesc de E60 ).

 

Chiar nu stiam. In legatura cu incinsul parca mai mult decat normal al tobelor si mie mi se intampla la fel.

Link to comment
Share on other sites

am un prieten cu un 525d care a facut treaba asta. o sa-l sun sa il intreb exact cum se face. masina lui are peste 200 000 km si ar fi trebuit sa-l schimbe. stiu ca si-a facut totul singur, el lucrand in domeniul auto. o sa revin cu detalii.
Link to comment
Share on other sites

tocmai l-am sunat si mi-a spus urmatoarele:

 

regenerarea filtrului se face fara nici o interventie fizica asupra lui sau folosirea vreunui aditiv special, etc. totul se face din tester.

 

se activeaza regenerarea de pe tester dupa care se merge cu masina intr-un loc unde se poate rula timp de aproximativ 30 minute cu o viteza cuprinsa intre 60 si 80 km/h. regenerarea porneste doar la viteza de 60km/h. este obligatorie mentinerea vitezei peste 60km/h. daca aceasta scade sub 60 intregul proces va fi compromis si filtrul distrus.

 

sansele de reusita nu sunt de 100%. depinde in ce stare se afla filtrul si daca au mai fost efectuate astfel de regenerarii inainte.

 

mi-a zis ca procesul se poate repeta de doua maxim trei ori, dupa care filtrul va fi obligatoriu schimbat.

 

la finalul procesului de regenerare in i-drive se vor seta automat 200.000 km.

 

sper ca nu am uitat nimic. la el a functionat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.