Jump to content

E60 trage greu in trafic


Recommended Posts

masina lui fiind la peste 200000 km, cand se recomanda schimbarea filtrului, a zis ca merita incercat. daca regenerarea nu ar fi reusit oricum trebuia schimbat filtrul. trebuie tinut cont ca aceasta regenerare in caz de nereusita poate duce la distrugerea definitiva a filtrului si ar trebui facuta doar impreuna cu un specialist. Edited by sos
Link to comment
Share on other sites

masina lui fiind la peste 200000 km, cand se recomanda schimbarea filtrului, a zis ca merita incercat. daca regenerarea nu ar fi reusit oricum trebuia schimbat filtrul. trebuie tinut cont ca aceasta regenerare in caz de nereusita poate duce la distrugerea definitiva a filtrului si ar trebui facuta doar impreuna cu un specialist.

cam superstitioasa treaba asta....

Link to comment
Share on other sites

Ok.. legat de problema initiala pe care o aveam. Spuneam ca nivelul apei era mult peste, si am mai scos din el. Apoi, mi-a spus un user cum pot sa vad din interfata de diagnosticare temperatura motorului (nu cred ca e a apei). A mea la mers normal variaza intre 70-85 pe vremea asta. Dar cand incep sa merg in trafic, si atunci cand reapare problema cu toba 'infundata' si trasul greu pana la 2000 turatii, temperatura creste cam pe la 95-96, si ajunge si pe la 98 daca stau pe loc mai mult de 3-4 minute. Cand a inceput sa traga greu din nou, am tras o fuga pana pe autostrada si am tras tare (190-200km/h) vreo 60 km, iar cand am ajuns inapoi in oras, temperatura a scazut pe la.. 65-67 grade, si motorul a inceput sa traga din nou normal. Dar am observat o chestie: este o piesa care tot timpul ramane extrem de fierbinte, chiar si la 3-4 ore dupa ce opresc motorul, nici nu o pot atinge atunci cand se incinge motorul. Poate are legatura cumva, zic si eu... si poate stiti voi cum se numeste :)

 

Inca nu am avut timp sa o duc la un service pt. verificare, dar am o persimtire ca are legatura cu piesa asta.

post-15938-1228953576_thumb.jpg

post-15938-1228953592_thumb.jpg

post-15938-1228953641_thumb.jpg

Edited by aleartsv
Link to comment
Share on other sites

Nu am verificat astea, doar am facut o diagnoza pe tester si nu am nici o eroare

Tester nu e perfect, vezi ce temperatura iti arate pe bord.. daca zici ca sa inchinge, la cat sta acul?

 

 

 

Pai n-are unde sa vada temperatura lichidului de racire.La ultimele serii au scos ceasurile alea 2 mici de apa si nivel combustibil....o prostie dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

aleartsv e absolut normal sa faca asa , de fapt asa se realizeaza curatarea filtrului de particule prin ridicarea temperaturii gazelor de evacuare , daca ai sa dai la diagnosticarea din bord la consumul instant : litri/ora , ai sa observi o mare diferenta , de asemenea daca ai sa lasi motorul pornit si ai sa verifici evacuarea ai sa vezi ce e incinsa rau si gazele ce ies sunt extrem de fierbinti ...
Link to comment
Share on other sites

98 de grade este destul de mult. Cal putin daca ma uit la a mea.

 

Am fost la drum lung si nu a trecut niciodata la 90. De fapt 90% din timp statea la 89 de grade. I-am dat pe autostrada la nemti 160-180 si tot 89-90 statea... In oras la fel: 88-90 de grade.

 

98 mi se pare cam mult...

 

P.S. In meniul 07.00 arata temperatura apei. Nu stiu exact unde in circuit este plasat senzorul de temperatura dar banui ca e temperatura apei din interiorul motorului, nu cea de la intrarea sau iesirea din radiator.

Link to comment
Share on other sites

Pai n-are unde sa vada temperatura lichidului de racire.La ultimele serii au scos ceasurile alea 2 mici de apa si nivel combustibil....o prostie dupa parerea mea.

Sunt in urma cu tehnologie, e clar. Cum au ajuns sa nu mai pune ceasuri..

Oricum, 98 de grade e f. cald, 65 e rece. Merite vazut daca iti merge bine vasc + termostat. Sau nici vasc nu mai are..?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca se gandesc ca avand o functie a masinii reglata electronic devine plictisitor un indicator al apei care arata vesnic 90 de grade. E ca si cum ar pune un indicator de tensiune a bateriei..

 

Daca apa trece de 90 se poate sa nu se raceasca cum trebuie motorul dar daca si scade apoi sub 85 de grade, pana la 65, parerea mea este ca partea de reglaj al racirii este blocata si nu face o reglare buna a acesteia...

Link to comment
Share on other sites

aleartsv e absolut normal sa faca asa , de fapt asa se realizeaza curatarea filtrului de particule prin ridicarea temperaturii gazelor de evacuare , daca ai sa dai la diagnosticarea din bord la consumul instant : litri/ora , ai sa observi o mare diferenta , de asemenea daca ai sa lasi motorul pornit si ai sa verifici evacuarea ai sa vezi ce e incinsa rau si gazele ce ies sunt extrem de fierbinti ...

Sa inteleg ca si la tine se intampla la fel ? Daca e normal.. e foarte enervant..

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal sa faca asa... ar fi mai praf E60 decat dacia... Ar face toate nu numai una doua...

 

Daca se curata filtrul de particule, se curata dar aia se intampla rar nu zilnic sau saptamanal... Daca iti face asa ceva este clar ca masina are o problema :)

Link to comment
Share on other sites

Imi face acea autocuratare de des dar nu chiar in fiecare zi si oricum nu e obligatoriu dupa un anumit nr. de km ci mai degraba cred ca e in fuctie de regimul de mers .. de obicei cand simt ca trage mai slab , deschid geamul si vrefic daca exista acel zgomot infundat de la toba si ma linistesc :)
Link to comment
Share on other sites

Masina are 50 000 km, e din 2006, si are filtru de particule. Azi dimineata am verificat ca nivelul apei este peste maxim, si am scos ceva lichid, in caz ca are legatura cu racirea. Oricum, nu cred ca e problema cu filtru de particule, mai ales la km astia. Pe autostrada am fost weekendul asta, si am tras tare, dar ieri aceeasi problema a aparut. Nu imi zice nimic calc de bord, doar aud eu toba infundata si simt la pedala ca trage mult mai greu.

 

Treaba cu temperatura nu o pot afla, nu mi-o arata nicaieri, doar pe cea din exterior. Sau nu stiu eu de unde sa o vad.

 

ca sa vezi temperatura apei la motor, pe un E60, E90 etc trebuie sa deblochezi meniul ascuns al masinii:

cu motorul pornit tii apasat timp de mai mult de 10 secunde butonul de reset al kilometrajului partial pana vezi in bord

(acolo unde de obicei iti apare consumul mediu, autonomia,etc) ceva de genul [1.FGHZ B67****] care e numarul de sasiu.

iei degetul si incepi sa apesi in mod reperat pana iti apare numarul 20. sau 21. unde va aparea LOCK ON acolo tii apasat continuu iar timp de 5-10 secunde si intri in meniul unde poti prin apasari sa bagi un cod de 2 cifre codul pentru masina ta este SUMA ultimelor 6 cifre de la numarul de sasiu al masinii.

o sa iti apara LOCK OFF apoi lasi timp de 20 de secunde fara sa apesi nimic si fara sa opresti motorul. o sa iesi din meniul ascuns.

apesi iar pe butonul de reset si tii apasat pana iti apare iar 1.......... atunci iei degetul si incepi sa apesi pana la 7.1 sau 8.1 (nu mai tin minte sigur) si vezi ca acolo o sa iti apara temperatura

la 2.0 e testul luminilor din bord, si apoi sunt tot felul de chestii tehnice care nu stiu ce sunt la 3.1 3.2 etc. 4.1 42 etc s.a.m.d

TREBUIE EXERSAT

unul din capitole este cati litri ai in rezervorul stang si cati in cel drept , viteza cu care mergi , revolutiile cand accelerezi , scrise toate cu cifre

Link to comment
Share on other sites

asa bravo, la cat am avut eu nevoie nu mai tineam minte, daca e tutorial da-i un paste sa aibe omul aici, nu ma invatza pe mine ca eu ma descurc

ideea e ca poate sa vada temperatura apei si la seria 5 E60, bafta

Edited by livio
Link to comment
Share on other sites

asa bravo, la cat am avut eu nevoie nu mai tineam minte, daca e tutorial da-i un paste sa aibe omul aici, nu ma invatza pe mine ca eu ma descurc

ideea e ca poate sa vada temperatura apei si la seria 5 E60, bafta

 

Tutorialul se gaseste aici:

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=47102

 

Este pus la locul de diy pentru ca ajuta posesorii de E60 si cred ca si pe cei cu E90 sa isi diagnosticheze singuri masiniile si poate de ce nu, sa si le repare singuri...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
dupa ani si ani....a gasit cineva rezolvarea la problema cu tobele incinse si sunetu ala de toba sport? ca aceeasi problema o am si eu. cand incepe sa se auda sunetul de toba sport trage greu si infundat.Pana acum am schimbat debitmetru, am pus alt actuator la turbo si am curatat si geometria la turbina. filtru de particule nu are nici un fel de problema.ideea e ca face asa doar cand se incinge foarte tare.Daca masina merge pe autostrada nu are nici un fel de problema,dar cum intru in oras si opresc la cateva semafoare cum incepe sa se auda si sa nu mai traga.Mai are cineva vreo idee de la ce ar putea fi? scuze daca nu am postat unde trebuie.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Trebuie sa intrii in meniul secret.

Cu motorul oprit si cheia la prima pozitie tii apasat buton de resetat km, intrii la pozitia 19 ca sa deblochezi codul fiind suma cifrelor din Vin, apoi intrii la pozitia 7 si acolo iti arata temperatura la apa, exterioara, etc.

Daca nu m-am facut inteles cauta pe google hidden obc e60.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.