Jump to content

filtru de particule e60


teddy_ghe

Recommended Posts

asta nu am intrebat, masina lui cat si a mea fiind steptronic nu am adus in discutie treapta de viteza. oricum am postat asta doar informativ (cum ca se poate realiza). indicat ar fi ca intregul procesul sa fie supravegheat de un specialist.
Link to comment
Share on other sites

asta nu am intrebat, masina lui cat si a mea fiind steptronic nu am adus in discutie treapta de viteza. oricum am postat asta doar informativ (cum ca se poate realiza). indicat ar fi ca intregul procesul sa fie supravegheat de un specialist.

cu viteza constanta de 60km/h se rezolva prin suspendaera masinii; :)

treaba e cu specialistu care sa porneasca procesu din tester :)

Edited by teddy_ghe
Link to comment
Share on other sites

filtrele in general se schimba nu se curata.. mentalitatea romanului este sa "curete" totul.. sa aiba masina scumpa care sa consume putin, sa fie f puternica si sa il coste intretinerea mai "eftin" ca la logan..

Sincer, daca tot cureti, de ce nu cureti si filtrul de aer, cel de ulei sau cel de motorina? :)

pentru ca cel de aer,ulei sau motorina nu costa 6000 de ron-logic nu?mno lasa ca iti permiti tu sa dai 6000 de ron pe filtru de particule noi astia saracii il curatam si mai mergem 1 an cu el asa-

Link to comment
Share on other sites

"fiindca pe firma nu se plateste TVA-ul."

Gresit! Il platesti cand dai banul pe produs, dar se deduce dupa aceia....

Practic prietenul cu firma a pus din buzunarul lui TVA-ul, urmand sa-l deduca mai incolo.

Oricum nu vezi un ban in mana de la stat dupa, doar scutiri/diferente de la nust-ce taxa, impozit, etc...

Ce mai incolo si incoace, omu' ti-a facut un serviciu... :)

 

Gresit! :) atunci cand achizitionezi produse din tarile membre UE nu se plateste TVA daca firma este platitoare TVA. Este un sistem foarte bine pus la punct prin care vanzatorul verifica pe loc daca datele exista in baza de date si firma este reala. Daca totul este in regula atunci TVA nu se incaseaza ci doar valoarea fara TVA.

 

Exista si o logica in toate astea. Daca tu dai banii vanzatorului german care la randul lui va plati TVA statului german, iar tu deduci TVA in tara, statul roman ce castiga? Practic banii ar ajunge in bugetul statului german, iar ca sa nu se mai faca tranzactii aiurea intre state, s-a luat aceasta masura.

 

La randul tau vei plati TVA la vanzarea bunului respectiv, dar la valoarea amortizata inregistrata in contabilitate. Daca bunul este amortizat complet nu mai platesti nimic la vanzare; sau ca si in cazul de fata acel filtru a fost inregistrat pe cheltuieli si nu va mai fi vandut niciodata.

 

si daca intre timp a pierdut factura pe drumul germania romania?

cum ramane cu tva-ul , ca a fost scutit de el acolo, si in tara nu inregistreaza nici o factura in contabilitate, deci ????

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, in alte topicuri se discuta cu totul altceva, cum ca regenerarea s-ar face atunci cand senzorul din filtrul respectiv "vede ca filtrul e infundat" si activeaza automat procesul de regenerare.. si asta numai in cazul unui mers sportiv, respectivul filtru atingand temperaturi foarte mari. Pot sa confirm ca masina mea merge normal, dar la un mers mai sportiv (3000-4500 rpm) timp de peste 5min ..se activeaza procesul de regenerare, masina nu mai trage asa bine iar esapamentul suna ca unul sport.. durata regenerarii e intre 7-10minute. De faza cu activare regenerare din tester si mers constant cu 60 KM/h nu am auzit, veniti cu documentatie sau ceva :)
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, in alte topicuri se discuta cu totul altceva, cum ca regenerarea s-ar face atunci cand senzorul din filtrul respectiv "vede ca filtrul e infundat" si activeaza automat procesul de regenerare.. si asta numai in cazul unui mers sportiv, respectivul filtru atingand temperaturi foarte mari. Pot sa confirm ca masina mea merge normal, dar la un mers mai sportiv (3000-4500 rpm) timp de peste 5min ..se activeaza procesul de regenerare, masina nu mai trage asa bine iar esapamentul suna ca unul sport.. durata regenerarii e intre 7-10minute. De faza cu activare regenerare din tester si mers constant cu 60 KM/h nu am auzit, veniti cu documentatie sau ceva :D

treaba e ca nu se stie nmk sigur :) :) :) ;) :) :D numai cei de la bmw din germania pot spune sigur care e treaba,cred ca singura solutie la problemele noastre legat de consumabile la bmw (ulei,in special cutie septronic<lifetime sau nu>,filtre,aditivi motorina,FILTRU DE PARTICULE,abdatari soft etc etc) ste punera lor pe o lista si mers apoi la BMW AG Germania la mama lor :)

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, in alte topicuri se discuta cu totul altceva, cum ca regenerarea s-ar face atunci cand senzorul din filtrul respectiv "vede ca filtrul e infundat" si activeaza automat procesul de regenerare.. si asta numai in cazul unui mers sportiv, respectivul filtru atingand temperaturi foarte mari. Pot sa confirm ca masina mea merge normal, dar la un mers mai sportiv (3000-4500 rpm) timp de peste 5min ..se activeaza procesul de regenerare, masina nu mai trage asa bine iar esapamentul suna ca unul sport.. durata regenerarii e intre 7-10minute. De faza cu activare regenerare din tester si mers constant cu 60 KM/h nu am auzit, veniti cu documentatie sau ceva :)

 

ceea ce spui tu se numeste autocuratare si scrie despre asta chiar si in cartea tehnica a masinii. regenerarea e altceva. tine de service-uri. in mod normal reprezentantele ar trebui sa stie de asa ceva dar prefera sa recomande cumpararea unui filtru nou. poate si pentru ca procesul de regenerare nu reuseste 100% din cazuri, cum am mai spus. eu clar imi voi face regenerare daca voi ajunge la 200 000 km inainte sa schimb filtrul. practic nu ma costa nimic sa incerc. daca reusesc e ok, daca nu oricum trebuia schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg, in alte topicuri se discuta cu totul altceva, cum ca regenerarea s-ar face atunci cand senzorul din filtrul respectiv "vede ca filtrul e infundat" si activeaza automat procesul de regenerare.. si asta numai in cazul unui mers sportiv, respectivul filtru atingand temperaturi foarte mari. Pot sa confirm ca masina mea merge normal, dar la un mers mai sportiv (3000-4500 rpm) timp de peste 5min ..se activeaza procesul de regenerare, masina nu mai trage asa bine iar esapamentul suna ca unul sport.. durata regenerarii e intre 7-10minute. De faza cu activare regenerare din tester si mers constant cu 60 KM/h nu am auzit, veniti cu documentatie sau ceva :)

 

ceea ce spui tu se numeste autocuratare si scrie despre asta chiar si in cartea tehnica a masinii. regenerarea e altceva. tine de service-uri. in mod normal reprezentantele ar trebui sa stie de asa ceva dar prefera sa recomande cumpararea unui filtru nou. poate si pentru ca procesul de regenerare nu reuseste 100% din cazuri, cum am mai spus. eu clar imi voi face regenerare daca voi ajunge la 200 000 km inainte sa schimb filtrul. practic nu ma costa nimic sa incerc. daca reusesc e ok, daca nu oricum trebuia schimbat.

filtru de particule apare pe idrive?? :)

Link to comment
Share on other sites

"fiindca pe firma nu se plateste TVA-ul."

Gresit! Il platesti cand dai banul pe produs, dar se deduce dupa aceia....

Practic prietenul cu firma a pus din buzunarul lui TVA-ul, urmand sa-l deduca mai incolo.

Oricum nu vezi un ban in mana de la stat dupa, doar scutiri/diferente de la nust-ce taxa, impozit, etc...

Ce mai incolo si incoace, omu' ti-a facut un serviciu... :)

 

Gresit! :) atunci cand achizitionezi produse din tarile membre UE nu se plateste TVA daca firma este platitoare TVA. Este un sistem foarte bine pus la punct prin care vanzatorul verifica pe loc daca datele exista in baza de date si firma este reala. Daca totul este in regula atunci TVA nu se incaseaza ci doar valoarea fara TVA.

 

Exista si o logica in toate astea. Daca tu dai banii vanzatorului german care la randul lui va plati TVA statului german, iar tu deduci TVA in tara, statul roman ce castiga? Practic banii ar ajunge in bugetul statului german, iar ca sa nu se mai faca tranzactii aiurea intre state, s-a luat aceasta masura.

 

La randul tau vei plati TVA la vanzarea bunului respectiv, dar la valoarea amortizata inregistrata in contabilitate. Daca bunul este amortizat complet nu mai platesti nimic la vanzare; sau ca si in cazul de fata acel filtru a fost inregistrat pe cheltuieli si nu va mai fi vandut niciodata.

 

si daca intre timp a pierdut factura pe drumul germania romania?

cum ramane cu tva-ul , ca a fost scutit de el acolo, si in tara nu inregistreaza nici o factura in contabilitate, deci ????

 

Dacă a pierdut factura, asta e....nu o ĂŽnregistrează ĂŽn contabilitate, nu poate deduce cheltuiala pe firmă, asta ĂŽn cazul unei piese de schimb...neamţul a eliberat factura legala, totul e ok......problema revânzării se pune la un autoturism, când la revânzare, calculezi TVA la valoarea rămasă ĂŽn contabilitate ĂŽn urma amortizării....(amortizarea totală se compune din suma amortizărilor lunare, fiind valoarea, legal permisă, care o poţi trece pe cheltuieli, din valoarea totală a maşinii... Valoarea amortizată la un autoturism de ex./lună, fiind calculată ca şi câtul ĂŽmpărţirii ĂŽntre Valoarea de intrare şi durata de funcţionare legală, deci VInt./60 luni (5 ani) = x lei/lună (scazi lunar din Valoarea de intrare)...fiecare ĂŽşi poate face un calcul, cĂŽt şi cum ĂŽi rămâne....

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

filtrele in general se schimba nu se curata.. mentalitatea romanului este sa "curete" totul.. sa aiba masina scumpa care sa consume putin, sa fie f puternica si sa il coste intretinerea mai "eftin" ca la logan..

Sincer, daca tot cureti, de ce nu cureti si filtrul de aer, cel de ulei sau cel de motorina? :)

pentru ca cel de aer,ulei sau motorina nu costa 6000 de ron-logic nu?mno lasa ca iti permiti tu sa dai 6000 de ron pe filtru de particule noi astia saracii il curatam si mai mergem 1 an cu el asa-

 

Oamenii saraci nu conduc E60 :) Si cu asta mi-am expus parerea si am inchis subiectul... fiecare face cum crede dar atunci cand o sa cumperi un E60 SH cu motorul varza ai sa-ti dai seama ca poate nici ala "mai sarac" de a avut masina inainte sa ti-o vanda tie nu a avut bani sa o intretina si a carpit-o :)

Link to comment
Share on other sites

partikfilter ar fi acel filtru de particule :) dar interbarea ramane se schimba sau se autocurata in mers????????

Filtrul de particule(DPF-ul) se autocurata pana la o anumita limita aprox 200,250 de mii km depinde cum exploatezi masina,apoi trebuie schimbat!

Un sfat de la mine: Nu baga niciun fel de aditiv in motorina ! ! !

Link to comment
Share on other sites

partikfilter ar fi acel filtru de particule :) dar interbarea ramane se schimba sau se autocurata in mers????????

Filtrul de particule(DPF-ul) se autocurata pana la o anumita limita aprox 200,250 de mii km depinde cum exploatezi masina,apoi trebuie schimbat!

Un sfat de la mine: Nu baga niciun fel de aditiv in motorina ! ! !

asta ar insema ca dac AI un condus mai sportiv se schimba la 200 miikm daca NU la 250 miikm ? :) (condus nesportiv incluzand totusi o talpa doua de peste 200km/h intr-o luna :) )

Link to comment
Share on other sites

partikfilter ar fi acel filtru de particule :) dar interbarea ramane se schimba sau se autocurata in mers????????

Filtrul de particule(DPF-ul) se autocurata pana la o anumita limita aprox 200,250 de mii km depinde cum exploatezi masina,apoi trebuie schimbat!

Un sfat de la mine: Nu baga niciun fel de aditiv in motorina ! ! !

asta ar insema ca dac AI un condus mai sportiv se schimba la 200 miikm daca NU la 250 miikm ? :) (condus nesportiv incluzand totusi o talpa doua de peste 200km/h intr-o luna :) )

Treaba e ca daca mergi subturat se infunda mai repede nicidecum pe la 3000 3500 rpm.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Deci,am citit mai mult pe net despre acest filtru. Si am ajuns la concluzia urmatoare. Am impresia ca acest filtru,pentru modelul nostru de masina se autoregenereaza singur. Mai multi au intalnit simptomele care le-am avut si eu. De exemplu,mergand in trafic aglomerat,la viteze scazute,masina incepe sa mearga ff prost,nu raspunde la aceleratie normal,trage greu, se aude un zgomot ciudat in tobe. Cand incep aceste simptome se declansaza procesul de autoregenerare,care consta in cresterea temperaturii gazelor de evacuare. Se recunoaste acest lucru si prin faptul ca nu se mai aude zgomotul turbinei. Un lucru e sigur,nu trebuie intrerupt acest proces. Unii zic ca ar trebui mers cu viteze mari de peste 140 km/h timp de minim 15 min,altii spun ca e deajuns lasat motorul pornit pana se termina autoregenerarea.

Eu am 186 000 km si sunt pe minus 1000 km la filtru de particule.

Cei de la bmw in prima faza mi-au zis ca trebuie schimbat,iar apoi au zis ca se poate autoregenera. Ulterior am citit pe net si am vazut ca la modelul nostru de masina filtru se autoregenereaza automat.

Va rog frumos sa ma contraziceti daca nu am dreptate,m-ar interesa parerile persoanelor care au regenerat fizic aacest filtru.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Salutare!

 

Ca sa nu mai fac alt topic, il reinviu pe acesta cu o problema la filtrul de particule cred.Treaba sta in felul urmator, de cand am luat masina imi arata ca filtrul de particule mai duce 220.000 km (are 189.000 acum in bord reali), de acum un an a scazut la 199.000 (atat imi zice ca mai duce). Am pus ista-d pe ea seara trecuta, avea vreo 9 erori printre care si pe filtrul de particule, de fiecare data cand pun testerul la 1-2 saptamani sau mai mult gasesc eroare pe filtrul de particule, daca nu ma insel acum erau 2 erori, iar la una din ele scria ca in descriere "backpresure too high, colmatated filter"ceva de genu, le-am sters ca de fiecare data pe toate, nu a mai ramas nimic, imi arata ca regenerare si-a facut cu 300 km in urma, bun deci regenerari isi face, ca sa fiu impacat i-am mai facut eu o regenerare din Ista-D (a durat mai mult decat de obicei pana a finalizato), dupa regenerare de la 202.000 cum arata in poza a scazut la 199.000.

 

Presiunea de mbar la relanti este intre 27-31, pe loc pe la 4000-4500 rotatii e pe la 70 mbar, iar pe la 3000 rpm este la 50 mbar daca nu ma insel (numai tin minte cum trebuie sa fie exact,ma refer daca sunt ok valorile).

 

Masina trage bine ca de cand am luato, resoftarea se comporta ok, insa motivul pentru care postez aici este senzorul "exhaust gas temperature before particulate filter -40 G", care este asa de cand am luat masina, nu-mi apare vreo eroare pe el insa 2 baieti cu testerele mi-au zis ca ala trebuie schimbat, am vazut ca este o problema ciudata la E60 cu acest senzor care arata -40G (adica am vazut pe forumuri ca arata la fel -40G dupa inlocuire).

 

Acesta este senzorul cu -40G??:

 

-13627806254

 

My link (poza cu senzorul)

Avand in vedere ca filtrul se regenereaza, fum nu scoate, esapamentul este curat "pana la cot', masina trage cum trebuie, ce sa fie de tot apar erorile astea la DPF ??(de obicei apare doar una, acum m-am mirat cand am vazut 2 pe DDE, pe DPF )

 

Mi-e ciuda ca nu am facut poza pana acum sa va arat ce tot apare la DPF, dar in urmtoarele 1-2 saptamani am un drum la Timisoara si sigur o sa apara iarasi (zic eu) si atunci fac poza.

post-77153-0-39019600-1484437175_thumb.jpg

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Contrapresiunea la relanti este destul de mare ceea ce rezulta o colmatare a filtrului de particule, la seria 3 de exemplu dupa regenerare contrapresiunea imi scadea la 6,9 dar cum ajungea inapoi si asta repede la 20 se regenera in apx 150 de km sau 200 pe oras.L-am trimis la odorhei si l-au curatat, l-am primit inapoi ca nou acum contrapresiunea este de 0.9. Eu nu primeam eroare deloc pe el.

Schimba senzorul de temperatura de pe filtru, gasesti si second, nou parca era in jur de 200 de lei, nu e normal sa apara -40, dupa schimb resetezi sau deconectezi borna vreo 10 minute si vezi pe urma, am observat ca deconectarea la bmw a bateriei cate 5 10 minute la unele module ce functioneaza, dar dau eroare face minuni.

Link to comment
Share on other sites

deageaba schimbi senzorul de contrapresiune, tot -40 o sa ai! trebuie dat jos si curatat, si eu am avut contrapresiune la relantiv de aprox 30mbar, dupa ce s-a regenerat a ajuns sub 10, dupa ce iti apare eroare de contrapresiune deja e tarziu, nu se mai poate regenera!!

 

PS: 100% tie ti a fost resetat intervalul de servis la dpf deja odata mai mult ca sigur din cauza asta iti arata ca mai poti merge 200.000 si defapt el e infundat..

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.