Jump to content

Role,curele si alte anexe la alternator...


Calinu

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Replies 154
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 months later...

Bmw e36 318is--am schimbat role(INA)+curele(Contitech)(inclusiv cele de la AC)+intinzator+pompa apa si tot nu am scapat de scartait. Am pus de curiozitate cureaua veche la loc si pentru 1 luna am scapat de scartait,dar a revenit.Mentionez ca am apelat si la unele solutii haioase si anume la pudra de talc,isi face treaba 1-2 zile.

Ce-o avea??ca ma dispera cu zile...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
La mine la 320d e46/2000 imi scartaie ceva la cureaua ce inverte fulia vibrochen. Am dat cu wd40 pe rola cu intinzator si nu a mai scartait un timp, vreo 5 minute. am dat jos cureaua si acea rola nu scartai la invartire, dar am vazut ca mai are ceva in spate. Ce scartaie oare? Restul rolelor le-am verificat si nu scartaie.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut , ca sa nu mai dechid un alt topic o sa postez aici, sper sa fie bine.

De 1 an jumatate am un 320 d E46 2004,masina am luat-o la 160 000 si acum are 196 000 km. Intrebarea mea este urmatoarea :

Rolele, curelele, pompa de apa ar trebui sa le schimb?

Nu stiu daca fostul proprietar le-a schimbat.

In afara de astea ar mai fi si altceva de schimbat?

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salut , ca sa nu mai dechid un alt topic o sa postez aici, sper sa fie bine.

De 1 an jumatate am un 320 d E46 2004,masina am luat-o la 160 000 si acum are 196 000 km. Intrebarea mea este urmatoarea :

Rolele, curelele, pompa de apa ar trebui sa le schimb?

Nu stiu daca fostul proprietar le-a schimbat.

In afara de astea ar mai fi si altceva de schimbat?

Va multumesc.

si eu am cam aceeasi curiozitate....

Link to comment
Share on other sites

eu le-am schimbat a2a zi dupa ce am cumparat masina la 180.000km, daca nu ma insel 130 de lei am dat pe amandoua

rolele nu avea rost sa le schimb pt ca nu faceau galagie si intindeau destul de tare

operatie de 5 minute mai mult nu dureaza

Link to comment
Share on other sites

Salut , ca sa nu mai dechid un alt topic o sa postez aici, sper sa fie bine.

De 1 an jumatate am un 320 d E46 2004,masina am luat-o la 160 000 si acum are 196 000 km. Intrebarea mea este urmatoarea :

Rolele, curelele, pompa de apa ar trebui sa le schimb?

Nu stiu daca fostul proprietar le-a schimbat.

In afara de astea ar mai fi si altceva de schimbat?

Va multumesc.

Daca nu au crapaturi,nu fac zgomot(un scartait enervant),cand apesi pe ele nu se lasa nu ai motiv de ingrijorare.Iar rolele le poti verfica daca au joc.In caz contrar poti sta linistit

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 9 months later...
  • 7 months later...

Da cu solutie de spalat motorul pe role + curele apoi limpezeste-le cu apa. Eu asa am procedat si am rezolvat problema.

 

 

PS: Ai schimbat exact rola de pe alterntor? De unde ai luat-o si cat a costat? Cum ai gasit-o?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

salut...nu e vorba de bmw, am un jeep la care nu mi-a functionat termostatul decand am cumparat masina (niciodata nu a trecut de 30 de grade), am vrut sa l schimb dar nu gasesc numai pe original, e modelul capsulat si costa undeva la 6-800 d lei. Ca sa economisesc bani am luat un subler am masura diametru de la furtun care merge de la radiator si intra in capsula de la termostat, dupa care am cautat in program un termostat cu diametru putin mai mic ca sa l pot baga in furtun respectiv. Am gasit unu de logan la 26 de lei cu diametru de 43mm (furtunul avand 50mm) l-a uns putin cu sapun lichid si am reusit sa bag in furtun chiar inainte de cutia termostatului....am strans furtun cu un colier in spatele termostatului de logan ca sa nu se miste si am pus furtunul inapoi.

 

 

Merge perfect acum, apa sta fix la 90...problema e ca atunci cand am scos furtunul afara mi a curs antigel pe curea si rola de la alternator si a inceput sa patineze, am luat un spray antipatinare curea alternator, dar nu functioneaza numai cateva secunde dupa ce spreiez cureaua, dupa care suna din nou si patineaza...

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.