Jump to content

Cum se manifesta o pompa de injectie defecta


holby

Recommended Posts

  • 2 months later...

Salut ... am si eu niste probleme posed un bmw 525 tds e39 an1998 automata... si am urmatoarele probleme

 

1. la relanti fluctueaza ........ incepuse cateodata.... acum mai frecvent ....,dar cand iau de volan stanga dreapta sau cand dau drumu la clima nu face nimik ...

pur si simplu fluctueaza ....la relanti .... dar cand este pe D nu mai fluctueaza presuun ca este in sarcina si deasta ...cand plec de pe loc nu mai face nimik merge rotund ... dar cand franez sa spun pe la vreo 5 km pe ora incepe sa fluctueze .... cand merg mai incet isi revine si cand ma opresc iarasi incepe sa fluctueze...care este problema ?

 

2,. Cateodata porneste greu la cald ... cateodata repede... cateodata porneste un pic mai greu la rece , cateodata porneste la sert la rece , de ce?

Link to comment
Share on other sites

Salut am si eu o problema cu pornirea la cald,.... face ceva figuri trebuie sa o tin la automat vre-o 3-4 sec.. Am citit pe aici pe forum ca ar trevui sa ii pun o valva unisens pe pompa,... ajuta? se pune greu? pe care furtun vine pusa? o pot pune eu sau se pune in service?. Mentionez ca nu face figuri la relantiv (a tremurat in trecut dar era de la cureaua de alternator un intinzator slabit l-am schimbat si e Ok) Multumesc de sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

Am uitat am mai cautat pe net si am mai gasit pe forumul Audi o persoana care zicea ca avea o problema asemanatoare si zicea ca i-a fost de la EGR (ce o mai fi si asta nu stiu) la cald ii ramanea blocat si nu mai dadea aer la motor, i se debloca destul de greu dupa ce dadea de vre-o 3 ori la automat. E posibil sa fie asta,... si daca da zice-ti-mi si mie pls ce ii ala EGR
Link to comment
Share on other sites

Daca va porneste greu la cald e capul hidraulic. :twoup:

 

Bun si in cazul in care e capul ce trebuie facut?

depinde cat de "dus" este capul. la anumiti mecanici se poate face sau mai bine cumperi alta si nu o mai ai in grija urmatorii 100.000 km.

am pus o poza cu EGR-ul.

 

daca tot il desfaci eu zic sa cureti si galeria de admisie (cea neagra pe care este linia rosie). vezi ca este facuta din 2 bucati, o poti curata bine.

daca iti dadea putin fum cand accelerai (peste 3000 rpm) dupa ce cureti astea nu o sa il mai vezi. cel putin la mine nu se mai vede.

bafta!

post-18587-1272884262_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca poate nu este cea mai relevanta poza dar este singura pe care am gasit-o de pe fosta mea masina e34 525td '94.

Cea incercuitra este valva unisesns.Este pusa pe furtunul care duce motorina de la filtrul de motorina la pompa de injectie cu sensul spre pompa.In cazul in care mai aveti furtunul original(este spiralat si transparent)masurati si vedeti diametrul valvei de care aveti nevoie.In cazul meu furtunul a fost schimbat si de aceea este albastru si am folosit o valva cu diametrul de 8mm.Voua probabil o sa va trebuiasca mai mic (cred ca 6 mm).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Stiu ca poate nu este cea mai relevanta poza dar este singura pe care am gasit-o de pe fosta mea masina e34 525td '94.

Cea incercuitra este valva unisesns.Este pusa pe furtunul care duce motorina de la filtrul de motorina la pompa de injectie cu sensul spre pompa.In cazul in care mai aveti furtunul original(este spiralat si transparent)masurati si vedeti diametrul valvei de care aveti nevoie.In cazul meu furtunul a fost schimbat si de aceea este albastru si am folosit o valva cu diametrul de 8mm.Voua probabil o sa va trebuiasca mai mic (cred ca 6 mm).

Despre ce poza este vorba?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Un link util.Este vorba despre acceasi popa de injectie doar ca e varianta cu 4 iesiri pt masinile grupului VW.Cica ar exista si un senzor de temperatura care face figuri acolo la partea electronica.

 

Enjoy:

 

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=75308

 

Inca un link pt cine pricepe putin fraceza.este vorba despre curatarea pompei de injectie(partea electronica).

 

http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW-112...r-inductif.html

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
POSIBIL POMPA INJECTIE?Buna tuturor,sunt posesorul unui e39,525 tds din 1997,masina are 430 000 km,service-ul numai la reprezentanta pana intr-o zi cand m-au dezamargit,nu asta e problema.Problema este ca am schimbat 3 debitmetre,1 agr,curatare galeria de admisie,schimbare bujii si tot degeaba,masina merge impecabil dar daca de exemplu rulez cu viteza de 145km/h si las acceleratia cateva secunde si iar incerc sa o accelerez imi da rateuri pana schimb viteza si astept cateva secunde sau raman in a 5-a vreo 20 de secunde,daca in acest timp nu accelerez nu imi da rateuri numai cand calc pedala si ii dau motorina,insa ieri am depistat ca daca las acceleratia si dupa ce calc imi face figuri si o las iara si calc pana jos a doua oara o ia de rupe asfaltul,face numai intre 2200-3000 rotatii,consumul am auzit de la altii ca este cam mare la viteza de 130-145 km/h undeva la 9l pe autostrada intins.Astazi am facut si o mica diagnoza acasa si am urmatoarele erori

post-48437-0-64340300-1378042918_thumb.jpg

post-48437-0-99145100-1378042925_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.