Jump to content

M3-E46 sau 335i-E92...


tiberiuenache

  

657 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Se dau doua modele...performante asemanatoare, usor mai rapid 335i-ul dar diferentele sunt mici .... caq design fiecare are farmecul sau:

 

1. M3 E 46 SMGII din 2002-2003 pret 25.000-30.000E + 10.000E pt Taricescu

- nu cred ca mai trebuie sa comentez relativ la aceasta masinuta!

 

2. 335i E92 Steptronic din 2006-2007 pret 35.000-40.000E + 4600E pt Taricescu

 

Adaugati comentariile voastre pro si contra, astept "provincia" detinatoare de astfel de modele... :)

 

 

Alegerea mea: 51% voturi pro 335i ... deoarece nu e la fel de alergata, e mai pretabila soselelor noastre, autonomie mai buna, design mai proaspat, pierderi mai mici la revanzare, taxa p**ii e jumatate din cea pt un M3...

Link to comment
Share on other sites

am votat 335i E92 din mai multe motive:

 

- design-ul la e92 e extrem de reusit (nu zic ca la e46 e urat, dar parca e92-ul e ceva deosebit)

- motorul de 3000 biturbo de 306 cai a iesit doi ani la rand motorul anului (2007 si 2008 - asta spune multe) - am condus 135i si e absolut senzational motorasul

- ai sanse mult mai mari sa gasesti un 335i cu mai putini km si mai putina forja

- ai optiunea sa alegi 335i cu x-drive. personal mi s-a parut ca pentru asa o putere, tractiunea integrala e foarte indicata.

- impozitul e la jumatate de pret (nu stiu cat te intereseaza asta :) )

- consumul este chiar decent fata de M3 (nici asta nu stiu cat te intereseaza)

- suspensia la 335i (vorbesc de cea sport) este extraordinara. suficient de confortabila pt drumurile noastre, piatra cubica, linii de tramvai...si totodata rigida cand este nevoie. la m3 te cam zgaltaie tot timpul si nu stiu cat de mult ti-ar placea asta.

- piesele de schimb sunt convins ca sunt mai ieftine la 335i si mult mai usor de procurat.

 

bafta cu alegerea...oricum ambele sunt senzationale. n-as zice nu la nici una :)

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei M3 E46 iti fac pret bun la a meu, 50 de mii de km , full , 2003, am cumparat masina la 30k din firma ac schnitzer din germania.

 

 

are suspensie reglabila kw si lambo doors lsd.... + ca tre saimi ajunga tot kitu de csl din carbon + alte accesorii.

 

 

p.s. 4 seturi de jante pe 20 :)

 

 

Km mai multi i-am facut afara, cam 12,13 mii prin vacanta si treburi.

Edited by Calin
Link to comment
Share on other sites

personal as alege 335i.

1. este mai nou si deci o sa ai mai putin probleme de durabilitate a pieselor

2. arata mai bine decat E46

3. la fel cum a zis si mikken, poti alege sa ai xDrive care ti-ar fi de mare ajutor.

 

bafta mare la masinute... oricum ambele sunt extraordinare

Edited by madaeroblade
Link to comment
Share on other sites

Desi M3-ul E46 mi se pare o masina super, am ales 335-ul E92 pentru ca este totusi o masina "din filmul '2008'". Daca poti trece cu vederea bordul facut la traforaj (atenuat oarecum de navigatie), look-ul E92-ului chiar si non-M este actual, ramanand bine proportionat si non-flashy. Daca ii pui si un pachet M chiar nu mai ai ce sa ii reprosezi.

 

Motorul 35i este extraordinar din toate punctele de vedere... ca sa nu mai vorbim de posibilitatile de tuning daca te mananca talpa si buzunarele.

 

@Calin

 

Daca tot "ai pile" la ejante.ro :) te rog eu fa cumva sa dai jos cat mai repede aratarile alea de pe masina. :) E pacat de ea.

Edit: ma refer la cele fara buza.

Edited by alexrosiu
Link to comment
Share on other sites

Alegerea normala ar fi E92 335i , dar nu prea e corect sa pui in balanta 2 masini din generatii diferite. Automat sunt foarte multe criterii de departajare. N-o sa gasiti niciodata un E46 M3 intr-un grad de uzura la fel de bun ca un E92 335i. Iar daca vorbim strict de motorizare (am observat ca E92 ar mai fi ales datorita motorizarii mai performante ???), nu cred ca sunt mai performanti cei 306hp ai lui 335i decat 343hp ai lui M3. Sigur majoritatea a ales 335i datorita designului exterior mai proaspat (normal), pentru ca la interior , imi pare rau, dar de cand a venit Chris Bangle designer sef la BMW, interioarele, cel putin plansele de bord sunt cel putin indoielnice ca design. Plansele de bord ale generatiilor E46 si E39 sunt cele mai reusite (si reprezinta un etalon in ergonomie), din istoria BMW. Plansele de bord ale generatiilor noi nu mai au acea masivitate de alta data si nu mai sunt orientate spre sofer , ceea ce mie unul nu-mi place. Pasionatii ar alege E46 M3 pentru ca reprezinta un superlativ a ceea ce inseamna BMW si fiecare dintre noi ne-am dori ca atunci cand deschidem capota sa vedem ca scrie "M Power". Ma intreb ce ar fi ales cei care s-au legat strict de design daca intrebarea ar fi fost "Ce ati alege intre E90 335i si E46 M3?" .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.