Jump to content

M3-E46 sau 335i-E92...


tiberiuenache

  

657 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

"voi ganditi numai la aspect, uai ce tare e e92, parca sunteti pitipoance."

 

Ce adevar ai grait, nu iti dai seama.

Votat M3 E46.

Da...

 

Nu zice nimeni, e mai frumos e92..... e clar de ce populatia voteaza 335i aici...insa nu cred ca initializatorul topicului a cerut un vot pentru look, ci si pentru performante, stabilitate, etc.

<_<

 

 

 

:)

Multi vad, putini pricep. adevarul e ca iti ia ochii un e92, fie el si 318d :bashwall:)

Link to comment
Share on other sites

ce stii tu despre m3 incat sa spui ca cei care prefera 335i e92 de parca sunt pitipoance? cand o sa ai m3 sau orice m vei fi indreptatit sa spui asta. ti-ai format o impresie gresita despre emblema cu 3 slashuri, toate m-urile sunt masini, nu supernove si sunt comparabile cu orice alte masini, chiar si de serie. http://www.thetruthsoflife.com/spiritual-wallpapers/peace.gif
Link to comment
Share on other sites

As conduce oricand for fun un M, cred ca va fi o experienta unica si de neuitat, dar sa detin una aici este sinucidere curata, parerea mea. oricand se va gasi un taran sa o zgarie sau chiar sa o loveasca, doar sa arate ca el este "neamul ales" si plangi langa ea

 

 

si daca ai un E92 320 d nu plangi sau cum ? vezi zgarietura si spui ..ce bine ca mi-am luat un E92 mai ieftin ? <_<

Link to comment
Share on other sites

ce stii tu despre m3 incat sa spui ca cei care prefera 335i e92 de parca sunt pitipoance? cand o sa ai m3 sau orice m vei fi indreptatit sa spui asta. ti-ai format o impresie gresita despre emblema cu 3 slashuri, toate m-urile sunt masini, nu supernove si sunt comparabile cu orice alte masini, chiar si de serie. http://www.thetruthsoflife.com/spiritual-wallpapers/peace.gif

e parerea ta si ti-o respect.

 

 

nu inseamna insa ca ai si dreptate.

 

 

Stiu destule despre m3, nu sunt chiar novice, daca pole are M, nu inseamna ca altcineva nu si-ar permite.

 

Era vorba de pitopoance in sensu ca ele habar n-au de tehnica......arata la fel, au tot 4 roti, dar e o diferenta de la cer la pamant intre un m si un non-m. <_< dar imaginea unui e92 e incontestabil mai frumoasa decat a unui e46m sau non-m, de aceea e primul in top e92, din cauza ca arata extrem de bine.

 

cati din cei care au votat au avut vreodata sansa sa conduca un 335i e92, poate nici tu...

 

 

 

compara m6 cu un 630d sau i :) si nu e vorba numai de putere.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

pai nu vad unde m-am legat eu de pole.. <_<

si nu vad care e logica de comparatie intre m6 si 630, cand comparabil ar fi fost mai degraba m6 cu 650-ul, nu ? asa cum a fost comparat m3-ul cu 335-ul (chiar daca sunt generatii diferite).

pe cuvant ca te cred ca stii destule despre m3, nu te-am contrazis; ideea pe care m-am bazat e ca in momentul in care ai o masina de ceva timp (chiar si un m) nu ti se mai pare cine stie ce extraterestra, ci realizezi ca e intr-adevar comparabila cu altele.

Doamne fereste, sa nu se inteleaga ca nu mi-ar placea m3-ul e46, sau vreun m, dar asa cum intre m3 e46 si 135i aleg 135i, la fel aleg 335i.

Mi s-a parut un pic tendentioasa afirmatia ta legata de cei care au ales 335i-ul din poll-ul asta, de asta am simtit nevoia sa iti spun parerea mea legata de faptul ca un m nu e in orice circumstante masina suprema.

:)

Link to comment
Share on other sites

<_< nu am vrut sa lovesc niciunde cu afirmatia aceea, doar ca lumea alege o masina datorita aparentelor, ca e frumoasa, etc.

Nu pentru ca e M sau nu :)

 

 

Pui pariu ca daca motorul de pe 335i e92 s-ar fi pus pe e46 sa zicem 335i e46, ai fi ales m3 (motorul de pe e46m) e92?

ca si multi altii :bashwall:

 

:unsure:

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg intrebarea ta.. <_<

 

cred ca o deslusec: deci daca prin absurd as avea un e46 335i versus m3 e92, as alege m3-ul e92?

pai daca eu aleg chiar si 335i e92 in favoarea m3-ului e46, crezi ca m-as mai intreba ce as alege?

Edited by aeerdna
Link to comment
Share on other sites

As conduce oricand for fun un M, cred ca va fi o experienta unica si de neuitat, dar sa detin una aici este sinucidere curata, parerea mea. oricand se va gasi un taran sa o zgarie sau chiar sa o loveasca, doar sa arate ca el este "neamul ales" si plangi langa ea

 

 

si daca ai un E92 320 d nu plangi sau cum ? vezi zgarietura si spui ..ce bine ca mi-am luat un E92 mai ieftin ? :bashwall:

sunt sigur ca in cazul unui M magarile vor fi inzecit mai mari decat la un E92 sau E90.

 

v si la 309 hp si AWD, este o bestie pe roti, nu aproape de M, but close.

 

 

adica? e aproape sau nu e aproape? :)

daca nu ai inteles ce am vrut sa spun, ce rost avea pictograma ?

eu zic ca am fost destul de clar, nu va fi un M, but close. <_<

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
As conduce oricand for fun un M, cred ca va fi o experienta unica si de neuitat, dar sa detin una aici este sinucidere curata, parerea mea. oricand se va gasi un taran sa o zgarie sau chiar sa o loveasca, doar sa arate ca el este "neamul ales" si plangi langa ea

 

 

si daca ai un E92 320 d nu plangi sau cum ? vezi zgarietura si spui ..ce bine ca mi-am luat un E92 mai ieftin ? :unsure:

sunt sigur ca in cazul unui M magarile vor fi inzecit mai mari decat la un E92 sau E90.

 

v si la 309 hp si AWD, este o bestie pe roti, nu aproape de M, but close.

 

 

adica? e aproape sau nu e aproape? :)

daca nu ai inteles ce am vrut sa spun, ce rost avea pictograma ?

eu zic ca am fost destul de clar, nu va fi un M, but close. <_<

 

am M6 de mult timp si in afara de o oglinda (nici macar furata) data peste cap de un imbecil din razbunare nu am avut nici cea mai mica problema si merg zilnic cu masina asta peste tot...nici macar o zagraietura.

 

Nimic nu e close to M, ori e M ori e doar o masina.

 

M drive, este o alta experienta de la golul pe care il ai in stomac la accelerari sau decelerari puternice, la parul care se scoala pe maini la auzul motorului care urca in ture, la senzatia de "una cu soseaua" cat negociezi curbele pe serpentine, la felul in care intoarce cineva capul dupa un M, la felul in care iti transpira palmele pe volan si iti creste pulsul cand dai un Launch Control sau cand o fortezi la maxim in M Mode pe setarile maxime si controlezi tu tot direct din padele de pe volan.... e o alta experienta de cand ai pornit motorul si pana l-ai oprit si cand l-ai oprit si ai coborat din masina iti dai seama ca aproape ti-ai tinut rasuflarea pe tot parcursul experientei M... si rasufli satisfacut si lung, cu inca un mic tremur in muschi de la adrenalina acumulata in M-ul tau :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

am M6 de mult timp si in afara de o oglinda (nici macar furata) data peste cap de un imbecil din razbunare nu am avut nici cea mai mica problema si merg zilnic cu masina asta peste tot...nici macar o zagraietura.

 

Nimic nu e close to M, ori e M ori e doar o masina.

 

M drive, este o alta experienta de la golul pe care il ai in stomac la accelerari sau decelerari puternice, la parul care se scoala pe maini la auzul motorului care urca in ture, la senzatia de "una cu soseaua" cat negociezi curbele pe serpentine, la felul in care intoarce cineva capul dupa un M, la felul in care iti transpira palmele pe volan si iti creste pulsul cand dai un Launch Control sau cand o fortezi la maxim in M Mode pe setarile maxime si controlezi tu tot direct din padele de pe volan.... e o alta experienta de cand ai pornit motorul si pana l-ai oprit si cand l-ai oprit si ai coborat din masina iti dai seama ca aproape ti-ai tinut rasuflarea pe tot parcursul experientei M... si rasufli satisfacut si lung, cu inca un mic tremur in muschi de la adrenalina acumulata in M-ul tau <_<

acum sunt eu cel carcotas, dar aceste senzatii le ai si de la un Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maseratti, sau orice bolid de strada, este adrenalina care ne face sa nu mai gandim limpede si ii dam talpa.

dar, veti spune: "astea costa mult", la fel si STi, este alta categorie de pret fata de un M.

fiecare secunda intr-o asemena masina nu se compara cu alta, de aceea sunt atatea si noi salivam dupa ele. uni le si conduc, unii stam si ne uitam la ele, din nou diferente.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
am M6 de mult timp si in afara de o oglinda (nici macar furata) data peste cap de un imbecil din razbunare nu am avut nici cea mai mica problema si merg zilnic cu masina asta peste tot...nici macar o zagraietura.

 

Nimic nu e close to M, ori e M ori e doar o masina.

 

M drive, este o alta experienta de la golul pe care il ai in stomac la accelerari sau decelerari puternice, la parul care se scoala pe maini la auzul motorului care urca in ture, la senzatia de "una cu soseaua" cat negociezi curbele pe serpentine, la felul in care intoarce cineva capul dupa un M, la felul in care iti transpira palmele pe volan si iti creste pulsul cand dai un Launch Control sau cand o fortezi la maxim in M Mode pe setarile maxime si controlezi tu tot direct din padele de pe volan.... e o alta experienta de cand ai pornit motorul si pana l-ai oprit si cand l-ai oprit si ai coborat din masina iti dai seama ca aproape ti-ai tinut rasuflarea pe tot parcursul experientei M... si rasufli satisfacut si lung, cu inca un mic tremur in muschi de la adrenalina acumulata in M-ul tau <_<

acum sunt eu cel carcotas, dar aceste senzatii le ai si de la un Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maseratti, sau orice bolid de strada, este adrenalina care ne face sa nu mai gandim limpede si ii dam talpa.

dar, veti spune: "astea costa mult", la fel si STi, este alta categorie de pret fata de un M.

fiecare secunda intr-o asemena masina nu se compara cu alta, de aceea sunt atatea si noi salivam dupa ele. uni le si conduc, unii stam si ne uitam la ele, din nou diferente.

 

eu vorbesc de BMW...BMW M si BMW non M. Nu exista si nu va exista nicidata o comparatie.

 

Cat priveste alte marci, eu acum vreau sa imi iau Lambo sau Porsche, dar asta doar pt ca vreau sa incerc si altceva si pot spune asta dupa ce am descoperit unele senzatii extraordinare cu ... "the ultimate driving machine"... senzatii pe care nu le ai cu alt BMW, oricat de puternic ar fi. M este pentru suflet, pentru inedit, pentru cine vrea sa traiasca niste momente care te fac sa tremuri de placere si sa transpiri de emotie, sa respiri sacadat cand schimba a 2-a, sa stai cu inima la gura cand tot urca in ture si parca nu mai schimba o data si apoi ajunge la 8.250 rpm si simti cat de brutal si ferm intra in alta treapta si tii muschii gatului incordati ca sa nu arzi un cap in tetiera la fiecare schimbare de treapta.....sa ti se taie rasuflarea cand franezi brusc sau iei o curba in forta pe accelerare, sa simti 507 cai in "full throtle" si sa fii una cu o masina care rupe asfaltul la 300+ la ora si sa te minunezi cum daca ii dai blana la 200 accelereaza ca si cum ai pleca de pe loc cu a 1-a....sau preferata mea... cand retrogradezi din padele sau dai un kick down in M Mode, si cand retrogradeaza, ai acel sound...ooo da, acel sound cand mai intai se tureaza putin si abia apoi schimba in inferioara, ca sa nu pierzi putere.... si da, ranjetul de satisfactie care iti apare fara voie pe fata cand conduci, cand pilotezi un M....vorbele sunt inutile.

 

M.

 

game on...dogs :

 

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

am M6 de mult timp si in afara de o oglinda (nici macar furata) data peste cap de un imbecil din razbunare nu am avut nici cea mai mica problema si merg zilnic cu masina asta peste tot...nici macar o zagraietura.

 

Nimic nu e close to M, ori e M ori e doar o masina.

 

M drive, este o alta experienta de la golul pe care il ai in stomac la accelerari sau decelerari puternice, la parul care se scoala pe maini la auzul motorului care urca in ture, la senzatia de "una cu soseaua" cat negociezi curbele pe serpentine, la felul in care intoarce cineva capul dupa un M, la felul in care iti transpira palmele pe volan si iti creste pulsul cand dai un Launch Control sau cand o fortezi la maxim in M Mode pe setarile maxime si controlezi tu tot direct din padele de pe volan.... e o alta experienta de cand ai pornit motorul si pana l-ai oprit si cand l-ai oprit si ai coborat din masina iti dai seama ca aproape ti-ai tinut rasuflarea pe tot parcursul experientei M... si rasufli satisfacut si lung, cu inca un mic tremur in muschi de la adrenalina acumulata in M-ul tau :)

acum sunt eu cel carcotas, dar aceste senzatii le ai si de la un Porsche, Ferrari, Lamborghini, Maseratti, sau orice bolid de strada, este adrenalina care ne face sa nu mai gandim limpede si ii dam talpa.

dar, veti spune: "astea costa mult", la fel si STi, este alta categorie de pret fata de un M.

fiecare secunda intr-o asemena masina nu se compara cu alta, de aceea sunt atatea si noi salivam dupa ele. uni le si conduc, unii stam si ne uitam la ele, din nou diferente.

 

eu vorbesc de BMW...BMW M si BMW non M. Nu exista si nu va exista nicidata o comparatie.

 

Cat priveste alte marci, eu acum vreau sa imi iau Lambo sau Porsche, dar asta doar pt ca vreau sa incerc si altceva si pot spune asta dupa ce am descoperit unele senzatii extraordinare cu ... "the ultimate driving machine"... senzatii pe care nu le ai cu alt BMW, oricat de puternic ar fi. M este pentru suflet, pentru inedit, pentru cine vrea sa traiasca niste momente care te fac sa tremuri de placere si sa transpiri de emotie, sa respiri sacadat cand schimba a 2-a, sa stai cu inima la gura cand tot urca in ture si parca nu mai schimba o data si apoi ajunge la 8.250 rpm si simti cat de brutal si ferm intra in alta treapta si tii muschii gatului incordati ca sa nu arzi un cap in tetiera la fiecare schimbare de treapta.....sa ti se taie rasuflarea cand franezi brusc sau iei o curba in forta pe accelerare, sa simti 507 cai in "full throtle" si sa fii una cu o masina care rupe asfaltul la 300+ la ora si sa te minunezi cum daca ii dai blana la 200 accelereaza ca si cum ai pleca de pe loc cu a 1-a....sau preferata mea... cand retrogradezi din padele sau dai un kick down in M Mode, si cand retrogradeaza, ai acel sound...ooo da, acel sound cand mai intai se tureaza putin si abia apoi schimba in inferioara, ca sa nu pierzi putere.... si da, ranjetul de satisfactie care iti apare fara voie pe fata cand conduci, cand pilotezi un M....vorbele sunt inutile.

 

M.

 

game on...dogs :

 

 

 

+ infinit <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Dacã resoftezi un 335i, diferenÞa faÞã de M3 E46 devine foarte mare.

Ma dezamagesti total, se vede ca nu ai inteles in totalitate un M ......"spiritul" unui M nu se poate explica in cuvinte....

 

Un M nu inseamna numai cai putere si timpi mai buni, asta poti avea si cu alte BMW-uri ( tunate eventual) un M insemna:

1.RPM - "urletul" motorului la 8000 RPM ( chiar daca ii "dai" odata la o luna turatia asta);

2. Feelingul de a conduce un M:

3. Lookul unui M;

.......

.....

 

Placerea de a sti ca DETII un M! Restul e numai vorbaraie! Vorbaraie seaca!

 

 

 

<_< :) :bashwall: :unsure: :blink:

Link to comment
Share on other sites

am votat 335i E92 din mai multe motive:

 

- design-ul la e92 e extrem de reusit (nu zic ca la e46 e urat, dar parca e92-ul e ceva deosebit)

- motorul de 3000 biturbo de 306 cai a iesit doi ani la rand motorul anului (2007 si 2008 - asta spune multe) - am condus 135i si e absolut senzational motorasul

- ai sanse mult mai mari sa gasesti un 335i cu mai putini km si mai putina forja

- ai optiunea sa alegi 335i cu x-drive. personal mi s-a parut ca pentru asa o putere, tractiunea integrala e foarte indicata.

- impozitul e la jumatate de pret (nu stiu cat te intereseaza asta :) )

- consumul este chiar decent fata de M3 (nici asta nu stiu cat te intereseaza)

- suspensia la 335i (vorbesc de cea sport) este extraordinara. suficient de confortabila pt drumurile noastre, piatra cubica, linii de tramvai...si totodata rigida cand este nevoie. la m3 te cam zgaltaie tot timpul si nu stiu cat de mult ti-ar placea asta.

- piesele de schimb sunt convins ca sunt mai ieftine la 335i si mult mai usor de procurat.

 

bafta cu alegerea...oricum ambele sunt senzationale. n-as zice nu la nici una :bashwall:

 

+1 <_<

Link to comment
Share on other sites

Alegerea normala ar fi E92 335i , dar nu prea e corect sa pui in balanta 2 masini din generatii diferite. Automat sunt foarte multe criterii de departajare. N-o sa gasiti niciodata un E46 M3 intr-un grad de uzura la fel de bun ca un E92 335i. Iar daca vorbim strict de motorizare (am observat ca E92 ar mai fi ales datorita motorizarii mai performante ???), nu cred ca sunt mai performanti cei 306hp ai lui 335i decat 343hp ai lui M3. Sigur majoritatea a ales 335i datorita designului exterior mai proaspat (normal), pentru ca la interior , imi pare rau, dar de cand a venit Chris Bangle designer sef la BMW, interioarele, cel putin plansele de bord sunt cel putin indoielnice ca design. Plansele de bord ale generatiilor E46 si E39 sunt cele mai reusite (si reprezinta un etalon in ergonomie), din istoria BMW. Plansele de bord ale generatiilor noi nu mai au acea masivitate de alta data si nu mai sunt orientate spre sofer , ceea ce mie unul nu-mi place. Pasionatii ar alege E46 M3 pentru ca reprezinta un superlativ a ceea ce inseamna BMW si fiecare dintre noi ne-am dori ca atunci cand deschidem capota sa vedem ca scrie "M Power". Ma intreb ce ar fi ales cei care s-au legat strict de design daca intrebarea ar fi fost "Ce ati alege intre E90 335i si E46 M3?" .

+1 oricum vb unui vanzaror de chevy ĂŽntre nou camaro si cts ( rĂŁspunsul lui a fost sunt mere si portocale ) , cam asta este si rĂŁspunsul meu 2 lucruri total diferite ......

In schimb vb lui wlf vezi ca pe state aunt super preÞuri de exemplu am fost sãptãmâna trecutã la un b

dealer Bmw si modelul e92 328i (230hp) piele jante pe 18 susp sport navigatie , cu discount cu tot undeva la 41405 $ 4 ani garantie sau 50 mii mile ........ Sunt 2 lucruri total diferite important e sa alegi cu inima tie trebe sa ĂŽĂži placa nu altora

Eu am votat M cu toate ca in viitorul apropiat cred ca trec pe alt fabricant (low cost)

 

Toate bune app motorul de 3.5 era undeva pe la 45ooo mii dacĂŁ vrei da-mi un mail cam ce vrei pe maÂşina sa ĂŽĂži faca si tie o proforma eu miercuri ajung din nou la ei .... Roadshow Memphis dacĂŁ intrii pe site ĂŽĂži faci singur preĂž la maÂşina . Toate bune

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.