Jump to content

Jeremy Clarkson despre BMW Seria 1


crotm

Recommended Posts

Acum doua zile la emisiunea TOP GEAR de la BBC, cunoscutul prezentator Jeremy Clarkson a facut un test cu 'controversatul' bmw seria 1. Concluzia a fost interesanta: a recunoscut ca ESTE o placere sa-l conduci, adica are stabilitate, e silentios, etc dar din pacate a subliniat cateva probleme pentru care NU ESTE rentabil sa-l cumperi. Printre altele, portbagajul mic, materialul plastic care strica esteticul in interior, viteza scazuta (0-100 km) si pretul enorm. L-a comparat cu noul golf care e si mai rapid, si mai spatios, si mai ieftin.

 

Concluzia a fost superba: a aratat o imagine cu un (cenzurat) (excrement uman) care avea infipt in el o sigla BMW. Morala: entuziastii acestei firme auto ar cumpara si un (cenzurat) daca ar avea sigla BMW. Adica, cumparand seria 1, cumperi sigla dar nu si calitatea pentru pret pe care competitia o ofera.

 

Ce parere aveti?

 

crotm

 

http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/

Link to comment
Share on other sites

Este un lucru bine cunoscut ca, atunci cand cumperi un automobil, este practic imposibil sa fii 100% obiectiv, iar blazonul are o pondere mare in luarea unei decizii. Producatorii de automobile stiu asta si au grija sa o taxeze in avantajul lor.

 

Apoi, este evident ca oferta actuala de motorizari pentru seria 1 este mult sub potentialul BMW. Suspectez insa ca in spate sta o strategie de marketing, des folosita de BMW (dar si de alti producatori): primele versiuni ale unui model nou lansat vin cu motoare mai putin capabile. Ele vor atrage cumparatorii care sunt disperati dupa noutatile absolute in materie de design, fara a acorda o mare atentie performantelor. Apoi, cand modelul se mai invecheste, adaugi versiuni cu motoare mai performante, astfel incat sa-i atragi pe cei care cauta sportivitate (care de regula nu se bulucesc la nou, ci asteapta ca o platforma sa confirme prin fiabilitate si stabilitate) si sa contrabalansezi aceasta scadere a cererii.

 

Eu cred ca motorizarile care vor face Seria 1 cu adevarat interesanta abia urmeaza sa apara.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ai dreptate cu privire la motoarele mai performante. Chiar am citit undeva despre planuri pentru un motor mai puternic pentru seria 1.

 

Insa nu cred ca aceasta e neaparat o strategie de marketing premeditata, ci mai degraba un fel de 'crisis management' pe care nimeni nu-l doreste dar este totusi pregatit pentru situatiile neplacute.

 

crotm

 

Este un lucru bine cunoscut ca, atunci cand cumperi un automobil, este practic imposibil sa fii 100% obiectiv, iar blazonul are o pondere mare in luarea unei decizii. Producatorii de automobile stiu asta si au grija sa o taxeze in avantajul lor.

 

Apoi, este evident ca oferta actuala de motorizari pentru seria 1 este mult sub potentialul BMW. Suspectez insa ca in spate sta o strategie de marketing, des folosita de BMW (dar si de alti producatori): primele versiuni ale unui model nou lansat vin cu motoare mai putin capabile. Ele vor atrage cumparatorii care sunt disperati dupa noutatile absolute in materie de design, fara a acorda o mare atentie performantelor. Apoi, cand modelul se mai invecheste, adaugi versiuni cu motoare mai performante, astfel incat sa-i atragi pe cei care cauta sportivitate (care de regula nu se bulucesc la nou, ci asteapta ca o platforma sa confirme prin fiabilitate si stabilitate) si sa contrabalansezi aceasta scadere a cererii.

 

Eu cred ca motorizarile care vor face Seria 1 cu adevarat interesanta abia urmeaza sa apara.

5269[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Eu daca as locui in Anglia as cumpara un Rover ca sa vada unii si altii ce masini de..... stiu sa faca acolo si dupa aia asa face ceva comparatii.

Dar numai tractziunea pe spate e alta viata si da multe cat despre Golf il stiu am asa un exemlplar acasa e f f bun cand merg in Ro si evident il pot incarca ca un magar incap multe si le duce,dar aici pe autostrada parca cand am peste 200 km/h vrea sa zboare,cand franez e asa cum nu s-ar mai opri si sa nu vorbesc de curbe.Dar cand mergi in oras si incet nu se simte rau de loc.

Asa ca cine vrea o masina de zi cu zi cred ca e mai bun un Golf dar daca vrei o masina sa alerge si sa arate putina putere atunci un BMW e altceva si cand ma gandesc cum sta lipita pe autostrada si cum toarce motorul e ca o sinfonie.Dar sa nu uit gusturile si placerile sunt diferite asa cum volanul e pe dos in alta parte.

Link to comment
Share on other sites

Acum doua zile la emisiunea TOP GEAR de la BBC, cunoscutul prezentator Jeremy Clarkson a facut un test cu 'controversatul' bmw seria 1. Concluzia a fost interesanta: a recunoscut ca ESTE o placere sa-l conduci, adica are stabilitate, e silentios, etc

 

...

 

Adica, cumparand seria 1, cumperi sigla dar nu si calitatea pentru pret pe care competitia o ofera.

5266[/snapback]

 

Prima parere fara sa citesc articolul sau sa privesc emisiunea, este ca este un tip pe cinste si s-a contrazi singur. Intai este o placere sa o conduci si mai apoi este un excrement pentru ca nu are portbagaj. Ma intreb daca mai are rost sa citesc si articolul.

Link to comment
Share on other sites

Prima parere fara sa citesc articolul sau sa privesc emisiunea, este ca este un tip pe cinste si s-a contrazi singur. Intai este o placere sa o conduci si mai apoi este un excrement pentru ca nu are portbagaj. Ma intreb daca mai are rost sa citesc si articolul.

5346[/snapback]

A vrut sa spuna ca Golful este mai rapid,mai spatios ,calitatea materialelor e mai buna si e si mai ieftin.

Bmw 120d 140 Cp si VW Golf 5 163CP------VW mai ieftin....cred ca la asta s-a referit :blink:

Link to comment
Share on other sites

Se referea ca Golful e mai rapid la accelerarea 0-100km/h decat oricare din modelele seriei 1. Cu asta nu cred ca se contrazice.

 

Cat despre Jeremy, nu cred ca tipul se contrazice. E recunoscut de prieteni si dusmani pentru sinceritatea absoluta cu care testeaza masinile. Cel mai important, nu a putut sa-l cumpere nimeni pana acum..adica sa-l faca sa laude un anumit model sau sa-i inchida gura pt. a merge vanzarile. Avantajul de a prezenta la bbc care nu e tv privat si poate sa zica ce vrea, nu ca posturile tv din Romania unde baronii aleg grila de program.

 

In fine, cine are timp sa citeasca articolul lui despre seria 1 si sa vada ca dimpotriva, el e un fan bmw si intotdeauna a apreciat calitatea acestor masini, ...pana la Bangle.

 

http://driving.timesonline.co.uk/article/0...1397786,00.html

 

crotm

 

 

A vrut sa spuna ca Golful este mai rapid,mai spatios ,calitatea materialelor e mai buna si e si mai ieftin.

Bmw 120d 140 Cp si VW Golf 5 163CP------VW mai ieftin....cred ca la asta s-a referit :blink:

5369[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Interesant ca in loc sa pomenesti de Rolls Royce, MG, Bentley, Jaguar, etc., aduci vorba de Rover, care pentru 8 ani a fost produs in cooperare cu firma BMW... :blink:

 

Eu daca as locui in Anglia as cumpara un Rover ca sa vada unii si altii ce masini de..... stiu sa faca acolo si dupa aia asa face ceva comparatii.

5288[/snapback]

Edited by crotm
Link to comment
Share on other sites

Sa nu uitam ca din perspectiva istorica noi suntem cei pe dos. Anticii imperiului roman foloseau partea stanga a drumului,iar de-a lungul istoriei calaretii si birjarii obisnuiau sa mearga pe partea stanga a drumului pentru a avea mana dreapta libera sa foloseasca arme de aparare (sabii) impotriva celor cu care se intersectau, daca era cazul.

 

In Europa Napoleon a dat o lege prin care a cerut folosirea partii din dreapta a drumului. Din cauza numarului mare de trupe ce tranzitau Europa folosind drumuri si poduri inguste, cand doua astfel de coloane de trupe armate se intersectau pe un drum se intamplau accidente fiindca majoritatea soldatilor purtau sabiile sau lancile atarnand spre dreapta, ceea ce rezulta in impacte si rani. Solutia practica a lui Napoleon a fost sa ordone folosirea partii drepte a drumului.

 

In America, europenii care au mers acolo foloseau deja armele de foc si era mai usor sa se intoarca spre stanga de pe cal cu patul pustii in mana dreapta pentru a lupta sau a se apara. In cele din urma, Henry Ford a batut in cuie problema, cand a decis ca Fordul model T produs in masa sa aiba volanul pe stanga. Asa au inceput sa foloseasca yankeii partea dreapta a drumului.

 

In fine, fiindca majoritatea pistelor de pe circuitele de concurs auto au fost construite in sensul acului de ceasornic, masinile de concurs au fost fabricate cu volanul pe dreapta, pt ca pilotul se afla mai tot timpul in partea din interior a circuitului. In Italia, chiar dupa ce europenii trecuse complet la condusul pe dreapta, masinile pt. concurs erau fabricate cu volan pe dreapta.

 

In concluzie englezii au mentinut traditia istorica in timp ce americanii si europenii continentali au trebuit sa se adapteze la situatiile generate de drumurile inguste sau de folosirea pustii, intorcand lucrurile pe dos.

 

 

crotm

 

Dar sa nu uit gusturile si placerile sunt diferite asa cum volanul e pe dos in alta parte.

5288[/snapback]

Edited by crotm
Link to comment
Share on other sites

Acum doua zile la emisiunea TOP GEAR de la BBC, cunoscutul prezentator Jeremy Clarkson a facut un test cu 'controversatul' bmw seria 1. Concluzia a fost interesanta: a recunoscut ca ESTE o placere sa-l conduci, adica are stabilitate, e silentios, etc dar din pacate a subliniat cateva probleme pentru care NU ESTE rentabil sa-l cumperi. Printre altele, portbagajul mic, materialul plastic care strica esteticul in interior, viteza scazuta (0-100 km) si pretul enorm. L-a comparat cu noul golf care e si mai rapid, si mai spatios, si mai ieftin.

 

Concluzia a fost superba: a aratat o imagine cu un (cenzurat) (excrement uman) care avea infipt in el o sigla BMW. Morala: entuziastii acestei firme auto ar cumpara si un (cenzurat) daca ar avea sigla BMW. Adica, cumparand seria 1, cumperi sigla dar nu si calitatea pentru pret pe care competitia o ofera.

 

 

 

http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/

5266[/snapback]

 

 

 

 

 

 

Parerea mea:

 

Clientii care vor BMW vor cumpara BMW.Mic sau mare.

 

In drum spre reprezentanta nu cred ca vor opri la VW sa vada oferta si sa analizeze totul pana la cele mai mici amanunte.

 

Clientii care cumpara BMW nu intra in categoria celor care cumpara VW

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea:

 

Clientii care vor BMW vor cumpara BMW.Mic sau mare.

 

In drum spre reprezentanta nu cred ca vor opri la VW sa vada oferta si sa analizeze totul pana la cele mai mici amanunte.

 

Clientii care cumpara BMW nu intra in categoria celor care cumpara VW

5441[/snapback]

:blink: Bine zis!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Comparatia la exterior Seria1 cu un kkt e rezonabila, chiar arata ca un excrement..urita cu spume. Acu depinde de gusturi...stim ca nu se discuta..dar la fel stim ca daca multi oameni spun ca esti beat, te duci si te culci (a se intelege multi oameni spun ca e urita....)

 

E de acceptat o parere gen "da stiu ca e urita, dar e foarte buna, stabila etc" decit una de genul "gusturile nu se discuta, deci eu o vad frumoasa".

Edited by SAKO
Link to comment
Share on other sites

:) Cum avem un newbie, cum se activeaza topicuri din antichitate...

 

Sako, ai vazut data postului la care ai raspuns? Sa shtii ca lucrurile evolueaza, in ashtia 2 ani s-au intamplat multe lucruri, de ex. mr. Clarkson a mai facut un test cu 130i-ul si i-a cam placut, etc... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Clarkson nu e deloc fan BMW si la capitolul asta e foarte subiectiv.

Daca vreti sa auziti cuvinte de lauda urmariti Fifth Gear si mai ales pe Tiff Needle

135331[/snapback]

Cred ca Jeremy Clarkson nu lauda toate BMW-urile pt ca e satul de masini normale. Si desi nu declara ca este fan BMW a avut 3.0 CSL, are E60 M5 etc. A spus ca ii place foarte mult M6..... Totodata cand s-a lansat E60 au spus de E39 ca a fost cea mai mai buna masina din clasa ei, cu mult peste A6 si E-klasse si au laudat E60 spunand ca este un bun succesor pt E39. Deci Top Gear nu este anti-bmw.

Link to comment
Share on other sites

A vrut sa spuna ca Golful este mai rapid,mai spatios ,calitatea materialelor e mai buna si e si mai ieftin.

Bmw 120d 140 Cp si VW Golf 5 163CP------VW mai ieftin....cred ca la asta s-a referit :blink:

5369[/snapback]

Mai Alex...mai documenteaza-te (si restul la fel)! CA ESTE EXACT INVERS!!!

BMW 120 D are 163 CP si golf 140!

Si nici la demaraj (0-100) nu cred ca e mai bun Golf pt ca seria 1 (120D) scoate 7.9 S si e DIESEL!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Concluzia a fost superba: a aratat o imagine cu un (cenzurat) (excrement uman) care avea infipt in el o sigla BMW. Morala: entuziastii acestei firme auto ar cumpara si un (cenzurat) daca ar avea sigla BMW. Ce parere aveti?

 

http://www.bbc.co.uk/topgear/thisweek/

5266[/snapback]

 

topicul e din 2004 vad iar link-ul nu mai merge dar eu nu cred ca cei de la Top Gear ar avea tupeu sa arate un (cenzurat) cu sigla BMW infipt in el.

Iar daca morala este ca entuziastii acestei firme auto ar cumpara si un (cenzurat) daca ar avea sigla BMW, atunci se recunoaste inca odata renumele si faima aceste marci. Ia sa incerece Clarckson sa vanda un (cenzurat) la el in emisiune, simpu fara nici o sigla. Sa vede il vinde?

Link to comment
Share on other sites

Ba da, exact aia au aratat :blink:

 

Edit:

Am gasit si emisiunea:

http://www.youtube.com/watch?v=Hf5769T-VyQ

Ultimele cateva secunde.

 

topicul e din 2004 vad iar link-ul nu mai merge dar eu nu cred ca cei de la Top Gear ar avea tupeu sa arate un (cenzurat) cu sigla BMW infipt in el.

Iar daca morala este ca entuziastii acestei firme auto ar cumpara si un (cenzurat) daca ar avea sigla BMW, atunci se recunoaste inca odata renumele si faima aceste marci. Ia sa incerece Clarckson sa vanda un (cenzurat) la el in emisiune, simpu fara nici o sigla. Sa vede il vinde?

153655[/snapback]

Edited by sorinn
Link to comment
Share on other sites

Mda, ce sa spun, ca fan BMW ma (cenzurat) pe emisiunea lui. Altfel ar fi intr-adevar de ras. Plus ca faza ar putea fi valabil si pentru sigla TopGear. Mai ales in ceea ce priveste (cenzurat) ala de revista. :blink:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
A vrut sa spuna ca Golful este mai rapid,mai spatios ,calitatea materialelor e mai buna si e si mai ieftin.

Bmw 120d 140 Cp si VW Golf 5 163CP------VW mai ieftin....cred ca la asta s-a referit :blink:

5369[/snapback]

 

 

parca erau 163 cai si la bmw :) si acum din martie 177 :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.