Jump to content

problema legata de motoare


Recommended Posts

salut baieti si rspect pentru toti posesorii de ursuletzi din romania!As vrea sa ma ajutati intr-o problema legata de motoare!As vrea sa-mi faceti si mie o lista daca se poate si daca aveti timp cu privire la ce piese imi trebuie daca pun pe urs alt motor!Nu mia am mult si vine si la mine cat mai curand un Ursuletz 316 si as vrea cu timpu sa-i aduc alt motor poate un 2.5 12V sau un 3.0!Daca aveti timp va rog o lista cu ce trebuie schimbat (tampoane lonjeroiane alea alea),ce anume trebuie modificat pentru nou motor ca acesta sa functioneze la parametrii lui!!Astept sa ma ajutati! :) :) :) multumesc mult si respect inca odata!

post-11947-1230918304_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

merci mult baieti....................nu faza asta cu motoru sta in felul urmator.....................dupa cum stiti taxa asta ne indoaie pe toti la buzunar in special la BMW-uri care cum stim au motoare mari!Stiu sigur k nu-mi pot permite s-o inmatriculez.......si pe de alta parte..............parca e alta senzatia cand stii ca o faci tu singur.............adica strangi tu banutu tau iti cumperi iti pui....................la partea cu mototru intr-adevar nu le am cu pusu.............adica sa montez un motor dar asa sa schimb o piesa la el sau sa schimb un kit de spsupensii sunt in stare!!Oricum va multumesc pentru ca m-ati ajutat!eu mai am cam 2 luni pana vine si la mine permisu dar dupa ata plec garantat in germania sa-mi aduc un E30!in ceea ce priveste motorizarea doresc sa achizitionez pentru el un 2.5 paianjen de pe un seria 5 sau eventual de pe alt ursuletz cu probleme la caroserie!!
Link to comment
Share on other sites

Daca nu te pricepi, nu te baga la surubarit ca nu iese bine. Am facut si eu o operatie similara mai acum 7-8 ani, dar am avut service dotat cu tot ce trebuie (dupa orele de program) :) si maculatura cat cuprinde. Aveam atunci un 316 si am luat din germania un 320 usor lovit pe lateral dreapta. Toata masina a costat 500 euro, neinmatriculabila. Daca insisti sa muncesti cu manutele tale, te sfatuiesc sa faci acelasi lucru. Nu de alta, dar e mai sigur sa dai tu jos motorul si firaraia ca sa sti cum sa le pui inapoi si in plus iti raman multe alte piese de schimb. Lectura minima este un manual Haynes, care pentru ursulet este bine scris, faci poze cat cuprinde pe parcurs si notezi fiecare smoc de fire si surubele. Suruburile vechi nu o sa le poti refolosi, deci noi toate, tampoane la motor, cutia daca ai 316, merita schimbata, kit ambreiaj nou, diferentialul il poti folosi de pe a 2-a masina. Garniturile de la axul cardanic, trebuie noi, la fel bucsaraia fata/spate. Nu uita de antifonare si izolatie. Gandeste din timp tot ce vrei sa pui pe masina (instalatie audio, geamuri si oglinzi electrice, navigatie, antena radio electrica, xenon etc.) si trage firele acum cat e masina cheala. Da jos rezervorul si trage-i o clisma serioasa pentru ca are mai bine de 20 de ani. Shimba toate firele care merg in spate (stopuri, pompa etc.), la fel si furtunasele. Masina din ce vad a fost deja revopsita, deci chedere noi la usi si verifica canalele de scurgere. La motor TOATE furtunasele se schimba, vacum, admisie, servo. E multa munca, daca vrei sa faci treaba buna va dura. Ca idee, incepi cu tablaria, (vezi sa se inchida bine usile), chedere, apoi ai grija de rezervor, apoi tragi electrice noi, schimbi puntea spate si dupa aceea te apuci sa schimbi motorul. Motorul nu il scoti din masina de transplant pana cand nu ai toate piesele necesare pentru re-montare. Daca in atelierul in care lucrezi ai posibilatea, da jos motorul cu tot cu cutie si monteaza-l la fel (trebuie scos tot angrenajul pe sub masina, sau ridici caroseria dupa ce ai desfacut toata surubaraia). Nu strange motorul pana cand nu masori exact daca pusca bine cuplajul la axul cardanic. Mnoa is multe de spus, operatia o poti face numai intr-un service echipat, in nici un caz in curte la bunica. In plus la cat costa o treaba bine facuta, mai bine iei un second si il inmatriculezi.
Link to comment
Share on other sites

merci mult baieti....................nu faza asta cu motoru sta in felul urmator.....................dupa cum stiti taxa asta ne indoaie pe toti la buzunar in special la BMW-uri care cum stim au motoare mari!Stiu sigur k nu-mi pot permite s-o inmatriculez.......si pe de alta parte..............parca e alta senzatia cand stii ca o faci tu singur.............adica strangi tu banutu tau iti cumperi iti pui....................la partea cu mototru intr-adevar nu le am cu pusu.............adica sa montez un motor dar asa sa schimb o piesa la el sau sa schimb un kit de spsupensii sunt in stare!!Oricum va multumesc pentru ca m-ati ajutat!eu mai am cam 2 luni pana vine si la mine permisu dar dupa ata plec garantat in germania sa-mi aduc un E30!in ceea ce priveste motorizarea doresc sa achizitionez pentru el un 2.5 paianjen de pe un seria 5 sau eventual de pe alt ursuletz cu probleme la caroserie!!

 

DacĂŁ nu ai ĂŽncĂŁ nici permis, e clar cĂŁ nu e momentul pentru aÂşa ceva.

Link to comment
Share on other sites

merci mult de tot inca odata pentru instructiuni si pentru tot ce mi+ai spus..................faza e ca tin foarte mult sa-mi fac un ursuletz pornind de la zero.indiferent de cat va dura proiectul vreau s-o fac!nu vreau unul second nu vreau unul nou ci pur si simplu vreau un ursuletz facut de manutza mea!inca mai am de invatat in privinta motoarelor si cu ce se manaca ele dar spun cu mana pe inima ca sunt fan BMW la maxim!tot ceea ce tine de BMW iubesc................dar cel mai mult iubesc ursul!Nu inca nu am permis dar nu are nici o legatura...................e bine sa ai in cap dinainte planurile de viitor sa te interesezi sa vezi ce anume trebuie faut!Eu unul consider ca nu am chinuit pe nimeni si nu am omorat pe nimeni daca am intrebat si am cerut niste sfaturi si niste chestii minore!doar catvea date!Va multumesc mult..............si sper cu timpul sa-mi realizez visul!eu asa gandesc.........................atata timp cat ai un vis..............inseamna ca il si poti realiza!!respect pentru cei cu pasiune de BMW..si sper ca atunci cand voi avea nelamurir sa gasesc oricand un sfat bun pe acest forum!! :) :) :) :)

 

Apropo.....merci mult ENDER pentru informatii si sfaturi am sa tin seama de ele!Si ca veni vorba cu masina luata second hand inmatriculata....................vezi tu daca sta sa te gandesti tot acolo ajungi si cred ca stii foarte bine..............o iau si normal k tot asa as desface-o sa vad ce-i cu capul ei..............vopsea noua tot ce as punea pe a ar fi nou...............cat despre motor...........daca e luat de la noi............iti dai seama slabe sanse sa mai fie intreg pentru ca cum toti care au urs nu prea dorm noaptea pe-acasa.............motoru inseamna k e pe duca.............ori refacut......ori altu nou montat cu tot ce trebuie tot acolo ajung!Deci oricum raman la prima mea optiune indiferent am zis in cat timp voi fi capabil sa-l termin!Nu conteaza.......................cred k pasiunea tot pasiunea ramane si atnci cand ai pasiune pentru ceva.............iese treaba buna!Inca odata merci pt sfaturi si informatii!!respect pt tine si pt ceilalti de pe forum!! ;) :) :D :D

Link to comment
Share on other sites

Deci dupĂŁ pĂŁrerea ta, un ĂŽncepĂŁtor are nevoie de un motor de aproape 200 cp?

 

Eu cred cĂŁ o motorizare mai iertĂŁtoare este mai potrivitĂŁ.

 

 

Cand nu ai minte nu te ajuta nici un motor de 1.8

 

Un inconstient daca vrea sa alerge in oras cu 180km/h, va alerga.Va prinde viteza mai repede cu un motor mare, este drept, dar daca se ambitioneaza putin(astia sunt ambitiosi rau) prinde si cu motorul de 1.8 aceeasi viteza.

Sunt destul accidente grave in care au fost implicate masini care au motoare relativ slabe.Era interesanta o statistica, e drept.

Link to comment
Share on other sites

a invarti un BMW nu e greu asa cred eu............am avut ocazia sa invart BMW-uri la baietii care ii cunosc si nu pare cine stie ce greutate..............o matza de 2000 VANOS cu grup se-nvarte super usor!!nimeni nu spune ca daca ai motor puternic gata e si neaparat sa-ti rupi capu....................asta este o gandire si o mentalitate prost inteleasa!Poti avea la inceput si E34 M5 cu motor de 3.8 360 de cai..................atata timp cat nu faci belele si sti sa stai in banca ta...............totul e OK!am timp sa-nvat .................am o viata de trait de-akum incolo..........si o viata care sa mi-o dedic in totalitate acestei masini!inca odata.................consider k ganditi prost din pct-ul meu de vedere.................a da burn si a face cercuri intr-un spatiu imens gen parcare sau in alta parte unde este loc suficient nu e asa periculos si nici greu!in fine...................doresc sa nu starnesc scandaluri cum k eu am dreptate si k altu n-are!asta este opinia mea..............ceea ce credeti voi e bun de luat in considerare si de ascultat deasemenea dar.............am timp sa-nvat!daca-mi iau 316......................fi sigur ca am sa-nvat pe el si nu-l dau jos rapid..............nu nu nu nu...................il duc pana la refuz motorul..........asa 1.6 cum e el...............stie multe!! :)

 

si apropo de ursuletz........................cred ca toti il stiti pe HAI..............legenda din Bucuresti..............acel ursuletz rosu cu motor de 2.5 12V si cel mai frumos sound de urs!sigur il stiti!............ei..................sunt un mare fan al lui pot sa spun................si tot timpul nu ma gandesc decat la un singur lucru..la o singura combinatie..............acceleratie vs ambreiaj....................atata timp cat stii sa manuiesti aceste 2 pedale...................esti cel mai tare!totul se invata pornind de la zero!va rog sa ma iertat daca vorbesc poate mai mult decat mi-a intinsa mie coarda dar...............nu vreau sa gandesc asa!indiferent de motorizare.daca stii intr-adevar sa-ti folosesti bolidul..................esti cineva!!da intr-adevar mai sunt nebuni crae vor sa demonstreze in orash cum au fost si la mine altii cu motoare mici...........E36 318 316 ca sunt mari si tari si au ajuns sa vada santu cu tot cu masina.............dar asta te pune pe ganduri...si gandesti altfel!In nici un caz daca imi iau ursuletz ma apuc de raliuri..........! :)

Link to comment
Share on other sites

Când spui "a Învârti" te referi la cercuri?

 

nimeni nu spune ca daca ai motor puternic gata e si neaparat sa-ti rupi capu....................asta este o gandire si o mentalitate prost inteleasa!

 

Asta spui din punctul tĂŁu de vedere adicĂŁ este doar o impresie a ta din moment ce nu ai ĂŽncĂŁ permis.

Atunci când ai o maºinã puternicã este foarte greu sã te abÞii sã profiÞi de puterea ei pentru cã senzaÞiile pe care Þi le oferã nu se pot compara cu multe lucruri.

 

Este mai bine sã ai o asemenea maºinã când ai o oarecare experienÞã.

 

Poti avea la inceput si E34 M5 cu motor de 3.8 360 de cai..................atata timp cat nu faci belele si sti sa stai in banca ta...............totul e OK!

 

Un E30 cu un astfel de motor este foarte greu de controlat, te trezeºti cã mergi pe câte 2 benzi chiar ºi În a treia.

 

si apropo de ursuletz........................cred ca toti il stiti pe HAI..............legenda din Bucuresti..............acel ursuletz rosu cu motor de 2.5 12V si cel mai frumos sound de urs!sigur il stiti!............ei..................sunt un mare fan al lui

 

Este cunoscut ĂŽnsĂŁ nu este o legendĂŁ, este doar un bĂŁiat pasionat care face spectacol la evenimente de tuning.

Cuvântul legendã i se potriveºte unui adevãrat pilot, nu cuiva care sparge pneuri Într-o parcare.

 

pot sa spun................si tot timpul nu ma gandesc decat la un singur lucru..la o singura combinatie..............acceleratie vs ambreiaj....................atata timp cat stii sa manuiesti aceste 2 pedale...................esti cel mai tare!

 

Dacã te gândeºti deja la forjã, drift-uri ºi cercuri, e clar cã un motor puternic este ultimul lucru de care ai nevoie În primul an de condus.

Link to comment
Share on other sites

Mai, Obession are dreptate, in the end conteaza soferul. Eu am facut transplatul de motoare pe la 20 de ani si sunt convins ca munca la masina te responsabilizeaza mai mult ca sofer. Cel putin asa ai ocazia sa vezi first hand cum functioneaza masina si altfel o conduci daca sti ca ai strans tu surubul de la planetara :). Am inceput tot cu ursulet, este o masina usor de intretinut si usor de muncit la ea. Este o masina simpla, fara electronica si senzoraraie dupa fiecare capacel. De unde stau eu, cred ca toti soferii ar trebui sa treaca printr-o asemenea experienta. Ce poate fi mai frumos decat sa visezi noaptea ce urmeaza sa lucrezi pe masina a doua zi? Mai ales ca la vremea respectiva, banii ii strangeam greu si planuiam fiecare leut din salar inainte sa il castig. Primul meu bmw a fost my pride and joy si placerea care am simtit-o conducandu-l pentru prima data dupa ce am terminat munca la el o tin minte foarte clar si acum. In ceea ce priveste sistemele de siguranta nu cred ca este cineva pe forum care sa nu fi mers mult si bine cu dsc-ul decuplat singur in masina. La obesession treaba e mult mai simpla, nu are dsc, ca atare pure driving pleasure assured! Citeam un topic pe forum unde un coleg de-al nostru era necajit ca ii derapeaza masina la 60 la ora cu dsc-ul pornit. Nu m-am bagat in discutie dar nu pricep cum poti arunca masina in derapaj cu 60 la ora in oras chiar atat de tare incat sa crezi ca masina are vre-o problema. Atunci fara dsc ce ar face? Ar tine masina in garaj? Doar nu e musscle car de 600 de cai sa mearga in toate partile! Oricum ca sa revin, nu conteaza motorizarea, conteaza sa fi responsabil si sa iti permiti sa intretii masina. Restul sunt bule colorate, sau cum spunea un profesor in facultate, part prin ventilatie.
Link to comment
Share on other sites

...eu sunt de parere cu Ciupanezu, un sofer incepator, cat ar fi el de bun si de cumpatat, ar trebui sa inceapa condusul pe o masina mai "domoala", bune sunt generatiile de soferi care au inceput pe dacie si acum se dau cu masini mult mai puternice...... desi nu ai crede, chiar daca esti un incepator foarte bun ca sofer, vei avea neplaceri...si problema mai grava e ca vei crea neplaceri si altora! Toti suntem siguri pe noi si pe talpa noastra, dar e bine sa incepi de jos! Eu personal nu as recomanda BMW unui incepator care e la prima masina! Daca ar fi vorba de fiu-meu nu i-as da mai mult de un Astra.... iar probabil dupa vreo 2 ani m-as incumeta sa-i dau un BMW.... Bineinteles ca orice pustan isi doreste BMW...clar...dar foarte putini reusesc sa nu il infiga in ceva!

Asa ca prietene, eu personal iti recomand sa ramai cu "motorasu" ala de 1.6 pana esti stapan 100% pe el .. iar apoi sa te gandesti la "upgrade-uri"...

Link to comment
Share on other sites

baieti baieti..............nu vreau sa se ajunga la cearta.......prima data cand am bagat cjeia in contact a fost la 14 ani pe dacia lu taikmiu...........si akuma inco o mai conduc prin mahalaua unde stau chit ca n-am 17 ani!Nu vreau sa ma intelegeti gresit dar consider k un motor de 1.6 la inceput e numai bun pe urs..............ceea ce vroiam sa aflu e de viitor!!motoru de 1.6 va ramane un an 2 pana ma obisnuiesc si dupa trec la ceva tare!!si apropo ca vorbeam de HAI............considerati ca ceea ce face el e greu??e o placere sa te joci cu masina asa cum o face el................sincer.............deci foarte sincer.............am avut prietena..si am renuntat la ea pentru BMW.............sunt poate mai mult decat fan.Atunci cand iti faci tu singur maisna e altceva!!si asa este intr-adevar..............cum zicea TENDER.............noapte de noapte ma gandesc numai la el!!!si la ceea ce va fi cand va fi gata!!Vreau sa ma tin..........de visul meu!!si vreau sa mi-l fac asa cum vreau eu!!Daca vreodata in viata am sa iubesc ceva mai mult decat prietena sau familia sau fratele sau bunica............acela va fi BMW-ul mai ales ursuletz!inainte vroiam matza sau E36 corect spus.........dar vreau totusi ceva mai tare pt mine si e ceva atunci cand simti asta............nu-mi voi rupe gatul in nici un cz sau sa mor....................dar ce am in cap...................e cel mai tare!!

post-11947-1231421139_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

as vrea sa stiu ce aiureli vorbesc..............presupun ca pe acest site se poate vorbi da despre BMW asa-i??si ca omu poate afla informatiilde dorite atata timp cat are nevoie.....................dar se pare ca unii se cred mai destepti.indiferent ca tu ai acest forum,asta nu inseamna ca de-akuma dai oamenii afara !!pai mai bine nu-l mai fa!!Atata timp cat nu injur consider ca pot vorbi in voia cea buna!!cand ai sa ma prinzi ca injur.........atunci am sa te rog sa-mi stergi contul si sa faci tot ce vrei tu!Omul are dreptul la libera vorbire..................si inca odata...daca forumu este al tau asta nu-mi interzice mie sa vorbesc asa cum ordona altul!!Dar se pare ca tot timpul se gaseste cate unul care are ceva de zis!!

 

deci inca odata.........................nu am injurat pe nimeni nu am dat in cap.......................si atata timp cat cei ce primesc ceea ce le scriu si inteleg(raspunsurile le-am primit)...........nu inteleg care este tangenta ta cu mine??AM dreptul sa ma informez?sau presupui ca vorbesc prostii si nu stiu ce-i aia BMW.Ei.............uite spre curiozitatea ta stiu ce-i aia..............spune-mi tu pe scurt istoria BMW-ului fara sa cauti prea mult pe net si te felicit!probabil oi avea 17 acus peste o luna 18 ani si probabil gandesti k sunt doar un pusti................sunt............dar unul care vrea ceva de la viata lui!Dar daca tu consideri ca asa e de cuviinta..................inchide frate!!si sa mai faci si la altii la fel!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.