Jump to content

Consum 320D e90


Mircea Pop

Recommended Posts

Fiecare treapta e etajata in functie de cuplu. In cazul nostru, la e 90 320d, treptele 1 si 2 au cumplu mare, nu urca in viteza asa mult in direct proportional cu turatia, deci nu trebuie turate foarte mult. Dar incepand cu treapta 3 motorul se simte bine schimbat la 3000 ture. Exemplu practic: Daca la treptele 1 si 2 schimb peste 2500 ture, masina face frana de motor. La treptele 3+ daca schimb peste 3000 ture nu mai face frana de motor la treptele superioare. Edited by Radu I
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Depinde de motorizare aspectul asta cu subturarea. La C klass am diesel biturbo si accelereaza fara probleme si de la 1200 rpm in orice treapta. La e90 intr-adevar sub 1500 rpm nu prea trage de la a 3 a in sus.

Unde cu un diesel single turbo nu poti urca un deal cu 80 cu a tr6 sau chiar 5, la twinturbo trage mai de jos.

Dar pt 1 litru de motorina in plus, nu strica sa schimbi intre 2 si 3 mii rpm.

Depinde si de cutie cum e etajata. La e90 am cca 2300 ture la 160 la ora in tr 6.

 

Cum de ai 160km la 2300 ture in treapta 6?

Ai pus alta cutie?

Link to comment
Share on other sites

cred ca e cam primul consum raportat corect de multa vreme pe aici.. :)

majoritatea cred ca sunt date pe Sinaia bucuresti cu contactul luat la vale.. :) si urban cand pleaca la pescuit la 3 dimineata.. :)

 

Adevarat DOMI :) :)

 

Eu nu ma regasesc in consumurile de aici.

 

A mea consuma la pompa 11 in oras in Bucuresti, in afara scot 6/6.5 cu AC pornit 4 persoane + bagaje.

 

In bord imi arata 9 consum in oras.

 

Acelasi consum il are si un prieten pe 520, acelasi motor.

Link to comment
Share on other sites

Revin deci am 2300 ture la 160 in treapta a 6a. E90 lci eff dynamics.si am facut si poza pt necredinciosi. Am avut consum Ploiesti Buc pe pilot la 160 fix 5.3 pe cb.

Eu din cate stiu eff dynamics pe n47 are alta cutie decat cel normal.

Oricum fata e m47 consuma clar mai putin.

%5Bimg%5Dhttp%3A//i57.tinypic.com/28hpxky.jpg[/img]

http://tinypic.com/r/28hpxky/8

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Mie in oras imi arata un consum de 9.3(Bucuresti)mers normal,fara plecari in forta,iar inafara (A2) alergata 130-200km/h mi-a aratat 6,5 dupa parcurgerea autostrazii.

Am cutie automata.

Consumul la pompa nu l-am facut.

 

Subscriu - in Ro imi indica spre 9%, iar aici imi scade la 6.5%.

 

ala e cel mai pretios indiciu, daca e indreptata teava in jos sigur nu are dpf...care au dpf au teava dreapta deoarece teoretic nu ar trebui sa dea fum!

 

Uite ca a mea are teava indreptata in jos si are dpf. Si nu, evacuarea nu a fost schimbata. Sigur poti sti doar din i-drive sau sa te uiti sub masina. Atat.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Revin deci am 2300 ture la 160 in treapta a 6a. E90 lci eff dynamics.si am facut si poza pt necredinciosi. Am avut consum Ploiesti Buc pe pilot la 160 fix 5.3 pe cb.

Eu din cate stiu eff dynamics pe n47 are alta cutie decat cel normal.

Oricum fata e m47 consuma clar mai putin.

[img]http://i57.tinypic.com/28hpxky.jpg[/img]

http://tinypic.com/r/28hpxky/8

 

bre nu neg ca se poate scoate consum mic, daca iti propui asta. Ma indoiesc ca toata lumea merge asa tot timpul.

 

 

daca vrei ti fac maine poza cu consum 4.3 (mediu, nu instant) facut pe 100 de km pe autostrada in belgia intre 2 regenerari din dpf. (in timpul regenerari consuma dublu, si creste media binisor sar 5% daca prind o regenerare oricat de mult m-as chinui, cu masina goala, fara AC) , mers pe tempomat cu 100 km /gps...

 

 

dar asta nu inseamna ca asta e consumul meu mediu normal.. niciodata nu merg asa..

Mai am cateodata4 insi in masina si bagaje carca, mai sunt si peste 25 de grade si intra AC full.. etc.. si ajung la o medie normala de 6-6.5..mers cu viteze intre 120 si 135...

 

 

 

. Iar urban e urban, e vorba de trafic si atat.

Da, m-am invartit prin Aachen, oras marisor, vreo 50 de km intr-o singura zi la diverse ore, deci semnificativ ca distanta, si aveam 6.5, DAr nu e semnificativ ca nu stau in Aachen, si era si o sambata...

 

dar in bruxelles, intre septembrie si iulie cand nu sunt vancante lungi, am de la 8.5l in sus, cu varfuri de 11 .. iarna -drumuri scurte .. si ala e semnificativ, ca ala il am 9 luni pe an..nu ca odata era festivalul berii si nu mergea nimeni cu masina si era gol pe strazi si am avut si eu odata in viata cosum urban sub 7..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

eu nu merg la consum, doar am zis ca la 160 am 2300 rpm si au sarit cativa cu gura ca nu exista. Si doar am remarcat ca la 160 pe pilot mi-a aratat 5 si putin pe cb, poate tocmai datorita etajarii diferite a cutiei.

Sincer ma doare in pix pt 1-2 litri la suta insa e90 eff dynamics chiar consuma mai putin decat cele normale avand alta cutie.

Cred ca dupa ce il vand o sa caut f30 cu aceeasi motorizare si cutie.

De exemplu eu in Bucuresti la trafic aglomerat scot si 9 10. Jeepul imi consuma si 30 uneori. Alteori 23. Nu as putea sa aleg cel mai mic consum obtinut noaptea sau cand e liber si sa zic ca ala e consum urban. Dar am observat ca multi fac asta.

Pe alt topic cineva zicea ca i-a consumat 6.5 motor de 3 litri alergat .ce poti sa mai replici la asa ceva?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu nu merg la consum, doar am zis ca la 160 am 2300 rpm si au sarit cativa cu gura ca nu exista. Si doar am remarcat ca la 160 pe pilot mi-a aratat 5 si putin pe cb, poate tocmai datorita etajarii diferite a cutiei.

Sincer ma doare in pix pt 1-2 litri la suta insa e90 eff dynamics chiar consuma mai putin decat cele normale avand alta cutie.

Cred ca dupa ce il vand o sa caut f30 cu aceeasi motorizare si cutie

 

 

..nu cred ca numai eu am vazut ca vrei SA INTRIGI chiar daca "EU NU MERG LA CONSUM, DOAR.."

..cum ar fi TU sa mergi "la consum" ?? :frantics: ?? nu te-ai mai da jos din masina nici sa iei paine lapte si tigari.

 

Eu am mers cu un Eff. Dyn. si NU m-a dat pe spate!

Era nou, avea doar 30 km in bord si l-am dat inapoi (pentru ca avusesem accident cu a.mea...) cu 500 km. Am mers doar 30km in plus fata de (cat puneam in al meu sa merg 500km..) al meu E90 din 2005. Si asta cu schimbat de viteze optim, curbe, frane, etc etc numai 5 stele aveam pe displayul din mijloc..

Test facut in Decembrie la o medie de 5 grade Celsius; 45km de autostrada dus; 45 seara intors.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

ED-ul se cunoaste mai mult urban, teoretic urban ar trebui sa consume cu vreo 10% mai putin ca unul care nu e ED.. gen cu un 320d obisnuit ai 10 urban si cu un ed vreo 9 gen...

 

 

greu de masurat totusi in conditii reale.. ar trebui acelasi sofer, aceleasi conditii de trrafic.. etc.. :)

Edited by DOMI
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e suficient de clar. E90 normal are la 160km/h 3000 de ture, iar ed are 2300 la 160. Voi ce ziceti, influenteaza consumul chestia asta?

Bimmer90, ma iei la misto degeaba, chiar nu merg la consum, mai am 4 masini si e90-ul asa s-a nimerit ed, nici macar nu stiam ce inseamna inainte sa il iau. Eram pe topic de consum si de aia am postat.

Tu ce masina ai de zici ca nu te-a dat pe spate? Cu ce compari? Fata de un 320d lci de 184 de cai nu se simte nicio diferenta in afara cutiei mai lungi . Cuplul este tot 380 nm ca si la cel de 184. Iar cu m47 de 163 de cai nu se compara. Mie mi se pare ca merge cel putin decent. Si am termen de comparatie un c klass de 240 de cai tot diesel cu care merg destul de des.

Si nu stiu ce stelute ai vazut tu in mijlocul bordului, ca la mine nu arata decat cand sa schimbi vitezele, insa oricum nu schimb la 1500 cum arata.

Edited by cavaliere
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu e suficient de clar. E90 normal are la 160km/h 3000 de ture, iar ed are 2300 la 160. Voi ce ziceti, influenteaza consumul chestia asta?

Bimmer90, ma iei la misto degeaba, chiar nu merg la consum, mai am 4 masini si e90-ul asa s-a nimerit ed, nici macar nu stiam ce inseamna inainte sa il iau. Eram pe topic de consum si de aia am postat.

Tu ce masina ai de zici ca nu te-a dat pe spate? Cu ce compari? Fata de un 320d lci de 184 de cai nu se simte nicio diferenta in afara cutiei mai lungi .

Si nu stiu ce stelute ai vazut tu in mijlocul bordului, ca la mine nu arata decat cand sa schimbi vitezele, insa oricum nu schimb la 1500 cum arata.

 

Ok, eu nu fac ce zici tu; doar observ perspectiva din care zici ce zici si dau replica.

 

Cred ca te inseli.

La F30 cu, care am mers la 2500 rpm ai deja 140km/h!

.."

"

Mai zic o data; am mers cu F30 o saptamana. ..Mi-a placut (am citit si alte reviewuri) si am concluzionat altceva :rolleyes: . Comparat a fost cu un E90 din 2005(!) (cum scrie si mai sus) la E90 i se facea reclama la 25km/litru.. inca din 2005, consum niciodata atins!

Da, nu m-a dat pe spate economia lui F30 la 10(zece) ani diferenta, cu sau fara Eff. Dynamics.. "marketing gimmicks" ;) cu sau fara "cutie mai lunga", ce-o fi insemnand asta pentru tine!? ..

post-71385-0-86418200-1440844952_thumb.jpg

Iata poza la displayul cu "stelute" care estimeaza felul in care: accelerezi, anticipezi, schimbi viteza... in modul "Eff. Din.", pe consola centrala. Cel mai "greu" e sa obtii/tii 5 la schimbatul vitezelor :frantics:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ok, eu nu fac ce zici tu; doar observ perspectiva din care zici ce zici si dau replica.

 

Cred ca te inseli.

La F30 cu, care am mers la 2500 rpm ai deja 140km/h!

.."

"

Mai zic o data; am mers cu F30 o saptamana. ..Mi-a placut (am citit si alte reviewuri) si am concluzionat altceva :rolleyes: . Comparat a fost cu un E90 din 2005(!) (cum scrie si mai sus) la E90 i se facea reclama la 25km/litru.. inca din 2005, consum niciodata atins!

Da, nu m-a dat pe spate economia lui F30 la 10(zece) ani diferenta, cu sau fara Eff. Dynamics.. "marketing gimmicks" ;) cu sau fara "cutie mai lunga", ce-o fi insemnand asta pentru tine!? ..

post-71385-0-86418200-1440844952_thumb.jpg

Iata poza la displayul cu "stelute" care estimeaza felul in care: accelerezi, anticipezi, schimbi viteza... in modul "Eff. Din.", pe consola centrala. Cel mai "greu" e sa obtii/tii 5 la schimbatul vitezelor :frantics:

Eu cred ca tu ai fumat ceva :)) glumesc.. Unde am pomenit eu de f30?

Eu ti-am specificat consumul e90-ului meu lci eff dyn, care fix atata consuma cu roti pe 16 si gume Michelin nonrft.poate o consuma mai putin decat f30 ed desi din datele oficiale nu e asa.

Si tot insisti cu turatia aia.. deci zic ultima data e90 ed 320d are la 160 la ora 2300 rpm. Acest indiciu cred ca e suficient ca sa spun ca are cutia etajata mai lung fata de e90 lci 320d normal. Si poate ca si fata de f30 care nu e ed. Nu am de unde sa stiu intrucat nu am mers.

Daca tu zici ca f30 nu te-a dat pe spate, probabil este doar diferenta de perceptie intrucat e90 nonlci cu m47 pe el este mai slab. Poate are alte rapoarte si cuplul nu e asa liniar si de aici senzatia ta, chiar nu stiu ce sa zic.

Insa de exemplu f30 320d cu cutia cu 8 trepte este rapid cel putin pana la 100.

Eu nu stiu ce consum oficial au ele, in practica a iesit 5.9 la pompa pe 2700 km 4 persoane si bagaje, buc-arad-viena , cu mers max 170 autostrazi si depasit cat pentru cca 7 ore pana la Arad cu statia pornita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.