Jump to content

E60-ul meu


Bala

Recommended Posts

Tin minte momentul. Era 2004. Locul. Totul. Plecam de la facultate impreuna cu un prieten. Intr-o parcare: un E60. Era primul pe care il vedeam. Era alb. Era superb. Era nou. Era impunator. Eram cucerit. Am inceput sa visez…

 

Termin facultatea. Sunt inginer cu acte in regula desi de un an si jumatate lucrez. Este momentul sa incep sa strang bani. Le vedeam in oras. Erau mai multe. Intorceam capul dupa fiecare. Inca visam…

 

Imi calculez veniturile. Simulez credite. Pentru prima data o spun cu voce tare: Vreau un E60. Sunt considerat nebun. Nu conta, visam cu ochii deschisi. Nu mai aveam rabdare. Visul capata un iz de realitate…

 

E timpul. Merg la banca. E ok. Merg la Banat Car. E ok. Incepe… Fac actele si comand masina… dureaza 3 saptamani. Fiecare zi e o povara. Imi zic ca merita. In prima saptamana din decembrie, pe seara, suna telefonul. E aici. In Timisoara. Dar abia a doua zi sa merg dupa ea… Orele trec greu. Sunt lungi. Se face dimineata si merg la Banat Car. Nu o vad. Intru inauntru. Vad un E60. Este superb. Culoarea, M-packetul. Vad dealerul si din priviri imi face semn catre acel E60. ERA AL MEU… Semnez si plec! Visul?! A devenit realitate…

 

Masinuta cumparata de la Banat Car in decembrie 2007 a costat 53006 euro. Este un 520d LCI (177cp) cu urmatoarele:

 

-culoare space grey

-xenon cu adaptive light

-senzor ploaie

-senzori parcare fata spate

-M Packet

-piele Dakota black

-navigatie professional

-individual high-end sound system 825W

-incalzire in scaune

-clima automata

-pachet lumini

-roata de rezerva

intalnire3_modif.jpg

intlnire1_modif.jpg

masina_noua1.JPG

masina_noua.JPG

P1100006.JPG

P5010470.JPG

Link to comment
Share on other sites