Jump to content

320D E46 facelift nu porneste


Recommended Posts

Sal all

 

Azi am ajuns la masina, parcata in acelasi loc unde mi-au fugit oglinzile, ca de ..... omu nu se potoleste. Deci sa revin , dau la cheie ..... masina porneste normal, o las pornita cateva minute si apoi cand sa ies din parcare cu spatele ....... moare motoru' ...... de ... obosit dupa o zi de munca , dau din nou la cheie si neam daca a mai vrut sa porneasca. Semnele erau de parca as fi ramas in pana aia a p..... fara motorina.

Avand juma de rezervor , prima idee a fost ca am prins dop de gheata . O iau frumusel tractata cu un prieten (10x G - om de baza) pana acasa .

O bag in garaj si dau repede fuga la OMV sa iau un tratament anti-inghet de motorina . Combinat cu 3 L de motorina , l-am turnat in rezervor . Apoi am lasat masina 5 minute si am dat la cheie ...... uimitor ..... a pornit la sfert (cum se zice) .

Dar am incercat sa dau cateva ture cu ea si se aprinde cand o calc becul DDE si apoi moare din nou .

 

Are cineva vreo idee ?

 

Pe scurt , pentru cei care dau la cheie si nu porneste, semne de probleme cu alimentarea in perioada de iarna ... 3 L de motorina cu un bidonas de aditivi anti-inghet si 5 minute rabdare ...... cel putin la mine a mers .

 

Poate sa ma ajute cineva cu DDE ?

Ce poate fi ?

 

10x

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Chiar nu are nimeni nici o idee ? :)

 

Pe scurt :

 

1. Dau la cheie , se invarte si nu porneste .

2. Cand porneste, merge bine, dar cand dau sa plec moare .

3. Cand porneste, merge bine, plec de pe loc, e ok , dar cand ii dau o talpa se aprinde martorul DDE si moare .

 

O las 5 min si apoi o ia din nou , dar nu prea trece de 3000 ture , parca n-as avea turbina si imi da in nas .

 

Din search am gasit urmatoarele :

 

1. Bujia - dar nu cred ca este deoarece cand porneste o ia usor.

2. Pompa de motorina , dar nu stiu cum sa o verific si unde este . Stiu ca ar trebui sa fie in rezervor dar langa filtru de motorina mai este un tub argintiu (ce este ala). Pe un site am gasit ca sunt 2 pompe - una in rezervor si una sub masina. Care o am eu ?

3. Injectoarele , nu prea cred ca masina a mers bine pana acum si totul a inceput deodata .

4. Motorina - am combinat motorina care era in rezervor cu un aditiv .

5. Nu este de la cheie ca le-am incercat pe amandoua si acelasi rezultat .

 

 

Altceva ? :)

Vreo idee ? :)

 

 

Masina este 320D, 2004, 4 usi, 110KW

Link to comment
Share on other sites

aia nu e pompa de motorina!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

man ,daca nu sti ,te rog sa te abtii :)

 

am schimbat pompa aia de motorina anu trecut..

 

pt imformatia ta exista 2 pompe pe e46 320d 110kw(150cp)

 

una aia sub prag din schema mea si a doua in rezervor... :)

 

citeste ce inseamna piesa 6 (pompa sub prag)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

si citeste ce inseamna piesa 1 (pompa rezervor)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

p.s.s-au mai discutat treburile astea ,dar uni le citesc ,altii nu... :)

Link to comment
Share on other sites

No comment

mai documenteaza-te

ai auzit de pompa de joasa si inalta presiune?

 

si dupa tine care este pompa de inalta presiune domnule .... :)

 

gisas... :)

 

p.s. accept orice ,dar sa imi zici baliverne d-astea ,cand eu am cumparat piesa 6,pompa sub prag, ca numai imi pornea masina .....ce sa mai zic, no comment...vad ca tu esti documentat tun... :)

 

p.s.s. eu ti-am prezentat argumente, tu ce argument ai?! negarea?! vezi ca faci ca grozadan intr-un alt topic,care vinde piese si nu stie ce vinde...

 

ca sa sti si tu : pompa de inalta e cea de la motor angrenata si de lant ,i se mai spune si pompa de injectie, cea de medie presiune este cea de sub prag si cea de joasa presiune este cea din rezervor :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

cate motoare si pompe de E46 ai vazut tu in viata ta? demontate

nu ma apuc acum sa iti explic tie care e aia de inalta si aia de joasa, daca esti asa de "documentarist" cauta singur,

ceea ce vezi tu"piesa 6" e FILTRU, daca tu l-ai cumparat ca si pompa!......... :)

ia sa ii pui intr-o sticla motorina sa vezi daca o trage de acolo...

Link to comment
Share on other sites

cate motoare si pompe de E46 ai vazut tu in viata ta? demontate

nu ma apuc acum sa iti explic tie care e aia de inalta si aia de joasa, daca esti asa de "documentarist" cauta singur,

ceea ce vezi tu"piesa 6" e FILTRU, daca tu l-ai cumparat ca si pompa!......... :)

ia sa ii pui intr-o sticla motorina sa vezi daca o trage de acolo...

 

 

uite asa arata filtru :)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10

 

si vine cap in cap cu pompa....care culmea are si o mufa electrica care intra in ea...

 

nenea vand piese auto si daca nici pt masina mea nu stiu sa vand ,pot sa ma impusc.... :)

Link to comment
Share on other sites

poti

cate pompe de motorina are E46 110kw diesel

 

 

tu cate zici ca pana acu numai eu zic..cate are si unde sunt ele situate !? :)

 

1 pompa de inalta presiune (E46 320d HIGH-PRESSURE PUMP)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=15

 

2. pompa de medie (E46 320d FUEL PIPE, DIESEL PUMP)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

3. pompa de joasa presiune ( E46 320d FUEL PUMP AND FUEL LEVEL SENSOR )

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=16&fg=15

 

multumit?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

nu am antidot pentru tine.

 

idem...sa fi sanatos...caci cu pompa asta sigur nu ne intelegem :)

 

p.s. am mai auzit eu un "cunoscator ", 520d e39 are motor cu 6cilindri in linie....

Piesa nr 6 este o pompa intermediara, nu este niciun filtru. Atentie, nu toate masinile o au.

 

sa ne zica proprietaru 320d 110kw 2004,care a deschis topicu ,daca are sau nu pompa asta :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Sal

 

In primul rand merci pentru opinii :) credeam ca tre sa caut pe cineva sa vina acasa sau sa o iau pe platforma sa o duc la service , dar in seara asta am desfacut la filtru si la pompa aia .

 

Am si pompa aia si filtru .

 

Deci schema lui Poiuyt este corecta, daca am inteles bine , deci combustibilul circula asa rezervor --> filtru --> pompa aia --> mai departe spre motor . Asa am vazut la mine .

 

Am desfacut furtunul dinaintea filtrului si am pus contactul --> motorina cu presiune . Ok , nu e de acolo , am pus la loc si apoi am scos furtunul dupa filtru si am pus contactul --> motorina circula prin filtru cu presiune .

L-am pus la loc si am dat cateva ture cu masina si merge ok , in afara faptului ca i-am dat o talpa si s-a aprins spirala DDE . Am oprit motorul si am pornit din nou si iar talpa si nu s-a mai aprins . Am mers putin cu ea mai sportiv si nu s-a mai aprins . Cred ca e ok , am gadilat pe acolo un pic si vad ca merge .

 

Cat despre ce va contraziceti, nu ma pricep bine dar imi place sa ma bag si invat usor usor , treaba e ca pompa aia chiar cred ca e pompa , am pus mana pe ea si seamana a pompa , ca o fi de joasa sau inalta presiune , nu stiu , dar pare a fi pompa .

 

Daca nu toate masinile au pompa aia ...... care este scopul ei ?

Si apropo , ce fac cu DDE-ul ala ?

 

Joi ma duc la un mecanic (prieten) sa puna testerul pe ea , desi prin telefon mi-a zis ca de la pompa aia ar fi problema . Daca raman cu ea in pana din nou , postez aventura :))

 

Uhhh, acum ca am inghetat afara si m-am chiorit pe sub masina cu un amarat de bec ma duc sa beau ceva fiert sa ma dezghet :)

 

 

10x all :) si Vive le BMW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.