Jump to content

BMW 316i E46 joc cardan


Recommended Posts

salut,se aude un zgomot de sub masina,mai exact la imbinarea dintre cutia de viteze si cardan atunci cand masina aflandu-se in mers si intr-o treapta de viteza apas ambreiajul,am urcat masina pe rampa si am miscat cardanul observand ca are joc undeva in cutie stie cineva problema sau rezolvarea? multumesc
Link to comment
Share on other sites

salut,se aude un zgomot de sub masina,mai exact la imbinarea dintre cutia de viteze si cardan atunci cand masina aflandu-se in mers si intr-o treapta de viteza apas ambreiajul,am urcat masina pe rampa si am miscat cardanul observand ca are joc undeva in cutie stie cineva problema sau rezolvarea? multumesc

problema asta am avut-o si eu...dar la flansa de la cardan din cealalta parte..de la diferential...sa verifici daca nu cumva ai joc si in crucea cardanica...daca tot o urci sus....dar zgomotul acela apare de la flansa de la cardan...la calcarea ambreiajului mai brusc se aude un un zgomot dedesubt..un fel de bumm..nu?

Link to comment
Share on other sites

se aude un zgomot metalic cand apas brusc ambreiajul,cand miscam de cardan cu mana mi s-a parut sa aiba joc undeva in cutia de viteze,este posibil?

 

 

Cine a facut verificare?...Tu sau un mecanic /?

 

Posibil flansa de cardan ..se uzeaza

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat si eu si un mecanic,el e bun de felul lui,dar nu cardanele ii erau specialitatea,el zicea ca ar fi cutia,problema e ca daca misc cu mana cardanul stanga-dreapta acesta are joc in cutie,nu foarte mare,dar face galagie cand apas tare ambreiajul,e normal jocul? si poate ma insel dar cred ca in cutie se aude zgomotu Edited by Aditza
Link to comment
Share on other sites

m-am uitat si eu si un mecanic,el e bun de felul lui,dar nu cardanele ii erau specialitatea,el zicea ca ar fi cutia,problema e ca daca misc cu mana cardanul stanga-dreapta acesta are joc in cutie,nu foarte mare,dar face galagie cand apas tare ambreiajul,e normal jocul? si poate ma insel dar cred ca in cutie se aude zgomotu

 

Si eu am exact aceleasi simptome, si sunt multi cu aceeasi problema, au mai fost vreo 2 topicuri. Am fost cu masina la reprezentanta si mi-au zis ca nu are nimic (doar ambreiajul e un pic uzat si volanta are joc de 2 mm); nu i-am intrebat daca au verificat si cardanul, pt ca la vremea aceea nu stiam, am deschis un topic pe forum si fiecare spunea altceva...

Idiotii au schimbat kitul de ambreiaj si volanta, dar bineinteles ca nu a disparut zgomotul :)

O sa ma mai duc cu ea la un service, pentru ca nu mi se pare normal zgomotul...

Si mie mi se pare ca se aude tot din cutie

Daca o rezolva cineva, postati si pe topic va rog, ca momentan toata luma e in ceata :)

Mersi

Link to comment
Share on other sites

ai vibratii in mers ?...De obicei se simt in scaunul sofer la viteze mari ...Practiv flansa aia trebuie desfacuta ca sa vezi care e uzura ...E f posibil sa nu poti vedea de la suprafata ...si in sarcina sa ai un mic joc pe undeva ...flansa e cam 50 E ...schimbatul cam tot atat ..Nu te mai lua dupa mecanicul tau care-si da cu parerea ....Daca-mi aduc bine aminte si la mine era un mic joc acolo ...insa flansa era in stare buna ..
Link to comment
Share on other sites

@myxage: la fel cred si eu.In primul rand..flansa aia e cumva cuplajul de caucuiuc dintre cardan si flansa finala a cutiei? banuiesc ca nu ..

Daca e vorba de ce ai in poza la nr 28, poate avea joc in caneluri. Nu se schimba greu, confirm pretul dat de myxage dar ai grija ca daca e de acolo sa schimbi si simeringul.

Mai e o chestie..in general are un mic luft acolo, dar eu iti zic ce am mai gasit si eu cu troncaneli...tamponul de cauciuc din spatele cutiei era plin de ulei scurs pe la simeringul de mai sus si se inmuiase cauciucul ala in asa hal ca permitea cutiei sa se cam miste...

Link to comment
Share on other sites

nu vibreaza nimic in mers,doar cand apas pedala de ambreiaj brusc sau cea de acceleratie se aude un zgomot metalic,ca un joc.O sa ma uit mai atent la cardan,insa din cate am observat atunci jocul este in cutie,in interiorul ei,de acolo provenind si sunetul.Daca problema ar fi din cutie,se mai repara sau se schimba cu totul? Edited by Aditza
Link to comment
Share on other sites

si nici in cele 2 topicuri nu s-a ajuns la o concluzie?

 

nu vibreaza nimic in mers,doar cand apas pedala de ambreiaj brusc sau cea de acceleratie se aude un zgomot metalic,ca un joc.O sa ma uit mai atent la cardan,insa din cate am observat atunci jocul este in cutie,in interiorul ei,de acolo provenind si sunetul.Daca problema ar fi din cutie,se mai repara sau se schimba cu totul?

 

Nope :)

Adica aproape unanim acceptata e varianta cu cardanul, insa nimeni nu a rezolvat problema...

Am mai auzit o varianta, ca ar fi un tampon de la cutia de viteze... spune-mi se aude zgomotul si cand o turezi mai tare?

Si cat de tare e zgomotul? Eu nu il aud daca deschid geamul sau dau drumul la muzica, e f incet.

Nu cred ca e cutia totusi, cei de la reprezentanta mi-au zis ca au verificat toate cauzele posibile inainte sa dea jos cutia si sa verifice kitul de ambreiaj... asta presupun ca include si cutia de viteze, desi la cat de idioti sunt... :)

Mecanicul de la reprezentanta mi-a zis ca ar fi o vibratie de la cutia de viteze care apare cand merg subturat; si adevarul e ca daca o turez mai mult, nu se mai aude...

Dar daca e totusi de la cutia, aveti idee cat costa sa o schimbi?

Link to comment
Share on other sites

Dar daca e totusi de la cutia, aveti idee cat costa sa o schimbi?

 

aprox 3000 E ..+- .noua ...SH ..depinde de talentul de a negocia ..daca zici ca e un zgomot subtil care dispare la schimbare turatii mai mari poate ar trebui ignorat .....Cutia o schimbi .reconditionezi cand trosneste ceva in ea ....

Link to comment
Share on other sites

problema nu e de zgomot cat de consecinte,n-as vrea sa mi se blocheze cutia sau sa se rupa vreun pinion in ea si reparatia sa devina foarte costisitoare,sunt perfect de acord ca mecanicii lasa de dorit,dar refuz sa cred ca problema nu poate fi remediata.Zgomotul vine exact din cutie iar cardanul cand il rotesc cu mana stanga-dreapta se comporta exact ca o cheie rotita in yala,singura diferenta e ca jocul este mai mic si cand loveste in extreme scoate un sunet metalic destul de tare. Edited by Aditza
Link to comment
Share on other sites

Dar daca e totusi de la cutia, aveti idee cat costa sa o schimbi?

 

aprox 3000 E ..+- .noua ...SH ..depinde de talentul de a negocia ..daca zici ca e un zgomot subtil care dispare la schimbare turatii mai mari poate ar trebui ignorat .....Cutia o schimbi .reconditionezi cand trosneste ceva in ea ....

 

Pai deja o ignor :) merg asa de vreo 3-4 luni si nu s-a agravat...

Dar si mie mi-e teama sa nu afecteze altceva si dupa aia sa am necazuri mai mari...

Cert e ca sunt destui cu aceeasi problema, cineva chiar zicea ca s-a plictisit sa mearga cu ea prin service-uri si asteapta sa cada ceva, ca sa-si dea seama ce are...

 

@DanS: te tin la curent cand o sa am un diagnostic, nu am uitat :)

Link to comment
Share on other sites

@monique: multumesc..! (apropo...masina ta e prea noua sa-ti pui asa probleme si nici macar tampon rupt)

Nu mai puneti problemele asa departe de o posibila si usoara cauza...Nu trebuie sa va ganditi la cutii de viteze..e prea departe..Am vazut masini cu multe sute de mii de km si user-ii nu-si pusesera niciodata probleme...Oricum si la Moni sunt curios ce va fi...

Aditza, mergi la un atelier si verifica cardanul si tamponul din spatele cutiei..cuplajele elastice, joc in cruci si mai ales rulmentul intermediar (asta de aflandu-se sub ceva scut de protectie..e f. usor sa zici ca e ok cand de fapt nici nu este verificat... :) ..asta are o diafragma de cauciuc intre el si carcasa care odata distrusa cam face zgomot in special la turatii mici....vezi topicul initiat de monique). tamponul ala de cauciuc din spatele cutiei il poti vedea si tu daca e ok..pune masina pe un canal si incearca sa ridici (sau sa misti) cumva de cutie...se vede, si daca-l vezi plin de ulei...e clar, dar eu unul, sincer, m-as concentra pe cardan si cam pe ce tine de/ are pe el...mai putin cutia sau dif.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

@monique: multumesc..! (apropo...masina ta e prea noua sa-ti pui asa probleme si nici macar tampon rupt)

Nu mai puneti problemele asa departe de o posibila si usoara cauza...Nu trebuie sa va ganditi la cutii de viteze..e prea departe..Am vazut masini cu multe sute de mii de km si user-ii nu-si pusesera niciodata probleme...Oricum si la Moni sunt curios ce va fi...

Aditza, mergi la un atelier si verifica cardanul si tamponul din spatele cutiei..cuplajele elastice, joc in cruci si mai ales rulmentul intermediar (asta de aflandu-se sub ceva scut de protectie..e f. usor sa zici ca e ok cand de fapt nici nu este verificat... :) ..asta are o diafragma de cauciuc intre el si carcasa care odata distrusa cam face zgomot in special la turatii mici....vezi topicul initiat de monique). tamponul ala de cauciuc din spatele cutiei il poti vedea si tu daca e ok..pune masina pe un canal si incearca sa ridici (sau sa misti) cumva de cutie...se vede, si daca-l vezi plin de ulei...e clar, dar eu unul, sincer, m-as concentra pe cardan si cam pe ce tine de/ are pe el...mai putin cutia sau dif.

 

Ei, asa sunt eu, mai prapastioasa :)

Speram sa ajung zilele astea, dar am avut o raceala oribila care m-a scos din circuit o saptamana si acum am mult de recuperat la munca... Saptamana viitoare o sa fiu plecata si tot asa...

O sa-mi fac o programare cum prind cateva zile mai libere, ca nici de masina nu ma prea pot dispensa, am mult de alergat...

Link to comment
Share on other sites

@monique: multumesc..! (apropo...masina ta e prea noua sa-ti pui asa probleme si nici macar tampon rupt)

Nu mai puneti problemele asa departe de o posibila si usoara cauza...Nu trebuie sa va ganditi la cutii de viteze..e prea departe..Am vazut masini cu multe sute de mii de km si user-ii nu-si pusesera niciodata probleme...Oricum si la Moni sunt curios ce va fi...

Aditza, mergi la un atelier si verifica cardanul si tamponul din spatele cutiei..cuplajele elastice, joc in cruci si mai ales rulmentul intermediar (asta de aflandu-se sub ceva scut de protectie..e f. usor sa zici ca e ok cand de fapt nici nu este verificat... :) ..asta are o diafragma de cauciuc intre el si carcasa care odata distrusa cam face zgomot in special la turatii mici....vezi topicul initiat de monique). tamponul ala de cauciuc din spatele cutiei il poti vedea si tu daca e ok..pune masina pe un canal si incearca sa ridici (sau sa misti) cumva de cutie...se vede, si daca-l vezi plin de ulei...e clar, dar eu unul, sincer, m-as concentra pe cardan si cam pe ce tine de/ are pe el...mai putin cutia sau dif.

 

am verificat,cardanul este bun,suportii cutiei la fel,jocul este clar din cutia de viteza.Ramane sa gasesc un mecanic specializat in cutii de viteza si sa va anunt cam ce problema este si ce presupune,iar in privinta defectelor care pot aparea la o masina nu conteaza nr de km sau vechimea,exista si defecte de fabricatie si ansamblare avand in vedere ca si BMW de ceva timp fabrica si ansambleaza componente in toate colturile lumii.Ca o parere personala luand in considerare cate probleme am intampinat de cand am masina(un an si jumatate) precum si opiniile mecanicilor la care am fost,BMW nu mi se pare a fi masina fiabila despre care vorbeste producatorul si cei care sustin marca dar nu au posedat niciodata asa ceva.

Edited by Aditza
Link to comment
Share on other sites

sa ne spui si noua cum s-a rezolvat (mai ales in cutie daca o desfaci).

 

cred ca voi repara cutia doar daca pretul lucrarii nu depaseste 60% din costul uneia la mana a doua.Traiesc eu cu impresia gresita sau mecanicii cand te vad tanar si posesor de bmw iti iau si ultimul ban pt reparatii?

Edited by Aditza
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salutare,

Am pus intrebarea si pe topicul deschis de monique, poate, poate cineva o sa-mi raspunda. Stiu ca are un an topicul ... dar am aceeasi problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Cum pe alte forumuri nu am gasit nimic am zis sa incerc aici unde s-a discutat deja.

Ai rezolvat pana la urma problema?

 

Mersi de raspuns :)

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am pus intrebarea si pe topicul deschis de monique, poate, poate cineva o sa-mi raspunda. Stiu ca are un an topicul ... dar am aceeasi problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Cum pe alte forumuri nu am gasit nimic am zis sa incerc aici unde s-a discutat deja.

Ai rezolvat pana la urma problema?

 

Mersi de raspuns :)

 

Nu am rezolvat-o,am schimbat kitul de ambreiaj si lichidul de ambreiaj degeaba. Mi-a mers bine la scurt timp dupa ce le-am schimbat pe fiecare moment in care pedala de ambreiaj se apasa foarte usor si nu se mai auzea nimic dedesubt, dar apoi pedala s-a intarit si problema a revenit. Tind sa cred ca undeva se pierde presiune, probabil in pompa de ambreiaj sau cilindru ori e normal sa fie mai tare si problema e din alta parte.Eu unul m-am resemnat si la cati bani am cheltuit degeaba astept sa pice de tot respectiva piesa...

Link to comment
Share on other sites

aceiasi problema o am si eu de vreo 3 luni,dar la mine se aude acel zgomot metalic in spate,la diferential.am fost la un service cat de cat cu pretentii si au spus ca nu are nimic,au zis ca jocul la diferential e normal si sa nu-mi fac probleme.eu momentan locuiesc in italia la roma,iar daca nu se rupe ceva pana la vara cand vin in tara,am sa ma duc la un mecanic de-al nostru,ca astia in italia isi cam prind urechile la bmw-uri.
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am pus intrebarea si pe topicul deschis de monique, poate, poate cineva o sa-mi raspunda. Stiu ca are un an topicul ... dar am aceeasi problema si nu reusesc sa-i dau de cap. Cum pe alte forumuri nu am gasit nimic am zis sa incerc aici unde s-a discutat deja.

Ai rezolvat pana la urma problema?

 

Mersi de raspuns :lol:

 

Ti-am raspuns pe topicul respectiv :)

Link to comment
Share on other sites

Nu am rezolvat-o,am schimbat kitul de ambreiaj si lichidul de ambreiaj degeaba. Mi-a mers bine la scurt timp dupa ce le-am schimbat pe fiecare moment in care pedala de ambreiaj se apasa foarte usor si nu se mai auzea nimic dedesubt, dar apoi pedala s-a intarit si problema a revenit. Tind sa cred ca undeva se pierde presiune, probabil in pompa de ambreiaj sau cilindru ori e normal sa fie mai tare si problema e din alta parte.Eu unul m-am resemnat si la cati bani am cheltuit degeaba astept sa pice de tot respectiva piesa...

 

Din cate stiu eu, e normal ca pedala de ambreiaj sa fie putin mai tare. Doar la doua masini am intalnit pedala de ambreiaj super moale, anume Fiat Stilo si Honda Civic Type R. Mie imi place asa cum e (mai tare).

Eu am o banuiala ca ar fi piesa numarul 28 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=23&fg=15 sau poate rulmentul de la numarul 27.

 

P.S. In cazul in care cineva cu aceeasi problema vrea sa ne intalnim, sunt dispus sa ne vedem si sa confruntam problemele ... poate, poate iese ceva si scapam de prostia asta de zgomot. Am si niste filmulete dar sunt prea mari sa le pot pune aici.

Edited by smoker
Link to comment
Share on other sites

Pai poate veniti la o intalnire saptamanala, dar mai la primavara...

In primul rand trebuie sa vedem daca avem toti acelasi simptom... cineva scria ceva despre zgomot de metal pe metal... la mine in niciun caz nu e vorba de asa ceva

Edited by monique
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.