Jump to content

Normele de poluare EURO - in general


X X L

Recommended Posts

ayrton, cum dracu sa fie informativ cand e pe site la RAR ?

........ pm, imi bat gura degeaba pe aici. Da, du-te si da-i 2-3 milioane lu' ala la RAR, poate ti-o scoate EURO5.

 

Ai citit macar documentul pe care mi l-ai trimis? scrie ingrosat, pe prima pagina. Chiar apreciez ca te-ai chinuit sa-mi raspunzi, dar poti vorbi si frumos.

Link to comment
Share on other sites

L-am zapacit pe om, deci e euro3 318i-ul pe care-l vrei, ayrton.

 

Bogdane nu te mai refula pe forum, uita-te la Burlacul :) serios acuma.

 

 

uitate la tipul de motor inainte sa il cumperi

 

318ci - 1985 cmc M43TUB19 118cp - euro 3

318ci - 1995 cmc N42B20 143cp - euro 4

Link to comment
Share on other sites

Ti-a placut Burlacul aseara? :) Omul intreba de de m43, l-am lamurit; mai intreba si de 320i, ne-am lamurit ca desi are acelasi cod motor se face trecerea mai tz de la euro3 la 4. Eu personal nu cred ca abia in 2003 la jumatate, ci mai devreme, am vazut cateva m54 cu euro4 de prin 2002. Problema totusi exista si la RAR unde or fi dat norma de poluare gresit sau dupa ureche.
Link to comment
Share on other sites

Nu gasesc acum informatia pentru M54, insa iti dau exemplul lui M52TU.

Codul de motor se pastreaza (206S4), insa variantele difera in functie de versionare - acelasi lucru se intampla si la M54, iar clasificarea E3/E4 s-a facut in functie de asta.

 

206S4 01 A 11 00 1713979 M52 B20

206S4 02 A 11 00 1432577 M52 B20

206S4 03 A 11 00 1437334 M52 B20

 

Partea bolduita reprezinta versiunea, in continuare e PN-ul si la final tipul.

Link to comment
Share on other sites

CI-ul de care doresc are motor de 1895 cc, ai dreptate, PIMP. Am dat ca exemplu 310i-ul pentru ca nu exista 318ci in tabeblul respectiv, si acela a fost cel mai apropiat.

FL-urile sunt intr-adevar euro 4, dar ele sunt doar de prin 2003-2004. Eu prefer un NFL.

 

Ms mult si tie, Bogdan. Lista aceea are totusi caracter informativ, nu e batut in cuie. Cred.

Daca de exemplu, cand merg la RAR, ii dau omului 2-3 milioane, poate sa o treaca in loc de euro 3 ca si euro 4? se face asa ceva?

 

Am intrebat eu o cunostinta de la RAR de la Grivita, si pe un nene de pe acolo...au zis ca Euro nu e stabilit de emisia de noxe (desi asta ar fi logica).

Euro este stabilit pe seria de sasiu, si ca acea serie are in spate cateva dosare in care sunt trecute absolut toate datele masinii. De la anul fabricatiei pana la dotari, covorase etc.

Ca ei sa modifice Euro masinii, ar insemna sa modifice acele dosare si este imposibil.

 

Acelasi lucru am vrut sa il fac si eu, dar nu se poate.

 

De regula, indiferent ce Euro crezi tu ca este masina ta, sau ce emisie de noxe ai, ca sa o inmatriculezi pe RO cei de la RAR o cauta in tabelul atasat mai sus de bogdan. Daca in tabel este trecuta ca fiind Euro3, asa va fi si taxa ta calculata.

 

Stiu ca este nasol, si eu trec prin acelasi lucru...dar din pacate nu poate fi modificat :-s

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.