BMWClub: Salut - BMWClub

Jump to content

  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Salut Vreau si eu putin ajutor pentru un E36

#1 User is offline   oachi1984 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 20-December 07

Posted 27 January 2009 - 08:34

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!
0

#2 User is offline   dns320i 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 55
  • Joined: 07-January 09
  • Gender:Male
  • Location:cluj napoca

Posted 27 January 2009 - 08:47

Eu zic in primul rand sa vorbesti cu un mecanic priceput, in principiu poti sa faci aceasta modificare....se merita
0

#3 User is offline   Jacobs 

  • k i c k d o w n
  • Group: Members
  • Posts: 2209
  • Joined: 12-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Spania
  • Interests:IT, cars, sports :P

Posted 27 January 2009 - 09:23

View Postoachi1984, on 27/Jan/2009, 08:34, said:

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!


Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC <_<
Debitmetrul este acelasi.
Cutia trebuie schimbata SIGUR.
Tot sistemul de evacuare trebuie schimbat SIGUR.
Calculatorul trebuie schimbat SIGUR.

In mare cam astea...
0

#4 User is offline   Cristi B 

  • 4 banger& 6 banger
  • Group: Members
  • Posts: 2902
  • Joined: 04-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita TM

Posted 27 January 2009 - 09:57

O sa te rupa aia de la RAR...desi... <_< ...intelegi???
0

#5 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 27 January 2009 - 10:41

n-o sa te lase RAR-ul sa pui motorul, nu e voie sa pui alt motor decat maxim cu 15% mai puternic decat cel initial!
0

#6 User is offline   Cristi B 

  • 4 banger& 6 banger
  • Group: Members
  • Posts: 2902
  • Joined: 04-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita TM

Posted 27 January 2009 - 11:05

Eu am un motor de 1.6, 102 cai....dar la inmatriculare, RAR nu au putut sa imi citeasca seria.
As putea sa imi pun unul de 1.8...oare s-ar prinde? Cu toate ca nu vreau sa il schimb...
0

#7 User is offline   pyu 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3829
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:De unde intoarce uliul cu frana de mana...

Posted 27 January 2009 - 11:14

Cutia din cate stiam e aceeasi incepand de la 1.6 pana la 2.5, era un topic pe tema asta pe undeva.
0

#8 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 27 January 2009 - 13:08

View PostJacobs, on 27/Jan/2009, 09:23, said:

View Postoachi1984, on 27/Jan/2009, 08:34, said:

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!


Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC <_<
Debitmetrul este acelasi.
Cutia trebuie schimbata SIGUR.
Tot sistemul de evacuare trebuie schimbat SIGUR.
Calculatorul trebuie schimbat SIGUR.

In mare cam astea...


Induci lumea in eroare.
Toate cutiile la e36 sunt identice la benzinare de la 316 pana la 325.
328 are cutie de m3.
Ca urmare orice motor schimbi, cutia este identica, ca rapoarte etc.
Raportul mai mic sau mai mare la bmw il da diferentialul, nu cutia.
Asa ca e invers, diferentialu trebuie sa il schimbi, cutia ramane aceasi.
debitmetru iarasi vorbesti fara sa stii. NU SE POTRIVESTE DE LA 316 la 320 NICI MORT.
Evacuarea da, trebuie schimbata neaparat.
Bafta
0

#9 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2015
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 27 January 2009 - 13:17

View Postoachi1984, on 27/Jan/2009, 08:34, said:

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!



mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?


ABS-ul ce zice si el?
Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.

This post has been edited by wind-3er: 27 January 2009 - 13:18

0

#10 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 January 2009 - 21:20

View Postroco123, on 27/Jan/2009, 13:08, said:

Induci lumea in eroare.
Toate cutiile la e36 sunt identice la benzinare de la 316 pana la 325.
328 are cutie de m3.
Ca urmare orice motor schimbi, cutia este identica, ca rapoarte etc.
Raportul mai mic sau mai mare la bmw il da diferentialul, nu cutia.
Asa ca e invers, diferentialu trebuie sa il schimbi, cutia ramane aceasi.
debitmetru iarasi vorbesti fara sa stii. NU SE POTRIVESTE DE LA 316 la 320 NICI MORT.
Evacuarea da, trebuie schimbata neaparat.
Bafta


Și tu ești în eroare. <_<

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

Cutiile n-au cum să fie identice din moment ce sunt motoare diferite, unele în 4 și altele în 6 pistoane.

View Postwind-3er, on 27/Jan/2009, 13:17, said:

mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.
o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?

Nu e foarte greu, totul este să ai banii necesari.

View Postwind-3er, on 27/Jan/2009, 13:17, said:

ABS-ul ce zice si el?
Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.


Păi dacă montezi un motor mai mare, și greutatea va crește. :)
0

#11 User is offline   waterresistro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 80
  • Joined: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Kronstadt
  • Interests:Masini, IT

Posted 27 January 2009 - 21:43

View PostCristi B., on 27/Jan/2009, 11:05, said:

Eu am un motor de 1.6, 102 cai....dar la inmatriculare, RAR nu au putut sa imi citeasca seria.
As putea sa imi pun unul de 1.8...oare s-ar prinde? Cu toate ca nu vreau sa il schimb...



Pai la roti nu ai serie, dar daca in loc de 15 inchi, ai pune pe 20(sa zicem ca ar incapea), crezi ca nu s-ar prinde ? <_< Oricum e bine, ca in cazul asta motorul e piesa de schimb, ceea ce astepta lumea de mult timp.
0

#12 User is offline   Cristi B 

  • 4 banger& 6 banger
  • Group: Members
  • Posts: 2902
  • Joined: 04-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Dumbravita TM

Posted 27 January 2009 - 22:01

Chiar asa...ce diferente sunt intre un motor de 316 si unul de 318?
Asta din exterior....
0

#13 User is offline   radue36 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 582
  • Joined: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:e36 coupe

Posted 27 January 2009 - 22:09

iti trebuie un motor complet cu toate accesoriile pe el( inst electrica ,calculator, debimetru, pompa servo, alternator ,electromotor ,etc), cutie viteze( cutiile de viteze nu sunt aceleasi la toate motorizarile), cardan, timonerie,esapament complet si bara stabilizatoare fata. Asta ca sa poti merge cu ea, urmand sa faci conversia la frane pe spate si sa schimbi amortizoarele fata( pt motoarele de 6 au tija mai groasa)
o zii buna
0

#14 User is offline   punctepuncte 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 199
  • Joined: 16-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 28 January 2009 - 00:00

View Postwind-3er, on 27/Jan/2009, 13:17, said:

View Postoachi1984, on 27/Jan/2009, 08:34, said:

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!



mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?


ABS-ul ce zice si el?
Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.


1260 Kg mai exact <_<
0

#15 User is offline   pyu 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3829
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:De unde intoarce uliul cu frana de mana...

Posted 28 January 2009 - 00:05

View Postpunctepuncte, on 28/Jan/2009, 00:00, said:

View Postwind-3er, on 27/Jan/2009, 13:17, said:

View Postoachi1984, on 27/Jan/2009, 08:34, said:

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!



mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?


ABS-ul ce zice si el?
Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.


1260 Kg mai exact <_<

1190 Km si mai exact :)
0

#16 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4648
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 28 January 2009 - 00:44

View PostCristi B., on 27/Jan/2009, 22:01, said:

Chiar asa...ce diferente sunt intre un motor de 316 si unul de 318?
Asta din exterior....


Vizual intre 316i si 318i nu e nici o diferenta, numai sa fie acelasi tip de motor m43, m40 la primele serii, chiar si intre 316 si 318is diferenta e mica.
0

#17 User is offline   roco123 

  • Mastermind
  • Group: Members
  • Posts: 3740
  • Joined: 25-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 28 January 2009 - 10:07

Ciupanezu, ai dreptate.
scuze pentru informarea gresita....
Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....
cutie 320i
316i


Pe realoem arata aceasi cutie, numa part number diferit, pt 316 si 320.
de potrivit se potriveste ca am vazut pus de 320 pe un 318...

la 320i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT
la 316i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR
Se pare ca de la TAJT TAJR e diferenta.

Cand vezi si pe 316 si pe 320 cutia S5D 250G, te gandesti ca sunt la fel, nu mai cauti part number...
la 328 e alta din start:
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 320Z - THDU
E si altfel ca forma. alealalte sunt la fel din cate stiu eu.

This post has been edited by roco123: 28 January 2009 - 10:10

0

#18 User is offline   Krebs 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11338
  • Joined: 10-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 January 2009 - 10:26

View Postroco123, on 28/Jan/2009, 10:07, said:

Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....



nu m-am gantit nici macar odata ,ca 320i e36(M50) are 6 pistoane...but you're right.. <_<

This post has been edited by POIUYT: 28 January 2009 - 10:27

0

#19 User is offline   Jacobs 

  • k i c k d o w n
  • Group: Members
  • Posts: 2209
  • Joined: 12-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Spania
  • Interests:IT, cars, sports :P

Posted 28 January 2009 - 11:23

View Postroco123, on 28/Jan/2009, 11:07, said:

Ciupanezu, ai dreptate.
scuze pentru informarea gresita....
Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....
cutie 320i
316i


Pe realoem arata aceasi cutie, numa part number diferit, pt 316 si 320.
de potrivit se potriveste ca am vazut pus de 320 pe un 318...

la 320i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT
la 316i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR
Se pare ca de la TAJT TAJR e diferenta.

Cand vezi si pe 316 si pe 320 cutia S5D 250G, te gandesti ca sunt la fel, nu mai cauti part number...
la 328 e alta din start:
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 320Z - THDU
E si altfel ca forma. alealalte sunt la fel din cate stiu eu.


nu mai baga lumea in eroare !!!
cutie 316i :
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKU 1 09/1997 23001222338 ENDED
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR 1 23001434415 ENDED
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TBDH 1 23007505600
diferential 316i :
01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=44:13=3,38 1 33101214040
01 RMFD FINAL DRIVE I=44:13=3,38 1 33101428393 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T


cutie 320i :
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKZ 1 12/1992 23001221837 ENDED
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKT 1 11/1995 23001222400 ENDED
01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT 1 23001434410 $2,271.06
diferential 320i :
01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=38:11=3,45-V 1 09/1997 33101214845 $2,483.10
01 RMFD FINAL DRIVE I=38:11=3,45-V 1 33107502829 $1,506.60 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T

diferentialul 33107502829 merge pe :
Part 33107502829 (RMFD FINAL DRIVE) was found on the following vehicles:


E36: Details on E36
E36 318i SEDAN, U.S.
E36 318i CONVERTIBLE, U.S.
E36 318is COUPE, U.S.
E36 320i SEDAN, U.S.
E36 316i TOURING, Euro
E36 316i SEDAN, Euro
E36 318i TOURING, Euro
E36 318i SEDAN, Euro
E36 318is SEDAN, Euro
E36 318is COUPE, Euro
E36 320i CONVERTIBLE, Euro
E36 320i TOURING, Euro
E36 320i SEDAN, Euro
E36 320i COUPE, Euro



TU NU AI CITIT CE A SCRIS LA INCEPUT : ''Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 ...''

Altadata...

This post has been edited by Jacobs: 28 January 2009 - 11:24

0

#20 User is offline   Darkuletzz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 26-January 09
  • Gender:Male

Posted 28 January 2009 - 18:43

Salut baieti! Nu stiu daca am ales bine topicul, dar avand in vedere ca sunt incepator ma astept la putina intelegere. Multumesc!
Am un e36 1.6 coupe din 95. Iarna aceasta, intr-o dimineata, dupa ce am pornit motorul mi-a ramas aprins beculetul de la airbag (de culoare rosie din partea dreapta a bordului). Nu am nimic cu el, dar mi-ar place foarte mult sa nu-l mai vad pe acolo. Aveti vreo idee in privinta asta? Multumesc anticipat!
0

Share this topic:


  • 2 Pages +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro