Jump to content

Salut


oachi1984

Recommended Posts

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC <_<

Debitmetrul este acelasi.

Cutia trebuie schimbata SIGUR.

Tot sistemul de evacuare trebuie schimbat SIGUR.

Calculatorul trebuie schimbat SIGUR.

 

In mare cam astea...

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC <_<

Debitmetrul este acelasi.

Cutia trebuie schimbata SIGUR.

Tot sistemul de evacuare trebuie schimbat SIGUR.

Calculatorul trebuie schimbat SIGUR.

 

In mare cam astea...

 

Induci lumea in eroare.

Toate cutiile la e36 sunt identice la benzinare de la 316 pana la 325.

328 are cutie de m3.

Ca urmare orice motor schimbi, cutia este identica, ca rapoarte etc.

Raportul mai mic sau mai mare la bmw il da diferentialul, nu cutia.

Asa ca e invers, diferentialu trebuie sa il schimbi, cutia ramane aceasi.

debitmetru iarasi vorbesti fara sa stii. NU SE POTRIVESTE DE LA 316 la 320 NICI MORT.

Evacuarea da, trebuie schimbata neaparat.

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

 

mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

 

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?

 

 

ABS-ul ce zice si el?

Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.

Edited by wind-3er
Link to comment
Share on other sites

Induci lumea in eroare.

Toate cutiile la e36 sunt identice la benzinare de la 316 pana la 325.

328 are cutie de m3.

Ca urmare orice motor schimbi, cutia este identica, ca rapoarte etc.

Raportul mai mic sau mai mare la bmw il da diferentialul, nu cutia.

Asa ca e invers, diferentialu trebuie sa il schimbi, cutia ramane aceasi.

debitmetru iarasi vorbesti fara sa stii. NU SE POTRIVESTE DE LA 316 la 320 NICI MORT.

Evacuarea da, trebuie schimbata neaparat.

Bafta

 

ÂŞi tu eÂşti ĂŽn eroare. <_<

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?par...&showeur=on

 

Cutiile n-au cum sĂŁ fie identice din moment ce sunt motoare diferite, unele ĂŽn 4 Âşi altele ĂŽn 6 pistoane.

 

mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?

Nu e foarte greu, totul este sĂŁ ai banii necesari.

 

ABS-ul ce zice si el?

Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.

 

PĂŁi dacĂŁ montezi un motor mai mare, Âşi greutatea va creÂşte. :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am un motor de 1.6, 102 cai....dar la inmatriculare, RAR nu au putut sa imi citeasca seria.

As putea sa imi pun unul de 1.8...oare s-ar prinde? Cu toate ca nu vreau sa il schimb...

 

 

Pai la roti nu ai serie, dar daca in loc de 15 inchi, ai pune pe 20(sa zicem ca ar incapea), crezi ca nu s-ar prinde ? <_< Oricum e bine, ca in cazul asta motorul e piesa de schimb, ceea ce astepta lumea de mult timp.

Link to comment
Share on other sites

iti trebuie un motor complet cu toate accesoriile pe el( inst electrica ,calculator, debitmetru, pompa servo, alternator ,electromotor ,etc), cutie viteze( cutiile de viteze nu sunt aceleasi la toate motorizarile), cardan, timonerie,esapament complet si bara stabilizatoare fata. Asta ca sa poti merge cu ea, urmand sa faci conversia la frane pe spate si sa schimbi amortizoarele fata( pt motoarele de 6 au tija mai groasa)

o zii buna

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

 

mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

 

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?

 

 

ABS-ul ce zice si el?

Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.

 

1260 Kg mai exact <_<

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

 

mai ai nevoie si de frane pe discuri, pentru spate, ca nu mai merge pe tambur.

 

o fi uros sa pui discuri pe spate la o masina care are tamburi?

 

 

ABS-ul ce zice si el?

Ambreaj ??? de la 102cp la 150 cp...e ceva pentru caroseria de 316i care are 1180 kg parca.

 

1260 Kg mai exact <_<

1190 Km si mai exact :)

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, ai dreptate.

scuze pentru informarea gresita....

Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....

cutie 320i

316i

 

 

Pe realoem arata aceasi cutie, numa part number diferit, pt 316 si 320.

de potrivit se potriveste ca am vazut pus de 320 pe un 318...

 

la 320i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT

la 316i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR

Se pare ca de la TAJT TAJR e diferenta.

 

Cand vezi si pe 316 si pe 320 cutia S5D 250G, te gandesti ca sunt la fel, nu mai cauti part number...

la 328 e alta din start:

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 320Z - THDU

E si altfel ca forma. alealalte sunt la fel din cate stiu eu.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, ai dreptate.

scuze pentru informarea gresita....

Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....

cutie 320i

316i

 

 

Pe realoem arata aceasi cutie, numa part number diferit, pt 316 si 320.

de potrivit se potriveste ca am vazut pus de 320 pe un 318...

 

la 320i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT

la 316i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR

Se pare ca de la TAJT TAJR e diferenta.

 

Cand vezi si pe 316 si pe 320 cutia S5D 250G, te gandesti ca sunt la fel, nu mai cauti part number...

la 328 e alta din start:

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 320Z - THDU

E si altfel ca forma. alealalte sunt la fel din cate stiu eu.

 

nu mai baga lumea in eroare !!!

cutie 316i :

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKU 1 09/1997 23001222338 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR 1 23001434415 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TBDH 1 23007505600

diferential 316i :

01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=44:13=3,38 1 33101214040

01 RMFD FINAL DRIVE I=44:13=3,38 1 33101428393 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T

 

 

cutie 320i :

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKZ 1 12/1992 23001221837 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKT 1 11/1995 23001222400 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT 1 23001434410 $2,271.06

diferential 320i :

01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=38:11=3,45-V 1 09/1997 33101214845 $2,483.10

01 RMFD FINAL DRIVE I=38:11=3,45-V 1 33107502829 $1,506.60 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T

 

diferentialul 33107502829 merge pe :

Part 33107502829 (RMFD FINAL DRIVE) was found on the following vehicles:

 

 

E36: Details on E36

E36 318i SEDAN, U.S.

E36 318i CONVERTIBLE, U.S.

E36 318is COUPE, U.S.

E36 320i SEDAN, U.S.

E36 316i TOURING, Euro

E36 316i SEDAN, Euro

E36 318i TOURING, Euro

E36 318i SEDAN, Euro

E36 318is SEDAN, Euro

E36 318is COUPE, Euro

E36 320i CONVERTIBLE, Euro

E36 320i TOURING, Euro

E36 320i SEDAN, Euro

E36 320i COUPE, Euro

 

 

 

TU NU AI CITIT CE A SCRIS LA INCEPUT : ''Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 ...''

 

Altadata...

Edited by Jacobs
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti! Nu stiu daca am ales bine topicul, dar avand in vedere ca sunt incepator ma astept la putina intelegere. Multumesc!

Am un e36 1.6 coupe din 95. Iarna aceasta, intr-o dimineata, dupa ce am pornit motorul mi-a ramas aprins beculetul de la airbag (de culoare rosie din partea dreapta a bordului). Nu am nimic cu el, dar mi-ar place foarte mult sa nu-l mai vad pe acolo. Aveti vreo idee in privinta asta? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu, ai dreptate.

scuze pentru informarea gresita....

Am cautat pe realoem numai pentru 6 cilindrii 320 si 325 avand aceasi cutie, 328 de m3....

cutie 320i

316i

 

 

Pe realoem arata aceasi cutie, numa part number diferit, pt 316 si 320.

de potrivit se potriveste ca am vazut pus de 320 pe un 318...

 

la 320i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT

la 316i : 01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR

Se pare ca de la TAJT TAJR e diferenta.

 

Cand vezi si pe 316 si pe 320 cutia S5D 250G, te gandesti ca sunt la fel, nu mai cauti part number...

la 328 e alta din start:

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 320Z - THDU

E si altfel ca forma. alealalte sunt la fel din cate stiu eu.

 

nu mai baga lumea in eroare !!!

cutie 316i :

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKU 1 09/1997 23001222338 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJR 1 23001434415 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TBDH 1 23007505600

diferential 316i :

01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=44:13=3,38 1 33101214040

01 RMFD FINAL DRIVE I=44:13=3,38 1 33101428393 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T

 

 

cutie 320i :

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKZ 1 12/1992 23001221837 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAKT 1 11/1995 23001222400 ENDED

01 RMFD-5 SPEED GEARBOX S5D 250G - TAJT 1 23001434410 $2,271.06

diferential 320i :

01 RMFD FINAL DRIVE WITH DIFFERENTIAL I=38:11=3,45-V 1 09/1997 33101214845 $2,483.10

01 RMFD FINAL DRIVE I=38:11=3,45-V 1 33107502829 $1,506.60 FOR VEHICLES WITH AND WITHOUT ASC+T

 

diferentialul 33107502829 merge pe :

Part 33107502829 (RMFD FINAL DRIVE) was found on the following vehicles:

 

 

E36: Details on E36

E36 318i SEDAN, U.S.

E36 318i CONVERTIBLE, U.S.

E36 318is COUPE, U.S.

E36 320i SEDAN, U.S.

E36 316i TOURING, Euro

E36 316i SEDAN, Euro

E36 318i TOURING, Euro

E36 318i SEDAN, Euro

E36 318is SEDAN, Euro

E36 318is COUPE, Euro

E36 320i CONVERTIBLE, Euro

E36 320i TOURING, Euro

E36 320i SEDAN, Euro

E36 320i COUPE, Euro

 

 

 

TU NU AI CITIT CE A SCRIS LA INCEPUT : ''Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 ...''

 

Altadata...

Pai eu ce am scris? am recunoscut ca am gresit.Ce imi arati tu cu diferentialele e nesemnificativ deloc, fiindca e acelasi grup cu alt raport, e si normal. 320 are 3.45, 325 are 3.15 328 are 2.86 parca.... insa merg foarte bine puse de la un motor la altul, chiar si de la 316. si daca are alt raport, are si alt part number. ( eu am zis ca rapoartele le face diferentialul numai, se pare ca la cele cu 4 pistoane, si cutia e altfel, asta nu inseamna ca nu merge pus de pe un motor pe altu.

 

Nu trebuie sa scrii cu culori mari si late sa te vada lumea si pe tine ca postezi, esti vreun curcubeu cumva?

Spun pas aici, n-are rost sa se ajunga la altceva.

 

 

Am si eu un e36 316 cu motor 1.6 din 1994 si asi dori sa ii bag un 2.0 24v m50 puteti sa imi spuneti in afara de motor , cutie , diferential , esapamentul , calculator , debitmetru ce imi mai trebuie de a putea face acest pas va multumesc !!!!!!!!

 

Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC <_<

Debitmetrul este acelasi.

Cutia trebuie schimbata SIGUR.

Tot sistemul de evacuare trebuie schimbat SIGUR.

Calculatorul trebuie schimbat SIGUR.

 

In mare cam astea...

CA sa fiu si eu ca tine sa vezi ca nu suntem atotcunoscatori:

Prima afirmare a ta:

''Diferentialul poate sa ramana pe masina. Este IDENTIC :D'' Fals.

A doua:

Fals.

Restul, le-ai nimerit.

Ce sa faci, mai citim si noi, ne mai documentam, de asta suntem aici, sa mai prindem una alta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.