BMWClub: Masina se adapteaza stilului tau de condus ? - BMWClub

Jump to content

  • 20 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Masina se adapteaza stilului tau de condus ? Vrajeala, sau adevar ?

Poll: deci ? (655 member(s) have cast votes)

titlul topicului

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#41 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 29 January 2009 - 20:08

nu ma dezamagi!
andrei, poti mai mult decat contempo <_< . glumesc, iti doresc toata bafta.
0

#42 User is offline   LoLa 

  • *****
  • Group: Members
  • Posts: 2534
  • Joined: 18-April 07
  • Gender:Not Telling
  • Location:*****
  • Interests:*****

Posted 29 January 2009 - 20:09

poate reuseste si schimba sistemul, mai stii? generatia de maine <_<
0

#43 User is offline   Draganec 

  • Începător
  • Group: Contributors
  • Posts: 194
  • Joined: 03-June 06
  • Gender:Male
  • Location:B/TM

Posted 29 January 2009 - 20:09

Votat DA, se adapteaza.
0

#44 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 29 January 2009 - 20:12

View PostLoLa, on 29/Jan/2009, 20:09, said:

poate reuseste si schimba sistemul, mai stii? generatia de maine <_<


de poimaine, ca aia de maine sunt eu :)
0

#45 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 January 2009 - 20:13

View PostBavaria, on 29/Jan/2009, 19:47, said:

Daca nu crezi citeste si tu ce zic oamenii aia pe toate forumurile.Doar nu esti tu cel mai destept si toti aia niste prosti.


Păi și tu ziceai că sunt o aberație acele resetări. <_<
0

#46 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 29 January 2009 - 20:13

View PostRares, on 29/Jan/2009, 20:08, said:

nu ma dezamagi!
andrei, poti mai mult decat contempo :) . glumesc, iti doresc toata bafta.


M-as multi la orice reprezentanta auto, insa, Contempo, BMW....<_<
Mersi, insa mai am ceva pana acolo...

View PostLoLa, on 29/Jan/2009, 20:09, said:

poate reuseste si schimba sistemul, mai stii? generatia de maine :unsure:


Hai ma, ca nu sunt eu Rambo :bashwall:

View PostDraganec, on 29/Jan/2009, 20:09, said:

Votat DA, se adapteaza.


Ai si vreo explicatie, sau doar asa ti se pare tie ?
0

#47 User is offline   LoLa 

  • *****
  • Group: Members
  • Posts: 2534
  • Joined: 18-April 07
  • Gender:Not Telling
  • Location:*****
  • Interests:*****

Posted 29 January 2009 - 20:18

View PostAndrei92, on 29/Jan/2009, 20:13, said:

Hai ma, ca nu sunt eu Rambo <_<


asta asa e...ziceam si eu legat de adaptari sau schimbari :bashwall:
eventual poti sa continui sa le zici clientilor ca le-ai schimbat placutele de frana cand antifurtul a ramas la ei :) sau asta nu era contempo, ci casa auto ?

chestia asta cu adaptatul masinii la stilul de condus e un fel de darwinism... daca acceptam asa ceva, ar trebui sa acceptam si teoria evolutionista si cea a luptei pentru supravietuire, deci noi posibile explicatii pentru unele accidente

This post has been edited by LoLa: 29 January 2009 - 20:22

0

#48 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 29 January 2009 - 20:19

View PostCiupanezu, on 29/Jan/2009, 13:13, said:

View PostBavaria, on 29/Jan/2009, 19:47, said:

Daca nu crezi citeste si tu ce zic oamenii aia pe toate forumurile.Doar nu esti tu cel mai destept si toti aia niste prosti.


Păi și tu ziceai că sunt o aberație acele resetări. <_<



Asta s-a intamplat mai demult.Intre timp am realizat cum sta treaba.Mi-am schimbat parerea.
0

#49 User is offline   Florinell 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 28-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 29 January 2009 - 20:23

Eu detin un E60 cu cutie de viteza steptronic si am experimentat si va zic ca se adapteza dupa stiliul de condus si anume daca mergi domol cu ea in primul rand schimba viteza la ture mult mai mici (2.500-2.700 rpm) si in al doilea rand reactia la apasarea acceleratiei nu este asa prompta.Daca mergi cu ea mai sportiv schimba la ture mai mari chiar pe la 4.000 rpm si reactia este mult mai prompta la apasarea pedalei de acceleratie.Vreau sa va zic ca trecerea de la o stare la alta nu se face brusc ci dupa un anumit timp.Aceasta cutie de viteza va asigur ca se adapteaza dupa stilul de condus.
Stilul de condus influenteaza cat de bine merge masina si anume:
- daca se merge prea domol cu ea, se schimba la ture mici ---> motorul nu merge la regimul termic care este calculat de fabricant ----> uzura mai mare, consum mai mare ----> o ardere mai proasta a combustibilului -----> si nu in ultimul rand o evacuare mai proasta a gazelor, probleme cu supape, missfire, etc. De obicei mai multe probleme apar la motoarele pe benzina la care foarte multi posesori auto nu stiu ca acste motoare sunt motoare mai turate si ca sa traga bine trebuie sa ajunga cel putin la turatia de cuplu maxim (e stiu undeva pe la 3.500-4.500 rpm).
- daca se merge mai sportiv se intampla exact inversul
E zic ca asta influenteaza ca merge mai bine sau mai prost masina in functie de stilul de condus din considerentele spuse mai sus.


Florin
0

#50 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 29 January 2009 - 20:46

Sunt de-acord cu Florin..
Ma refer la adaptarea cutiei de viteze stepronic...

Insa, la celelalte cutii de viteze ? Cum argumentati ? :) <_<
0

#51 User is offline   sos 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 827
  • Joined: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita/Cluj-Napoca

Posted 29 January 2009 - 20:57

100% de acord cu ce a descris mai sus Florin legat de e60. cred ca toti posesorii de steptronic stiu asta. in schimb la e46 am avut cutie manuala si oricat de agresiv am mers cu masina respectiva tot nu am scos-o din ritmul ei ... a mers la fel tot timpul. stiu ca am incercat si o resetare descrisa pe un forum dar nu s-a simtit nimic. deci cred ca e valabil doar la cutiile automate.
0

#52 User is offline   MMarkus 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 279
  • Joined: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Posted 29 January 2009 - 21:02

Eu unul am votat DA.

Acum catova ani, unchiul meu a schimbat parcul auto pentru agentii de distributie, a luat cateva Peugeot Partner 1.4 HDI ( Diesel, dar fara turbo ! ).

O masina a ajuns pe mana unui agent 'maniac' si cealalta sub funduletul unei domnite.

Am avut ocazia sa conduc ambele masini si am simtit pe pielea mea, masina condusa de 'maniac' a fost mult superioara din toate punctele de vedere.

Este drept ca totul depinde si de intretinerea masinilor. Cele in cauza aveau parte de service si reparatii prompte.

Culmea culmilor, dupa aproximativ un an de zile, domnita a demisionat si a plecat din tara. Avand km la bord mai putini iar masina fiind intretinuta mult mai bine la interior, 'maniacul' a reusit sa obtina un 'schimb' intre masini. Bine inteles ca a regretat acea alegere si tot timpul imi spunea ca orice ii face, nu reuseste sa o faca pe acea masina sa mearga ca si fosta ( care din pacate a ajuns pe mainile altui agent ).


P.S. Rodajul la ce va ajuta ? "Sa se aseze piesele?"
-1

#53 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 29 January 2009 - 21:04

View Postsos, on 29/Jan/2009, 20:57, said:

100% de acord cu ce a descris mai sus Florin legat de e60. cred ca toti posesorii de steptronic stiu asta. in schimb la e46 am avut cutie manuala si oricat de agresiv am mers cu masina respectiva tot nu am scos-o din ritmul ei ... a mers la fel tot timpul. stiu ca am incercat si o resetare descrisa pe un forum dar nu s-a simtit nimic. deci cred ca e valabil doar la cutiile automate.


inseamna ca nu a fost "invatata" bine de noua <_<
0

#54 User is offline   PityWPN 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 555
  • Joined: 21-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 January 2009 - 21:19

votat Da. am facut aceasta proba si cu prima mea masina un Tico :) si cu celelalte care le-am avut un opel omega 2.5 6 V si cu logan si cu un peugeot 206 si cu masina de la munca WV T 5 si cu Motanul meu si toate mi-au raspuns la aceasta intrebare cu Da. Nu vreau sa intelegeti ca mi-am insirat toate masinile pe care le-am avut...ca nu are nici o importanta...ideea este ca am incercat aceasta treaba cu toate. Ex : plec deacasa...adormit plictisit bla bla...merg "batraneste"...ma deranjeaza unu in trafic ...cand plec de la semafor nu pleaca sportiv...pur si simplu...daca pe loc o turez 10-15 de sec pana la 5-6 k ture...si plec de la semafor... pleaca sportiv...daca vreau sa plec direct sportiv...nu "trage" asa cum ar trebui. nu stiu daca sint foarte coerent si nici sa va dau o explicatie nu pot...doar pot sa spun ca Da masina se adapteaza stilului de condus.

Cred ca v-am plictisit de moarte <_<
0

#55 User is offline   Cristi.MD 

  • ...
  • Group: Members
  • Posts: 5035
  • Joined: 04-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 29 January 2009 - 21:21

Florinel promptitudinea raspunsului pedalei de acceleratie, depinde de turatia la care esti si daca ai cuplu maxim sau nu... si normal ca daca ai 1000 rpm, si dai talpa.. sa nu simti nimic... ca masina are 5 cp....(nu am stat sa calculez), dar daca ai 2000 de rpm, si ai cuplu maxim 450 ? zic bine ? atunci normal sa simti ca pedala + masina raspunde prompt...

Sunt foarte curios de explicatia fenomenelor ce fac masina sa invete, din pura curiozitate as vrea sa posteze careva informatia, daca o detine.... nici nu-mi pot da seama.. cum ar putea sa invete.... ... daca e condusa de un babalac.. citeste.. "pedala de acceleratie" pe 1000000 de biti... daca e condusa de un racer.. citeste pe 2 biti.. adica frana-blana ? aia nu inteleg.. ca raspunsu mai prompt eu il inteleg in felu urmator.. la babalac.. acceleratie sa mearga imaginativa ceva in genu.. 1 2 3 4 5 -100... la un racer.. acceleratia sa mearga.. 5 10 15 20 25 - 100... si atunci raspunde mai prompt.. daca nu are atatea variatii.. direct ce e peste 5.. se pune defapt 10.. ce e peste 20.. se pune 25.. si tot asa.. si apoi sa zicem peste 50%.. se merge din 10 in 10 in loc de 5 in 5... Asta ar fi ce-mi pot eu imagina... si s-ar putea implementa... cu cititul raspunsului pe mai multi/mai putini biti.. in functie de ce invata masina.... dar astept explicatiile adevarate
0

#56 User is offline   Florinell 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 28-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 29 January 2009 - 21:24

View PostMMarkus, on 29/Jan/2009, 21:02, said:

Eu unul am votat DA.

Acum catova ani, unchiul meu a schimbat parcul auto pentru agentii de distributie, a luat cateva Peugeot Partner 1.4 HDI ( Diesel, dar fara turbo ! ).

O masina a ajuns pe mana unui agent 'maniac' si cealalta sub funduletul unei domnite.

Am avut ocazia sa conduc ambele masini si am simtit pe pielea mea, masina condusa de 'maniac' a fost mult superioara din toate punctele de vedere.

Este drept ca totul depinde si de intretinerea masinilor. Cele in cauza aveau parte de service si reparatii prompte.

Culmea culmilor, dupa aproximativ un an de zile, domnita a demisionat si a plecat din tara. Avand km la bord mai putini iar masina fiind intretinuta mult mai bine la interior, 'maniacul' a reusit sa obtina un 'schimb' intre masini. Bine inteles ca a regretat acea alegere si tot timpul imi spunea ca orice ii face, nu reuseste sa o faca pe acea masina sa mearga ca si fosta ( care din pacate a ajuns pe mainile altui agent ).


P.S. Rodajul la ce va ajuta ? "Sa se aseze piesele?"


Rodajul ajuta in principal sa se mai "lase" motorul .Motoare sunt destul de stranse cand sunt noi, in principiu dupa aprox. vreo 2000-3000 km incepe sa se simta ca se mai lasa , dar abia dupa vreo 10.000-15.000 km se lasa complet su poate chair mult mai mult.Oricum valoriile acestea difera in functie de tipul de motor.
Va zic din propria experienta pentru ca lucrez in domeniu, vand masini noi si deobicei cele demo le vad cum merg la inceput si cum de lasa motorul pe parcurs.Se mai simte diferenta si la cum intra in viteza dupa ce sunt rulate ceva, adica intra mai usor.

Florin
0

#57 User is offline   Florinell 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 21
  • Joined: 28-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 29 January 2009 - 21:38

View PostCristi.MD, on 29/Jan/2009, 21:21, said:

Florinel promptitudinea raspunsului pedalei de acceleratie, depinde de turatia la care esti si daca ai cuplu maxim sau nu... si normal ca daca ai 1000 rpm, si dai talpa.. sa nu simti nimic... ca masina are 5 cp....(nu am stat sa calculez), dar daca ai 2000 de rpm, si ai cuplu maxim 450 ? zic bine ? atunci normal sa simti ca pedala + masina raspunde prompt...

Sunt foarte curios de explicatia fenomenelor ce fac masina sa invete, din pura curiozitate as vrea sa posteze careva informatia, daca o detine.... nici nu-mi pot da seama.. cum ar putea sa invete.... ... daca e condusa de un babalac.. citeste.. "pedala de acceleratie" pe 1000000 de biti... daca e condusa de un racer.. citeste pe 2 biti.. adica frana-blana ? aia nu inteleg.. ca raspunsu mai prompt eu il inteleg in felu urmator.. la babalac.. acceleratie sa mearga imaginativa ceva in genu.. 1 2 3 4 5 -100... la un racer.. acceleratia sa mearga.. 5 10 15 20 25 - 100... si atunci raspunde mai prompt.. daca nu are atatea variatii.. direct ce e peste 5.. se pune defapt 10.. ce e peste 20.. se pune 25.. si tot asa.. si apoi sa zicem peste 50%.. se merge din 10 in 10 in loc de 5 in 5... Asta ar fi ce-mi pot eu imagina... si s-ar putea implementa... cu cititul raspunsului pe mai multi/mai putini biti.. in functie de ce invata masina.... dar astept explicatiile adevarate



Nu era vorba neparat de reactia pedalei de acceleratiei la ture mici ci clar undeva unde intra turbo unde ai cuplu maxim.
Sunt diferente in functie de cum mergi cu ea chiar la turatie de cuplu maxim, am experimentat.
La cat e de avansata electronica si la cata electronica este in masina de ce vi se pare asa ciudat ca masina poate sa invete ce stil de condus ai si sa se adapteze dupa acesta.Pur si simplu citeste valoriile care se obtin in functie de cum mergi cu masina si le modifica ca atare.
0

#58 User is offline   Cristi.MD 

  • ...
  • Group: Members
  • Posts: 5035
  • Joined: 04-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Posted 29 January 2009 - 21:48

Am inteles, ca poate citi, si manevra, da de unde stie ca fix atunci trebuie sa manevreze... daca maine te trezesti, si esti rupt de somn si mergi pe bajbaite.. si masina te tine tot lipit de scaun ? Eu am manuala... chiar nu stiu ce sa zic.. cand vreau sa simt ... o tin la 2500 cand dau talpa.. se simte instantaneu... cand bajbai cu masina.... nu stie nimeni in ce treapta sunt.. da nici nu am pretentii de depasiri kamikazze... imi vad de treaba mea pe prima banda..
0

#59 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10046
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 29 January 2009 - 22:01

dar stiati ca daca-i vb frumos si o mangai pe bord ..si o pupi undeva ..masina simte ca o iubesti ? ...
<_<
0

#60 User is offline   Andrei92 

  • Pasionant
  • Group: Contributors
  • Posts: 4091
  • Joined: 27-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Brașov
  • Interests:fun, fun more fun !

Posted 29 January 2009 - 22:04

View Postmyxage, on 29/Jan/2009, 23:01, said:

dar stiati ca daca-i vb frumos si o mangai pe bord ..si o pupi undeva ..masina simte ca o iubesti ? ...
<_<



:unsure: :blink: :)

Cea mai tare replica !! :bashwall:
Esti de-al meu, sau eu de-al tau, ca nici eu nu cred povestea asta...(doar la stepronic mai inteleg un pic)...aiurea rau...
0

Share this topic:


  • 20 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro