Jump to content

filtru epurator


pavel_marius

Recommended Posts

Azi cind am schimbat filtrul de aer am vazut la baza filtrului epurator putin ulei.Partea superioara si lateralele erau uscate.Aveti idee de unde ar putea fii acel ulei? Masina este e90. Multumesc

E posibil sa fie si din cauza epuratorului neschimbat. Schimba-l si vezi dup-aia. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

epuratorul l-am schimbat acum 15 mii.era cu decantor, dar am pus altul nou.ma gindesc sa nu cumva sa se scurga de sub carcasa acestuia...

Nu cred ca are cum pe langa carcasa. Si daca aveai decantor de ce l-ai schimbat? Puteai foarte frumos sa il cureti. Numai cel din pasla se schimba(320D NFL). :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
acum cateva zile i-am facut schimbul de ulei si filtre la e90 320d din 2006 dar nu am stiut si de filtru asta epurator sau decantor....masina am luat-o la 170.000 km si am facut cu ea 12.000km.stiu ca e ceva de munca sa schimbi acest filtru dar intrebarea mea este de care tip am la aceasta masina...din plastic sau din pasla?l-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a spus ca nu a auzit de acest fitru,deci trebuie schimbat...plastic sau pasla?
Link to comment
Share on other sites

acum cateva zile i-am facut schimbul de ulei si filtre la e90 320d din 2006 dar nu am stiut si de filtru asta epurator sau decantor....masina am luat-o la 170.000 km si am facut cu ea 12.000km.stiu ca e ceva de munca sa schimbi acest filtru dar intrebarea mea este de care tip am la aceasta masina...din plastic sau din pasla?l-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a spus ca nu a auzit de acest fitru,deci trebuie schimbat...plastic sau pasla?

Majoritatea nu stiu de existenta acestui filtru. Pacat! Poate d-aia vedem atatea BMW-uri date pe "ulei". :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu pentru ca filtru epurator a venit ca si uleiul la cutie lifetime. Dar ca si uleiul nu este LIFETIME

In manualul de service nu scrie nicaieri despre schimbarea lui. Decantorul intr adevar este lifetime dar ala de pasla nu , aici au gafato cei de la Bmw dar cum am mai zis in Europa vinul e bun , bani se fac usor si oameni nu prea dau in judecata producatori care isi bat joc de bani lor. Si nu o ia pe ulei cand se infunda doar arunca tot uleiul pe evacuare. Decantorul trebuie si el spalat cu toate ca eu mereu cand l am spalat nu am gasit multa mizerie.

 

acum cateva zile i-am facut schimbul de ulei si filtre la e90 320d din 2006 dar nu am stiut si de filtru asta epurator sau decantor....masina am luat-o la 170.000 km si am facut cu ea 12.000km.stiu ca e ceva de munca sa schimbi acest filtru dar intrebarea mea este de care tip am la aceasta masina...din plastic sau din pasla?l-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a spus ca nu a auzit de acest fitru,deci trebuie schimbat...plastic sau pasla?

Plastic adik decantor. Ala de pasla e o gluma proasta

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu pentru ca filtru epurator a venit ca si uleiul la cutie lifetime. Dar ca si uleiul nu este LIFETIME

In manualul de service nu scrie nicaieri despre schimbarea lui. Decantorul intr adevar este lifetime dar ala de pasla nu , aici au gafato cei de la Bmw dar cum am mai zis in Europa vinul e bun , bani se fac usor si oameni nu prea dau in judecata producatori care isi bat joc de bani lor. Si nu o ia pe ulei cand se infunda doar arunca tot uleiul pe evacuare. Decantorul trebuie si el spalat cu toate ca eu mereu cand l am spalat nu am gasit multa mizerie.

 

 

Plastic adik decantor. Ala de pasla e o gluma proasta

Nu e deloc o gluma proasta, daca il schimbi la timp. Nimic din ce face BMW nu este o gluma proasta. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pai nu stiu pentru ca filtru epurator a venit ca si uleiul la cutie lifetime. Dar ca si uleiul nu este LIFETIME

In manualul de service nu scrie nicaieri despre schimbarea lui. Decantorul intr adevar este lifetime dar ala de pasla nu , aici au gafato cei de la Bmw dar cum am mai zis in Europa vinul e bun , bani se fac usor si oameni nu prea dau in judecata producatori care isi bat joc de bani lor. Si nu o ia pe ulei cand se infunda doar arunca tot uleiul pe evacuare. Decantorul trebuie si el spalat cu toate ca eu mereu cand l am spalat nu am gasit multa mizerie.

 

 

Plastic adik decantor. Ala de pasla e o gluma proasta

 

asta e recomandarea ta ptr schimbarea cu unul din plastic sau eu deja am unul din plastic montat din fabrica?...asta e nedumerirea mea ptr ca nu vreau sa stau cu masina desfacuta pana primesc exact modelul meu...

Link to comment
Share on other sites

Nu e deloc o gluma proasta, daca il schimbi la timp. Nimic din ce face BMW nu este o gluma proasta. :thumbsup:

stiu multe glume proaste: motoarele care li se rupe distributia motorul de 2000 diesel, si cutiile de viteza care suporta cuplu mai mic decat produce motorul stock 330d 530d x5 diesel e46 e39, si motoarele cu bloc de nikasil, si e65 care i se bloca volanul, si airbagurile care sareau la e46 cand luai o groapa vrei sa continui?

Cat despre filtru epurator nu auzi ca nu exista la timp. Bmw ala perfectul zice lifetime

 

asta e recomandarea ta ptr schimbarea cu unul din plastic sau eu deja am unul din plastic montat din fabrica?...asta e nedumerirea mea ptr ca nu vreau sa stau cu masina desfacuta pana primesc exact modelul meu...

Omule pune decantor credema ca nu o sa ai nici o problema. Eu de pasla am avut si l am schimbat cu decantor si de 4 ani e ok.

Link to comment
Share on other sites

stiu multe glume proaste: motoarele care li se rupe distributia motorul de 2000 diesel, si cutiile de viteza care suporta cuplu mai mic decat produce motorul stock 330d 530d x5 diesel e46 e39, si motoarele cu bloc de nikasil, si e65 care i se bloca volanul, si airbagurile care sareau la e46 cand luai o groapa vrei sa continui?

Cat despre filtru epurator nu auzi ca nu exista la timp. Bmw ala perfectul zice lifetime

 

 

Omule pune decantor credema ca nu o sa ai nici o problema. Eu de pasla am avut si l am schimbat cu decantor si de 4 ani e ok.

Eu am E46 diesel si nu mi s-a rupt distributia, nu-mi sar airbag-urile la gropi...apa, paie si bataie... :thumbsup: Nu generaliza!

Edited by LEOZRX
Link to comment
Share on other sites

Eu acum 2 saptamani l-am desfacut pentru ca nu stiam ce model am. Dupa 30 min de desfacut am ajuns la el si era de plastic. 320d 2004. Daca nu vrei sa dai bani degeaba pe decantor mai bine desfa si vezi exact ce model ai. Daca nu, si esti mai comod comanda direct unul cu decantor si dupa ce il primesti te apuci de treaba.
Link to comment
Share on other sites

stiu multe glume proaste: motoarele care li se rupe distributia motorul de 2000 diesel, si cutiile de viteza care suporta cuplu mai mic decat produce motorul stock 330d 530d x5 diesel e46 e39, si motoarele cu bloc de nikasil, si e65 care i se bloca volanul, si airbagurile care sareau la e46 cand luai o groapa vrei sa continui?

Cat despre filtru epurator nu auzi ca nu exista la timp. Bmw ala perfectul zice lifetime

 

 

Omule pune decantor credema ca nu o sa ai nici o problema. Eu de pasla am avut si l am schimbat cu decantor si de 4 ani e ok.

 

astazi am primit filtrul si vreau sa stiu daca este cea ce imi trebuie mie la e90 320d din 2006...filrtrul m-a costat 120 de lei ...ultima poza este cu el desfacut

Link to comment
Share on other sites

astazi am primit filtrul si vreau sa stiu daca este cea ce imi trebuie mie la e90 320d din 2006...filrtrul m-a costat 120 de lei ...ultima poza este cu el desfacut

e bun asta e decantor. Pune mana pe un inbus si schimbal tu nu e mare lucru. Dai filtru de aer jos si sub el este epuratorul

 

Eu am E46 diesel si nu mi s-a rupt distributia, nu-mi sar airbag-urile la gropi...apa, paie si bataie... :thumbsup: Nu generaliza!

Problema cu airbagurile a fost rezolvatata prin 2002 si la restul cand ajungeau in orice service bavaria. Distributia se rupe la modelele noi cu distributia langa volanta. Bmw ul este o masina relativ fiabila.... care a venit si cu cateva probleme " rusinoase"

Link to comment
Share on other sites

acum cateva zile i-am facut schimbul de ulei si filtre la e90 320d din 2006 dar nu am stiut si de filtru asta epurator sau decantor....masina am luat-o la 170.000 km si am facut cu ea 12.000km.stiu ca e ceva de munca sa schimbi acest filtru dar intrebarea mea este de care tip am la aceasta masina...din plastic sau din pasla?l-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a spus ca nu a auzit de acest fitru,deci trebuie schimbat...plastic sau pasla?

Si eu am avut acest dubiu la e90-ul fabricat in aprilie 2006,pe care l-am achizitionat de curand. Am desfacut filtrul vechi si era deja cel din plastic,asa ca nu a fost nevoie sa-l inlocuiesc. Si tu ai toate sansele sa gasesti deja varianta cu decantor deja montata pe masina.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am avut acest dubiu la e90-ul fabricat in aprilie 2006,pe care l-am achizitionat de curand. Am desfacut filtrul vechi si era deja cel din plastic,asa ca nu a fost nevoie sa-l inlocuiesc. Si tu ai toate sansele sa gasesti deja varianta cu decantor deja montata pe masina.

ai avut dreptatethumbsup.png filtrul era din plastic dar l-am schimbat cu cel nou.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lamuriti-ma si pe mine, am epuraptor de plastic pe e46 cu decantor... l-am dat aseara jos sa-l curat (motorina + spuma activa). Trebuie sau nu schimbate epuratoarele de plastic? Cum se manifesta un asemenea filtru "uzat"?

Cele din plastic nu trebuie schimbat, ci doar curatat. Masina scoate fum...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Eu chiar daca am schimbat epuratorul tot imi curge ulei pe la turbina, mai exact este plin de ulei pe furtunul care merge de la filtru si intra in turbina. Nu pot sa-mi explic de ce ajunge uleiul acolo avand in vedere ca l-am schimbat
Link to comment
Share on other sites

Eu chiar daca am schimbat epuratorul tot imi curge ulei pe la turbina, mai exact este plin de ulei pe furtunul care merge de la filtru si intra in turbina. Nu pot sa-mi explic de ce ajunge uleiul acolo avand in vedere ca l-am schimbat

Joc in axul turbinei? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

@ stardust

vezi ca furtunul ala gros ce intra in turbina e posibil sa se fi largit un pic si scapa ulei. Pune o garnitura inelara ceva pe interiorul furtunului sa stea mai fix. Spala toata zona de ulei cu spray special sau spuma activa daca merge ca e mai ieftina si vezi daca o sa mai curga

Link to comment
Share on other sites

acel furtun care intra in turbina sta intr-o garnitura de cauciuc care vine pe turbina, verifica garnitura desfacand teava, are 2 suruburi pe debitmetru

astfel ai acces si la axul turbinei, pune mana pe ax si misca usor de el,cu miscari scurte, trebuie sa fie fix

Edited by nutu 18
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.