Jump to content

probleme mari la turbo


Recommended Posts

Am un 525 tds. Functioneaza perfect, urca in ture aproape fara lag, insa in a 5 a nicicum nu trece de 150(3200rpm) iar la o panta trebuie sa merg a treia a patra. azi am fazut ca pe furtunul cel gros de la turbo la egr e ceva ulei. sa il schimb ala? Ce ar mai putea fi.pe tester nu da nici o eroare,nu scoate fum dar la cald porneste mai greu. la rece la sfert de cheie.
Link to comment
Share on other sites

Guest CosmaCosmin

Sal,ma bag si eu in seama pe aici citind tot topicul am observat ca nici cum nu reusesti sa ii dai de cap la pr.Sa va explic ce servisuri avem in ro :) .

Eu sunt detinator de un e34 tds care are cam aceleasi simptome dar in fine nici nu incerc sa ajung la service in Ro cu el ca nu are rost.Sa revin la serviceuri:

Un amic posesor de 535 D din 2006 aceleasi pr cu el nu trage ,si cum avuse un accident a trebuit sa schibe turbo mic pt ca este cu 2 turbine asa mai departe.Reprezentanta timisoara ia schimb totul ce a trebuit in urma acc si totul ok.Masina a vanduto la un alt amic care stia cum tre sa mearga un 535d la 280cp.A mers in timisoara la reprezentanta cu motivul ca nu trage cum trebuie si atunci a inceput distractia:injectoare,senzori de nu stiu care,in total ajungea rep la 2340 eur whistling.gif :bashwall: .Nu a facut nimik la masina si a mers in DEBRECEN in ungaria (suntem din oradea) fara sa sie boaba de ungureste si problema a fost ca un furtun a fost pus incorect nu a fost la locul lui.Toata chestia a costat 2000 de forinti cu tot cu teste.

Deci colegule incearca sa verifici si daca furtunele sunt toate puse unde trebuie nu numai daca sunt fisurate...

Bafta multa!!!sau dute la rep in ungaria ca noi cei din oradea nu ne riscam la rep la TM fiind mai aproape de noi.

 

P.S.Pot sa scriu un roman cu cei din rep BMW din RO cu ce povesti stiu ei de BMW-uri

 

Debrecen zici ?

:-)

Mai lucreaza acolo romanul ?

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF este ok
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.