Jump to content

reparare pixeli morti la afisajul lcd de la bord


Recommended Posts

Am vazut pe ebay de vanzare manual de reparare pentru pixeli morti din afisajul lcd de pe bord,care la bmw sunt o problema des intalnita si deranjanta cand nu vezi scrisul de pe afisajul computerului.

E in jur de 10-12 euro pe ebay dar sunt cam sceptic...

A cumparat manualul acela?E bun?A ''inviat'' pixelii morti? <_<

Link to comment
Share on other sites

dupa cum vad in poze e sistemul cu cauciuc conductiv - boala comuna...praf+caldura+ani = contact imperfect intre display, cauciucul conductiv si circuitul imprimat -> se scoate disply-ul (cu extrem de mare grija...daca se ciobeste vre-un colt <_< ) se extrage cauciucul conductiv (cu maxima grija, re rupe destul de usor), se curata cu alcol izopropilic: suprafata de contact a display-ului, cauciucul conductiv si cuprafata de contact a circuitului imprimat, dupa uscare (cca 20 - 30 secunde)se reasambleaza cu grija -> done!...va functiona fara probleme (inca) cativa ani

 

!!!nu spun ca se poate face de oricine sau ca nu sunt riscuri, dar se poate rezolva, daca exista rabdare sau experienta( de preferat amandoua), iese sigur!!!

Edited by zeronoo
Link to comment
Share on other sites

dupa cum vad in poze e sistemul cu cauciuc conductiv - boala comuna...praf+caldura+ani = contact imperfect intre display, cauciucul conductiv si circuitul imprimat -> se scoate disply-ul (cu extrem de mare grija...daca se ciobeste vre-un colt <_< ) se extrage cauciucul conductiv (cu maxima grija, re rupe destul de usor), se curata cu alcol izopropilic: suprafata de contact a display-ului, cauciucul conductiv si cuprafata de contact a circuitului imprimat, dupa uscare (cca 20 - 30 secunde)se reasambleaza cu grija -> done!...va functiona fara probleme (inca) cativa ani

 

!!!nu spun ca se poate face de oricine sau ca nu sunt riscuri, dar se poate rezolva, daca exista rabdare sau experienta( de preferat amandoua), iese sigur!!!

alcol izopropilic -de unde asa ceva ? :)

Link to comment
Share on other sites

gasesti la magazine specializate de electronica...in principiu poti folosi spirt medicinal...daca nu ar fi avut colorant era chiar perfect...

 

exista spirt incolor ..se gaseste in farmacii sub denumirea de spirt alb ..e ceva mai scump! cam 10 E L

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult pentru ajutor,cred ca o sa ma descurc ca am mai facut odata bucati bordul ca aveam niste leduri arse,am vrut si atunci sa desfac ecranul sa-l curat contactele dar imi era frica ca poate nu e acolo problema si sa nu il stric mai rau.

Inca ceva,asta e manualul de pe ebay???sau e o alta modalitate de reparatie?

Link to comment
Share on other sites

dupa cum vad in poze e sistemul cu cauciuc conductiv - boala comuna...praf+caldura+ani = contact imperfect intre display, cauciucul conductiv si circuitul imprimat -> se scoate disply-ul (cu extrem de mare grija...daca se ciobeste vre-un colt <_< ) se extrage cauciucul conductiv (cu maxima grija, re rupe destul de usor), se curata cu alcol izopropilic: suprafata de contact a display-ului, cauciucul conductiv si cuprafata de contact a circuitului imprimat, dupa uscare (cca 20 - 30 secunde)se reasambleaza cu grija -> done!...va functiona fara probleme (inca) cativa ani

 

!!!nu spun ca se poate face de oricine sau ca nu sunt riscuri, dar se poate rezolva, daca exista rabdare sau experienta( de preferat amandoua), iese sigur!!!

 

Destul de complicat. :)

Link to comment
Share on other sites

Am demontat 3 borduri pânã acum ca sã montez inele cromate pentru ceasuri.

 

Nu este chiar atât de complicat..

 

Mi se pare dificil sĂŁ desfac display-ul, sĂŁ-l curĂŁĂž Âşi sĂŁ bag acele bucĂŁĂži din plastic fĂŁrĂŁ sĂŁ-l stric.

Link to comment
Share on other sites

da,daca-i prinzi smecheria merge usor,doar la inceput ai teama ca poate strici sau rupi ceva,dar daca ai cat de cat indemanare te descurci,cat despre lcd...vroiam sa-l desfac sa vad daca o fi ceva contacte de curatit sau ceva de genul asta dar frica de necunoscut m-a facut sa ma opresc...acuma ca stiu care-i treaba abia astept sa-l fac bucati-bucatele :unsure: :bashwall: :) <_<

hahahaahahahahaa

Link to comment
Share on other sites

Da.

Am văzut ĂŽn DIY-ul postat de BoBo că nu este necesară demontarea acelor, ĂŽn alte DIY-uri am văzut că trebuie demontate.

 

La aşa ceva nu m-aş băga, sunt sigur că le-aş strica, ai nevoie de o minimă experienţă.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

O intrebare. Mie nu imi merg pixelii la display la cd-player (BMW business cd blaupunkt). Se vad exact ca in chineza! Ciudat este ca in decembrie am fost la munte si -15'C a functionat perfect. Cum am coborat a trecut pe chineza! Foarte enervant! Displayul este de vina? Se aplica acelasi procedeu ca la displayul masinii? L-am desfacut si este o banda micuta si subtire de cauciuc care face legatura intre display si placuta cu contacte. Asta se curata si se pune la loc? In partea dinspre display este lipita de el. Incerc sa o dezlipesc si din partea aceea? Sau acolo trebuie sa ramana lipita si se curata doar partea dinspre contacte?

 

Ma scuzati dar nu am gasit nici un DIY cu displayul de cd-player.

Edited by Ice_man
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
dupa cum vad in poze e sistemul cu cauciuc conductiv - boala comuna...praf+caldura+ani = contact imperfect intre display, cauciucul conductiv si circuitul imprimat -> se scoate disply-ul (cu extrem de mare grija...daca se ciobeste vre-un colt <_< ) se extrage cauciucul conductiv (cu maxima grija, re rupe destul de usor), se curata cu alcol izopropilic: suprafata de contact a display-ului, cauciucul conductiv si cuprafata de contact a circuitului imprimat, dupa uscare (cca 20 - 30 secunde)se reasambleaza cu grija -> done!...va functiona fara probleme (inca) cativa ani

 

!!!nu spun ca se poate face de oricine sau ca nu sunt riscuri, dar se poate rezolva, daca exista rabdare sau experienta( de preferat amandoua), iese sigur!!!

 

 

 

Am desfacut ieri bordul si din nefericire pt mine la seria 7-e38, acele "cauciucuri conductive' au rol doar ca distantier, pt ca are in spate acel film lipit de display, am intors cauciucul am curatat display-ul in speranta ca mai inviu ceva pe acolo, nu merita efortul si riscul pt cei 5 % pe care i-am reinviat.

 

 

Nu este complicat de dat jos doar putina grija , se desfac cele 6-8 suruburi, mai sunt 6 fluturasi din plastic care trebuie rasuciti putin pana intra pe fagasul lor ( au rol de prindere a carcasei ) apoi sunt cele 3 mufe ( unde vin cablurile) si fiecare in parte au cate 4 urechi ce trebuie deblocate si abia atunci se poate scoate capacul din spate.

Nu trebuie demontate acele de pe ceasuri riscati sa le decalibrati sau mai rau sa le blocati/indoiti.

 

Am vrut sa fac si poze, dar pe cand sa fac pozele bateriile m-au lasat, data ce vine ma pregatesc si cu rezerve .

Edited by WeTe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

si cum ai ajuns la display daca nu ai dat jos acele?

eu am incercat si am zdrobit ubn bord de e 39

noroc ca era deja defect si l-am primit ca MATERIAL DIDACTIC

daca s-ar putea reinvia pixelii aia as fi super fericit

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.