Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

M-am cam speriat...

mi-am adus si eu un bmw 318 din 04.1992... si nu stiu ce euro are... :twoup:

tare mi-e frica sa nu fie noneuro :twoup:

gasesc codul de motor in brief-ul nemtesc? sau cum imi dau seama ce euro ar putea fi inainte sa merg la rar sa fac carte de identitate?

help please!!!

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu e sa depui o Cerere de consultanta privind gradul de poluare la orice reprezentanta RAR. Costa 30 Ron si primesti un raspuns clar si definitiv legat de norma de poluare a masinii tale.

Codul tau de motor este 184E1. Eu as verifica de urgenta treaba asta, inainte sa-i faci carte, pentru ca de obicei (NU E REGULA) motoarele a caror cod se terminca cu E2 (Ex: 164E2) au iesit Euro2 iar cele care se termina cu E1 (Ex: 164E1) au iesit Euro1.

Sa ne tii la curent si bafta !

Link to comment
Share on other sites

Cel mai simplu e sa depui o Cerere de consultanta privind gradul de poluare la orice reprezentanta RAR. Costa 30 Ron si primesti un raspuns clar si definitiv legat de norma de poluare a masinii tale.

Codul tau de motor este 184E1. Eu as verifica de urgenta treaba asta, inainte sa-i faci carte, pentru ca de obicei (NU E REGULA) motoarele a caror cod se terminca cu E2 (Ex: 164E2) au iesit Euro2 iar cele care se termina cu E1 (Ex: 164E1) au iesit Euro1.

Sa ne tii la curent si bafta !

ms! sa fie!

problema nu e daca ar fi euro 2 sau euro 1... mi-e frica sa nu fie non euro :twoup:

maine dimineata la prima ora ma duc sa depun cererea

ms inca odata!

Link to comment
Share on other sites

Din cate carti de identitate am vazut in ultimul timp s-a schimbat "codificarea" normelor de poluare ,resp E0 -non euro , E1 -euro1 , E2 -euro2...samd , fata de X1, X2,X3,X4,X5,X6,y2,y3,y4......fostele euro2 ...., d3 ,r3 fostele euro3 , d4 ,r4 fostele euro 4. Aceste caractere se regasesc in terminatia numarului de omologare si nu in cea a numarului de identificare cum multi fac confuzie.
Link to comment
Share on other sites

Din cate carti de identitate am vazut in ultimul timp s-a schimbat "codificarea" normelor de poluare ,resp E0 -non euro , E1 -euro1 , E2 -euro2...samd , fata de X1, X2,X3,X4,X5,X6,y2,y3,y4......fostele euro2 ...., d3 ,r3 fostele euro3 , d4 ,r4 fostele euro 4. Aceste caractere se regasesc in terminatia numarului de omologare si nu in cea a numarului de identificare cum multi fac confuzie.

 

Ai dreptate. Eu ma refeream insa la codul motoarelor:

M43 / 164E2 = Euro2

M43 / 164E1 = Euro1

M42 / 184S1 = ?????

 

Poate dupa ce adunam ceva experienta aici pe forum in urma CIV-urilor facem o lista cu codurile de motor si normele de poluare in care au fost incadrate de catre RAR.

Link to comment
Share on other sites

Din cate carti de identitate am vazut in ultimul timp s-a schimbat "codificarea" normelor de poluare ,resp E0 -non euro , E1 -euro1 , E2 -euro2...samd , fata de X1, X2,X3,X4,X5,X6,y2,y3,y4......fostele euro2 ...., d3 ,r3 fostele euro3 , d4 ,r4 fostele euro 4. Aceste caractere se regasesc in terminatia numarului de omologare si nu in cea a numarului de identificare cum multi fac confuzie.

 

Ai dreptate. Eu ma refeream insa la codul motoarelor:

M43 / 164E2 = Euro2

M43 / 164E1 = Euro1

M42 / 184S1 = ?????

 

Poate dupa ce adunam ceva experienta aici pe forum in urma CIV-urilor facem o lista cu codurile de motor si normele de poluare in care au fost incadrate de catre RAR.

si pana la urma bmw 318i sedan 83 kW din 04.1992 ce cod de motor are? :twoup:

Edited by rramses
Link to comment
Share on other sites

in dreptul la Brief scrie E2

...dar naiba stie ce mai scot astia , si am sunat sa fac o constatare la RAR si vroiau sa ma programeze pe 13 august :twoup:

 

 

cand lam cumparat , lam luat cu gandul ca e Euro 2 ...si acum ma rog macar sa fie Euro 1 .... ca daca este Non Euro ma rupe cu taxa . Am dat 2000 E pe masina si daca e non euro mai dau 1500 E :twoup:

Link to comment
Share on other sites

ai avut tu asa ceva si ti lau scos non euro ?

cum pot afla sigur codul de motor ?

pai codul de motor e scris in dreapta in compartimentul motor. dar ce bmw ai?

dap... l-au scos non-euro desi are catalizator si sonda lambda... si asa usor usor ma voi indrepta cu masina... ori spre bulgaria... ori spre vanzare :twoup:

Link to comment
Share on other sites

cod motor 164E1

Daca imi fac carte romaneasca si il scot astia non euro ...pot sa merg sal inscriu in bulgaria ?

de scos la codul asta de motor siiigur ti-l scot non euro...

din ce an e masina?

daca cunosti pe cineva la bulgari e si mai bine...

eu am pe cineva pe acolo, sa vorbesc cu el sa vad care e treaba...

Link to comment
Share on other sites

masina e din 10.1992 , la bulbagi nu cunosc dar am vazut o gramada care siau facut firme pe acolo si inscriu masini . ma gandesc ca avand carte romaneasca ...si neachitand taxa de poluare ..sa nu am probleme cu inscrierea in bulgaria

n-ai nici o treaba...

mai bine hai pe mess rramses81

Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa-ti spun este ca ai codul motor M40 / 164E1. Nu vreau sa-mi dau mai departe cu parerea ca sa nu te prost-dispun gratuit. De ce nu verifici codul motor la RAR ?

 

 

salut,

 

ma poti ajuta dc poti in ceea ce priveste norma de poluare sau codul pt masina mea?...316 i , 09.1993..multumesc anticipat

cel putin teoretic.. ca din cate am mai citit pe forum, la rar se mai dau si alte "verdicte" decat cele din brief-uri

Edited by dallexxis
Link to comment
Share on other sites

Ce pot sa-ti spun este ca ai codul motor M40 / 164E1. Nu vreau sa-mi dau mai departe cu parerea ca sa nu te prost-dispun gratuit. De ce nu verifici codul motor la RAR ?

 

 

salut,

 

ma poti ajuta dc poti in ceea ce priveste norma de poluare sau codul pt masina mea?...316 i , 09.1993..multumesc anticipat

cel putin teoretic.. ca din cate am mai citit pe forum, la rar se mai dau si alte "verdicte" decat cele din brief-uri

 

codul de motor este 164E1... cat despre norma de poluare... cel mai bine mergi la rar si fa o cerere de consultanta, costa aproximativ 30 lei. te duci cu copie dupa brief-ul nemtesc(sau ce natie e masina) si cererea o faci acolo sau o iei de pe site de la rar si o completezi, platesti chitanta pt consultanta si dupa aia o depui la "gica" ala de acolo si gata.

ce norma scriu ei pe hartia aia... asa o vor incadra!

vezi ca pt cererea de consultanta e un link spre site-ul de la rar pe pagina trecuta, scoti la imprimanta si gata...

Edited by rramses
Link to comment
Share on other sites

Fratilor , ma cam speriati....acum daca al meu e 183E2 , sper ca e OK si fratii nostri de la RAR nu vor spune ca nu e Euro2.....nu de alta, dar pe site-ul Min.Finante scrie clar la normele metodologice de aplicare cum sta treaba....

Daca mai omologati careva vreun 318 cu 184E2...rog un reply.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

ma poti ajuta dc poti in ceea ce priveste norma de poluare sau codul pt masina mea?...316 i , 09.1993..multumesc anticipat

cel putin teoretic.. ca din cate am mai citit pe forum, la rar se mai dau si alte "verdicte" decat cele din brief-uri

 

Vad ca nu merge realoem.com. Cand o sa mearga, intra acolo, baga datele masinii si la final dai click pe engine / engine. Acolo vrei afla codul motor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.