Jump to content

Normele de poluare la BMW


EugenD

Recommended Posts

salut,

 

ma poti ajuta dc poti in ceea ce priveste norma de poluare sau codul pt masina mea?...316 i , 09.1993..multumesc anticipat

cel putin teoretic.. ca din cate am mai citit pe forum, la rar se mai dau si alte "verdicte" decat cele din brief-uri

 

Vad ca nu merge realoem.com. Cand o sa mearga, intra acolo, baga datele masinii si la final dai click pe engine / engine. Acolo vrei afla codul motor.

pt. M43 codul este 164E2

pt. M40 codul este 164E1

luate de pe realoem.com

Link to comment
Share on other sites

Fratilor , ma cam speriati....acum daca al meu e 183E2 , sper ca e OK si fratii nostri de la RAR nu vor spune ca nu e Euro2.....nu de alta, dar pe site-ul Min.Finante scrie clar la normele metodologice de aplicare cum sta treaba....

Daca mai omologati careva vreun 318 cu 184E2...rog un reply.

 

 

ce an e 318 le?

Link to comment
Share on other sites

Fratilor , ma cam speriati....acum daca al meu e 183E2 , sper ca e OK si fratii nostri de la RAR nu vor spune ca nu e Euro2.....nu de alta, dar pe site-ul Min.Finante scrie clar la normele metodologice de aplicare cum sta treaba....

Daca mai omologati careva vreun 318 cu 184E2...rog un reply.

 

 

ce an e 318 le?

 

Prima inmatriculare 03/1995.

Link to comment
Share on other sites

Fratilor , ma cam speriati....acum daca al meu e 183E2 , sper ca e OK si fratii nostri de la RAR nu vor spune ca nu e Euro2.....nu de alta, dar pe site-ul Min.Finante scrie clar la normele metodologice de aplicare cum sta treaba....

Daca mai omologati careva vreun 318 cu 184E2...rog un reply.

 

 

ce an e 318 le?

 

Prima inmatriculare 03/1995.

 

uita te pe brif, nu scrie clar euro 2?

Link to comment
Share on other sites

azi am depus si eu o cerere de consultanta , maine merg sa vad sigur ce Euro e .

mai era cineva acolo cu un serie 5 din 04.92 care lau scos non euro .

din cate am citit pe net , am inteles ca de la 01.07.1992 a fost obligatoriu euro 1 la masini in germania, asadar sper sa am euro1

 

am inteles ca euro 1 nu exista la noi;euro 1 =non euro

Link to comment
Share on other sites

Pe brief scrie schadstoffarm e2

pai atunci e euro 2...

Si eu asa zic...dar mai stii ce e in capul astora de la RAR??? cand am fost in Germania sa aduc masina , special m-am uitat acolo sa scrie norma de poluare.Nu de alta,dar se dubleaza taxa daca e euro 1

Link to comment
Share on other sites

nu e adevarat ,uitate la calculatorul taxei si vezi ca sunt optiuni Non Euro (euro zero), Euro 1 , Euro 2

la mine diferenta intre Non Euro si Euro 1 e cam de 900 de Euro

Diferenta de la euro2 la euro1 este de 700 euro , dar daca il incadreaza la non -euro (imposibil) ar fi o taxa de 4143 Euro :twoup:

Link to comment
Share on other sites

E34 525 TDS din 11.1994,

cod motor 256t1, 2497 cmc, 143 cai

 

La mine a iesit Euro 1 (pe hartia de la RAR scrie Ece1E1). (desi in Austria era catalogata ca si Euro2, pe listele de la RAR nu e asa).

Edited by Dany_Arad
Link to comment
Share on other sites

Ei bine...m-am uitat pe realoem si ai iesit urmatorul lucru

Productie masina:02.1995 motor M43.Daca mai este cineva care a facut RAR la acest tip de motor, va rog sa scrieit ceva incurajator...nu mai stiu cui sa cred

Motor M43 11.94 mi-a iesit euro2

Link to comment
Share on other sites

Pai dupa cum ati vazut pana acum, e o regula relativ constanta:

164E2 = Euro2

164E1 = Non-Euro

184E2 = Euro2

184E1 = Non-Euro

206S2 = Euro2

206S2 = Non-Euro

 

Deci putem lua in calcul ultima cifra din codul motorului pentru norma de poluare. Nu e regula 100% verificata, dar la marea majoritate se doveste a fi adevarata.

Link to comment
Share on other sites

Ei bine...m-am uitat pe realoem si ai iesit urmatorul lucru

Productie masina:02.1995 motor M43.Daca mai este cineva care a facut RAR la acest tip de motor, va rog sa scrieit ceva incurajator...nu mai stiu cui sa cred

Motor M43 11.94 mi-a iesit euro2

 

atunci cred ca e ok, m-am mai linistit putin...numai sa vina odata 1 septembrie....(atunci am progranare la RAR)

Link to comment
Share on other sites

Ei bine...m-am uitat pe realoem si ai iesit urmatorul lucru

Productie masina:02.1995 motor M43.Daca mai este cineva care a facut RAR la acest tip de motor, va rog sa scrieit ceva incurajator...nu mai stiu cui sa cred

M43 e euro2 cu siguranta!

sunt motoare M43 si cu euro3... cele de pe e46, de ex.

Link to comment
Share on other sites

E36 Lim 325i M50 ECE 19920400 L M Production Code: CB31, batch ID: 47444

Stie cineva de euro este? Motor M50 2500cmc produs in 05.1992

 

Si asta cu motoare pe injectie, catalizatoare si sonda declarate non-euro de RAR mi se par cea mai mare aberatie.

Adica pisicii sunt non-euro iar dacia berlina 2003 cu acelasi motor conceput acum 30 de ani cu injectie si un amarat de catalizator iese euro2 fara discutii.

Link to comment
Share on other sites

E36 Lim 325i M50 ECE 19920400 L M Production Code: CB31, batch ID: 47444

Stie cineva de euro este? Motor M50 2500cmc produs in 05.1992

 

Si asta cu motoare pe injectie, catalizatoare si sonda declarate non-euro de RAR mi se par cea mai mare aberatie.

Adica pisicii sunt non-euro iar dacia berlina 2003 cu acelasi motor conceput acum 30 de ani cu injectie si un amarat de catalizator iese euro2 fara discutii.

ai mare probabilitate sa iti iasa non euro... dar cel mai bine fa o cerere de consultanta cu vreo 30 lei... si o sa stii sigur

asa este... mare aberatie...dar ce putem face...

ar fi o idee sa ne strangem mai multi si sa dam RAR-ul in judecata... eu cred ca n-avem cum sa pierdem, iar cheltuiala pe proces daca ne strangem mai multi cred ca e nesemnificativa... ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

E36 Lim 325i M50 ECE 19920400 L M Production Code: CB31, batch ID: 47444

Stie cineva de euro este? Motor M50 2500cmc produs in 05.1992

 

Si asta cu motoare pe injectie, catalizatoare si sonda declarate non-euro de RAR mi se par cea mai mare aberatie.

Adica pisicii sunt non-euro iar dacia berlina 2003 cu acelasi motor conceput acum 30 de ani cu injectie si un amarat de catalizator iese euro2 fara discutii.

 

cod motor 256s1=euro 1;256s2=euro2;vezi codul tau

 

E36 Lim 325i M50 ECE 19920400 L M Production Code: CB31, batch ID: 47444

Stie cineva de euro este? Motor M50 2500cmc produs in 05.1992

 

Si asta cu motoare pe injectie, catalizatoare si sonda declarate non-euro de RAR mi se par cea mai mare aberatie.

Adica pisicii sunt non-euro iar dacia berlina 2003 cu acelasi motor conceput acum 30 de ani cu injectie si un amarat de catalizator iese euro2 fara discutii.

 

cod motor 256s1=euro 1;256s2=euro2;vezi codul tau

 

binenteles euro1=non euro;arsura pe fata,atata timp cat se face calcul la taxa si cu euro 1

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.