Jump to content

Merge inecat la rece


Recommended Posts

Salut,

 

Am un E36 320 benzina din 1995. Dimineata pana se incalzeste motorul merge inecat, se opreste in mers la viteza mica. Uneori cu motorul cald indiferent de viteza se accelereaza greu (pierde din putere). Zilele astea daca a fost cald afara a mers mai bine. Mentionez ca debitmetru functioneza perfect, am curatat regulatorul de relanti si injectoarele. Am fost la doua testere si dadea eroare la sonda lambda. Am dat toata evacuarea jos dupa masina si mergea foarte urat (nu prea statea la relanti si nu se accelera).

A mai intalnit cineva aceasta situatie?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai eroare la senzorul Lambda, de ce nu-l verifici? Se poate masura sa vezi daca e in mintile lui. Sau il schimbi direct. El poate afecta raportul aer/benzina, poate de aici iti merge cu amestec bogat. Ai deja un punct de plecare, da-i bice!
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai eroare la senzorul Lambda, de ce nu-l verifici? Se poate masura sa vezi daca e in mintile lui. Sau il schimbi direct. El poate afecta raportul aer/benzina, poate de aici iti merge cu amestec bogat. Ai deja un punct de plecare, da-i bice!

 

Daca avea ceva la senzor, in momentul cand am dat evacuarea jos nu ar fi trebuit sa mearga bine? Am desfacut-o de la motor.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Nu, pentru ca evacuarea are si ea rolul ei. In plus, cand nu mai simte senzorul Lambda ECU pune o valoare medie de avarie, pt ca masina sa poate functiona in continuare pana la remedierea defectiunii. Nu e exclus sa mai ai si altceva defect, insa daca iti apare sonda de oxigen defecta ar trebui sa rezolvi problema respectiva si dupa aia vezi daca mai e ceva de reparat. Eu asa as face. Spor!
Link to comment
Share on other sites

Nu, pentru ca evacuarea are si ea rolul ei. In plus, cand nu mai simte senzorul Lambda ECU pune o valoare medie de avarie, pt ca masina sa poate functiona in continuare pana la remedierea defectiunii. Nu e exclus sa mai ai si altceva defect, insa daca iti apare sonda de oxigen defecta ar trebui sa rezolvi problema respectiva si dupa aia vezi daca mai e ceva de reparat. Eu asa as face. Spor!

 

Merci

Link to comment
Share on other sites

Nu Ăži se aprinde Âşi Check Engine?

 

Salut,

Nu se aprinde.

 

Nu, pentru ca evacuarea are si ea rolul ei. In plus, cand nu mai simte senzorul Lambda ECU pune o valoare medie de avarie, pt ca masina sa poate functiona in continuare pana la remedierea defectiunii. Nu e exclus sa mai ai si altceva defect, insa daca iti apare sonda de oxigen defecta ar trebui sa rezolvi problema respectiva si dupa aia vezi daca mai e ceva de reparat. Eu asa as face. Spor!

 

Sondele nu sunt defecte

Link to comment
Share on other sites

amestecul relativ la regimul motor (cald - rece) este influentat in primul rand de senzorul de temperatura al lichidului de racire, in cazul tau, la un regim de 10 grade poate "spune" computerului de injectie ca temperatura este (de ex.) -15 de unde rezulta un amestec bogat
Link to comment
Share on other sites

Nu Ăži se aprinde Âşi Check Engine?

 

nu am OBC

 

amestecul relativ la regimul motor (cald - rece) este influentat in primul rand de senzorul de temperatura al lichidului de racire, in cazul tau, la un regim de 10 grade poate "spune" computerului de injectie ca temperatura este (de ex.) -15 de unde rezulta un amestec bogat

 

multumesc, o sa-l schimb

Link to comment
Share on other sites

salut am un 316i cu motor 1.9 acceasi problema am inebunit, am facut teste parateste, cand e rece motorul merge perfect adica accelerata raspunde imediat,dar in sarcina se inneaca, iar cu motorul cald face invers in relanti se inneaca daca apesi acceleratia brusc la maxim ramane la 3000/rotatii si pocneste trosneste se inneaca da rateuri, iar daca o iei incet urca pan la maxim si la fel si n sarcina cand bagi piciorul in ea parca ar avea mereu motorul rece si vrei s o fortezi..

mentionez ca pe test mi a dat eroare sonda lambda 2 de dupa cataliz,asta in 2 orase la test, si mai da eroare la alimentare cu benzina, dar am incercat sa schimb pompa de benz cu alta, mergea la fel de prost, debitm. merge,toate merg, dupa ce i am pus pompa ei de benz la loc am facut iar test a 5 oara cred si numai da nici Eroare!! dupa ea totul este ok! dar nu i, am innebunit nush ce s amai fac .

Link to comment
Share on other sites

amestecul relativ la regimul motor (cald - rece) este influentat in primul rand de senzorul de temperatura al lichidului de racire, in cazul tau, la un regim de 10 grade poate "spune" computerului de injectie ca temperatura este (de ex.) -15 de unde rezulta un amestec bogat

 

Salut,

Am schimbat senzorul de temperatura, dar face la fel masina, nu este nicio diferenta.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud asta. Oricum senzorul ala ca si cel Lambda se masoara inainte de a se schimba. Intr-un program gen Autodata gasesti valorile pe care trebuie sa le arate si cum trebuie masurati senzorii.

Daca becul de la Check Engine functioneaza (se mai intampla sa fie inlaturat din diverse motive, prietenii stiu de ce <_< ), la sonda Lambda defecta se aprinde obligatoriu. Si apare si pe tester. E posibil sa nu apara imediat, ci la vreo 50-100km dar cand apare se aprinde Check-ul. Poti cand merge inecata masina, s-o opresti sia te uiti la bujii, sa vezi daca sunt ude. Vezi macar daca balbaie de la amestecul prea bogat sau intrerupe din alta parte fise, bobine.

Poate senzorul de oxigen da eroare pt ca benzina pe care o scuipa injectoarele nu e arsa complet din cauza unei aprinderi defecte si de aici gaze nearse pe evacuare. Poate regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare nu mai tine presiune si de aia balbaie. alte idei nu mai am. Ia-le pe rand si verifica cu un mecanic bun pe fiecare in parte pana afli exact din ce zona face figuri: aprindere, alimentare, management motor. Spor!

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud asta. Oricum senzorul ala ca si cel Lambda se masoara inainte de a se schimba. Intr-un program gen Autodata gasesti valorile pe care trebuie sa le arate si cum trebuie masurati senzorii.

Daca becul de la Check Engine functioneaza (se mai intampla sa fie inlaturat din diverse motive, prietenii stiu de ce <_< ), la sonda Lambda defecta se aprinde obligatoriu. Si apare si pe tester. E posibil sa nu apara imediat, ci la vreo 50-100km dar cand apare se aprinde Check-ul. Poti cand merge inecata masina, s-o opresti sia te uiti la bujii, sa vezi daca sunt ude. Vezi macar daca balbaie de la amestecul prea bogat sau intrerupe din alta parte fise, bobine.

Poate senzorul de oxigen da eroare pt ca benzina pe care o scuipa injectoarele nu e arsa complet din cauza unei aprinderi defecte si de aici gaze nearse pe evacuare. Poate regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare nu mai tine presiune si de aia balbaie. alte idei nu mai am. Ia-le pe rand si verifica cu un mecanic bun pe fiecare in parte pana afli exact din ce zona face figuri: aprindere, alimentare, management motor. Spor!

Merci pentru sfat

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud asta. Oricum senzorul ala ca si cel Lambda se masoara inainte de a se schimba. Intr-un program gen Autodata gasesti valorile pe care trebuie sa le arate si cum trebuie masurati senzorii.

Daca becul de la Check Engine functioneaza (se mai intampla sa fie inlaturat din diverse motive, prietenii stiu de ce <_< ), la sonda Lambda defecta se aprinde obligatoriu. Si apare si pe tester. E posibil sa nu apara imediat, ci la vreo 50-100km dar cand apare se aprinde Check-ul. Poti cand merge inecata masina, s-o opresti sia te uiti la bujii, sa vezi daca sunt ude. Vezi macar daca balbaie de la amestecul prea bogat sau intrerupe din alta parte fise, bobine.

Poate senzorul de oxigen da eroare pt ca benzina pe care o scuipa injectoarele nu e arsa complet din cauza unei aprinderi defecte si de aici gaze nearse pe evacuare. Poate regulatorul de presiune de pe rampa de injectoare nu mai tine presiune si de aia balbaie. alte idei nu mai am. Ia-le pe rand si verifica cu un mecanic bun pe fiecare in parte pana afli exact din ce zona face figuri: aprindere, alimentare, management motor. Spor!

 

Salut,

 

As putea sa imi schimb singur sondele lambda?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.