Jump to content

problema aceleratie 320d e46


Recommended Posts

Problem sta in felul urmator: nu se accelereaza liniar, adica pana ce nu ajunge la 1800-2000 r/m cand intra si turbina, nu se acelereaza, nu are putere parca merge inecata ( daca e si putin panta trebe sa schimb intro viteza inferioara astfel incat turometrul sa fie peste 2000), pe langa asta se simte prea brusc intrarea turbinei in functiune ( aproape ca o smancitura) Mentionez ca am schimbat contoler turbo furtune vacum, debitmetru nou, senzor presiune, turbo curatat. am fost si la peste 10 testere+reprezentanta si tot deageaba toti au zis ca totul e in regula si ca nu vad nici o problema ( reprezentanta ma facut sa schimb debitmetru deageaba deoarece merge la fel masina) Daca sa mai intlnit cineva cu asa ceva il roga sa ini spuna si mie rezolvarea
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Incearca sa schimbi si valva care actioneaza turbina.

la ce valva te referi? La controler (cel cu mufa) sau la actuator (cel care misca tija care deschide si inchide turbina)?

 

pai vezi ca are doua catalizatoare ,ai incercar fara ambele?

da am incercat, am luat jos chiar de la tubina toata evacuarea, apoi doar de la mijloc, si nimika inca parca nu mai tragea nici ca inainte

Link to comment
Share on other sites

la mine la 316i am avut asa ceva.....bine el nu este turbo dar....la mine a fost un senzor de temperatura din debitmetrul la tine nu e caz ca l-ai schimbat...si vezi injectoarele la mine si ele au fost...dar trebuie verificate in mers de unde esti?daca esti din buc contacteazama si te trimit la cineva care 100% zice ce are 0765234576
Link to comment
Share on other sites

incearca sa scoti furtunelu de vacum ce intra in supapa de la turbina si sa-l astupi cu un surubel si da o tura cu masina sa vezi daca merge bine ,daca merge trebuie sa schimbi turbina este decalibrata.

Ok acuma ma si duc sa incerc mersi de sfat

 

nu te poate rezolva la tel.....o sa zica ca trebuie sa mearga cu masina vre-o 1 cu niste aparate pe ea

aha am inteles dar pote sa mai intalnit cu asa ceva si miar putea zice ce sa mai schimb

Link to comment
Share on other sites

curata EGR si verifica valva care il actioneaza (este identica cu cea de la turbo)

egr lam curatat, iar controleru de la egr intradevar mi la dat defect la reprezentanta si lam inlocuit dar nu stiu daca cel care lam pus este ok deoarece este sh

Link to comment
Share on other sites

am sa schimb controleru cum ai zis tu sa vad daca e vro diferenta. Astazi am observat ca urcand pe o panta relativ mica ca si inclinatie in trepata a 2-a am lasato sa ajunga la relanti (deci urca panta in relanti) dupa care am acelerato dar deageaba de pe relanti nu urca acul turometrului (dupa care am schimbat I-a apoi a a 2-a ninou dar de data asta am tinuto peste 2000 si urca lejer si in plus la ce mai mica miscare a pedalei avea vlaga) deci nu stiu dece nu are putere sub 1800-2000
Link to comment
Share on other sites

senzoru de presiune e pe original ...l-ai schimbat sau curatat ,dar la tester ar fi trebuit apara ca defect

inclin sa cred ca la plaja asta de turatie 1800-2000 sa nu ai putere e din egr controlerul de la egr ,vacumu,cam acolo ar trebui insistat,

daca poti fa si un test de gaze ,ca sa iti dai seama daca raportul amestec aer-motorina este bun

Link to comment
Share on other sites

senzoru de presiune e pe original ...l-ai schimbat sau curatat ,dar la tester ar fi trebuit apara ca defect

inclin sa cred ca la plaja asta de turatie 1800-2000 sa nu ai putere e din egr controlerul de la egr ,vacumu,cam acolo ar trebui insistat,

daca poti fa si un test de gaze ,ca sa iti dai seama daca raportul amestec aer-motorina este bun

daca te referi la senzorul de presiune de pe galeria de admisie, este cel original curatat(am pus si nou si unul de pa alta masina fara succes) Cu plaja de turatie nu mai inteles, pe la 1800-2000 incepe sa traga si sa raspunda la acceleratie, PANA LA 1800-2000 nu raspunde la aceleratie ( simptomele care lam descris intrun post anterior) E posibil sa fie amestecul motorina aer deoarece astazi am pus debitmetru la 180 de greade adica invers, rezultatul a fost ca raspundea normal la acceleratie, de la relanti pana in blana doar ca mergand constant incepe sa scuture( ca si o dacie cand nu se alimenteaza) dupa care ca sa o scot din scuturaturile acelea trebe sa acelerez destul de tare, deci in sarcina merge bine dar in mers constant scutura. De mentionat ca acuma merge cu un debitmetru de VW LT de 2500 (cu debitmetru nou de bmw nu trage deloc, e mort) Chiar la amestec mam gandit si eu deoarece in orice viteza asi fi si ori cat asi trage de ea nu scoate fum negru (ar trebui sa scoa mai ales cand mergi cu ea subturata si o calci dintrodata) Cu debitmetru intors scoate un norisor cam zdravan de fum negru cand iasa din mersul acela scuturat mai ales in treapta I Sa fie injectorul de avans de vina? ce zici?

Link to comment
Share on other sites

problema ta nu este una singura ,de fapt sunt 2 interconectate daca nu chiar 3...

1. debitmetru pe original si 2. resoftat DDE asta cred ca numai la reprezentanta...

3. controleru de presiune care comanda EGR schimbat cu unul nou daca se poate pe original ( este problema la acceleratia neliniara la 1500-1800 de ture),

daca ai incercat cu mai multe debitmetre la DDE s-au transmis informatii false si acuma l-ai "zapacit",daca schimbai din prima debitmetru cu unul pe original si nu erau si alte erori la masina ,erau sanse sa scapi si fara resoftare DDE il recunostea,asa...

lipsa de putere care o are masina este de la astea doua erori debitmetru+controlerul de presiune de la EGR,pt ca cum ai scris mai sus ,controlerul de la turbo se pare ca este bun

daca nu ai pe cineva care sa stie ce face ,mai bine du-te la reprezentanta ,si putini sant cei care pot resofta DDE,eu personal nu cunosc,altfel o sa tot cheltuiesti pe la tot felul de testere,si nu e sigur ca o sa rezolvi ceva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.