Jump to content

ULEIURI - totul despre uleiuri: teste, recomandari, etc.


Recommended Posts

In petrol (gasoline) engines, the top piston ring can expose the motor oil to temperatures of 160 °C (320 °F). In diesel engines the top ring can expose the oil to temperatures over 315 °C (600 °F).

M-am documentat si eu :p

Link to comment
Share on other sites

In petrol (gasoline) engines, the top piston ring can expose the motor oil to temperatures of 160 °C (320 °F). In diesel engines the top ring can expose the oil to temperatures over 315 °C (600 °F).

M-am documentat si eu :p

 

Deci la benzina e mai ok , dar la diesel chiar conteaza ca uleiul sa fie top.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am e46 320d 136 de cai de 1 an,am facut 60.000 km cu el in acest an(masina are acum 233.000km),am schimbat uleiul numai cind mi-a spus in bord (in medie la 25.000km).uleiul folosit este acesta la 25 lei litrul :

http://imageshack.us/a/img825/4224/21052013113.jpg

regimul de mers a fost numai in afara orasului si la viteze de 90km/h (mers subturat si la consum),ca sa nu intru in polemici daca e bine sau nu,considerati acest stil de mers ca un experiment :),iata cum arata axa cu came :

http://imageshack.us/a/img29/19/21052013112.jpg

iata cum arata filtrul epurator dupa 60.000km:

http://imageshack.us/a/img824/8588/21052013110.jpg

eu ma declar multumit deocamndata

PS: consumul de ulei la 25.000 km este de o,5 litri

Edited by catacfc
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

am e46 320d 136 de cai de 1 an,am facut 60.000 km cu el in acest an(masina are acum 233.000km),am schimbat uleiul numai cind mi-a spus in bord (in medie la 25.000km).uleiul folosit este acesta la 25 lei litrul

iata cum arata filtrul epurator dupa 60.000km:

 

eu ma declar multumit deocamndata

PS: consumul de ulei la 25.000 km este de o,5 litri

parca e uleiul nou. cum se poate asa ceva. al meu e negru si mai are si putin miros asa de ars. dar si il conduc peste 3000 tot timpul. are 7000 km pana acuma uleiul .

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua. Pentru un Bmw e36 din 93 m40 motor capacitate 1.6 ce ulei recomandati? Pana acum am folosit Liqui-Moly 10w40 MoS dar as vrea sa incerc un castrol. Raman tot la 10w40 sau as putea incerca un 5w40? Motorul are ~ 260.000 km.

 

Multumesc.

 

Ramai pe liqui moly 10w40 sau incearca motul 10w40.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M-am gandit sa nu deschid un topic nou pt o intrebare despre ulei.

Am observat la ultimele drumuri mai lungi ca temperatura uleiului sta un pic peste 100 de grade. De obicei acul statea fix pe linia care indica 100 (indiferent de anotimp, de sarcina, de viteza..). Sa fie din cauza ca am intarziat cu schimbul de ulei? Obisnuiesc sa-l schimb la 11-12k km, dar din lipsa de timp am ajuns cu el la 15500km.

520d N47 F10 daca are vreo legatura.

Link to comment
Share on other sites

M-am gandit sa nu deschid un topic nou pt o intrebare despre ulei.

Am observat la ultimele drumuri mai lungi ca temperatura uleiului sta un pic peste 100 de grade. De obicei acul statea fix pe linia care indica 100 (indiferent de anotimp, de sarcina, de viteza..). Sa fie din cauza ca am intarziat cu schimbul de ulei? Obisnuiesc sa-l schimb la 11-12k km, dar din lipsa de timp am ajuns cu el la 15500km.

520d N47 F10 daca are vreo legatura.

unde ii vezi temperatura la ulei??/

Link to comment
Share on other sites

am facut si eu ieri schimbul, cu liqui moly top tech 4100-5w40

pot sa spun, ca diferenta dintre castrol mangnatec 5w40, si moly este foarte mare, diferenta se simta pur si simplu...

acum chiar ca m-am convins ca, castrol e o mizerie de ulei. nu mi-a facut nici-o problema castrol-u, dar de cand cu moly, mi-am dat seama, ca,castrol e un ulei slab....acum motorul se simte foarte bine,,,pur si simplu simt ca "pluteste" in mers,,,,turatiile sunt mai precise, si mai "flexibile" raspunde mai repede la accelerare, putere mai mare, silentiozitate,(la 2500-ture nici nu-i simt) inainte se cam forta se ajunga la aceste ture, adica era mai sgomotos la turele astea...ce sa mai zic,,,liqui moly este super. si daca nu ma insel, cred ca si consumu de benzina, a scazut putin...(am alimentat de 100 ron, si dupa 120km parcursi sa aprins becul. deci cu becul aprins mai fac 60km, si asta doar in oras, doar 15-20km parcursi in mers constant)

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

am facut si eu ieri schimbul, cu liqui moly top tech 4100-5w40

pot sa spun, ca diferenta dintre castrol mangnatec 5w40, si moly este foarte mare, diferenta se simta pur si simplu...

acum chiar ca m-am convins ca, castrol e o mizerie de ulei. nu mi-a facut nici-o problema castrol-u, dar de cand cu moly, mi-am dat seama, ca,castrol e un ulei slab....acum motorul se simte foarte bine,,,pur si simplu simt ca "pluteste" in mers,,,,turatiile sunt mai precise, si mai "flexibile" raspunde mai repede la accelerare, putere mai mare, silentiozitate,(la 2500-ture nici nu-i simt) inainte se cam forta se ajunga la aceste ture, adica era mai sgomotos la turele astea...ce sa mai zic,,,liqui moly este super. si daca nu ma insel, cred ca si consumu de benzina, a scazut putin...(am alimentat de 100 ron, si dupa 120km parcursi sa aprins becul. deci cu becul aprins mai fac 60km, si asta doar in oras, doar 15-20km parcursi in mers constant)

 

Mancare nu-ti face? Multe din ce au spus sunt aberatii.

Link to comment
Share on other sites

Cum vine asta?

 

adica daca vreau sa turez, la 2000, sta acolo constant..daca vrau sa turez, la 1650. sta acolo nu sare la 1700...ai inteles acum?

 

spun, ca mie mi se pare un ulei foarte bun fata de precedentul castrol, comportamentul motorului sa schimbat simtitor

e bine acuma baieti?

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

adica daca vreau sa turez, la 2000, sta acolo constant..daca vrau sa turez, la 1650. sta acolo nu sare la 1700...ai inteles acum?

 

 

Daca tu traiesti cu impresia ca asta era din cauza uleiului, te rog sa-mi si explici de ce.

 

Daca nu esti capabil, te rog iarasi, da' de data asta te rog si mai mult, sa te duci sa faci un dus rece.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu personal cred ca la noi Castrol e mai slab decat in Germania .Nu degeaba in Germania acelasi tip de ulei Castrol costa cu 50% mai mult , ca doar ei au TVA-ul mai mic.

Personal si eu am observat cand am pus LiquiMoly Leichtlauf 5W40 ca motorul era mai silentios.

Link to comment
Share on other sites

Daca tu traiesti cu impresia ca asta era din cauza uleiului, te rog sa-mi si explici de ce.

 

Daca nu esti capabil, te rog iarasi, da' de data asta te rog si mai mult, sa te duci sa faci un dus rece.

 

 

nu stiu, daca e din cauza uleiului, dar de la prima pornire cu liqui moly, s-a simtit diferenta, poate ca e o coincidenta,,,sau poate nu.

oricum e diferenta mare acum....

pt cei care vor sa treaca pe liqui moly ,,,recomand cu incredere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.