Jump to content

Consum ulei


florin83

Consum ulei  

199 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Am schimbat uleiul acum 2500-3000 km.Folosesc castrol rs de cind am adus-o din Germania.Masina este un 320d 150 cp si are 150.000 km.Mi s-a aprins becul galben si m-am uitat la joja.Este la minim...asa consum mare sa aiba in 3000km?Pina acum nu mi s-a intimplat asa ceva si am mers 50000 km in Romania .Era sa uit.Cind bag piciorul in ea scoate un fum negru-albastrui ca il vad si eu in oglinda.Ce e de facut?Sa schimb tipul de ulei?Sau m-a lasat motorul,turbina sau altceva?

214629[/snapback]

 

chill man, exact asa face si a mea...dupa mult stress si diverse discutii, am ajuns la concluzia ca este normal si consumul si fumu' - daca dai search pe forum vei gasi multe topicuri pe tema asta

Se simte cand lucreaza turbina ? Adica daca ii dai pedala simti cum fuge ? Are zvac masina ? Poti ajunge cu ea la 180 km / ora ? Daca raspunsu e da, stai linistit, turbina e in regula.

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 298
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi pt raspuns.da, masina are zvic,ajung si la 220 limita,dar de 2-3 ori in ultimul timp mai imi face o figura. se tureaza in viteza foarte incet,adica o calc si sta pe loc.daca o opresc si o pornesc imediat isi revine...fuge de rupe.si parca se mai aude si un vuiet,suierat la motor cind ii dau talpa in a 2 sau a 3 .parca e un geam putin deschis la viteza ,asa se aude.sa fie turbina sau debitmetru?
Link to comment
Share on other sites

mersi pt raspuns.da, masina are zvic,ajung si la 220 limita,dar de 2-3 ori in ultimul timp mai imi face o figura. se tureaza in viteza foarte incet,adica o calc si sta pe loc.daca o opresc si o pornesc imediat isi revine...fuge de rupe.

Asta pare a fi problema de turbina. Da presiune prea mare si motorul trece pe modul "safe" de lucru. Oprind motorul se "reseteaza".

Probabil daca accelerezi progresiv (nu cu acceleratia la podea) nu se intampla lucrul asta, nu-i asa? Cred ca e cazul sa apelezi la un specialist in curatat turbine (dar sa-ti faca si o diagnoza in prealabil). Asta daca nu preferi sa schimbi turbina.

 

Si nu, nu e bun uleiul ala pentru Diesel. De ce nu in cerci un 0w30 sau 5w30 special facut pentru motorul tau? Il gasesti la AB la un pret mai bun decat in magazinele de piese auto sau supermarket-uri.

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la un service si mi-au spus ca 80% e turbina.am fost si la filaret ,m-au programat pentru marti.s-a uitat un baiat de acolo si la prima vedere mi-a spus ca s-ar putea sa fie turbina.o sa vad marti mai exact dupa ce o pune pe tester.in legatura cu uleiul prima data cind am adus-o din germania am fost la AUGSBURG si cei de acolo mi l-au recomandat ca fiind cel mai bun.unde gasesc AB ca nu am auzit de el,decit de la voi din forum /daca pina acum nu am avut probleme cu masina....In legatura cu turbina...cei de la filaret au spus ca daca este turbina o sa ma coste in jur de 1500-1800 E. asa scumpa este? a mai shimbat cineva turbina? sau merge curatata? si daca merg asa cu ea ce o sa se intimple?
Link to comment
Share on other sites

...cind am adus-o din germania am fost la AUGSBURG si cei de acolo mi l-au recomandat ca fiind cel mai bun....

214971[/snapback]

Cel mai bune pentru ce? Pentru avioane? Pentru submarine? Pentru vopsit gardu'? Si de cind e Augsburg in stare sa emita o parere avizata de ce ulei trebuie intr-un motor? Mai ales ca sint mult factori, de la tipul si specificatiile motorului si pina la uzura motorului (cu cit e mai uzat, trebuie un ulei mai gros, altfel ramine o pelicula subtire pe interiorul cilindrilor la fiecare cursa si asta se arde si iti da fumul ala frumos alb in evacuare).

 

...unde gasesc AB ca nu am auzit de el,decit de la voi din forum....

214971[/snapback]

AB = Automobile Bavaria. Deocamdata sint "BMW Romania" sa zic asa. Sint singurii autorizati de catre BMW AG. Ii gasesti in Baneasa pe DN1 si in Otopeni, pe soseaua de centura (probabil si prin alta parti, dar service in Bucuresti numai aici stiu ca au). Sau vezi la www.bmw.ro pentru adrese si numere de telefon.

 

...cei de la filaret au spus ca daca este turbina o sa ma coste in jur de 1500-1800 E. asa scumpa este? a mai shimbat cineva turbina? sau merge curatata? si daca merg asa cu ea ce o sa se intimple?

214971[/snapback]

Da, asa de scumpa este. Si aparent la masina ta e chiar ieftina (sau aia de la Filaret vor sa iti dea o turbina SH sau sa faca niste minareli. Asa in general, te uiti pe RealOem, vezi pretul acolo in USD, consideri aceeasi suma in EUR si la care adaugi TVA (nu uita si de manopera pentru schimbul turbinei) si cam ala e pretul la care sa te astepti.

 

a mai shimbat cineva turbina?

214971[/snapback]

Desigur. Eu deja de doua ori :blink:

 

sau merge curatata? si daca merg asa cu ea ce o sa se intimple?

214971[/snapback]

NU merge curatata. De fapt, poate ca da, dar trebuie sa intelegi ce se intimpla. Din cite am mai auzit si eu, la o turbina nu se murdaresc palele sau ceva, se uzeaza lagarele de pe axul turbinei. Asta duce la tot felul de probleme, printre care cea mai naspa e ca se invirte prea greu. Cei de la AB iti pun masina pe tester si o sa iti spuna ca "turbina nu e in parametrii". Nici nu ti-o demonteaza pina nu te hotarasti ce sa faca cu ea. Ei nu reconditioneaza nimic, doar pun alta (de la tine sau de la ei).

 

si daca merg asa cu ea ce o sa se intimple?

214971[/snapback]

O sa inceapa sa iti scoata fum negru. Tot mai mult. Nu o sa mai traga ca lumea. Si daca ai si alte probleme (care au cauzat sau care sint efectele ca turbina nu merge) o sa ai tot felul de alte distractii. De ex. la mine, ultima data, inainte de turbina s-a stricat ceva senzor sau regulator de presiune. Ca efect, a crapat un furtun de la intercooler, a inceput sa dea rateuri turbina, mi s-a umplut sub capota de o pelicula de ulei subtire si neagra si pe urma a crapat evacuarea! E drept ca am facut un drum Bucuresti-Baia Mare si inapoi pina le-a venit celor de la AB regulatorul ala pe comanda. Dar intre timp s-au dus toate cele de mai sus. Ce zici, te vezi in scenariul asta?

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la un service si mi-au spus ca 80% e turbina.am fost si la filaret ,m-au programat pentru marti.s-a uitat un baiat de acolo si la prima vedere mi-a spus ca s-ar putea sa fie turbina.o sa vad marti mai exact dupa ce o pune pe tester.in legatura cu uleiul prima data cind am adus-o din germania am fost la AUGSBURG si cei de acolo mi l-au recomandat ca fiind cel mai bun.unde gasesc AB ca nu am auzit de el,decit de la voi din forum /daca pina acum nu am avut probleme cu masina....In legatura cu turbina...cei de la filaret au spus ca daca este turbina o sa ma coste in jur de 1500-1800 E. asa scumpa este? a mai shimbat cineva turbina? sau merge curatata? si daca merg asa cu ea ce o sa se intimple?

214971[/snapback]

 

turbina se repara..cauta topic aici pe forum ca gasesti..daca nu ma insel, cel care repara isi zice "DTS" parca - costa in jur de 10 mil

dar, daca are zvac si trage, turbina e in regula....nu-ti mai bate capu, las-o asa, nu se poate intampla mai mult de atat. mai bine o faci atunci cand pica de tot - o sa stii singur pentru ca nu va mai trage deloc, nu ajunge decat la 110 km / ora maxim si e lenesa ca o balena

AB = Automobile Bavaria :blink: nu este vreun tip de ulei

pune 5w40 castrol nu te lua dupa augsburg

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

FOLOSESTE CASTROL GTD MAGNATEC 5W40.

SIGUR AI PROBLEME DIN CAUZA ULEIULUI FOLOSIT PANA ACUM.

DIN PACATE UN ULEI NECORESPUNZATOR LA DIESEL ITI AFECTEAZA SI TURBINA.

215084[/snapback]

 

Intradevar , daca este de durata folosinta sa.....poate afecta mult mai multe , nu numai turbina ! Totusi sa speram ca nu ai un asemenea ghinion !

Link to comment
Share on other sites

Intradevar , daca este de durata folosinta sa.....poate afecta mult mai multe , nu numai turbina ! Totusi sa speram ca nu ai un asemenea ghinion !

215116[/snapback]

 

la diesel am inteles ca este foarte importanta schimbarea filtrului de aer la timp,si chiar preventiv!

cat despre uleiul RS nu stiu cat de subtire este ....e mai gros probabil :blink:

Link to comment
Share on other sites

pina la urma ce sa fac? sa o schimb ,dar nu prea e convenabil,sau sa incerc cu un alt tip de ulei (5w40)+duralube ? poate o mai duc asa cine stie cit....

215175[/snapback]

 

 

Daca este stricata turbina ,nu se mai rezolva prin schimbarea uleiului.

Indiferent de situatie,uleiul trebuie schimbat deoarece nu este bun pentru motorul tau.

Dura Lube+5w40 este o combinatie gresita cred,incearca numai cu ulei. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Si sa ai grija cu turbina, pentru ca uneori cand se face praf turbina bucati din pale intra pe admisie si strica si motorul. Am auzit un caz de motor schimbat la cateva mii de km din cauza asta (nu era bmw).

In inca un sfat, dar curbina arunca ulei mult in admisie se mai poate intampla la turbodiesel ca soferul sa opreasca motorul, dar el sa nu se opreasca si sa creasca foarte mult in turatie (din cauza uleiului din admisie). In acest acaz trebuie oprit motorul fortat introducand intr-o treapta de viteza si eliberand brusc pedala de ambreiaj, altfel se strica motorul. Sper sa nu fie cazul si la tine.

Incearca in primul rand sa schimbi uleiul si sa vezi daca se pastreaza consumul de ulei.

Link to comment
Share on other sites

pina la urma ce sa fac? sa o schimb ,dar nu prea e convenabil,sau sa incerc cu un alt tip de ulei (5w40)+duralube ? poate o mai duc asa cine stie cit....

215175[/snapback]

 

Du-te la un mecanic , azi eventual , nu mai astepta foarte mult......2-3-4 zile e posibil sa fie prea mult chiar.....si schimba uleiul !

 

Castrol RS am prieteni care pun in benzinare,e mai subtirel decat un ulei normal de diesel , care e gros ! Nu mai vorbim de masina ta , care probabil are o varsta (3-4-5 ani) si poate 100-150k km si i-ar trebui un ulei mai gros , in nici un caz unul foarte subtire !

Link to comment
Share on other sites

am fost azi la filaret si s-a uitat la turbina. are putin joc si mi-au spus ca trebuie schimbata. de schimbat nu o schimb pt ca ma costa 1500 E noua si nu se merita.vreau sa o reconditionez.am gasit pe cineva in militari,ma costa in jur de 7-11 mil.lei si imi da si garantie 1 an.acum depinde cit e de uzata. a mai mers cineva cu turbina reconditionata?cum merge?la fel ca aia noua? si mai am 2 valve care care o sa ma lase. ale costa in jur de 90E buc.
Link to comment
Share on other sites

vreau sa o reconditionez.am gasit pe cineva in militari,ma costa in jur de 7-11 mil.lei si imi da si garantie 1 an.

Daca e vorba de Cipos e ok, a reconditionat foarte multe turbine si sunt multe persoane multumite de rezultat (chiar si un coleg de serviciu cu Audi A4).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.