Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 

Va previn pe toti sa nu faceti casco la ei.

 

Sa va povestesc. Cu ajutorul unui broker cunoscut care acum nu mai respunde la telefon, am incheiat o polita casco la Clal Romania. Noroc ca am platit in rate asta fiind prima rata.

Am avut un incident minor, am fost la ei au facut constatarea totul ok , am fost la bavaria mi-au facut omeni super k masina. Si Clal mi-a dat teapa , nu a mai vrut sa faca plata pe motivul ca pozele care le-a facut brokerul nu erau oki.

 

Ca sa nu stau de sarbatori fara masina am platit eu cash. ideea e cum imi recuperez banii?

 

sa fac o sesizare la comisia de supraveghere a asigurarilor, altceva nu stiu ce sa fac, mi se pare incredibil am semnat un contract am platit o asig pentru nimic.

 

Cine a mai avut incidente de genul asta sa imi spuna ce sa fac?

Link to comment
Share on other sites

N-am inteles ce poze ale brokerului nu erau OK. Parca ai scris ca ai facut constatarea si a fost OK.

probabil vorbeste de pozele facute cand si-a asigurat masina..

Se poate am mai auzit si eu povesti gen ca : pozele de la broker sunt mai vechi si la noi ati asigurat masina abea peste o luna dupa ce ati facut pozele si nu aveam de unde sa stim ca masina era in aceias stare cand pozele au fost facute...

Link to comment
Share on other sites

un bullshit maxim.. au zis ca pozele care le-a facut brokerul au fost facute pe noapte asta cam asa e si ca nu se vede clar partea unde a fost lovita masina, a fost lovita in aripa si usa usor , s-a rezolvat prin revopsire si putin kit . a costat 2400 ron la bavaria.

pe "acceptul de plata" au scris "plateste clientul , sa ia legatura cu brokerul pentru datorii" ce imbecili <_<

Link to comment
Share on other sites

Eu am inteles ca pana la urma tepar e brokerul (nu firma de asigurari in sine) care nu a facut poze ok si nici nu raspunde la telefon...alex75 din cate stiu a avut daune pe casco si nu a avut probleme pana acum cu deconturile.
Link to comment
Share on other sites

Clal Romania este in procedura de faliment din decembrie 2008.

A patit-o si o cunostinta care avea Casco la ei si a avut un accident.

 

Sediul din Cluj-Napoca este pe strada unde lucrez eu. Ma sunase prietena respectiva sa ma duc sa caut sediul firmei fiindca absolut nimeni nu ii mai raspundea la telefoane, dupa ce masina a fost reparata si trebuiau puse la punct detaliile despre achitarea reparatiei si scoaterea masinii din service. Am gasit firma si un domn foarte amabil, care mi-a spus, cu zambetul pe buze, ca firma este in faliment.

 

La fel, a platit ea contravaloarea reparatiei, banii urmand sa si-i recupereze de la asigurator never-ever.

Link to comment
Share on other sites

ei se refera la pozele initiala facute de broker la incheierea asigurari casco.

 

da ei dau vina pe broker numai ca eu ca si client nu am nici-o vina decat ca i-am ales pe ei si pe broker <_<

 

cei de la bavaria si-au facut bine treaba , i-am intrebat si pe ei in care e treaba cu firma asta Clal si au zis ca sint oki ca nu au avut probleme.

 

Orice s-ar intampla deacum inainte eu ca si client am fost pus intr-o situatie super naspa, sper sa o scot la capat indiferent prin ce metode.

 

exista comisia de supraveghere a asigurarilor, cica poate sa-i suspende dreptul de activitate a borkerului , e un fel de protectia consumatorilor

Edited by Alex_E46 318
Link to comment
Share on other sites

intrucat aici se vehiculeaza tot felul de aberatii inacceptabile sunt nevoit sa intervin, chiar daca Grupul Clal, leader de piata in tara de origine, a decis vanzarea companiei din Romania, nefiind vorba in nici un caz despre vre-un faliment (vezi revista Money Express de azi).

in cazul de fata, este vorba de o masina asigurata la sf lunii februarie si la care s-au prezentat de broker pozele anexate (titulatura Pascal). La circa o luna de zile, se anunta o avarie pe partea dreapta (lovire in parcare) care cauzeaza daune EXACT in zonele care nu apar in pozele de la incheierea asigurarii!!! Pentru efectuarea pozelor, brokerii au instructiuni clare, in sensul ca trebuiesc surprinse toate laturile masinii, in caz contrar fiind responsabili de eventualele daune la zone neincluse in poze. cazul in discutie este in prezent sub analiza, incercandu-se identificarea exacta a reprezentantilor brookerului care a facut acele poze. nu inteleg de ce Alex nu precizeaza despre ce broker este vorba si totodata il asteptam sa ne informeze si numele celui care a facut pozele. totodata, ne-ar fi de ajutor niste poze facute de alex anterioare evenimentului, dar din luna martie anul curent, care sa surprinda partile avariate ulterior.

Clal este o societate de asigurari care isi asuma cu seriozitate raspunderile, dar care s-a confruntat adesea cu diverse tentative de frauda. de aceea regulile stabilite sunt foarte clare si transparente, fiind vorba in definitiv de lucruri de bun simt. cazul colegului de club alex este acum in cercetare, pt ca sunt multe indicii care creaza suspiciune. raiffeisen este un bun partener al nostru si in virtutea bunei relatii cu Steve nu as vrea sa avem situatii de nemultumire cu angajatii sai, dar nici de alt gen. concluzia este ca va fi o solutionare extrem de obiectiva pana la capat si in acest context il invit pe alex chiar sa ma caute pt o intalnire. multumesc si va sugerez sa folositi aceste forumuri cu mult discernamant, ca uneori lucrurile pot lua intorsaturi neasateptate, dar daca sunteti corecti totul este ok. multumesc. Valentin Tuca - director general (si recent coleg de BMW Club in ca;itatea mea de posesor de BMW - auto+moto)

post-25580-1240416300_thumb.jpg

post-25580-1240416365_thumb.jpg

post-25580-1240416388_thumb.jpg

post-25580-1240416412_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca vina e a oricui numai a clientului nu ..MAi ales bazata pe niste [poze ..Cat timp au fost acceptate pozele brokerului ca fiind viabile si omul avea o polita valabila nu vad de ce mai sunt discutii !..Cum primeste firma pozele de la acest broker ? undeva pe mail , colecteaza banii si atat ? si apoi la daune ne apucam de investigatii ?? Nu e mai civilizat si corect sa verificati pozele exact cand le primiti si daca e ceva in neregula ( cum ar fi poze noaptea , masina murdara .raport neconform cu pozele ) atunci se cere o noua sesiune foto sau masina nu e asigurata !..Vreti sa ne convingeti ca sunteti de buna credinta (f doritori in a incheia o polita si a incasa banii ) dar cand intram in service ..stai ca de fapt poate e frauda , pozele sunt cam nasoale desi noi le-am receptionat ca fiind bune ..etc etc !.Mie-mi pare ca undeva la Clal si nu numai sistemul permite acest gen de situatii si e f avantajos sa acceptati niste poze susceptibile decat sa riscati sa pierdeti un client !.reversul e situatia de fata !.Cineva sta acum si scoate bani din buzunar desi are Casco pt ca altcineva , culmea de la compania dvs nu si-a facut meseria pt care e angajat si platit !..

 

Postul directorului aici nu-mi pare altceva decat pura demagogie !.Nu m-a impresionat. Trageti brokerul de urechi sau un angajat dar nu un client !.

 

PS ..Un lucru e clar dle director ..DE pe forum nu mai calca nimeni la CLAL ..

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Sunt exact in asentimentul postului de mai sus al lui @myxage !

 

Asadar, domnule director Valentin, raspundeti la o intrebare simpla, de ce nu verificati pozele trimise de broker inainte de semnare contractelor, ci de abia dupa ce apar daune ? So, cand e vorba sa incasati bani nu va intereseaza informatiile de la dosar, dar cand e vorba sa platiti, luati repede dosarele la lins si descoperiti numai suspiciuni de fraude...

 

In orice alta tara de bun simt s-ar fi rezolvat in felul urmator: Clal deconteaza reparatia si isi cere mai departe banii de la broker ! Nu clientul a facut pozele, broker-ul e un fel de intermediar agreat si imputernicit de companie sa incheie contracte. din moment ce compania nici nu a verificat pozele inainte, dar nici nu a verificat seriozitatea broker-ului, sa plateasca si sa isi clarifice situatia cu broker-ul dupa !

Link to comment
Share on other sites

intrucat aici se vehiculeaza tot felul de aberatii inacceptabile sunt nevoit sa intervin, chiar daca Grupul Clal, leader de piata in tara de origine, a decis vanzarea companiei din Romania, nefiind vorba in nici un caz despre vre-un faliment (vezi revista Money Express de azi).

in cazul de fata, este vorba de o masina asigurata la sf lunii februarie si la care s-au prezentat de broker pozele anexate (titulatura Pascal). La circa o luna de zile, se anunta o avarie pe partea dreapta (lovire in parcare) care cauzeaza daune EXACT in zonele care nu apar in pozele de la incheierea asigurarii!!! Pentru efectuarea pozelor, brokerii au instructiuni clare, in sensul ca trebuiesc surprinse toate laturile masinii, in caz contrar fiind responsabili de eventualele daune la zone neincluse in poze. cazul in discutie este in prezent sub analiza, incercandu-se identificarea exacta a reprezentantilor brookerului care a facut acele poze. nu inteleg de ce Alex nu precizeaza despre ce broker este vorba si totodata il asteptam sa ne informeze si numele celui care a facut pozele. totodata, ne-ar fi de ajutor niste poze facute de alex anterioare evenimentului, dar din luna martie anul curent, care sa surprinda partile avariate ulterior.

Clal este o societate de asigurari care isi asuma cu seriozitate raspunderile, dar care s-a confruntat adesea cu diverse tentative de frauda. de aceea regulile stabilite sunt foarte clare si transparente, fiind vorba in definitiv de lucruri de bun simt. cazul colegului de club alex este acum in cercetare, pt ca sunt multe indicii care creaza suspiciune. raiffeisen este un bun partener al nostru si in virtutea bunei relatii cu Steve nu as vrea sa avem situatii de nemultumire cu angajatii sai, dar nici de alt gen. concluzia este ca va fi o solutionare extrem de obiectiva pana la capat si in acest context il invit pe alex chiar sa ma caute pt o intalnire. multumesc si va sugerez sa folositi aceste forumuri cu mult discernamant, ca uneori lucrurile pot lua intorsaturi neasateptate, dar daca sunteti corecti totul este ok. multumesc. Valentin Tuca - director general (si recent coleg de BMW Club in ca;itatea mea de posesor de BMW - auto+moto)

 

 

Salut Valentin,

 

Brokerul se numeste Cristian Pascal. L-am tot sunat dar nu raspunde la telefon. Tot el a facut pozele inaintea incheierii contractului de asigurare.

La recomandarea lui am ales sa lucrez cu aceasta firma Clal Romania. Am o gramada de poze facute anterior daunei.

Eu am fost pus intr-o situatie extrem de neplacuta , mai ales inainte de sarbatori am avut de ales ori sa raman fara masina sau sa platesc eu suma de dauna.

Am ales a 2-a optiune desi mi-a fost foarte greu sa fac rost de 2400ron in cateva ore.

Am tot sunat la Clal se pot verifica convorbirile si nu mi s-a spus nimic la concret. Mi s-a spus ca o sa fiu informat si pana la urma m-a sunat Bavaria.

Normal era ca sa nu se incheie asigurarea din monent ce au fost nereguli la dosar.

Trebuia eu sa fiu despagubit si Clal sa isi regleze conturile cu brokerul.

 

In situatia de fata eu am platit prima de asigurare la Clal si tot eu am platit si dauna.

Asa afacere sa tot faci <_<

 

Sper din tot sufletul sa se rezolve treaba.

 

"raiffeisen este un bun partener al nostru si in virtutea bunei relatii cu Steve nu as vrea sa avem situatii de nemultumire cu angajatii sai, dar nici de alt gen"

nu inteleg ce leg are acest aspect cu subiectul de fata

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.