BMWClub: Desfiintare clapete din galeria de admisie E 60 diesel - BMWClub

Jump to content

  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Desfiintare clapete din galeria de admisie E 60 diesel Rate Topic: ****- 4 Votes

#1 User is offline   amon 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 29-August 08
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ NAPOCA

Posted 25 April 2009 - 22:06

Am vazut pe un site strain ceva f. f. interesant. Relativ curand, un finlandez a postat un DIY despre cum sa scapi de clapetele din galeria de admisie prezente pe modele diesel E60.
Am si eu ceva scurgeri minore in acea zona si sunt extrem de tentat de a le demonta.
Se pare ca in Occident, foarte multe dintre aceste motoare, si nu ineaparat cu multi km, sunt distruse din cauza ruperii acestor clapete si aspirarea acestora in motor, cu consecinte dezastruoase.
Nu am vazut informatie confirmata, dar se pare ca rolul acestor clapete este doar de a reduce emisiile la turatii sub 2000 .
Daca vreti sa vedeti DIY , dati o cautare pe google dupa "anzafin swirl flaps".

Ce parere aveti? Voi le-ati demonta? Astept pareri.
0

#2 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10967
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 25 April 2009 - 22:31

View Postamon, on 25/Apr/2009, 23:06, said:

.

Ce parere aveti? Voi le-ati demonta? Astept pareri.



Eu sigur ...Multi stiu de ce <_< ,.Mai e o solutie inlocuirea galeriei la 100 k km .dar e mai scump :)
0

#3 User is offline   sos 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 827
  • Joined: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 25 April 2009 - 22:41

si eu am vrut sa le scot, dar am fost sfatuit de specialisti sa le dau pace, deoarece la e60 sunt mult mai bine construite ... fiind foarte putine sanse ca sa se rupa sau sa ajunga in motor ...

chiar si in acel diy zice : "During the project I found out my intake manifold was manufactured 4/2004, and it had the reinforced 4,5mm swirl flap axels. I'm not sure if there are any cases, where the reinforced axels were broken, but now I don't need to worry about them anymore. The axels were in good condition though..."
0

#4 User is offline   Calin 

  • Fan
  • Group: Banned
  • Posts: 4528
  • Joined: 08-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arad

Posted 25 April 2009 - 22:48

afara cu ele, daca mi-as mai lua vreodata un diesel asta-i primu lucru care l-as face
0

#5 User is offline   aleks_high 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 418
  • Joined: 23-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 25 April 2009 - 23:10

eu am preferat sa schimb galeria, asta pe la 120.000 km.
am inteles ca au si alt rol acele clapete in afara de a reduce emisiile si nu am vrut sa le scot.
0

#6 User is offline   Vision335 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 350
  • Joined: 11-June 08
  • Gender:Male

Posted 25 April 2009 - 23:28

Foarte destept ala de s-a gandit sa le scoata.Un adevarat geniu.Cei de la BMW cam prosti ei de fel si le-au pus acolo dintr-o prostie.
2

#7 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 April 2009 - 00:24

Am impresia ca la modelele noi clapetele sunt metalice.
Daca le scoti creste nivelul de NOx, dar probabil nu iti pasa de acest aspect. <_<

View Postamon, on 25/Apr/2009, 13:06, said:

Ce parere aveti? Voi le-ati demonta? Astept pareri.


Eu nu le-as demonta.Daca nu mi-as permite un E60 nu mi l-as cumpara.
0

#8 User is offline   amon 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 29-August 08
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ NAPOCA

Posted 26 April 2009 - 06:11

Despre noxe, se scrie acolo ca au luat cu totii (in Finlanda si Anglia) testele de noxe.
Cat despre permis un E 60 - tocmai asta e : foarte multi dintre noi le-am achizitionat second-hand. Ceea ce automat inseamna ca ne-am asumat - constient sau nu - riscul picarii unor piese.
Dar adevarul e, ca nu imi permit un motor nou pe ea, ptr. ca pica niste piese in motor.
Din ce am studiat eu, multe au picat si sub 65.000 km! Daca erau in garantie, se schimba alt motor, daca nu .... .
Oricum BMW, in mod oficial nu recunoaste aceasta problema, astfel incat sa decida rechemarea in service, macar a celor care au clapetele cu ax de 4 mm (si nu de 4,5 mm pe noile modele).
De asemenea, am inteles ca pe modelele diesel LCI, aceste clapete nu mai exista. De verificat.
0

#9 User is offline   Maxxone 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 01-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 April 2009 - 09:27

Eu doar am demontat galeria si le-am curatat , nu erau aproape deloc murdare si masina are 103k km aveau ca un fel de pete de ulei le-am sters cu o carpa si cu putin degrasant de motor , oricum nu aratau deloc cum arata cele din topicul de pe net in discutie . Am decis sa le las acolo avand in vedere km si starea in care se aflau , o sa le mai verific peste 50k km. Oricum se pare ca problema exista la 520d 163 cp si la 530 d 218 cp aceste modele au clapetele cu ax de 4 mm .
0

#10 User is offline   Similea 

  • MUS
  • Group: Banned
  • Posts: 3686
  • Joined: 06-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Insula Serpilor
  • Interests:Ilknur Pintilie

Posted 26 April 2009 - 14:24

Foarte destept ala de s-a gandit sa le scoata.Un adevarat geniu.Cei de la BMW cam prosti ei de fel si le-au pus acolo dintr-o prostie.

Vision, stiu doua e60 carora le-a fost aspirata una (sau doua) clapete din alea. Si (acum il contrazic pe Bavaria <_< ) ambii proprietari isi permiteau e60, asa cum si-au permis sa plateasca inclusiv pentru o demontare totala a motorului, dar nu se pricepeau la mecanica. E vorba despre modelele diesel de 218 cai, si eliminarea clapetelor s-a facut la recomandarea mecanicului (nu era vorba despre costul unei galerii noi de admisie, ideea era alta, astea "pica" fara sa aiba vreo simptoma, daca ai norocul s-o patesti cand esti aiurea, si mergi cu geamurile inchise, banuiesc ca poti sa-ti iei direct "la revedere" de la masina aia).
Am vazut ce daune a produs motorului mersul cca 5 kilometri din momentul in care a inceput sa se auda zgomotul ala...
A, si, dupa eliminare, n-au mai fost probleme.
0

#11 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 April 2009 - 21:06

Clapetele sunt metalice din cate am inteles.Nu stiu daca este un upgrade sau este valabil doar pentru masinile din US.
Daca era defect de fabricatie ma gandesc ca ar fi fost schimbat motorul pe chelutiala celor de la BMW.

This post has been edited by Bavaria: 26 April 2009 - 21:09

0

#12 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10967
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 26 April 2009 - 21:23

View PostBavaria, on 26/Apr/2009, 22:06, said:

Clapetele sunt metalice din cate am inteles.Nu stiu daca este un upgrade sau este valabil pentru masinile din US.
Daca era defect de fabricatie ma gandesc ca ar fi fost schimbat motorul pe chelutiala celor de la BMW.



sunt metalice .. cedeaza balamaua de sustinere
0

#13 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 26 April 2009 - 22:09

Inseamna ca este de evitat diesel-ul.Daca se strica motorul si BMW nu plateste reparatia, nu merita cumparata masina.
0

#14 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3050
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 April 2009 - 08:57

De obicei aceste valve de turbulenta se folosesc la benzina pentru a produce un amestec mai omogen. La diesel amestecul se formeaza in cilindru deci rolul lor nu mai este asa de important. Avand in vedere riscul mare eu le-as scoate fara rezerve.
0

#15 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 28 April 2009 - 00:24

Rolul acelor clapete este exact pentru formarea unui amestec mai bun, pentru scaderea noxelor.
Benzina foloseste in general alte metode, gen DISA, Valvetronic, VANOS-ul.
0

#16 User is offline   cristimm 

  • -
  • Group: Members
  • Posts: 3050
  • Joined: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 April 2009 - 08:36

La diesel injectia se produce direct in cilindru chiar inainte de TDC deci nu prea vad cum niste clapete din galeria de admisie pot influenta (prea mult) formarea amestecului. Este adevarat ca viteza si turbulenta aerului care intra in cilindrii conteaza pentru formarea amestecului - aici ajuta aceste valve, numai ca la diesel ajuta mult mai putin decat la benzina.
0

#17 User is offline   amon 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 29-August 08
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ NAPOCA

Posted 05 May 2009 - 22:37

Azi le-am curatat si eu. La fel cu EGR si galeria de admisie. Toate erau f. murdare, si cu multe depuneri.
Voi posta si niste poze.
Am decis deocamdata sa le las acolo, si voi urmari evolutia celor din strainatate care le-au schimbat.

Oricum, e un pericol f. enervanta, acela de-ati distruge un motor, niste piese f ieftine, proiectate prost.
0

#18 User is offline   flaviu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 153
  • Joined: 29-December 06
  • Gender:Male
  • Location:cluj napoca

Posted 06 May 2009 - 17:04

View Postamon, on 5/May/2009, 23:37, said:

Azi le-am curatat si eu. La fel cu EGR si galeria de admisie. Toate erau f. murdare, si cu multe depuneri.
Voi posta si niste poze.
Am decis deocamdata sa le las acolo, si voi urmari evolutia celor din strainatate care le-au schimbat.

Oricum, e un pericol f. enervanta, acela de-ati distruge un motor, niste piese f ieftine, proiectate prost.



eu am ales sa schimb galeria de admisie la 90 tkm
de la service mi-au spus ca rolul clapetelor este sa imbunatateasca frina de motor
0

#19 User is offline   bta 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 78
  • Joined: 29-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Porsche &amp; Bmw

Posted 07 May 2009 - 00:01

View Postaleks_high, on 26/Apr/2009, 00:10, said:

eu am preferat sa schimb galeria, asta pe la 120.000 km.
am inteles ca au si alt rol acele clapete in afara de a reduce emisiile si nu am vrut sa le scot.

daaa bine zis
0

#20 User is offline   Bavaria 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11425
  • Joined: 20-November 04
  • Gender:Male

Posted 07 May 2009 - 01:45

Pai ce alt rol mai au?
0

Share this topic:


  • 7 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro