BMWClub: Cel mai dezagreabil model BMW - BMWClub

Jump to content


  • 24 Pages +
  • « First
  • 22
  • 23
  • 24
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Cel mai dezagreabil model BMW

Poll: Care este cel mai dezagreabil model BMW ? (1595 member(s) have cast votes)

Strict modele noi si cateva argumente subiective sau nu

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#461 User is offline   valifocus 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 30
  • Joined: 29-September 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanța

Posted 04 November 2016 - 16:30

În primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a început să meargă...iubesc marca asta de când mă știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentată de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, în ordinea asta.
Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului:
- seria 7 - la vremea aia, după ce am văzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apărut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasă din lume, să recunoaștem....și, cu o concurență ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scară largă) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol;
-seria 1 - în mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebită decât prin faptul că era singura propulsie într-o clasă dominată de tracțiune...în rest, spațiu mic și în habitaclu și în portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasă;
-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașină frumoasă..era doar un break mai înalt, urâțel, cu care BMW era disperat șă își markeze prezența în clasa SUV-urilor mici; nu a reușit să îmi ridice pulsul în nici un moment;
-X-urile pare, cu toate că, privite din anumite unghiuri, pot părea drăguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le înțeleg. Un SUV ar trebui să fie practic, capabil în condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...
0

#462 User is offline   drujbex 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 14-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2016 - 16:57

frumos scris.
consider insa ca 1 poate fi 100% salvat de jante si bare fata/spate.

Posted Image

arcadele rotilor - mai ales in spate - parca urla dupa roti mai mari si scoase'n afara.


la fel si e60 break care arata excelent cu style 128, deci 'in-house'...
Posted Image
0

#463 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 159
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 05 November 2016 - 12:35

bmw-uri dezagreabile?! alea DIESEL cu 4 cilindri in linie si fara loc nici de bagaje nici de "tavaleala" cu vreo minora in spate! parerea mea ONESTA! :rolleyes:
-7

#464 User is offline   Albert.S 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 10
  • Joined: 16-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Secret Location
  • Interests:Lady's and BMW'S

Posted 16 December 2016 - 06:30

Seria 3 Compact nu mi-a placut niciodata, nici X3-ul nu are o forma frumoasa..dar e mai agreabil
0

#465 User is offline   Romaryo36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 171
  • Joined: 06-August 15
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 13 February 2017 - 08:56

View Postvalifocus, on 04 November 2016 - 16:30, said:

În primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a început să meargă...iubesc marca asta de când mă știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentată de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, în ordinea asta.
Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului:
- seria 7 - la vremea aia, după ce am văzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apărut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasă din lume, să recunoaștem....și, cu o concurență ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scară largă) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol;
-seria 1 - în mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebită decât prin faptul că era singura propulsie într-o clasă dominată de tracțiune...în rest, spațiu mic și în habitaclu și în portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasă;
-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașină frumoasă..era doar un break mai înalt, urâțel, cu care BMW era disperat șă își markeze prezența în clasa SUV-urilor mici; nu a reușit să îmi ridice pulsul în nici un moment;
-X-urile pare, cu toate că, privite din anumite unghiuri, pot părea drăguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le înțeleg. Un SUV ar trebui să fie practic, capabil în condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...


Hai ca o dai in fasole....cu x-uri dezagreabile....de asta se vand si se cauta ca painea calda....de astea sunt atat de iubite....stii ce ?? cand nu iti permiti unul incepi sa arunci cu noroi.....lasa-ne cu vrajeala de asta ieftina...
0

#466 User is offline   TheGerman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 03-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Romania, BT
  • Interests:Work, my car, my bike.

Posted 21 February 2017 - 09:33

Salut.Tind sa cred seria 5 F10.Desi am citit un articol in care era specificat ca este cel mai bine vandut seria 5 din toate timpurile, uite ca am cateva exemple pe facebook sau pagini mai bine zis cu mecanici care se autopromoveaza si care se ocupa numai de BMW ca si marca, si am vazut numai poze cu F10 bulite la distributie.....facute sa reziste un an maxim doi si pe urma incep sa cada piese.Chiar am ramas uimit cum se poate intampla asa ceva.Desi motorul era intretinut, schimbat tot la timp, uite ca distributia plesnea.Se pare ca incet incet se cam dau si cei de la BMW la fund.....urasc termenul, dar miroase a plastic.Sper sa ma insel insa eu nu am vazut atatea probleme la modelele vechi sincer.
0

#467 User is offline   makeo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 20-January 17

Posted 21 February 2017 - 10:40

Daca nici bmw f10 nu ti place tind sa cred ca ai in garaj ultimul tip rolls royce ,hai sa vindem bmw si ne orientam spre altceva,cielo,espero in alea nu bagi bani,o distributie la bmw e 3500ron si te duce minim 150.000 km
0

#468 User is offline   drujbex 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 295
  • Joined: 14-November 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 February 2017 - 16:42

nu stiu de fiabilitate - cred totusi ca relatarile cu distributia problematica se refera la modelele echipate cu N47 - dar F10-le arata foarte bine. reuseste sa dea bine inclusiv cu jante relativ mici. si interiorul mi se pare reusit.
eu cand ma gandesc la 'dezagreabil' ma gandesc la look si la performanta in primu' rand, nu la fiabilitate. ca si o alfa gtv v6 e la fel de fiabila ca o cutie de lapte lasata in soare, da' nu e dezagreabila, nu? :D
de asemenea m-as fi asteptat ca E39 sa fi fost mai bine vandut.
0

#469 User is offline   All 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 934
  • Joined: 29-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 February 2017 - 17:02

View Postvalifocus, on 04 November 2016 - 16:30, said:

-seria 1 - în mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebită decât prin faptul că era singura propulsie într-o clasă dominată de tracțiune...în rest, spațiu mic și în habitaclu și în portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasă;
-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașină frumoasă..era doar un break mai înalt, urâțel, cu care BMW era disperat șă își markeze prezența în clasa SUV-urilor mici; nu a reușit să îmi ridice pulsul în nici un moment;
-X-urile pare, cu toate că, privite din anumite unghiuri, pot părea drăguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le înțeleg. Un SUV ar trebui să fie practic, capabil în condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...


Primul seria 1 in opinia mea arata destul de ok si mi-ar placea oricand sa am unul. Are motorizari bune, dotari ok, dimensiuni reduse, greutate redusa (pentru o masina cu tractiune spate) etc. Si sincer sa fiu nu m-as plange niciodata de spatiul din interior sau din portbagaj, fiind hatchback este destul de practic in caz de ai de transportat biciclete, diverse piese de mobilier etc. (in comparatie cu un sedan care si cu bancheta rabatata ridica probleme la incarcarea cu obiecte voluminoase). Daca ar fi fost atat de problematica cum spui tu ar fi avut cu totul alta valoare pe piata acum. Dar uite ca un seria 1 2005,de 116 cai, benzina, fara dotari si cu naiba stie cati km are un pret de pornire de 4500 euro.
Primul X1 are un aspect ok, nimic special si chiar mi se pare ca isi are utilitatea. Cu siguranta un X1 cu Xdrive si-ar face treaba foarte bine in vacanta sau in diverse plecari cu familia/prietenii etc, iar pretul de achizitie este destul de mic. Ultimul X1 consider ca arata foarte bine.
Sunt de acord ca X3 si X5 sunt putin mai practice, insa asta nu face X4 si X6 inutile. In continuare sunt niste masini foarte stabile pentru masa/inaltimea/clasa lor, cu performante destul de bune, siguranta foarte mare etc. La " conditii mai vitrege " nu rezista decat cateva modele de pe piata, in 90% din cazuri masinile 4x4 de pe piata se descurca jalnic. Daca vrei sa faci offroad iti iei un Wrangler, nu X6 sau GLE. Si problema nu e doar la marcile premium, poti sa duci Tiguan, Sante fe, Kuga, Sx4, Grand vitara( cel nou) pe teren accidentat si vei avea rezultate la fel de slabe.
0

#470 User is offline   TheGerman 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 03-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Romania, BT
  • Interests:Work, my car, my bike.

Posted 21 February 2017 - 17:19

View Postmakeo, on 21 February 2017 - 10:40, said:

Daca nici bmw f10 nu ti place tind sa cred ca ai in garaj ultimul tip rolls royce ,hai sa vindem bmw si ne orientam spre altceva,cielo,espero in alea nu bagi bani,o distributie la bmw e 3500ron si te duce minim 150.000 km



Nu inteleg de unde si pana unde ideea de a.mi place personal.Nu am ultimul tip de rolls asa cum nici tu nu ai dar am un E36 classic.Una e sa ti se rupa distributia si una e sa o schimbi pentru ca motorul in sine a iesit prost conceput de pe portile fabricii.La urma urmei e doar o parere si mie personal mi se pare un plastic.UN PLASTIC bine conceput.Presupun ca trebuia sa vin cu fraza....persoanele de pe forum ce detin F10 se exclud.

F10 530d model guvernamental masina de 2 miliarde si jumatate cu doar 40k km reali facuti si dupa o luna de la achizitionarea lui a intrat in service pentru ca i s.a dus distributia.Minim 150.000 km????....n.as prea crede.Doar pentru simplul fapt ca e cel mai bine cotat si vandut seria 5 nu inseamna ca e si trainic.
0

#471 User is offline   makeo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 31
  • Joined: 20-January 17

Posted 22 February 2017 - 14:52

Ok,fiecare cu parerea lui,o zi placuta
0

#472 User is offline   bogdanx 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 97
  • Joined: 12-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 27 January 2020 - 09:34

X6, X4, cam orice "SUV Coupe"
Masini doar de status si pirt pirt in opinia mea.
Cred ca doar 10% din proprietarii lor le-au luat pentru ca le place modelul atat de tare incat un X5 sau un Seria 6 nu ar fi fost mai ok.
As include si restul X-urilor dar macar alea au ceva utilitate si arata mult mai bine.
(posibil sa ma fi saturat de toate balenele astea de prin oras)
1

#473 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1411
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 29 May 2020 - 11:59

De acord cu X6, X4 - masini de cocalari .
As mai adauga toate modele noi cu grile imense , faruri din ce in ce mai mici, stopuri de Audi si design de chinezarie . Plus ca arata ca toate celelalte masini de pe sosea .
Bangle a fost un vizionar in comparatie cu cei care se ocupa de designul BMW acum .
0

#474 User is offline   VladE46 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 236
  • Joined: 11-March 12

Posted 29 May 2020 - 13:16

View Postseaman, on 29 May 2020 - 11:59, said:

Bangle a fost un vizionar in comparatie cu cei care se ocupa de designul BMW acum .


Subscriu aici. E60 LCI in special daca are M paket, arata a model actual...
0

#475 User is offline   ViBogdan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1332
  • Joined: 18-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 May 2020 - 14:44

View PostVladE46, on 29 May 2020 - 13:16, said:

Subscriu aici. E60 LCI in special daca are M paket, arata a model actual...


Si mie mi-a placut destul de mult designul sau, dar doar la capitolul exterior. Interioarele din perioada lui nu au rezistat prea bine in timp. E60, bine intretinut si cu M paket arata bine si in zilele de astazi, desi E39 si F10 mi se pare ca vor rezita mai bine in timp (deja e39 este tried and tested).

Dezagreabil? Cred ca seria 2...nu ii inteleg scopul in lineup, ptr BMW.
0

#476 User is offline   VladE46 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 236
  • Joined: 11-March 12

Posted 29 May 2020 - 15:13

View PostViBogdan, on 29 May 2020 - 14:44, said:

Si mie mi-a placut destul de mult designul sau, dar doar la capitolul exterior. Interioarele din perioada lui nu au rezistat prea bine in timp. E60, bine intretinut si cu M paket arata bine si in zilele de astazi, desi E39 si F10 mi se pare ca vor rezita mai bine in timp (deja e39 este tried and tested).

Dezagreabil? Cred ca seria 2...nu ii inteleg scopul in lineup, ptr BMW.


Exact, exteriorul chiar arata bine si in ziua de azi la E60.


Cat despre model dezagreabil din line-up-ul actual, si eu zic ca seria 2... insa Active si Gran Tourer, nu si GC sau Coupe.
Le-au scos doar sa se alinieze la restul pietei...

Ce n-am inteles, de ce au transformat seria 6 din model sportiv... in family car? gran tourer.... inteleg, se batea cap in cap cu seria 8... dar totusi... eu cand aud de seria 6 ma gandesc la coupe, cabrio si GC, desi si GT-ul imi place... dar totusi... as fi tinut seria 5 GT si intrerupeam iar productia la 6... just my 2 cents.


Si ca veni vorba, F01/12/13 pt mine raman cele mai frumoase modele din 2000 incoace.
0

#477 User is offline   seaman 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1411
  • Joined: 06-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BIHOR

Posted 29 May 2020 - 20:13

View PostVladE46, on 29 May 2020 - 15:13, said:


Si ca veni vorba, F01/12/13 pt mine raman cele mai frumoase modele din 2000 incoace.


Daca ai pus F01 pe lista, puteai sa pui si F10 - ca e 95% acelasi lucru si ca design si ca platforma tehnica si de constructie .
F12 - un plus si de la mine .
0

Share this topic:


  • 24 Pages +
  • « First
  • 22
  • 23
  • 24
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro