Jump to content

Cel mai dezagreabil model BMW


Guest Pole

Care este cel mai dezagreabil model BMW ?  

1599 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

acum ceva timp as fi zis e60 sau e65 pre facelift, dar cand am vazut seria 2.. doamne, e un fel de minivan de familie ciudata rau, si spre deosebire de alte modele, live e de 2 ori mai nasparliu, in poze inca arata bine.. . poate ar trebui adaugat si asta in poll..

 

e60 e cel mai dezagreabil model bmw? :goodjob:

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Mercedes produce si utilitare si camioane. Ba chiar Actrosul e cel mai avion camion la ora actuala. Deci te intreb,Merc e brand de turma? Vorbiti unii sa nu adormiti.

Ontopic, urat mi se pare active tourer asta. E ca un gogosar umplut. Si nici x6-le nou nu mi se pare inspirat. Dar probabil e chestie de gusturi. E90 nfl mi se parea oribil cand a aparut. Apoi la facelift a devenit frumusel. Poate ca e si chestie de obisnuinta si clar de gusturi. Eu de ex consider e38 fl cel mai reusit 7. Dar tendintele evolueaza, lumea se schimba.

Altii considera e46 compact urat. Mie unul imi placea.

Pe bune ca m-ai nimerit,cand am scris postul chiar nu aveam somn :party:

 

Nu stiu de ce dar eu evit sa compar BMW cu Mercedes.

Si da BMW a cam ramas singura marca din segmentul premium care continua sa produca "The Ultimate Driving Pleasure".

Asta este parerea mea neavizata.

 

P.S.@Cavalerie,vezi ca tu urasti cam multe modele de la BMW,cu mult mai multe decat mine :sleep:

Link to comment
Share on other sites

Vai ce sa iti povestesc... L ai cautat mult?

Iti alte 10 teste unde septarul oeae câștigător. Bravo pentru Bmw ca au ramas in continiare pe linia sportiva si driver oriented chiar si pentru 7.

Multi de aici vad ca il critica pe Bangle... Ar trebui sa ii multumiti, masinile lui au fost cele care au ridicat enorm vanzarile Bmw devenind lider, inainte Mercedes era cu mult in fata. Si ce sa vezi... Dupa ce omul nu a mai desenat se pare ca Mercedes va delasi din nou Bmw la vanzari. Makes you wonder...

Edited by AlexChris
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mie mi se pare urat x6

 

cat despre compact... sincer, nici mie nu imi placea e46 compact inainte dar am ajuns sa am unul din doua motive:

-nu vroiam e46 in doua portiere

-nu vroiam sa platesc dublu pentru un coupe care practic este aceiasi masina dar cu portbagaj mai lung. (si da, arata mult mai bine dar nu justifica pretul din punctul meu de vedere cand interiorul/motorul etc sunt aceleasi.)

mai bine ca nu va place, astfel vor fi mai putine => o masina mai unica + in timp, cu diferenta pana la coupe il pot modifica pe gustul meu.

 

PS: recunosc ca stopurile pe spate sunt handicapate :laugh: dar le voi schimba cu unele rosii sau le voi face pe astea albe fumurii, masina fiind neagra va arta bine. Atasez cam cum as vrea sa arate al meu cand termin cu el.

post-77375-0-16948200-1465162611_thumb.jpg

Edited by Hightlink
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

mie imi place baur-ul ala, de ce ar fi 'dezagreabil' mai degraba decat un e36 in 4 usi normal? e mai dezirabil chiar, avand ceva in plus (sau ma rog, in minus :D)

 

compactele cu jante, garda la sol mai scazuta, si diverse alte artificii, pot arata ft bine.

sunt o platforma buna pt a construi un sleeper, nimeni nu le ia un serios, da' poti instala fara probleme un S54 sau un M54 supercharged.

baiatu' asta i-a pus un n55 (3.0 biturbo 306 cai): https://www.youtube.com/watch?v=-WIFefCg-h8

cu tot cu cutia automata. mi se pare chiar misto proiectu'

 

lui 2 van nu-i pot gasi nicio scuza, probabil n-ar fi o masina rea daca n-ar avea 'rinichii' si badge-ul de BMW.

 

dar... asa gandesc constructorii, ia uite, toata piata pt suv-uri mari cu spatele taiat e a lu BMW (X6). Facem si noi unu, impartim piata! si asa aparut GLE. asa si cu 2u' asta, ce naiba, uite cate van-uri se vand si noi n-avem nicio felie din placinta

Link to comment
Share on other sites

Ăn primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a ĂŽnceput sĂŁ meargĂŁ...iubesc marca asta de când mĂŁ știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentatĂŁ de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, ĂŽn ordinea asta.

Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului:

- seria 7 - la vremea aia, dupĂŁ ce am vĂŁzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apĂŁrut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasĂŁ din lume, sĂŁ recunoaștem....și, cu o concurențĂŁ ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scarĂŁ largĂŁ) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol;

-seria 1 - ĂŽn mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebitĂŁ decât prin faptul cĂŁ era singura propulsie ĂŽntr-o clasĂŁ dominatĂŁ de tracțiune...ĂŽn rest, spațiu mic și ĂŽn habitaclu și ĂŽn portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasĂŁ;

-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașinĂŁ frumoasĂŁ..era doar un break mai ĂŽnalt, urâțel, cu care BMW era disperat șĂŁ ĂŽși markeze prezența ĂŽn clasa SUV-urilor mici; nu a reușit sĂŁ ĂŽmi ridice pulsul ĂŽn nici un moment;

-X-urile pare, cu toate cĂŁ, privite din anumite unghiuri, pot pĂŁrea drĂŁguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le ĂŽnțeleg. Un SUV ar trebui sĂŁ fie practic, capabil ĂŽn condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

frumos scris.

consider insa ca 1 poate fi 100% salvat de jante si bare fata/spate.

 

http://farm8.staticflickr.com/7115/7794002468_9c877a5b30_o.jpg

 

arcadele rotilor - mai ales in spate - parca urla dupa roti mai mari si scoase'n afara.

 

 

la fel si e60 break care arata excelent cu style 128, deci 'in-house'...

5ae6bb042a4877805c0e0a70d5723bbc.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ăn primul rând, ce voi spune este din punctul de vedere al unui pasionat BMW de când a ĂŽnceput sĂŁ meargĂŁ...iubesc marca asta de când mĂŁ știu. Cele mai ciudate modele au fost seria 7 patentatĂŁ de Bangle, seria 1 (prima, apoi și-a mai revenit), X1 (prima serie), X6 și X4, ĂŽn ordinea asta.

Acum, argumente, așa cum cere titlul topicului:

- seria 7 - la vremea aia, dupĂŁ ce am vĂŁzut niște caroserii superfluide și armonioase, când a apĂŁrut seria 7 a fost un șoc, mașina nu era cea mai frumoasĂŁ din lume, sĂŁ recunoaștem....și, cu o concurențĂŁ ca A8 care la vremea aia (care era mai ușor ca urmare a folosirii aluminiului pe scarĂŁ largĂŁ) era mai agil, nu prea stabilea nici un standard la nici un capitol;

-seria 1 - ĂŽn mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebitĂŁ decât prin faptul cĂŁ era singura propulsie ĂŽntr-o clasĂŁ dominatĂŁ de tracțiune...ĂŽn rest, spațiu mic și ĂŽn habitaclu și ĂŽn portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasĂŁ;

-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașinĂŁ frumoasĂŁ..era doar un break mai ĂŽnalt, urâțel, cu care BMW era disperat șĂŁ ĂŽși markeze prezența ĂŽn clasa SUV-urilor mici; nu a reușit sĂŁ ĂŽmi ridice pulsul ĂŽn nici un moment;

-X-urile pare, cu toate cĂŁ, privite din anumite unghiuri, pot pĂŁrea drĂŁguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le ĂŽnțeleg. Un SUV ar trebui sĂŁ fie practic, capabil ĂŽn condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...

 

Hai ca o dai in fasole....cu x-uri dezagreabile....de asta se vand si se cauta ca painea calda....de astea sunt atat de iubite....stii ce ?? cand nu iti permiti unul incepi sa arunci cu noroi.....lasa-ne cu vrajeala de asta ieftina...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Salut.Tind sa cred seria 5 F10.Desi am citit un articol in care era specificat ca este cel mai bine vandut seria 5 din toate timpurile, uite ca am cateva exemple pe farcebook sau pagini mai bine zis cu mecanici care se autopromoveaza si care se ocupa numai de BMW ca si marca, si am vazut numai poze cu F10 bulite la distributie.....facute sa reziste un an maxim doi si pe urma incep sa cada piese.Chiar am ramas uimit cum se poate intampla asa ceva.Desi motorul era intretinut, schimbat tot la timp, uite ca distributia plesnea.Se pare ca incet incet se cam dau si cei de la BMW la fund.....urasc termenul, dar miroase a plastic.Sper sa ma insel insa eu nu am vazut atatea probleme la modelele vechi sincer.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de fiabilitate - cred totusi ca relatarile cu distributia problematica se refera la modelele echipate cu N47 - dar F10-le arata foarte bine. reuseste sa dea bine inclusiv cu jante relativ mici. si interiorul mi se pare reusit.

eu cand ma gandesc la 'dezagreabil' ma gandesc la look si la performanta in primu' rand, nu la fiabilitate. ca si o alfa gtv v6 e la fel de fiabila ca o cutie de lapte lasata in soare, da' nu e dezagreabila, nu? :D

de asemenea m-as fi asteptat ca E39 sa fi fost mai bine vandut.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

-seria 1 - ĂŽn mare parte, aceleași argumente ca mai sus...nu era deosebitĂŁ decât prin faptul cĂŁ era singura propulsie ĂŽntr-o clasĂŁ dominatĂŁ de tracțiune...ĂŽn rest, spațiu mic și ĂŽn habitaclu și ĂŽn portbagaj și nimeni, oricât de optimist ar fi fost, nu o putea numi frumoasĂŁ;

-X1 - la fel ca seria 1, nu era o mașinĂŁ frumoasĂŁ..era doar un break mai ĂŽnalt, urâțel, cu care BMW era disperat șĂŁ ĂŽși markeze prezența ĂŽn clasa SUV-urilor mici; nu a reușit sĂŁ ĂŽmi ridice pulsul ĂŽn nici un moment;

-X-urile pare, cu toate cĂŁ, privite din anumite unghiuri, pot pĂŁrea drĂŁguțe ca design, mi se par absolut inutile...pur și simplu nu le ĂŽnțeleg. Un SUV ar trebui sĂŁ fie practic, capabil ĂŽn condiții mai vitrege etc... pentru asta avem deja X-urile impare...

 

Primul seria 1 in opinia mea arata destul de ok si mi-ar placea oricand sa am unul. Are motorizari bune, dotari ok, dimensiuni reduse, greutate redusa (pentru o masina cu tractiune spate) etc. Si sincer sa fiu nu m-as plange niciodata de spatiul din interior sau din portbagaj, fiind hatchback este destul de practic in caz de ai de transportat biciclete, diverse piese de mobilier etc. (in comparatie cu un sedan care si cu bancheta rabatata ridica probleme la incarcarea cu obiecte voluminoase). Daca ar fi fost atat de problematica cum spui tu ar fi avut cu totul alta valoare pe piata acum. Dar uite ca un seria 1 2005,de 116 cai, benzina, fara dotari si cu naiba stie cati km are un pret de pornire de 4500 euro.

Primul X1 are un aspect ok, nimic special si chiar mi se pare ca isi are utilitatea. Cu siguranta un X1 cu Xdrive si-ar face treaba foarte bine in vacanta sau in diverse plecari cu familia/prietenii etc, iar pretul de achizitie este destul de mic. Ultimul X1 consider ca arata foarte bine.

Sunt de acord ca X3 si X5 sunt putin mai practice, insa asta nu face X4 si X6 inutile. In continuare sunt niste masini foarte stabile pentru masa/inaltimea/clasa lor, cu performante destul de bune, siguranta foarte mare etc. La " conditii mai vitrege " nu rezista decat cateva modele de pe piata, in 90% din cazuri masinile 4x4 de pe piata se descurca jalnic. Daca vrei sa faci offroad iti iei un Wrangler, nu X6 sau GLE. Si problema nu e doar la marcile premium, poti sa duci Tiguan, Sante fe, Kuga, Sx4, Grand vitara( cel nou) pe teren accidentat si vei avea rezultate la fel de slabe.

Link to comment
Share on other sites

Daca nici bmw f10 nu ti place tind sa cred ca ai in garaj ultimul tip rolls royce ,hai sa vindem bmw si ne orientam spre altceva,cielo,espero in alea nu bagi bani,o distributie la bmw e 3500ron si te duce minim 150.000 km

 

 

Nu inteleg de unde si pana unde ideea de a.mi place personal.Nu am ultimul tip de rolls asa cum nici tu nu ai dar am un E36 classic.Una e sa ti se rupa distributia si una e sa o schimbi pentru ca motorul in sine a iesit prost conceput de pe portile fabricii.La urma urmei e doar o parere si mie personal mi se pare un plastic.UN PLASTIC bine conceput.Presupun ca trebuia sa vin cu fraza....persoanele de pe forum ce detin F10 se exclud.

 

F10 530d model guvernamental masina de 2 miliarde si jumatate cu doar 40k km reali facuti si dupa o luna de la achizitionarea lui a intrat in service pentru ca i s.a dus distributia.Minim 150.000 km????....n.as prea crede.Doar pentru simplul fapt ca e cel mai bine cotat si vandut seria 5 nu inseamna ca e si trainic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

X6, X4, cam orice "SUV Coupe"

Masini doar de status si pirt pirt in opinia mea.

Cred ca doar 10% din proprietarii lor le-au luat pentru ca le place modelul atat de tare incat un X5 sau un Seria 6 nu ar fi fost mai ok.

As include si restul X-urilor dar macar alea au ceva utilitate si arata mult mai bine.

(posibil sa ma fi saturat de toate balenele astea de prin oras)

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

De acord cu X6, X4 - masini de cocalari .

As mai adauga toate modele noi cu grile imense , faruri din ce in ce mai mici, stopuri de Audi si design de chinezarie . Plus ca arata ca toate celelalte masini de pe sosea .

Bangle a fost un vizionar in comparatie cu cei care se ocupa de designul BMW acum .

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Subscriu aici. E60 LCI in special daca are M paket, arata a model actual...

 

Si mie mi-a placut destul de mult designul sau, dar doar la capitolul exterior. Interioarele din perioada lui nu au rezistat prea bine in timp. E60, bine intretinut si cu M paket arata bine si in zilele de astazi, desi E39 si F10 mi se pare ca vor rezita mai bine in timp (deja e39 este tried and tested).

 

Dezagreabil? Cred ca seria 2...nu ii inteleg scopul in lineup, ptr BMW.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.