BMWClub: Reglaj pompa injectie - diesel e46 - BMWClub

Jump to content


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Reglaj pompa injectie - diesel e46 Data jos, pusa inapoi, dar incorect Rate Topic: -----

#41 User is offline   pipo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 31-March 13
  • Gender:Male
  • Location:sibiu

Posted 31 March 2013 - 20:24

View Postpipo, on 31 March 2013 - 17:46, said:

buna ziua,

am si eu un bmw 320 d e 46 din 2000 dar am probleme cu pornirea :( cateodata porneste cateodata nu.Mecanicul mi'a comfirmat ca de vina e pompa si am gasit pe internet pe cineva de repara pompe modelul acesta la alexandria.am trimis'o, am inteles ca i'a schimbat garniturile deorece si curgea,era picaturi sub masina tot timpul... am platit 500 ron spunandu'mi ca e ok. am dus pompa la mecanic la care acesta mi'a spus ca nici macar nu este pusa la punct :( acum ma gandesc ca poate e si mai rea decat inainte sa o trimit la reparat in alexandria. imi poate da si mie un sfat cineva? :( unde pot sa o trimit si sa a certitudinea ca va fi ok? astept raspuns.

va multumesc mult

0

#42 User is offline   E L S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 April 2013 - 16:01

View Postpipo, on 31 March 2013 - 17:46, said:

buna ziua,

am si eu un bmw 320 d e 46 din 2000 dar am probleme cu pornirea :( cateodata porneste cateodata nu.Mecanicul mi'a comfirmat ca de vina e pompa si am gasit pe internet pe cineva de repara pompe modelul acesta la alexandria.am trimis'o, am inteles ca i'a schimbat garniturile deorece si curgea,era picaturi sub masina tot timpul... am platit 500 ron spunandu'mi ca e ok. am dus pompa la mecanic la care acesta mi'a spus ca nici macar nu este pusa la punct :( acum ma gandesc ca poate e si mai rea decat inainte sa o trimit la reparat in alexandria. imi poate da si mie un sfat cineva? :( unde pot sa o trimit si sa a certitudinea ca va fi ok? astept raspuns.

va multumesc mult


Incearca la userul dereglatu in Pitesti...
0

#43 User is offline   pipo 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 31-March 13
  • Gender:Male
  • Location:sibiu

Posted 01 April 2013 - 16:30

View PostE L S, on 01 April 2013 - 16:01, said:

Incearca la userul dereglatu in Pitesti...



si cum dau de el? sunt nou pe site si nu prea stiu cum functioneaza :( imi cer scuze :(
0

#44 User is offline   E L S 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 12-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 01 April 2013 - 18:55

View Postpipo, on 01 April 2013 - 16:30, said:

si cum dau de el? sunt nou pe site si nu prea stiu cum functioneaza :( imi cer scuze :(


Ti-am trimis mesaj cu nr lui
0

#45 User is offline   Ax3L 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 13-August 12

Posted 03 April 2013 - 21:59

Salutari,am si eu cam aceiasi probleme la un bmw 320 d 2001/136 cp.
sa-u efectuat lucrari pe la motor si nu a fost blocata pompa de injectie...care a sarit de la punct.
am reusit untr-un final sa o fac sa porneasca, dar face ca un tractor +ceva fum alb .....
cum o pot regla cat mai aproape de valoarea initiala?????
de ce fel de tester am nevoie ca sa pot verifica daca sunt pe drumul del bun???
0

#46 User is offline   iepurasu13 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin, Buzau

Posted 17 April 2013 - 14:17

Pompa se regleaza numai pe banc, cel mai bine apelezi la un centru diesel autorizat unde ai garantie scrisa, nu verbala. Dereglatu le face la ochi, la ureche, la ghicite. Din propria experienta nu iti recomand sa mergi la el.
0

#47 User is offline   Krebs 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11339
  • Joined: 10-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 April 2013 - 14:19

lol , ce pornit esti :) in rest ai dreptate.
0

#48 User is offline   iepurasu13 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin, Buzau

Posted 17 April 2013 - 14:24

Pompa se regleaza numai pe banc, cel mai bine apelezi la un centru diesel autorizat unde ai garantie scrisa, nu verbala. Dereglatu le face la ochi, la ureche, la ghicite. Din propria experienta nu iti recomand sa mergi la el.
0

#49 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 18 April 2013 - 13:29

un test costa 400 lei aproximativ+ drumul+manopera demontat-montat
iepurasu eu am cumparat o pompa cu garantie, adica cu hartiile de la test si ok-ul ca e buna cu 370e, verificata la bosh, deci se gasesc si la preturi acceptabile, si masina nu se lasa in service dupa care pleci fluierand acasa, de obicei e mai bine sa asisti si tu ca sa nu intervina discutii dupa, intelegi?
si la service te duci cu piesa de rezerva in buzunar, ii spui ce sa schimbe si in 2 ore esti plecat pe roti, daca lasi la latitudinea lor cum sa iti rezolve dansii problema normal ca te va costa ceva extra ca doar nu o fac benevol.....
si daca citeai ceva topicuri pe forum iti dadeai seama ca daca se arde calculatorul pompei de obicei de vina este pistonasul de avans sau alte componente mecanice care se blocheaza si ard integratele acelea...deci nu se rezolva cu o rezistenta schimbata
0

#50 User is offline   iepurasu13 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin, Buzau

Posted 19 April 2013 - 16:51

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit.

This post has been edited by iepurasu13: 19 April 2013 - 16:52

0

#51 User is offline   mar`us 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 28-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Drobeta Turnu Severin
  • Interests:BMW

Posted 23 June 2013 - 20:15

View Postiepurasu13, on 19 April 2013 - 16:51, said:

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit.

0

#52 User is offline   mar`us 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 8
  • Joined: 28-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Drobeta Turnu Severin
  • Interests:BMW

Posted 24 June 2013 - 22:22

View Postiepurasu13, on 19 April 2013 - 16:51, said:

Am stat cu ei acolo in timpul cat mi-au schimbat pompa. Dupa atatea necazuri, pentru a nu platii inca o data manopera plus testul pe banc,am preferat sa iau una reconditionata de ei cu garantie 1 an. Totul a durat vreo 3-4 ore, sunt multumit.

Salut,
De unde ai luat pompa si la ce pret? Eu am un 318d e46 din 2001 si s-a dus pompa.
Multumesc
0

#53 User is offline   iepurasu13 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin, Buzau

Posted 26 June 2013 - 16:24

View Postmar`us, on 24 June 2013 - 22:22, said:

Salut,
De unde ai luat pompa si la ce pret? Eu am un 318d e46 din 2001 si s-a dus pompa.
Multumesc


Salut, am schimbat-o la Expressdiesel in Bucuresti, pompa reconditionata cu calculatorul nou - 4000lei+ pompa veche la schimb.
0

#54 User is offline   Massyfoc 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 23
  • Joined: 30-October 14

Posted 13 January 2015 - 18:21

"

Debitul de injectie trebuie sa se incadreze intre 3 si 9 mg/ciclu.3 e valoare a cea mai mare.Se apreciaza la cald cu clima si consumatorii opriti.Avansul ,tot asa. -1,25 grade trebuie sa ai .Dar te rog vino vizavi de Penitenciarul Rahova,Express Diesel,Bogdan,si ti-o reglez cu comparatorul.Fara plata.Daca o tot depresezi,pompa,exista riscul sa sara si de la punct,e mai complicat atunci.
[/quote]
salut ma poti ajuta cu punerea la punct a pompei de injectie la un bmw e 46 ?un nr de tel ,o adresa,un pret.multumesc frumos!!
0

#55 User is offline   Andrei Persecan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 25-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Cluj - Napoca

Posted 13 August 2015 - 07:31

salutare am o problema cu un 2001 - 07e 46 136hp dupa ce sa rupt vibrochenul am fost neovit sa schimb motorul... motorul cel vechi nu se mai invartea era blocat asa ca mecanicul nu a reusit sa aduca pompa la semn sa o dea jos ... a facut el ceva semn si a montato pe motorul cel "nou" acum amasina nu mai porneste adica invarte si o ajusta cu spray merge 2 3 secunde apoi moare ma gandesc pana se termina spray ul din admisie, motorina vine pe taote 4 conducte dar nu cred ca ajunge la cilindri ... ma poate ajuta cinvea cu un sfat multumesc !
0

#56 User is offline   Service Premium 

  • ✠✠✠✠✠✠✠✠
  • Group: Members
  • Posts: 2861
  • Joined: 09-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 13 August 2015 - 08:22

Trebuie demontata pompa si pusa la punct. Nu se poate rezolva altfel. Ma rog, se poate, dar masina nu va merge asa cum trebuie.
0

#57 User is offline   Andrei Persecan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 79
  • Joined: 25-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Cluj - Napoca

Posted 13 August 2015 - 08:26

View PostService Premium, on 13 August 2015 - 08:22, said:

Trebuie demontata pompa si pusa la punct. Nu se poate rezolva altfel. Ma rog, se poate, dar masina nu va merge asa cum trebuie.


si cum se punde la punct ? dani niste detali te rog
0

#58 User is offline   bmw nick 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 14-July 18

Posted 14 July 2018 - 07:46

pompa de injectie dupa ce a fost calata pe banc si se monteaza pe masina, trebuie ajustat avansul ca sa aiba puterea si arderea completa, avansul inceputului de injectie (real) aproape perfect trebuie sa fie intre 0.0 si +2.5 , iar cel nominal -1.50, temperatura motorului sa fie de minim 50 - 60 grade. Ajustarea avansului se face aducind motorul la ''punctul mort'' TDC introducind piesa de blocaj in vollanta, se blocheaza pompa scotind saiba in forma de sageata, strins la loc surubul torx 50,se da jos intinzatorul de curea, inpreuna cu suportul acestuia(tubulara de 50mm), dupa care se desface surubul negru ce tine pompa(tubulara 22mm) dupa care se depreseaza pompa cu presa speciala, nu se umbla la suruburile cele 4 care tin pompa pe motor, si se da avansul in functie de necesitate, daca ai avansul sa zicem +8, trebuie invirtit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic, din experienta as zice cam 12 -15mm ca sa aduci valoarea cit mai aroape de zero, nu uita sa scoti piesa de blocaj a motorului facind aceasta procedura, dupa ce ai invirtit arborele cotit 12-15 mm deblochaza pompa, pune saiba cu virf la locul ei, si stringe inapoi surubul torx50. ai de pus restul de piese ca sa faci masina sa pornesaca, important ca in momentul citirii (eu folosesc bosh kts) motorul sa fie cald, daca e rece valoarea se schimba adica daca ajungi sa zicem la +1.5 cu motorul rece, in momentul in care motorul se va incalzii valoarea va ajunge aproape de 0.0. recomand ca reglajul sa se faca cu motorul cald. procedura nu e una simpla si este de durata, de obicei un avans dureaza cam o zii cu montat / demontat, si asta in cazul in care este doar pompa vp44 inplicata.
0

#59 User is offline   stirboiu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 4
  • Joined: 10-February 19

Posted 13 March 2019 - 01:06

am un e46 am probleme cu axul pompei de injecție oricât las strânge mi se învârte pe pinii ci pot face va rog

am un e46 am probleme cu axul pompei de injecție oricât las strânge mi se învârte pe pinion ce pot face va rog
0

#60 User is offline   cris2dum 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 467
  • Joined: 15-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:BMW

Posted 27 February 2020 - 20:31

View Postbmw nick, on 14 July 2018 - 07:46, said:

pompa de injectie dupa ce a fost calata pe banc si se monteaza pe masina, trebuie ajustat avansul ca sa aiba puterea si arderea completa, avansul inceputului de injectie (real) aproape perfect trebuie sa fie intre 0.0 si +2.5 , iar cel nominal -1.50, temperatura motorului sa fie de minim 50 - 60 grade. Ajustarea avansului se face aducind motorul la ''punctul mort'' TDC introducind piesa de blocaj in vollanta, se blocheaza pompa scotind saiba in forma de sageata, strins la loc surubul torx 50,se da jos intinzatorul de curea, inpreuna cu suportul acestuia(tubulara de 50mm), dupa care se desface surubul negru ce tine pompa(tubulara 22mm) dupa care se depreseaza pompa cu presa speciala, nu se umbla la suruburile cele 4 care tin pompa pe motor, si se da avansul in functie de necesitate, daca ai avansul sa zicem +8, trebuie invirtit arborele cotit in sensul acelor de ceasornic, din experienta as zice cam 12 -15mm ca sa aduci valoarea cit mai aroape de zero, nu uita sa scoti piesa de blocaj a motorului facind aceasta procedura, dupa ce ai invirtit arborele cotit 12-15 mm deblochaza pompa, pune saiba cu virf la locul ei, si stringe inapoi surubul torx50. ai de pus restul de piese ca sa faci masina sa pornesaca, important ca in momentul citirii (eu folosesc bosh kts) motorul sa fie cald, daca e rece valoarea se schimba adica daca ajungi sa zicem la +1.5 cu motorul rece, in momentul in care motorul se va incalzii valoarea va ajunge aproape de 0.0. recomand ca reglajul sa se faca cu motorul cald. procedura nu e una simpla si este de durata, de obicei un avans dureaza cam o zii cu montat / demontat, si asta in cazul in care este doar pompa vp44 inplicata.


Este cea mai completă și corectă exemplificare a procesului.
1

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro