Jump to content

porneste compresorul de ac da nu baga rece


320i e36

Recommended Posts

Am fost la robot si zice ca totul este ok,teste vacuum,injectat ulei,...etc

Dac nu ii dai de capat si zici ca nici robotul nu a semnalat nereguli, nu iti mai ramane decat sa scoti tot din instalatie (tot cu robotul.. Legal, nu in aer, acasa..) si sa schimbi senzori ca probabil aia sunt defecti.. ca sa nu presupui ca compresorul e din nou

Sa te orientezi realeom e punctul de start; pagina exemplu:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=KK31-EUR-09-2010-E92N-BMW-320d&mg=64

 

Ca idee de final, stiind ca (virgula) ce am zis mai sus nu este priceperea doar a unora, sunt de parere ca daca tinem la AC-ul masinii cel putin o data la doi ani (si periodic/ocazional sa ii dam drumul sa recircule freonul impreuna cu uleiul) sa merge la robot sa i se faca o verificare de rutina/completare!

 

Doar asa putem sa ne bucuram de multi ani de folosinta!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
La mine nu bagĂŁ rece deloc, am fost la un robot deala, am bĂŁgat freon ulei și ce a mai trebuit. Când pornesc clima nu pornește electroventilatorul, am ĂŽncercat și cu altul funcțional dar tot la fel face. ExistĂŁ posibilitatea sĂŁ fie dus compresorul? Cum ĂŽmi pot da seama? VĂŁ mulțumesc!
Link to comment
Share on other sites

Am si eu problema:

Acum 2-3 sapt AC-ul imi mergea cu intreruperi, pornea cand avea el chef in urma setarii AC-ului de pe bord.

Weekendul trecut a mers ultima oara, apoi am inceput sa imi pun intrebari.

Am fost la Service Scream (Tezparii), mi-au spus ca e compresorul, dar nu au specificat ce componenta a lui este dusa.

Nemultumit am inceput sa caut in alta parte.

Am gasit pe olx un mester, care a verificat : ambreiaj, bobina, daca cupleaza compresorul, totul in regula. Din pacate ambele tevi erau calde si presiunea nu crestea in instalatie cand cuplam AC-ul. Am schimbat eletrovalva la indicatiile mesterului, a pus si ulei in compresor, problema este ca ieri dupa montare si umplere cu freon tot nu face presiune compresorul.

Astazi am dat comanda de un compresor nou.

 

Am verificat acum, electroventilatorul porneste cand dau drumul la AC, ambreiajul compresorului merge.

Deci ar fi ori axul ori pistoanele ori altceva...

 

Intrebarea ar fi daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta si daca schimbatul compresorului va rezolva problema mea ?

Pana acum am cumparat electrovalva si nu a rezolvat problema.

Ar trebui sa curat instalatia de span inainte sa montez noul compresor ?

Edited by bgcnet
Link to comment
Share on other sites

Revin, am schimbat si compresorul, am pus altul nou, care a mers fix 1 ora, acum baga iar aer cald.

Aveti idee ce ar putea fi inainte sa schimb compresoare pe banda rulanta ?

Link to comment
Share on other sites

L-ai schimbat tu sau specialistul?

 

Specialistul, este instalat bine, am verificat eu si el de o groaza de ori.

Ideea e ca ambreiajul cupleaza, bobina e functionala, electrovalva e ok, fiind compresor nou de 1 zi nu au cum sa se strice, in schimb ambele tevi sunt calde => ca nu face presiune compresorul.

Astepat pareri/sugestii ce ar putea fi...maine ar trebui sa iau alt compresor pe garantie...

Link to comment
Share on other sites

Ce marca de compresor ai pus?am vazut cazuri cu marci de compresoare mai trompete,scoase din cutie si montate care nu functionau,trimise inapoi si luat ceva mai scump care mergeau...in alta ordine de idei,toti producatorii recomanda curatirea traseului de a.c inainte de montarea unui nou compresor,altfel nu ofera garantie.
Link to comment
Share on other sites

Ce marca de compresor ai pus?am vazut cazuri cu marci de compresoare mai trompete,scoase din cutie si montate care nu functionau,trimise inapoi si luat ceva mai scump care mergeau...in alta ordine de idei,toti producatorii recomanda curatirea traseului de a.c inainte de montarea unui nou compresor,altfel nu ofera garantie.

 

Am pus DENSO, acelasi producator cu ce aveam pe masina, luat dupa VIN.

Nu am curatat traseul de AC inainte, dar cel care mi l-a montat a verificat freonul scos si a spus ca nu am span/depuneri...

Acum inainte sa pun altul voi curata traseul, desi nu cred ca este asta...

In alta ordine de idei, cunoasteti vreun mecanic bun din Bucuresti care sa imi spuna ce problema am ?

Edited by bgcnet
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la Bmw dar merita incercat,poate e bulit senzorul presiune A.C, am avut o problema la un Megane 2 ,dus masina la reprezentanta,stat vreo ora cu tester pe ea ,nu avea erori,cand a verificat parametri la senzor,indica 0,4 bari ,sub 0,8 nu cupla compresorul,daca e stricat senzorul valoarea oscileaza si la un moment dat da comanda la compresor ,porneste si baga rece,apoi din senin te trezesti fara racoare.
Link to comment
Share on other sites

Specialistul, este instalat bine, am verificat eu si el de o groaza de ori.

Ideea e ca ambreiajul cupleaza, bobina e functionala, electrovalva e ok, fiind compresor nou de 1 zi nu au cum sa se strice, in schimb ambele tevi sunt calde => ca nu face presiune compresorul.

Astepat pareri/sugestii ce ar putea fi...maine ar trebui sa iau alt compresor pe garantie...

Eu iti sugerez sa faci totul pe garantie.

Adica cine instaleaza noul compresor sa isi asume instalarea si sa dea garantia.

 

Ce ai explicat mai sus e o lucrare facuta de mantuiala din moment ce ai spus ca compresorul era nou!

 

Orice compresor(uzeaza intern) se strica imediat daca nu i se de ca ii trebuie.

Frecarile sunt mari in compresor.

Link to comment
Share on other sites

Eu iti sugerez sa faci totul pe garantie.

Adica cine instaleaza noul compresor sa isi asume instalarea si sa dea garantia.

 

Ce ai explicat mai sus e o lucrare facuta de mantuiala din moment ce ai spus ca compresorul era nou!

 

Orice compresor(uzeaza intern) se strica imediat daca nu i se de ca ii trebuie.

Frecarile sunt mari in compresor.

 

Ai dreptate, insa ma gandesc ca a cedat dupa o ora deoarece eu nu am spalat instalatia.

Dar aici ar trebui sa intervina filtrul din radiatorul de clima.

Totusi, cand am golit-o de freon, acesta era curat, nu avea nimic negricios in compozitie.

Incerc sa schimb compresorul pe garantie...Si iau si radiator...

Link to comment
Share on other sites

Am pus azi testerul pe ea, si obtin eroarea asta :

801253 Heating And Air Conditioning System: Power Reduced Due To Power Management

 

Are cineva vreo idee ?

Link to comment
Share on other sites

De fapt una din cele doua erori :

 

801253 Heating And Air Conditioning System: Power Reduced Due To Power Management

 

sau

 

EKMV: Derating of cooling or heating by power management. Code: 801253

 

Daca are cineva vreun tester mai profi sa spuna si o eventuala rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

De fapt una din cele doua erori :

 

801253 Heating And Air Conditioning System: Power Reduced Due To Power Management

 

sau

 

EKMV: Derating of cooling or heating by power management. Code: 801253

 

Daca are cineva vreun tester mai profi sa spuna si o eventuala rezolvare.

Hmm, nici google nu ajuta..

Nu stiu in ce masura iti poti traduce eroarea dar traducerea exacta ar fi rata/debitul incalzirii SAU racirii este limitat de controlul (automat) al puterii.

Intr-adevar este o eroare prea generala ca sa te poti orienta..

Se pot sterge erorile; sunt permanente; reapar??

Incearca stergere cel putin dupa lucrul la sistemul AC.

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema, cu laptopul, am folosit WOW WURTH, un program Online.

Banuies ca nu este asa sofisticat ca ISTA, dar compresorul era blocat pe functia de rodaj (nu inteleg de ce ???), si imediat ce am oprit aceasta procedura a luat-o din loc.

Oricum diseara arunc un ISTA pe ea si testez/investighez mai multi parametri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.