Jump to content

o batranica..525i e34


DOMI

Recommended Posts

In sfarsit am si eu cu ce postez aici, cu TDS care l-am avut imi era rusine .. <_<

Ieri seara l-am luat de la dealer, fotografii cand ies de la munca.

Cateva date despre ea :

BMW 525i cu motorul de M50TU, cu VANOS, 192 HP

cutie automata 5 trepte

AC

Trapa electrica :) asta imi place mult

oglinzi, geamuri electrice (toate 4)

tapiterie din piele dar cam uzata

Scaune fata reglabile electric si incalzite

Airbaguri fata, ABS

Radio cass BMW cu un fel de magazie de casete (cum e aia de CD), am tras o burta de ras cand am vazut-o ...

BMW Alarm System.

jante de 16 inch aliaj.

Masina a trecut inspectia tehnica miercuri (TUV) si am imatriculat-o azi dimineata.

mai multe cand ies de la munca in cateva h si o sa pun si niste poze.

Link to comment
Share on other sites

cateva poze. abia am venit de la munca si ploua

post-17703-1242402990_thumb.jpgpost-17703-1242402958_thumb.jpgpost-31-1105540998_thumb.jpgpost-17703-1242403050_thumb.jpgpost-17703-1242403069_thumb.jpg

 

La poza facuta de mai aproape si lateral, am un punct de rugina. Cam asta ar fi problemele la exterior.. in rest nimic care nu iese cu un polish(mici zgarieturi, foarte fine)

la interior scaunele fata cam uzate

Probleme sesizate in 400 km facuti deja :

indicatorul de la Temp nu se ridica la verticala, dar motorul e cald si pare ok. Sper sa fie sonda si nu ceasul

AC functoneaza f bine, numai ce a fost incarcata instalatia, dar caldura baga doar la picioare si sus. De racit raceste peste tot. Nimic surprinzator, e boala cunoscuta la ele.

Cand am facut test drive aveam o bataie pe dreapta spate si un mic joc la volan. I-am zis sa ii facaTUV nou ca altfel nu o iau. S-au rezolvat amandoua problemele.

Cutia merge f bine, e minunata in oras

post-17703-1242403010_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Urgente de rezolvat :

niste stergatoare noi, mine dimneata ma duc la repezentanta astea sterg vai de mama lor.

pe locul doi ar fi un Radio CD. Am un panasonic ramas de la alta masina dar incerc sa gasesc unul original de e34. Idea e ca vreau sa ii pastrez aspectul cat mai original. Am vazut cateva pe e-bay dar sunt doar 3 la licitatie si trebuie sa stau cu ochii pe ele. Sa vad la reprezentata daca or avea originale de e34 dar a dau 400 de euro pe un x de radio CD cu stanta BMW s nu imi vine. O sa intreb maine totusi, daca au un pret rezonabil pana in 150 iau nou.

Acum ma apuc sa caut sa vad cum dracu schimb limba proastei in engleza.

Am primit oferta deja la un polish/detialing interior - 99 de euro. O fi mult o fi putin nu stiu..mi se pare rezonabil. Dar nu cred ca o sa il facmai devreme de 3 saptamani ca o sa tot fiu plecat.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

multumesc la toti pentru urari.

Am reusit sa schimb limba computerului in engleza. A fost mai usor decat ma asteptam.

Bigfoot, la mine se ridica acul ala , cam pana la marginea albastra si acolo moare. Am urmarit motorul, adica cand am venit cu ea ma tot opream din cand in cand si ma uitam la apa din radiator. Pare sa fie totul normal. Oricum banuiesc ca ma anunta si computerul daca crestea temperatura prea mult (am afisajul ala mare din mijlocul bordului care te tot f...e la cap daca lasi luminile aprinse, de nivelul apei de spalat parbrizul si ce mai zice el.)

Inca nu stiu exact ce e. Eu sper sa fie sonda ca e mult mai usor de rezolvat. Am totusi slabe sperante sa scap asa usor. SI am o banuiala ca nu pot sa schimb doar ceasul ala ci tot bordul. In cazul asta mai degraba i-au un ceas de temp after market si il pun pe undeva.

Dar sa stii ca mai dureaza la mine . nu prea o sa am timp . aici pana fac o programare imi creste barba si trebuie sa imi iau si liber de la munca si nu pot in perioada urmatoare. Asa ca daca rezolvi tu inaintea mea da-mi un mesaj te rog.

 

 

 

Foarte frumoasa masina !

S-o stapanesti sanatos !!

 

Nu te ai gandit sa schimbi stopurile, cu unele care au semnal alb ? Parca arata in alt fel...:)

Eu sunt un fel de maniac cu e34. As vrea sa il pastrez in starea originala. Arata mai bine cu stopuri albe ce e drept .. dar inca nu m-am hotarat.

Mare mea problema e daca sa ii pun alte faruri, cat as vrea eu sa le pastrez pe alea originale nu pot ca e pericol cu faza scurta.. nici fosta mea dacie din tinerete nu o avea in halul asta. Cei care au e34 stiu despre ce vorbesc. Daca ii iau un kit xenon angel eyes sigur o sa schimb si stopurile.

Dar astea o sa mai astepte o luna cel putin, platesc acu asigurarea .. 900 de euro aia obligatorie... mancamiar ....cu cu sistemul lor ..nu am istoric si aici sunt considerat incepator, am doar 6 luni vechime in sistemul lor..platesc +180% din suma normala <_< ....

Link to comment
Share on other sites

Am inteles...

Stiu cum e faza scurta la E34, praf praf ! <_<

Probabil printre putinele greseli de proiectare la caroseria asta...

 

Daca pui xenon, pui cu lupa, nu ? Ca am inteles ca nu e prea legal xenonul fara lupa pe acolo...:)

Link to comment
Share on other sites

Farurile originale au lupe. Deci nu-i problema. Gasesti pana in 200Euro faruri cu geam clar si AE, se vad bine. Sau pe la 100perechea originale. Fiind lupa si sticla noua, se vor vedea bine. am vazut ca xenonul schimba in bine vizibilitatea la E34, chiar si cu faruri vechi, cu unele noi banuiesc ca e si mai bine. Nu cred ca a fost o problema de proiectare, cred ca pur si simplu vechimea isi spune cuvantul. Lentilele se afuma si nu mai distribuie lumina bine. Si eu cand am cumparat masina a fost primul lucru pe care l-am facut, am schimbat farurile cu unele noi. Plus niste Osram-uri +30% si am rezolvat problema.
Link to comment
Share on other sites

Un xenon ar fi indicat ... dar angel-eyes nu da bine ( parere personala )

 

E34 nu are nevoie de asa ceva , e un model impunator , o masina solida , o masina care impune respect ... nu ca astea noi care arata a honda , cu "sprancene" portocalii si alte chinezarii ...

Link to comment
Share on other sites

Masina arata superb <_< Cat te-a costat?

 

Mai bine cumperi niste inele de angel eyes separat si le montezi. Farurile alea cu angel integrate lumineaza ca niste lumanari.

 

 

pai nu f mult. am dat coaja de 525 tds e34 si inca vreo 2500 de euro..cea mai scumpa care am vazut-o pe piata era vreo 6k .. un 540 i cu kit hamman

Am vrut sa pun numerele de definitive in seara asta dar muistul ala de dealer nu mi-a pus suport de numere in fata.. cred ca a ramas fara ... a dat gauri in numerele temporare.. maine trebuie sa caut si un suport ...off.. nu am observat cand am ridicat-o ca eram obosit mort...

 

Am cautat una cu tabla buna in primul rand, neaccidentata si cu un minim de optiuni,neaparat motorul de 2.5 M50 TU ca sa am o baza solida de la care sa pornesc restauratul. La un moment dat ma gandeam si la un 540I dar m-am last pagubas. Nu mi s-a parut practic ca masina de umblat cu ea in fiecare zi +frica de motorul de nikasil. L-am pus pe dealer sa semneze ca nu a avut accident. O sa ma duc cu ea la reprezentanta si daca imi spune altfel a pus-o. Vreau sa zic ca nu am gasit usor. Au ramas relativ putine si majoritatea care sunt la vanzare sunt niste coji.(pe strada vad eu multe dar nu le vand bulangii .. cine are e34 in stare buna stie de ce :) ) . Cred ca mai am de bagat vreo 2-3k minim pana iese cum vreau eu. SUnt pasionat de e34.. din seria 5 mai am ochi pentru e39, iar e60 nu imi place deloc. (nu comentati va rog cu strugurii ca nu o sa mearga..imi pot permite unul SH cu un pic de efort ... )

Nu vreau neaparat cu angel eyes .chiar vreau sa o pastrez cat mai originala.. nu sufar.. dar vreau niste faruri mai moderne ca ma dispera faza asta scurta. Nu merg noaptea des si de regula mai mult pe autostrada.. da stiti cum e...nu trebuie sa o patesti de 2 ori. odata e destul.. La celalat e34 am avut noroc ca nu am venit in RO cu el niciodata, ca altfel cred ca dupa 2 h trageam pe dreapta ca imi crapau ochii de atentie si incordare.

cred ca o incerc kitul ala de xenon retrofit .

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa masina si are un motor pe masura!Sa o conduci cu placere!...si mie mi-a placut intotdeauna E34,e un 540 la mine in oras superb,arata ca nou(inclusiv interiorul)...proprietarul mai are un M5 E39 rosu achizitionat de curand si nu mai merge deloc cu 540-u,sta nemiscat de vreo 2 luni in parcare,de fiecare data cand trec pe langa el imi curg balele.Ce imi place foarte mult la al tau e felul cum stau rotile pe spate,putin "cracanate",cum le faci sa stea asa doar le spui la baieti la service sa schimbe unghiul sau trebuie distantiere ceva?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.