Jump to content

A big problem for me .. momentan :P


Rony

Recommended Posts

Salut,

 

As avea si eu nevoie de un sfat. Vreau sa imi iau o masina, ( preferabil sh pentru ca prefer sa imi iau o nemtoaica decat o masina noua care sa nu aiba tot ce are de exemplu un audi, bmw, vw). Precizez ca NU ma pricep foarte bine la masini, sunt incepator, am carnet de soferi de 7 luni in timp in care am condus o dacie si momentan o mai conduc.... )

Vreau practic in septembrie sa-mi iau o masina ca tot omul. Am 6000 euro si o sa imi fac un imprumut de 1000-2000 euro depinde la ce masina ma rezerv, in functie de calitate/performanta/bani...

 

M-am gandit si in cazul in care imi iau o masina sh m-am hotarat sa aleg dintre: audi, bmw sau vw.Preturile fata de anul trecut au scazut considerabil la masinile de prin 2002-2003.

Astfel m-am gandit la:

 

1-Audi A4 1,9TDI, 131CP

2-BMW 320d de 136 sau 150CP sau bmw 320i

3-Passat 1,9TDI,131CP

 

Buget: intre 7000 si 8000 euro ( poate un 8500 MAXIM )

Masina vreau sa fie din 2002-2003 ( si an mai nou daca s-ar putea la banii acestia ) ,sa fie limuzina, pe motorina, in jur de 130CP,km pana in 100.000-130.000

Dotari:ESP,CD,transmisie manuala in 5sau 6 trepte,climatronic,jante,xenon,pilot,cotiere,cu sau fara navi,etc.

Ma intereseaza fiabilitatea, costul de intretinere,confortul,consumul

Stiu ca bmw-urile si audi-urile sunt mai scumpe decat un passat , sunt si mai scumpe, probabil nu o sa ajung prea des cu ele in service.

 

Ma uitam pe site-urile romanesti gen autovit si se vinde un bmw de exemplu de la 7000 pana in 9000 euro unul ok ( evident nu pot sa imi dau seama dintr-o descriere si niste poze pana nu o vezi tu si service-ul:P ).