Jump to content

cip pt e46 320D?


Vladimir E46

Recommended Posts

Cei de la BMW nu recomanda acest lucru.Este posibil sa afecteze durabilitatea  motorului.

80308[/snapback]

 

laso dreaq de teorie....nu a crapat nici un motor pana amu.....si daca stie careva vreo unul care a crapat sa ridice mana sus

eu mam facut remapare si sunt f multumit......

....ce ar mai fi de spus....toti sunt contra dar nu am vazut un exemplu negativ.....

e precum fumatul!!!!!altul fumeaza o viata si bea si nu are nimic, traieste 100 ani...iar altul nu fumeaza nu bea si ...moare la 45

 

daca e sa ti se futa motorul....nu se fute din cauza chiptuningului!!!!

daca am suparat pe cineva ...mea culpa!!!

 

dar m-am saturat de atatia negativisti!!!!!fa-ti frate!!!!

cautal pe Alexander daca ai nelamuriri si te costa vreo 270....chilipir

Link to comment
Share on other sites

Cei de la BMW nu recomanda acest lucru.Este posibil sa afecteze durabilitatea  motorului.

80308[/snapback]

 

.......ar fi si culmea sa recomande!!!!!! ...si sa zica ce????? pai stiti aveti in acest moment 150cp daca mai vreti treceti pe la ghiseu si scrieti pe hartie cam cati ati vrea .....hahahahahha

Link to comment
Share on other sites

laso dreaq de teorie....nu a crapat nici un motor pana amu.....si daca stie careva vreo unul care a crapat sa ridice mana sus

toti sunt contra dar nu am vazut un exemplu negativ.....

 

dar m-am saturat de atatia negativisti

80340[/snapback]

 

Imi spun si eu parerea.Sper ca imi dai voie :blink:

 

Am vazut motor stricat datorita chiptuningului.

 

Nu te mai enerva degeaba,nu oblig pe nimeni sa nu isi puna sau sa isi puna chiptuning.

Fiecare are cap si gandeste ce este mai bine pentru masina lui :)

Link to comment
Share on other sites

Tocmai aici e problema: diferentele majore intre casele de tuning. In momentul cand m-am apucat de OBD tuning am avut oferte de colaborare de la 4 firme de tuning, 3 dintre ele din Germania (RAD Tuning, TCM-Fahrzeugtechnik, ETS Power) si una din Italia. Am preferat sa lucrez cu cei de la TCM-Fahrzeugtechnik datorita faptului ca remaparea se face "custom", cresterea de cai si cuplu se face in functie de ce isi doreste clientul, modificarile se fac pe Dyno, au garantie TUV in Germania, plus ca verificand topurile si review-urile sunt considerati cei mai buni incepand din 2001.

Sunt firme care ofera chiptuning (schimbarea/resoftarea componentei) sau chiar remapari cu cresteri foarte agresive, fara a verifica fisierul pe Dyno, fara a tine cont de caracteristicile constructive ale masinii (rezistenta Nm a ambreiajului, presiunea maxim-suportata a turbinei etc.).

Crede-ma, sa ai TUV-ul in Germania spune ceva. Cate alte firme de tuning au aceasta garantie? Gandeste-te ca in Germania, modificarea facuta de TCM se trece in talonul masinii !!!!

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

Crede-ma, sa ai TUV-ul in Germania spune ceva. Cate alte firme de tuning au aceasta garantie? Gandeste-te ca in Germania, modificarea facuta de TCM se trece in talonul masinii !!!!

80412[/snapback]

 

E obligatoriu sa se treaca, pentru ca se modifica masina. Dar trecerea in talon nu are nici o legatura cu fiabilitatea.

Asa si jentile de 18 sau 19 trebuiesc trecute in talon. Insa asta nu garanteaza deloc confortul.

Link to comment
Share on other sites

trecerea in talon nu are nici o legatura cu fiabilitatea.

 

De curiozitate, cei de la TCM-Fahrzegtechnik dau garantie 2 ani si 100000km pe motor si transmisie

Despre ce fac ei se pot vedea pareri ale clientilor la rubrica "Gaestebuch" (de pe site-ul lor)

TUV-ul l-au obtinut tocmai dupa ce au facut dovada fiabilitatii masinilor tunate de ei.

 

EDIT: Din nou vreau sa scot in evidenta faptul ca detaliile pe care le dau nu sunt pentru a convinge ci pentru a oferi informatii suplimentare, informatii care sa ajute la luarea unei decizii.

Edited by Alexander
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, cei de la TCM-Fahrzegtechnik dau garantie 2 ani si 100000km pe motor si transmisie

80418[/snapback]

 

Doi ani si 100000 Km incepand ce cand ? Daca am deja 150000 km la bord mai imi dau garantie inca 100000 Km ?.

Daca e asa e ok. In cazul acesta as face asta doar sa mai am garantie 2 ani la motor si transmisie si inca 100000 km.

Link to comment
Share on other sites

Doi ani si 100000 Km incepand ce cand ? Daca am deja 150000 km la bord mai imi dau garantie inca 100000 Km ?.

Daca e asa e ok. In cazul acesta as face asta  doar sa mai am garantie 2 ani la motor si transmisie si inca 100000 km.

80448[/snapback]

 

......dar vai ...vai ....cata inteligenta ....ce baiat iscusit la minte...vaiii..... :blink:

Bah MEMO!!!!! cum pulpa mea poate sa te duca bibilica ca daca dai 300 euro pe un cip de remapare ti-ai asigurat motorul si transmisia pt inca 100000km....

.....asa imi iau o masina cu 400000km de afara si o rup in doua aici ....nu ca doara cu 300 euro in 100miikm o forjez de schimba aia 10 cutii transmisie 15 ansamble ambreaj si cu noroc poate doar un singur motor!!!!!

 

Ne bucura perspectiva ta de a gandi .... :) ....inventiv romanul ...nu credeti?

Link to comment
Share on other sites

......dar vai ...vai ....cata inteligenta ....ce

Bah MEMO!!!!! cum pulpa mea poate sa te duca bibilica ca daca dai 300 euro pe un cip de remapare ti-ai asigurat motorul si transmisia pt inca 100000km....

.....asa imi iau o masina cu 400000km de afara si o rup in doua aici ....nu ca doara cu 300 euro in 100miikm o forjez de schimba aia 10 cutii transmisie 15 ansamble ambreaj si cu noroc poate doar un singur motor!!!!!

80533[/snapback]

 

Bai smechere, pastreaza-ti gandirea profunda pentru tine ca nu pricepi nimica vad.

Ca vai !, nu esti decat un alt naiv se pare.

Si te-as ruga sa pastrezi un ton decent fara sa te bagi degeaba in seama, ca nu e cazul. Nu posta inainte de a pricepe despre ce e vorba.

 

Si ca sa revenim la subiect.

Remarca mea s-a referit strict la afirmatia facuta de @Alexander :

"De curiozitate, cei de la TCM-Fahrzegtechnik dau garantie 2 ani si 100000km pe motor si transmisie". E afirmatia lui, pe care eu am luat-o de buna. Sau e vreo gluma si trebuia sa radem ?

 

In acest context am intrebat de unde incep acei 100000 km si 2 ani garantie. Ca nu a specificat absolut nimic. Ce se intelege de aici ? Nu a spus nimic ca nu trebuie sa forjezi masina sau ca nu trebuie sa mergi cu ea sau ca nu trebuie sa schimbi vitezele, sau ca masina trebuie sa fie nou nouta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

nu-s smecher....doar ca eu m-am facut deja remapare nu in ideea sa obtin garantie pe motor.....scuze daca m-am revoltat dar sa fim seriosi SE DA GARANTIE PE STRICACIUNILE CARE LE POATE PROVOCA ACEASTA REMAPARE!!!!!

ca daca tie iti pica axul cu came sau lantul de distributie tre sa aiba legatura cu remaparea altfel......

Hai ca e sarbatoare si nu am chef sa ma cert ......O zi buna la toti va doresc si La multi ani pt toti sarbatoritii de nume!

 

ps: in special pt florin33 :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hai ca e sarbatoare si nu am chef sa ma cert ......O zi buna la toti va doresc si La multi ani pt toti sarbatoritii de nume!

 

ps: in special pt florin33 :)

80539[/snapback]

 

Ca bine zici. :blink:

La multi tuturor ce-si serbeaza azi ziua numelui !

Link to comment
Share on other sites

SE DA GARANTIE PE STRICACIUNILE CARE LE POATE PROVOCA ACEASTA REMAPARE!!!!!

ca daca tie iti pica axul cu came sau lantul de distributie tre sa aiba legatura cu remaparea altfel......

80539[/snapback]

 

E aproape imposibil de facut distinctia intre eventualele defectiuni cauzate de tuning si defectiunile "naturale".

De aceea parerea mea este ca acea garantie este cam fara acoperire. Doar de reclama...

Link to comment
Share on other sites

are dreptate paul,cum majoritatea brand-urile au la baza publicitatii un studiu psihologic.ai garantie 2 ani,insa daca produsu` respectiv este utilizat CORESPUNZATOR recomandarilor producatorului.iar aici.......putem jongla la infinit in teze de specialitate,da` raspunsu` este acelasi,producatoru` nu pierde.probabil in viziunea lor,la 2,maximum 3 ani,schimbi masina,perioada in care probabilitatea sa cada,este mai mica..........
Link to comment
Share on other sites

Sorry ca abia acum apuc sa va raspund. Pe scurt, cine stie limba germana poate sa verifice rapid pe site-ul celor de la TCM-Fahrzeugtechnik ce inseamna aceasta garantie. Pentru cei care nu au chef de citit pe-acolo, le raspund ca garantia pe care o ofera este data de certificatul de TUV ce se elibereaza la efectuarea tuning-ului, costa aprox 180EUR si acopera orice defectiune a motorului sau a transmisiei (care poate aparea datorita tuning-ului) in interval de 2 ani SAU (si aici imi cer scuze ca prima oara am scris "si") 100000km din momentul realizarii tuning-ului. De aceea noi cand facem tuning-ul facem diagnoza masinii, si de aceea il facem in service-ul auto propriu, tocmai pentru a nu avea reclamatii. Prietenul si asociatul meu este mecanic cu foaaaarte mare experienta, asa ca stim exact de facem si ce garantii dam.
Link to comment
Share on other sites

ce se elibereaza la efectuarea tuning-ului, costa aprox 180EUR si acopera orice defectiune a motorului sau a transmisiei (care poate aparea datorita tuning-ului) in interval de 2 ani SAU (si aici imi cer scuze ca prima oara am scris "si") 100000km din momentul realizarii tuning-ului. .

80564[/snapback]

 

 

Sa dau si eu un exemplu si in acelasi timp sa pun niste intrebari :blink:

Dupa ce pun chiptuning,la vreo 20.000km,vin cu masina la firma, acolo unde programati voi calculatoarele .

 

Motorul merge foarte neregulat.La un banal test de compresie se constata ca un cilindru este mult in afara specificatiilor.Dupa un "leak down test "se ajunge la concluzia ca problema nu este la chiulasa ci la bloc,la cilindru(segmenti,piston,biela).

 

Cine hotareste daca este defect cauzat de chiptuning sau nu ,si foarte important:cum?

 

Eu zic ca a fost provocat de chiptuning,deoarece in momentul reprogramarii computerului,motorul functiona in parametrii.Care este opinia firmei pe care o reprezinti?Intra in discutie un motor nou,de BMW?

Link to comment
Share on other sites

Bavaria: intra in discutie, pentru ca inainte de a face tuning-ul facem o diagnoza comuterizata a motorului, plus o diagnoza generala a masinii.

La fel, daca apare vreo problema, se investigheaza cauza. Oricum, asa cum ai pus tu problema inseamna ca orice problema ce apare dupa tuning e din cauza tuning-ului, ceea ce nu e adevarat. Nu lua cazul meu, ia cazul celor din Germania, care la cate masini au facut pana acum, nu au avut NICI MACAR O (1) problema, asa ca nu stiu de ce se incearca a se gasi nodul in papura.

Am avut o data un client care a vrut sa-si faca tuning dar in urma diagnozei a reiesit ca turbina avea probleme si i-am recomandat sa-si repare (la noi sau in alta parte) turbina si abia dupa aceea facem tuningul.

Si da, am facut masini noi noutze, chiar de anul acesta.

Link to comment
Share on other sites

Si da, am facut masini noi noutze, chiar de anul acesta.

80768[/snapback]

 

Cu garantia cum se procedeaza la masinile noi ? Ma refer la garantia producatorului. Majoritatea considera tuning-ul un motiv tocmai bun pentru scoaterea din garantie a masinii.

Sunt si producatori care accepta ?

Daca ar fi asa, ar fi un pas inainte. Nu zic ca se poate intimpla sau nu ceva, dar macar nu stai cu frica.

Eu am asistat la AB la o discutie prin care i se comunica unui nefericit posesor de 530D care avea blocul motor ( din aluminiu ) topit, ca defectul nu se repara pe garantie pentru ca avea chip tuning.

Link to comment
Share on other sites

Aici e cheia: prin chiptuning trebuie deschis ECU si normal ca se pierde garantia. Prin OBD tuning nu se desface absolut nimic, nu poate fi detectat decat pe Dyno, si pe deasupra operatiunea de revenire la soft-ul original (si apoi din nou la cel tunat) este gratuita.
Link to comment
Share on other sites

Aici e cheia: prin chiptuning trebuie deschis ECU si normal ca se pierde garantia. Prin OBD tuning nu se desface absolut nimic, nu poate fi detectat decat pe Dyno, si pe deasupra operatiunea de revenire la soft-ul original (si apoi din nou la cel tunat) este gratuita.

80822[/snapback]

 

Am folosit "chip tunning" in sens mai larg, referindu-ma si la rescrierea prin portul OBD.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.