Jump to content

probleme cu semnalizarea


Recommended Posts

eu chiar am o problema ciudata cu semnalizarea :|

uneori cand dau semnal stanga in loc sa se aprinda intermitent sta aprins continuu (si in bord si la bec)

alteori dupa ce dau semnal dreapta cand il opresc se aprinde si ramane aprins in continuu cel de pe stanga, ca sa il opresc mai dau o data dreapta si se opreste.

 

ce sa fie?!

Link to comment
Share on other sites

da tot in cutia aia ii si el ii unu negru ( dar ca sa fi sigur ca ii ala poti sa faci cum am facut eu pui pe avari si o sa il auzi acolo ca tacane) tragi de el in sus si iese

 

de desfacut il desfaci din partea de jos ii prins in 2 laterale(bagi o surubelnita si imediat iese), dupa ce il desfaci o sa vezi niste tablite mici care au ca un fel de pastile pe ele (acolo ii problema sau cam oxidat) dai cu spay pe ele si o sa fie releu ca nou

Link to comment
Share on other sites

da tot in cutia aia ii si el ii unu negru ( dar ca sa fi sigur ca ii ala poti sa faci cum am facut eu pui pe avari si o sa il auzi acolo ca tacane) tragi de el in sus si iese

 

de desfacut il desfaci din partea de jos ii prins in 2 laterale(bagi o surubelnita si imediat iese), dupa ce il desfaci o sa vezi niste tablite mici care au ca un fel de pastile pe ele (acolo ii problema sau cam oxidat) dai cu spay pe ele si o sa fie releu ca nou

o sa incerc vad ce rezolv :) ms pentru ajutor <_<

Link to comment
Share on other sites

Si la daci ese poate intampla asta ,daca ai releu electonic ,cand se arde un bec clipeste mai repede semnalul. nu este ceva grav

 

era un bec ars l-am schimbat si e totul ok..

 

apropo, ce masina ai?

 

Un E36 sigur !

 

 

318i e46...unde scrie e36 la profil?

 

Cred ca era mai bine daca scriai de la inceput ce masina ai !

Mai ales daca ai nevoie de ajutor.

Mi se pare o lipsa de respect ca cineva care are nevoie de ajutor, sa-l oblige pe cel care vrea sa-l ajute sa caute prin forum (chiar si la profil) ca sa vada ce masina are respectivul.

 

Ca sa nu mai zic, ca am raspuns deja unui alt user la intrebarea ta ! Banuiesc ca nu ai citit !

Iti dau un indiciu: E in topicul asta !

 

problema ridicata nu cred ca necesita exact tipul masinii..dovada ca nimeni nu a intrebat acest lucru inainte de a-mi raspunde...obligat sa ma ajuti nu esti, cu atat mai putin sa-mi cauti prin profil dupa tipul de masina, daca eu am facut impolitetea de a nu specifica...in concluzie remarcile tale ostile nu sunt fondate ci doar expresia unor frustrari personale

Link to comment
Share on other sites

problema ridicata nu cred ca necesita exact tipul masinii..dovada ca nimeni nu a intrebat acest lucru inainte de a-mi raspunde...obligat sa ma ajuti nu esti, cu atat mai putin sa-mi cauti prin profil dupa tipul de masina, daca eu am facut impolitetea de a nu specifica...in concluzie remarcile tale ostile nu sunt fondate ci doar expresia unor frustrari personale

 

Eu zic ca e vorba de putin respect pentru colegii de forum din partea celor care au nevoie de ajutor.

Eu cred ca orice problema electrica, necesita tipul masinii, pentru a primi informatiile cele mai bune si legate strict de masina in cauza.

Crede-ma ca in momentul asta, imi pare rau ca am incercat sa te ajut si am pierdut timpul... poate un alt coleg chiar avea nevoie de ajutor.

Si dupa cat de des intri tu pe forum (am observat la cate zile imi raspunzi) chiar ca nu aveai asa mare nevoie de ajutor.

Remarcile nu sunt ostile, asa sunt eu, ii spun omului in fata !

 

Iar replica ta cu "obligat sa ma ajuti nu esti" mi se pare, sincer, o replica de om nesimtit.

Puteai macar sa te abtii, chiar daca faci referire la mine ii pot atinge si pe ceilalti care au vrut sa te ajute.

Link to comment
Share on other sites

problema ridicata nu cred ca necesita exact tipul masinii..dovada ca nimeni nu a intrebat acest lucru inainte de a-mi raspunde...obligat sa ma ajuti nu esti, cu atat mai putin sa-mi cauti prin profil dupa tipul de masina, daca eu am facut impolitetea de a nu specifica...in concluzie remarcile tale ostile nu sunt fondate ci doar expresia unor frustrari personale

 

Eu zic ca e vorba de putin respect pentru colegii de forum din partea celor care au nevoie de ajutor.

Eu cred ca orice problema electrica, necesita tipul masinii, pentru a primi informatiile cele mai bune si legate strict de masina in cauza.

Crede-ma ca in momentul asta, imi pare rau ca am incercat sa te ajut si am pierdut timpul... poate un alt coleg chiar avea nevoie de ajutor.

Si dupa cat de des intri tu pe forum (am observat la cate zile imi raspunzi) chiar ca nu aveai asa mare nevoie de ajutor.

Remarcile nu sunt ostile, asa sunt eu, ii spun omului in fata !

 

Iar replica ta cu "obligat sa ma ajuti nu esti" mi se pare, sincer, o replica de om nesimtit.

Puteai macar sa te abtii, chiar daca faci referire la mine ii pot atinge si pe ceilalti care au vrut sa te ajute.

 

dupa cum ai vazut ceilalti nu au avut nevoie de tipul masinii dar poate tu esti mai SPECIAL...iar replica "obligat sa ma ajuti nu esti" iti era adresata exclusiv tie tocmai pentru ca esti mai SPECIAL...

Link to comment
Share on other sites

dupa cum ai vazut ceilalti nu au avut nevoie de tipul masinii dar poate tu esti mai SPECIAL...iar replica "obligat sa ma ajuti nu esti" iti era adresata exclusiv tie tocmai pentru ca esti mai SPECIAL...

 

Am observat ca eu sunt mai SPECIAL, pentru ca, in loc sa le multumesti celor care te-au ajutat sau au incercat sa te ajute, preferi sa te certi cu cei care te critica. In niciun post de-al tau din acest topic, nu ai multumit nimanui.

Banuiesc, ca daca nimeni nu a zis nimic, e OK pentru tine... sau poate nu te simti obligat !

Link to comment
Share on other sites

l-am scos si l-am curatat de 2 ori... dar tot asa face uneori :-s, mai rar ca inainte de curatare dar tot face

banuiesc ca ar trebuii schimbat ? se potriveste unul tot de la alt e46 nu ?

Edited by Clax
Link to comment
Share on other sites

sal kalio am avut si eu problema asta acum cateva zile...........ca tot omu m-am uitat la bec,nu era de la bec,m-am uitat la mufa si surpriza.....papucul mic(cel din mufa) de la firul de semnal topise plasticul de langa el si se atingea de ceilalti papuci sopt pe frana ,pozitie etc

 

uitate la mufa si vezi.bafta

Link to comment
Share on other sites

dupa cum ai vazut ceilalti nu au avut nevoie de tipul masinii dar poate tu esti mai SPECIAL...iar replica "obligat sa ma ajuti nu esti" iti era adresata exclusiv tie tocmai pentru ca esti mai SPECIAL...

 

@kalio: aceasta remarca nu se cade a fi facuta unui coleg din comunitatea bmwclub care a raspuns apelului tau si care nu a facut altceva decat sa-ti ofere suport intr-o problema...Indiferent daca raspunsul unuia te-a satisfacut sau nu, "cuvantul magic" se merita folosit, indiferent daca invatamintele acelor 7 ani exista sau nu..

Oricum raspunsul la problema ta il capatasesi de mult...indiferent daca accepti sau nu..

 

Bafta...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
cand semnalizez stanga , sageata din bord care imi arata ca semnalizez clipeste foarte repede si merge semnalizarea doar in fata(la fel si ea clipeste mai repede decat normal), in spate nu merge deloc....nu se aprinde nimic in bord(martor ca as avea bec ars la semnalizare)... semnalizarea dreapta merge normal atat fata cat si spate.....are idee cineva de ce se intampla?

 

buna! aceeasi problema o am si eu..doar ca la mine e problema in fata.nu merge semnalizarea stanga fata.am deschis capota,am incercat sa ajung la semnalizare dar nu am reusit :) ma poate ajuta cineva ?

Multumesc ! (masina e bmw 320d anul 2000 )

Edited by dori
Link to comment
Share on other sites

Vezi ca e o gaurica prin aripa, deasupra semnalului. Tre sa bagi acolo o surubelnita si sa apesi o clema si atunci semnalul va iesi putin in afara. Tragi de el si ai acces la bec. Ai grija cum apesi sa nu rupi clema. Am impresia ca trebuie sa orientezi nitel surubelnita spre dreapta sau spre stanga.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

sal kalio am avut si eu problema asta acum cateva zile...........ca tot omu m-am uitat la bec,nu era de la bec,m-am uitat la mufa si surpriza.....papucul mic(cel din mufa) de la firul de semnal topise plasticul de langa el si se atingea de ceilalti papuci sopt pe frana ,pozitie etc

 

uitate la mufa si vezi.bafta

aceeasi problema descrisa de tine o am si eu la semnalizarea dreapta spate. papucul (nr. 3 = cel de semnalizare)din mufa-tata a topit plasticul din jurul lui si facea contact cu papucul nr. 2. o sa inlocuiesc mufa-tata de plastic deoarece este compromisa, dar problema e ce fac cu intreg suportul de plastic in care este incorporata si mufa-mama sa-i zic asa in care intra mufa-tata deoarece pinul corespunzator papucului nr 3 este si el partial topit si micsorat fata de ceilalti.

tu cum ai rezolvat ???

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Buna,

 

Am o problema asemanatoare:

 

La un E46 din 2004 mi se aprinde martorul din bord de bec ars frana spate pe partea stanga - nu mereu, dar destul de des. Cand se aprinde acel martor, semnalizarea stanga clipeste foarte repede. semnalizarea dreapta e normala.

Oare am un contact imperfect?

 

Ce fel de contact - poate ma puteti ajuta cu sugestii cum se rezolva/de unde comand piesa. Eu nu ma prea pricep la mecanica, sunt doar soferita masinii :)

 

Mersi frumos

Edited by LWR
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Salutare.La un E 46 din 2001 FL eu o problema cu semnalizarea de pe partea stanga.Toate becurile sunt verificate si toate merg,problema este ca mersul lor este mai rapid decat normal,am verificat si cablurile si tot rapid semnalizeaza.Stie cineva unde se afla Releul de la semnalizare,eu i-l aud pe lângã ceasurile de bord sau in spatele lor dar nu vreau sa desfac ceva aiurea.Multumesc.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 3 years later...

Salutare.

N-am mai scris nimic pe aici demult timp (am fost plecat din tara si masina a poposit in garaj).

Revin cu o problema mica dar sacaitoare.

Aceeasi semnalizare care clipeste repede.

Becul in cauza este cel dreapta fata, nu este ars, are momente cand functioneaza.

Banuiesc ca este un contact imperfect (probabil din cauza gropilor).

Incercand sa desfac surubul sa scot corpul de semnalizare, s-a distrus capul surubului si acum nu il mai pot desface.

Vreo sugestie cum as putea desface acel surub deteriorat ??

 

Seara buna,

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Salut , dupa cateva luni in care masina a stat am intampinat aceeasi problema . Mentionez ca este un e91 din 2007 320d 163cp. Imi apare in bord semnalizarile arse pe dreapta fara si spate , semnalizare stanga spate , si stop ceata dr . Becurile functioneaza toate . Mai precizez ca in momentul in care pun avariile , totul este normal , daca dau semnal stanga sau dreapta  licareste foarte repede . Cineva mi-a spus ca ar putea fi modulul de confort . Ma puteti ajuta?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.