Jump to content

Probleme E46 schimbare viteze


chromax

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Si la mine a aparut tot din cauza unei interventii: am dat jos valva CDV. Cred ca s-a scurs putin lichid si a ramas putin aer acolo la cilindru. Mai intai o sa-i fac o aerisire si daca tot nu dispare, desfac cilindrul si vad ce pot unge p-acolo.
Link to comment
Share on other sites

la mine a aparut scartaitul dupa ce am schimbat lichidul de frana

 

si ai rezolvat problema?

inca nu, am dat odata cu niste silicon pe la pedale si o zi nu a mai fact galgie dar dupa aia a aparut iarasi scartaitul

 

ciudat... oricum din cate am inteles .. nu pedalele ar fi problema

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Inca nu. Trebuie sa ma bag sub ea, sa vad daca ajung la furca (sau macar sa verific cilindrul, ca la ala sigur ajung) dar mi-e frica doar cu cricul. Tre sa fac rost de o capra, si ma apuc de verificat. Trebuie sa-i dam de cap. Daca ai chef ne putem intalni sa le mesterim.
Link to comment
Share on other sites

Inca nu. Trebuie sa ma bag sub ea, sa vad daca ajung la furca (sau macar sa verific cilindrul, ca la ala sigur ajung) dar mi-e frica doar cu cricul. Tre sa fac rost de o capra, si ma apuc de verificat. Trebuie sa-i dam de cap. Daca ai chef ne putem intalni sa le mesterim.

 

sigur... doar k eu unu nu prea am unde ( stau la bloc ) si nici scule <_<

 

pe langa scartaitul asta... cu prima ocazie cand prind timp liber si frumos afara tre' sa ma uit si la valva pcv.. furtunul care duce la ea ar trebui sa fie tare ...ca are presiune pe el... cand e pornita masina din cate stiu..... si la mine e moale ca si cum ar fi spart sau valva dusa ( nici nu'mi trage masina ft bn... probabil din cauza asta ) + am martoru de check engine aprins .

Link to comment
Share on other sites

Inca nu. Trebuie sa ma bag sub ea, sa vad daca ajung la furca (sau macar sa verific cilindrul, ca la ala sigur ajung) dar mi-e frica doar cu cricul. Tre sa fac rost de o capra, si ma apuc de verificat. Trebuie sa-i dam de cap. Daca ai chef ne putem intalni sa le mesterim.

Salutare,

Am vazut ca va place mestereala.Si mie,dar n-am cu cine....Daca aveti nevoie de ajutor,pun si eu umarul,ca asa mai invatam unii de la altii.Si eu vreu sa-mi curat EGR-ul si sa ma uit la filtrul epurator.Poate ne intalnim si mesterim.

 

Aaa si eu am problema asta cu agatatul cand si cand,dar numai intr-1-a face asa si nu mereu.Eu cred ca s-ar putea sa fie de la ambreaj.Dupa cum se simte la maneta se pare ca ambreajul nu deschide lacasul ca sa intre maneta.

Link to comment
Share on other sites

sigur... doar k eu unu nu prea am unde ( stau la bloc ) si nici scule <_<

 

pe langa scartaitul asta... cu prima ocazie cand prind timp liber si frumos afara tre' sa ma uit si la valva pcv.. furtunul care duce la ea ar trebui sa fie tare ...ca are presiune pe el... cand e pornita masina din cate stiu..... si la mine e moale ca si cum ar fi spart sau valva dusa ( nici nu'mi trage masina ft bn... probabil din cauza asta ) + am martoru de check engine aprins .

Si eu stau tot la bloc, dar daca facem rost de o capra, ne descurcam. Tu ai masina ca a mea. Din ce an e? Dam o tura cu ambele, sa vedem ce si cum.

Tinem legatura.

 

Salutare,

Am vazut ca va place mestereala.Si mie,dar n-am cu cine....Daca aveti nevoie de ajutor,pun si eu umarul,ca asa mai invatam unii de la altii.Si eu vreu sa-mi curat EGR-ul si sa ma uit la filtrul epurator.Poate ne intalnim si mesterim.

 

Aaa si eu am problema asta cu agatatul cand si cand,dar numai intr-1-a face asa si nu mereu.Eu cred ca s-ar putea sa fie de la ambreaj.Dupa cum se simte la maneta se pare ca ambreajul nu deschide lacasul ca sa intre maneta.

Da, vorbim. Totul e sa facem rost de o capra sau de o rampa, ca sa putem sa umblam sub masina. Si sa nu fie foarte cald afara :)

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Langa blocul meu e un loc viran unde putem mesteri nestingheriti seara.Prin zona cred ca gasim si niste pietre pe care sa sprijinim masina.Oricum o putem ridica pe 2 cricuri si o putem asigura cu pietre sau altceva solid (gen roti de rezerva)
Link to comment
Share on other sites

Langa blocul meu e un loc viran unde putem mesteri nestingheriti seara.Prin zona cred ca gasim si niste pietre pe care sa sprijinim masina.Oricum o putem ridica pe 2 cricuri si o putem asigura cu pietre sau altceva solid (gen roti de rezerva)

 

 

cu cea mai mare placere... eu de obicei in weekenduri am liber, in ce zona stai ?

Link to comment
Share on other sites

Langa blocul meu e un loc viran unde putem mesteri nestingheriti seara.Prin zona cred ca gasim si niste pietre pe care sa sprijinim masina.Oricum o putem ridica pe 2 cricuri si o putem asigura cu pietre sau altceva solid (gen roti de rezerva)

 

 

cu cea mai mare placere... eu de obicei in weekenduri am liber, in ce zona stai ?

Stau in zona Dristor.Si eu tot in weekenduri sau seara dupa 19:00 ca atunci ajung acasa de la servici.

Link to comment
Share on other sites

sigur... doar k eu unu nu prea am unde ( stau la bloc ) si nici scule <_<

 

pe langa scartaitul asta... cu prima ocazie cand prind timp liber si frumos afara tre' sa ma uit si la valva pcv.. furtunul care duce la ea ar trebui sa fie tare ...ca are presiune pe el... cand e pornita masina din cate stiu..... si la mine e moale ca si cum ar fi spart sau valva dusa ( nici nu'mi trage masina ft bn... probabil din cauza asta ) + am martoru de check engine aprins .

Si eu stau tot la bloc, dar daca facem rost de o capra, ne descurcam. Tu ai masina ca a mea. Din ce an e? Dam o tura cu ambele, sa vedem ce si cum.

Tinem legatura.

 

Salutare,

Am vazut ca va place mestereala.Si mie,dar n-am cu cine....Daca aveti nevoie de ajutor,pun si eu umarul,ca asa mai invatam unii de la altii.Si eu vreu sa-mi curat EGR-ul si sa ma uit la filtrul epurator.Poate ne intalnim si mesterim.

 

Aaa si eu am problema asta cu agatatul cand si cand,dar numai intr-1-a face asa si nu mereu.Eu cred ca s-ar putea sa fie de la ambreaj.Dupa cum se simte la maneta se pare ca ambreajul nu deschide lacasul ca sa intre maneta.

Da, vorbim. Totul e sa facem rost de o capra sau de o rampa, ca sa putem sa umblam sub masina. Si sa nu fie foarte cald afara :)

 

 

A mea e din 2000

app, eu stau in salajan deci aproape de Boxer, tu prin ce cartier stai.... si cum stai cu timpul?

 

weekendul e ok pt toti 3?

( si eu tot dupa 19:00 pot in cursul saptamanii si ma gandesc k daca n'avem un garaj cu lumina e cam greu dupa ce se insereaza )

Link to comment
Share on other sites

Salut,am citit topicul si aveti aceleasi masini cu a mea,si va stau si eu la dispozitie cu ce pot,scule,informatii,ajutor.Si eu am in plan cateva mici interventii.

 

cat mai multi cu atat mai bine... poate stabilim pt weekendul asta ceva

Link to comment
Share on other sites

A mea e din 2000

app, eu stau in salajan deci aproape de Boxer, tu prin ce cartier stai.... si cum stai cu timpul?

 

weekendul e ok pt toti 3?

( si eu tot dupa 19:00 pot in cursul saptamanii si ma gandesc k daca n'avem un garaj cu lumina e cam greu dupa ce se insereaza )

Scuze, n-am mai intrat aseara. Si eu tot asa pot: in timpul sapt dupa 6-7; in weekend toata ziua. Chestia e ca sambata s-ar putea sa am treaba cu serv (relocarea unei sucursale dpdv info), dar inca nu stiu sigur, mai vorbim azi-maine. Eu stau in berceni. Ar fi perfect la dristor.

 

Eu as avea de facut:

-dat scut jos si verificat de unde vine scartaitul ambreiajului (furca sau cilindru) si rezolvat (uns);

-ascultat motor, comparat cu ale voastre;

-verificat bucse (sau cum s-o scrie la plural);

-savurat bere (NA).

 

O sa aduc o trusa de scule, un wd-40 si o vaselina. Ceva presuri sa aducem?

 

PS: boxer, iti pot arata cum sa accesezi OBC-ul <_<

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Eu am de desfacut filtru epurator si de curatat EGR-ul.

Am o solutie spray speciala pentru uns.Nu prea am scule.Am decat niste imbusuri(care sunt cam scurte) si cateva chei (8,10,12,14),cheia de roti,mocs,patent,surubelnite.Nici nu prea am mare operatie de facut.

Da ar fi o idee buna sa aduceti niste presuri pentru cine intra sub masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat azi niste imbusuri de care sper sa ma ajut.Vreau sa incep din seara asta sa ma uit la masina.

Va bagati careva in seara asta? Nu mai am rabdare pana in weekend :)

Cred totusi ca ar fi mai bine seara pentru ca pe locul acela viran nu este umbra si daca este cald in weekend o sa stam in soare <_<

 

Salut,am citit topicul si aveti aceleasi masini cu a mea,si va stau si eu la dispozitie cu ce pot,scule,informatii,ajutor.Si eu am in plan cateva mici interventii.

Eu asta seara am in plan sa fac cateva interventii.Daca vrei putem mesteri. :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

A mea e din 2000

app, eu stau in salajan deci aproape de Boxer, tu prin ce cartier stai.... si cum stai cu timpul?

 

weekendul e ok pt toti 3?

( si eu tot dupa 19:00 pot in cursul saptamanii si ma gandesc k daca n'avem un garaj cu lumina e cam greu dupa ce se insereaza )

Scuze, n-am mai intrat aseara. Si eu tot asa pot: in timpul sapt dupa 6-7; in weekend toata ziua. Chestia e ca sambata s-ar putea sa am treaba cu serv (relocarea unei sucursale dpdv info), dar inca nu stiu sigur, mai vorbim azi-maine. Eu stau in berceni. Ar fi perfect la dristor.

 

Eu as avea de facut:

-dat scut jos si verificat de unde vine scartaitul ambreiajului (furca sau cilindru) si rezolvat (uns);

-ascultat motor, comparat cu ale voastre;

-verificat bucse (sau cum s-o scrie la plural);

-savurat bere (NA).

 

O sa aduc o trusa de scule, un wd-40 si o vaselina. Ceva presuri sa aducem?

 

PS: boxer, iti pot arata cum sa accesezi OBC-ul :bashwall:

 

 

 

Eu unu as incerca sa curat valva PCV pana iau alta... si sa verific furtunul... sa vad daca e crapat sa stiu daca il schimb si pe acesta.. o problema sigur e de aici ca nu imi trage asa bine masina .

Pe langa asta as vrea sa curat si regulatorul la relanti...

Si bineinteles....sa vad cum reuseste chriss operatiunea pentru a repeta si eu pe a mea ... ca si eu am aceeasi problema

 

--------

Apropo...

 

Azi dimineata.....

dau sa pornesc masina ....a pornit fara probleme... da' a cazut turometrul direct spre 0 si s'a oprit motorul .. am mai dat o data la cheie... la fel

am urcat sa vad ce mai vorbeau baietii pe aici ... si din cate am inteles ar putea fi regulatorul la relanti sau valva pcv.

cand am coborat am scos mufa de la regulator.. am suflat putin in ea ... k nu prea imi venea la 7 dim inainte de munca sa curat altfel... si am pus'o la loc

am incercat sa pornesc masina si a pornit fara probleme ....inca sunt in ceata

 

---

 

am sa vin si eu cu niste WD40, la partea de scule stau foarte prost.. incerc sa aduc si eu cate ceva.... la fel si la presuri... sper sa gasesc ceva.

 

 

 

Eu am cumparat azi niste imbusuri de care sper sa ma ajut.Vreau sa incep din seara asta sa ma uit la masina.

Va bagati careva in seara asta? Nu mai am rabdare pana in weekend :)

Cred totusi ca ar fi mai bine seara pentru ca pe locul acela viran nu este umbra si daca este cald in weekend o sa stam in soare <_<

 

Salut,am citit topicul si aveti aceleasi masini cu a mea,si va stau si eu la dispozitie cu ce pot,scule,informatii,ajutor.Si eu am in plan cateva mici interventii.

Eu asta seara am in plan sa fac cateva interventii.Daca vrei putem mesteri. :unsure:

 

 

Eu unu in seara asta n-am cum sa ajung... ziua pretenei cica, si nici vineri ca am ceva treaba dupa munca.

In weekend ma bag in oricare din zile, sa fie favorabil pt toti.

 

 

 

AAAAAAA era sa uit.... si o berica ar fi binevenita... cum zicea si chriss :blink:

Edited by chromax
Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat regulatorul de ralanti. E foarte simplu. Iti trebuie betisoare de urechi, wd-40 si un imbus de 5 parca.

Valva PCV as curata-o si eu, ca am impresia ca tzacane. Am vazut un DIY despre cum s-ar rezolva sunetul (intarirea balamalelor clapetei).

 

Ar fi o treaba sa ne intalnim azi, pe racoare. Daca ne intalnim pe la 7, pana la 9 (parca pe la 9 se insereaza) tot avem timp sa mesterim.

 

Boxer, ce facem? Ne intalnim noi 2 diseara la 19 la Mac la Dristor?

Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Eu am curatat regulatorul de ralanti. E foarte simplu. Iti trebuie betisoare de urechi, wd-40 si un imbus de 5 parca.

Valva PCV as curata-o si eu, ca am impresia ca tzacane. Am vazut un DIY despre cum s-ar rezolva sunetul (intarirea balamalelor clapetei).

 

Ar fi o treaba sa ne intalnim azi, pe racoare. Daca ne intalnim pe la 7, pana la 9 (parca pe la 9 se insereaza) tot avem timp sa mesterim.

 

Boxer, ce facem? Ne intalnim noi 2 diseara la 19 la Mac la Dristor?

 

S-a facut,pt mine e ok la 19:00.

Edited by Boxer
Link to comment
Share on other sites

Valva PCV as curata-o si eu, ca am impresia ca tzacane. Am vazut un DIY despre cum s-ar rezolva sunetul (intarirea balamalelor clapetei).

 

Cristi...asta cu balamale e DISA nu PCV, si tu nu ai...tzacane EVAP-ul..e normal <_<

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.