Jump to content

e90 filtru particule


ganga

Recommended Posts

am un e90 din 2006 si am aproape 200 000 km,ceea ce rezulta ca trebuie sa schimb filtrul de particule,insa tinand cont de valoarea foarte ridicata,as doria sa stiu ce se poate intampla daca nu-l schimb.

oricum nu stiu sigur daca exista pe masina stie cineva la ce trebuie sa ma uit?

Link to comment
Share on other sites

am un e90 din 2006 si am aproape 200 000 km,ceea ce rezulta ca trebuie sa schimb filtrul de particule,insa tinand cont de valoarea foarte ridicata,as doria sa stiu ce se poate intampla daca nu-l schimb.

oricum nu stiu sigur daca exista pe masina stie cineva la ce trebuie sa ma uit?

 

Daca nu ai i-drive, poti sa te uiti la teava de esapament. Daca este indreptata in jos 100% nu ai filtru de particule, daca nu...du-te si schimba-l, nu stiu daca exista posibilitatea de "carpeala"...

Link to comment
Share on other sites

da am teava dreapta si am si pe navigatie filtru de particule cere spune ca trebuie schimbat peste 15000 km la 200 000,

am inteles ca ar costa vreo 6000 ron,

cre ca o sa ma risc sa nu-l schimb,tinand cont totusi ce este un filtru de noxe

nu se poate inlatura?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Dupa toate cautarile pe forum,nu am gasit un raspuns la o varianta de rezolvare spre a nu schimba filtrul de particule. Am schimbat turbina la AB acum 2 sapt si mi -au spus ca problema a fost filtrul de particule ca ar fi infundat. Ideea e ca turbina era in garantie, si au schimbat o asa, dar nu nmi au continuat garantia datorita faptului ca n am schimbat si filtrul. Stie cineva vreo varianta de curatare a filtrului??? Exclus eliminarea lui. imi e frica de viitoare probleme cu turbina din cauza filtrului care s ar infunda. Masina are 200k mii km, e90 320D. Merci
Link to comment
Share on other sites

Dupa toate cautarile pe forum,nu am gasit un raspuns la o varianta de rezolvare spre a nu schimba filtrul de particule. Am schimbat turbina la AB acum 2 sapt si mi -au spus ca problema a fost filtrul de particule ca ar fi infundat. Ideea e ca turbina era in garantie, si au schimbat o asa, dar nu nmi au continuat garantia datorita faptului ca n am schimbat si filtrul. Stie cineva vreo varianta de curatare a filtrului??? Exclus eliminarea lui. imi e frica de viitoare probleme cu turbina din cauza filtrului care s ar infunda. Masina are 200k mii km, e90 320D. Merci

 

cam 200k e viata unui filtru, ori nou , ori eliminat, nu exista solutii minune

Link to comment
Share on other sites

Exclus eliminarea lui. imi e frica de viitoare probleme cu turbina din cauza filtrului care s ar infunda. Masina are 200k mii km, e90 320D. Merci

Pai daca elimini DPF-ul fizic si din soft nu mai ai nici o treaba. Vorbeste cu George sau cu altcineva care se ocupa cu asa ceva.

Deci cei de la AB te pun sa schimbi DPF-ul. Probabil ca ti-au zis si cat costa. Turbina era in garantie?

 

exista varianrtte de a curata filtrul cu diverse solutii de la diversi producatori

Exista TUNAP http://www.tunap.com/en/news/diesel-particle-filter-clean-instead-of-replace.html. E recunoscut ca fiind un produs bun dupa mai multe teste/review-uri facute de diversi care au avut probleme cu DPF-ul.

Totusi,nu se stie 100% daca o sa aiba efect. Depinde de cat de colmatat e.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Exista TUNAP http://www.tunap.com...of-replace.html. E recunoscut ca fiind un produs bun dupa mai multe teste/review-uri facute de diversi care au avut probleme cu DPF-ul.

Totusi,nu se stie 100% daca o sa aiba efect. Depinde de cat de colmatat e.

 

 

exista mai multe variante decat cea prezentata de tine

Link to comment
Share on other sites

salutare.ar fi bine sa vb cu baietii de aici http://www.filtruparticule.ro/ .costa undeva la 500 lei curatarea lui.si eu am acelasi motor din 2006 cu 195.000km.si imi arata in i-drive ca mai pot circula inca 140.000km.e normal sa imi arate un interval asa de mare?din cate stiu eu acest dpf nu a fost schimbat,e cel original.
Link to comment
Share on other sites

El e din Buc, aia sunt din Harghita. Deci poate sa vb cu George,e mult mai simplu si rapid.

Iti arata 140k km pt ca probabil ai mers mai sportiv cu masina si filtrul se incarca/colmateaza mai greu in timp. Doar nu credeai ca o sa-ti arate 5000 pana la 200k km ? Depinde de cum o utilizezi. Pentru cineva care nu stie sa mearga cu masina si merge subturat si schimba treptele cand nu trebuie e normal sa tina max 200k km sau mai putin.

 

Cu cat mai multe drumuri lungi cu atat mai bine pt DPF. Mersul in oras pe distante scurte afecteaza destul de mult DPF-ul cat nu apuca sa se incalzeasca bine motorul si traseul evacuarii gazelor arse prin DPF.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

El e din Buc, aia sunt din Harghita. Deci poate sa vb cu George,e mult mai simplu si rapid.

Iti arata 140k km pt ca probabil ai mers mai sportiv cu masina si filtrul se incarca/colmateaza mai greu in timp. Doar nu credeai ca o sa-ti arate 5000 pana la 200k km ? Depinde de cum o utilizezi. Pentru cineva care nu stie sa mearga cu masina si merge subturat si schimba treptele cand nu trebuie e normal sa tina max 200k km sau mai putin.

 

Cu cat mai multe drumuri lungi cu atat mai bine pt DPF. Mersul in oras pe distante scurte afecteaza destul de mult DPF-ul cat nu apuca sa se incalzeasca bine motorul si traseul evacuarii gazelor arse prin DPF.

 

nu pot spune ca merg sportiv.vitezele le schimb la 3000rpm,cateodata 3500.citeam aici ca e bine sa elimini dpf-ul dar odata cu eliminarea lui poti spune ca ti-ai luat fumigena atunci cand o calci mai sportiv.cunosc doua cazuri (seria 5)care au eliminat dpf-ul si si pot spune ca dau "ceata" la propriu atunci cand fac o depasire.am vb cu cei din Harghita si mi-au spus ca au curatat foarte multe dpf-uri de pe bmw si garanteaza ca acesta este curatat in proportie de 99% deoarece este curatat in mai multe etape la temperaturi ridicate dupa care i se face nu stiu ce tratament cu o solutie chimica....intradevar dpf-ul trebuie dat jos de pe masina si trimis prin colet la ei,operatiunea de curatare durand cam doua zile.eu zic ca se merita sa dai 500 lei

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

nu pot spune ca merg sportiv.vitezele le schimb la 3000rpm,cateodata 3500.citeam aici ca e bine sa elimini dpf-ul dar odata cu eliminarea lui poti spune ca ti-ai luat fumigena atunci cand o calci mai sportiv.cunosc doua cazuri (seria 5)care au eliminat dpf-ul si si pot spune ca dau "ceata" la propriu atunci cand fac o depasire.am vb cu cei din Harghita si mi-au spus ca au curatat foarte multe dpf-uri de pe bmw si garanteaza ca acesta este curatat in proportie de 99% deoarece este curatat in mai multe etape la temperaturi ridicate dupa care i se face nu stiu ce tratament cu o solutie chimica....intradevar dpf-ul trebuie dat jos de pe masina si trimis prin colet la ei,operatiunea de curatare durand cam doua zile.eu zic ca se merita sa dai 500 lei

buna tuturor.am un e91 din 2006 si am avut o problema cu filtru si l-am curatat la odorhei dar problema e ca acum dupa 12000 km mi-a dat iarasi eroare.mentionez ca am facut un test la reprezentanta complect dupa ce l-am spalat si nu mmai aveam nici o eroare,totul functiona la parametrii normali*(turbo,injectoare etc),as vrea sa i-l scot afara si sa rezolv partea de senzori,.voi ce spuneti?este bine sa i-l anulezi?a mai facut cineva,nu se strica motorul?multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

De curand am cumparat un bmw E90 2006 cu 225.000 km. unde pot vedea starea fultrului de particule. Vad ca toata lumea spune k are viata pana la 200.000 km... Prin setarile masinii? Am idrive la masina. Multumesc

 

Cum ai teava de esapament, dreapta sau orientata in jos? Daca e orientata in jos nu ai dpf deci ai scapat. Daca e dreapta, ai grija cu mersul tau batraneste ca il termini repede. Daca ai dpf iti arata in idrive un nr aproximativ de km, dar daca masina are deja 225.000km sigur a fost resetat. Cauta in meniul in care iti arata ulei, placute, etc...

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Am spus zilele trecute ca am iarasi probleme cu filtrul de particule ("filtre particle failure") si cum am aproape 200 000 km m-am hotarat sa il dau jos de tot.

 

Spuneti-mi si mie va rog, cine a mai facut asa ceva, daca este ok si daca sunt ceva inconveniente!

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Eu am 230.000km si in iDrive imi arata ca mai am 200.000 km pana la schimbare. 100% au fost resetati Km. Deocamdata nu am nici o eroare, la tester a iesit totul bine. Cum pot verifica starea lui?? Trebuie schimbat preventiv sau doar cand da semne/erori.

 

Care ar fi primele simptome?? multumesc :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.