Jump to content

e90 filtru particule


ganga

Recommended Posts

Daca ai eroarea aia atunci ar cam trebui schimbat. Eu am facut diagnoza si la bimmer si a dat la fel. Mi-au recomandat atunci sa il schimb si am facut-o. Masina cu senzorul vechi avea si un comportament mai ciudat in sensul ca nu tragea cum trebuie. Probabil ca zapacea ECU si din cauza asta nu mai functiona normal ori intra un fel de limp mode....naiba stie.

Exact ala e senzorul cu pricina. E similar pe toate seriile cu N47 - 1,3,5 . Iti dau eu codul daca nu il gasesti. La bmw e 166 lei.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Am avut o eroare: exhaust pressure sensor. Ma gandesc ca e defect ca mie imi arata -999,xx. Valorile sa fie "xx" ?

La remaining capacity imi zice 62,000km. A scazut de la 85,000km la 62,000km in ultimii ~20,000km parcursi.

Sent from my SM-G800F

 

Asa cum spunea un colegul Dan Dan in topic-ul cu diverse probleme la motoarele N47, la postul # 228, poate fi si senzorul de pe moror din dreptul filtrului de particule. Aceeasi eroare aparea.

My link

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mi-a zis cineva azi ca dupa anularea filtrului de particule consuma ulei si are fum masina .acelasi lucru mi se intampla si mie si am mai gasit pe acest forum aceasta afirmatie dar nu mai stiu exact unde. vi s-a mai intamplat la careva?

...imi dai voie sa citesc/explic invers? :pardon:

Adica o masina (un motor) care consuma oricum ulei (datorita uzurii.. sau a altor "fenomene" ca folosirea unui ulei nerecomandat, motorina de proasta calitate..., proasta intretinere a masinii-ulei schimbat rar... ) va umple mult mai des filtru de particule, iar fumul nu este decat tot o consecinta consumului de ulei, dar nu numai.

Faptul ca unei masini i se scoate filtru de particule este pentru ca fumul sa nu mai fie restrictionat; pentru ca DATORIA filtrului este de a ARDE PERIODIC noxele din fumul reclamat ca poluant; practic eliminandu-le sub alta forma; fum alb... (si cenusa adunata in filtru).

 

..Exista documente care descriu in detaliu procesul si efectul regenerarii asupra uleiului din motor, in sensul ca uleiul devine putin cate putin contaminat de noxe cu fiecare regenerare, deci ii scurteaza "viata" sau eficienta deci efect negativ asupra ungerii.

pana dau de document, doar un site cu detalii. :hairy:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.r...3-20-d-an-2007/ aci am vazut topicul cum ca dupa ce s-a anulat filtru masina a inceput sa consume ulei. ce sa cred nu stiu de asta am intrebat.teoretic nu ar avea voie sa consume ulei dupa anularea lui ,practic el ascunde fumul dar nu vad cum ar putea sa opreasca consumul de ulei. Edited by raulnicolae
Link to comment
Share on other sites

http://www.bmwclub.r...3-20-d-an-2007/ aci am vazut topicul cum ca dupa ce s-a anulat filtru masina a inceput sa consume ulei. ce sa cred nu stiu de asta am intrebat.teoretic nu ar avea voie sa consume ulei dupa anularea lui ,practic el ascunde fumul dar nu vad cum ar putea sa opreasca consumul de ulei.

Corect.

Consumul de ulei e o consecinta UZURII segmentilor in principal, dar si un ulei prost, sau "subtire" (nerecomandat..) sau exploatat prea mullt cand trebuia schimbat, sau turbina poate sa piarda ulei ... (si cred ca altii mai destepti pot spune altele) duce la un consum de ulei marit.

Dupa cum, un condus sportiv (mai multe rotiri ale arborelui cotit.. pe spatiu parcurs :) ) duce la un consum (si de ulei)...

 

Eu asa am inteles: cu fiecare evacuare de gaze .. de la o mii-me la "milion-ime" din uleiul ramas pe peretii cilindrilor se duce cu gazele arse..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

se poate anula filtru de particule numai fizic si din soft sa ramana la fel? Din cate stiu o data ce il elimina fizic trebuie sa se faca si o rescriere de soft, pentru a nu fumega.. la mine ii anulat si fizic si din soft dar ii facut softul prost si m-am gandit sa ma duc la reprezentanta sa imi bage softul normal inapoi.pareri?

Dealerul probabil o sa iti puna softul oficial, cu DPF si atunci v-a fumega ca inainte de al elimina...

 

AI vazut

?
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mi-a zis cineva azi ca dupa anularea filtrului de particule consuma ulei si are fum masina .acelasi lucru mi se intampla si mie si am mai gasit pe acest forum aceasta afirmatie dar nu mai stiu exact unde. vi s-a mai intamplat la careva?

 

 

Scoate fum doar cand ii dai kickdown si asta in primele 2-3 sec.

 

La accelerare lina nu se vede absolut nimic.

 

iarasi, cine ti-a facut resoftare pentru filtur, ar trebui sa aiba un backup cu softul original si ar trebui sa ii soliciti sa ti-l puna inapoi fara costuri suplimentare.

Edited by AFk^
Link to comment
Share on other sites

pai mine nu ma deranjeaza fumul de la kickdown , ma deranjeaza ala cand stau cu masina la semafoare si are masina fum la relanti.softul ii facut de vreo 3 ani si nu ii facut de mine ii facut de proprietarul anterior.am sunat la reprezentanta ca sa-mi bag softul original al masinii dar mi s-a spus ca exista riscul sa cada module de pe masina.o sa gasesc pe cineva sa mi-l rescrie corect si revin cu pareri dupa.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.