Jump to content

Fulie centrala e46


brabus2099

Recommended Posts

no comment

pistol electric

lampa

spray

nimic

caca

fortza bruta, teava pana sus la capota, sudura de jur imprejur, a parait de trei ori tare, nu am crezut ca mai il desfac

am scos surubul si ma pis pe ea de rabla, ca ma doare mana de cat am tras

Bravo.A strans vechiul mecanic de nebun asa tare surubul.Nu are pasta de blocare :thumbsup:

Sunt unii mecanici care strang pana la refuz suruburi, au forta in maini.Am intalnit si eu asa ceva la o chiulasa si la o galerie de evacuare,credeam ca nu le mai desfac :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, e doar prostul obicei al mecanicilor de pretutindeni de a lucra fara sa stie ce fac.

Strange tata pana iese apa din surub, sa fie sigur ca nu se desface dupa 1 luna.

 

Nu, e doar prostul obicei al mecanicilor de pretutindeni de a lucra fara sa stie ce fac.

Strange tata pana iese apa din surub, sa fie sigur ca nu se desface dupa 1 luna. Asa patesti cand se lucreaza dupa muschi si nu dupa specificații. Se chinuie saracii fabricanti cu teste si timp ca sa vina Gheorghe si sa stranga cu 500nm unde trebuie strans cu 100, no comment.

Link to comment
Share on other sites

Nu, e doar prostul obicei al mecanicilor de pretutindeni de a lucra fara sa stie ce fac.

Strange tata pana iese apa din surub, sa fie sigur ca nu se desface dupa 1 luna. Asa patesti cand se lucreaza dupa muschi si nu dupa specificații. Se chinuie saracii fabricanti cu teste si timp ca sa vina Gheorghe si sa stranga cu 500nm unde trebuie strans cu 100, no comment.

foarte corect.

Ptr ei nu s-a inventat cheia dinamometrica si diapazonul cu care se intinde cureaua de distributie

Personal am vazut un client care i-a fost crapat blocul motor la dacia logan 1,4mpi ca a strans un asazis muschiulos la mana chiulasa. Ce trebuie dinamometrica unghiulara?? :laugh: Stie el