BMWClub: Noul M5 - BMWClub

Jump to content

  • 24 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Noul M5 Primele detalii...

#1 User is offline   Rares_CJ 

  • FUN
  • Group: Banned
  • Posts: 2276
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:www
  • Interests:15%

Posted 25 June 2009 - 10:24

http://www.automarket.ro/stiri/primele-det...fata-22227.html



0

#2 User is offline   slacker 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 478
  • Joined: 21-February 08
  • Gender:Male

Posted 25 June 2009 - 13:35

nice <_<
0

#3 User is offline   Axo 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 249
  • Joined: 11-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 June 2009 - 13:38

Si ce consum da si ce consum..
0

#4 User is offline   daniel LNC 

  • X - ulescu
  • Group: Contributors
  • Posts: 1234
  • Joined: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest West / Ilfov

Posted 26 June 2009 - 17:19

http://autof1.gsp.ro/archives/11054
0

#5 User is offline   tigerash 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 278
  • Joined: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Posted 08 July 2009 - 16:39

motorul ca motor...am inteles undeva intre 550 si 600 de cai... Dar design-ul?
0

#6 User is offline   Pole 

  • Arogant
  • Group: Banned
  • Posts: 8212
  • Joined: 29-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Dreapta colt cu Stanga

Posted 08 July 2009 - 16:54

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...

This post has been edited by poleposition: 08 July 2009 - 16:59

0

#7 User is offline   B.M.W. 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 903
  • Joined: 06-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 July 2009 - 19:36

zvonuri. pana in 2011 mai e. eu cred ca treaba cu 550 e aruncata ca momeala pt audi, eu cred ca o sa aiba mai multi cai, mai ales ca e turbo.
0

#8 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 July 2009 - 19:38

Nu neapărat.

Normele de poluare sunt foarte stricte.

Avantajul este că se poate obține o putere mult mai mare printr-o simplă resoftare după achiziție.
0

#9 User is offline   aditza85 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 622
  • Joined: 09-June 09
  • Location:Glod, DB

Posted 08 July 2009 - 20:59

View Postpoleposition, on 8/Jul/2009, 17:54, said:

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...


Cum sa creasca puterea cu aproape 200 de cai de la un model la altu ?! Dupa aceea urmatorul sa fi avut vreo 1000 CP ? Sigur e vorba de marketing, costuri... stiu ei de ce are doar 550.
0

#10 User is offline   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 561
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 08 July 2009 - 21:11

nici vorba de 700 cp. de unde asemenea idei? cifrele mai mari de 600 cp sunt scoase doar de tuneri producatorii nearuncandu-se la asemenea valori niciodata(nu ca nu ar putea).

mi-e greu sa cred ca bmw se vor apuca sa dezvolte un alt V10 tinand cont ca il au pe cest motor nou de 4.4 V8 si mai este un 6 litri V12 pe teava pt seria 7. cum un V12 este prea mare pt un seria 5 cel mai probabil va ramane cel de 4.4 v8 sau poate o evolutie a actualului aspirat de 507 cp.

This post has been edited by edit: 08 July 2009 - 21:12

0

#11 User is offline   Pole 

  • Arogant
  • Group: Banned
  • Posts: 8212
  • Joined: 29-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Dreapta colt cu Stanga

Posted 08 July 2009 - 21:21

View PostCiupanezu, on 8/Jul/2009, 20:38, said:

Avantajul este că se poate obţine o putere mult mai mare printr-o simplă resoftare după achiziţie.


ce spui tu este corect, dar care ar fi logica dp-uldv al producatorului ?

inseamna ca numai anumite firme vor fi capabile si "autorizate" sa modifice acel soft... nu imi pot imagina ca resoftarea se poate face de catre oricine.... probabil Hamann si ACS ..sau Alpina... ma intreb daca nu si G power ?

dar tot nu se aduna ceva... :)

eu cred si as tine si un pariu, ca noul m5 nu va avea puterea asta... 550 CP si nici aceasta motorizare :bashwall:

nu prea are sens acest nou model in conditiile expuse in acel articol.

c'mon doar 500 cmc in plus la acelasi V10...PLUS !!! 2 TURBINE !!! si numai 43 de cai "gain"... nu prietene...nu cred asa ceva, cu toate normele de poluare si de bun simt... eu nu pun botul <_< Un banal remap urca M5-M6 actual cu 60 de cai....nu mai zic de supra alimentare (vezi Hurricane de 750 BHP) nope...nu se poate

apoi prostia aia de KERS... Abia face fata in F1, daramite pe un model de serie... nu, ceva pute aici.

This post has been edited by poleposition: 08 July 2009 - 21:26

0

#12 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 08 July 2009 - 21:31

Probabil este foarte greu să respecți normele europene de poluare și să obții o putere foarte mare.

Capabili pot fi mulți oameni de o astfel de modificare.

Vom vedea ce putere va avea..
0

#13 User is offline   alex_maniacu_91 

  • Maniak
  • Group: Contributors
  • Posts: 3911
  • Joined: 05-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW

Posted 08 July 2009 - 21:38

View Postpoleposition, on 8/Jul/2009, 22:21, said:

c'mon doar 500 cmc in plus la acelasi V10...PLUS !!! 2 TURBINE !!! si numai 43 de cai "gain"... nu prietene...nu cred asa ceva, cu toate normele de poluare si de bun simt... eu nu pun botul <_< Un banal remap urca M5-M6 actual cu 60 de cai....nu mai zic de supra alimentare (vezi Hurricane de 750 BHP) nope...nu se poate

Sursele oficial spuneau, cand a aparut X5/X6 M, ca acelasi motor 4.4 V8 de 555 cai va echipa si noile model M5/M6. Automarket cred ca este prost informata :)
0

#14 User is offline   mmneg 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1091
  • Joined: 25-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 08 July 2009 - 21:41

la urma urmei trebuie sa rivalizeze de la egal la egal cu rs6-le de 580 de cai
0

#15 User is offline   aXeL 

  • Master
  • Group: Members
  • Posts: 1140
  • Joined: 09-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 10 July 2009 - 19:18

Motorul si eu zic ca va avea undeva pe la 580 590, chiar daca e 2turbo si 3.0 actual are 300 cp deocamdata asa ca puterea va creste treptat, de la generatie la generatie.
0

#16 User is offline   bimmer E60 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 207
  • Joined: 21-June 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:just bimmers!

Posted 03 August 2009 - 08:01

View PostaXeL, on 10/Jul/2009, 20:18, said:

Motorul si eu zic ca va avea undeva pe la 580 590, chiar daca e 2turbo si 3.0 actual are 300 cp deocamdata asa ca puterea va creste treptat, de la generatie la generatie.



si eu sunt de aceeasi parere...mai ales ca din pacate, M5 a cam ramas in urma fata de concurenti...
0

#17 User is offline   radusky 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 10 August 2009 - 22:33

View Postpoleposition, on 8/Jul/2009, 17:54, said:

bi-turbo pe 5.5 litri V10... foarte putin 550 de cai la configuratia asta, avand in vedere ca actual m5/m6 dezvolta 507 CP din 5 litri V10, dar NATURAL ASPIRAT.

ma asteptam ca noul model M5 sa se apropie mult de performantele G power obtinute pe M5/M6 actual....un 700 CP pe acolo.

apoi sistemul KERS nu cred ca este o ideea tocmai buna, intgeleg ca pune dificultati in F1 pilotilor...



M5 NU E MOTOR ASPIRAT. E BITURBO!
0

#18 User is offline   exxe 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 742
  • Joined: 17-April 08

Posted 10 August 2009 - 22:47

View Postradusky, on 10/Aug/2009, 23:33, said:

M5 NU E MOTOR ASPIRAT. E BITURBO!

Nu mai scrie cu CAPS, mai ales ca nici nu intelegi despre ce e vorba.
0

#19 User is offline   radusky 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 428
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:oradea

Posted 10 August 2009 - 23:25

View Postexxe, on 10/Aug/2009, 23:47, said:

View Postradusky, on 10/Aug/2009, 23:33, said:

M5 NU E MOTOR ASPIRAT. E BITURBO!

Nu mai scrie cu CAPS, mai ales ca nici nu intelegi despre ce e vorba.


ESTI LA OBIECT! ok
0

#20 User is offline   cipresu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 217
  • Joined: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:micul paris
  • Interests:boardin

Posted 11 September 2009 - 17:30

se poate scoate mult mai mult din motorul ala. scoti 300 de cai din 2l in wrc... bine ... nu intra consumul in calcul :)
0

Share this topic:


  • 24 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro