Jump to content

Noul M5


Rares_CJ

Recommended Posts

Pacat ca nu a luat vantul prelata de tot :twoup: , asistam la prima lansare oficiala facuta in lipsa sefilor si a presei din istoria BMW.

 

Oricum BMW M5 are statutul de VIP adevarat nici la WC nu poate merge ca e vanat de paparazzi.

Nu este vanat neaparat pentru ca este M5 ci pentru ca nu este inca lansat pe piata. Toate masinile camuflate sunt "vanate".

Link to comment
Share on other sites

Pacat ca nu a luat vantul prelata de tot :twoup: , asistam la prima lansare oficiala facuta in lipsa sefilor si a presei din istoria BMW.

 

Oricum BMW M5 are statutul de VIP adevarat nici la WC nu poate merge ca e vanat de paparazzi.

Nu este vanat neaparat pentru ca este M5 ci pentru ca nu este inca lansat pe piata. Toate masinile camuflate sunt "vanate".

 

Ce parere aveti de filmuletul asta:

Ce BMW "street car" il poate "face"?
Link to comment
Share on other sites

sa "faca" pe cine? :twoup:

Probabil ca se refera la S65 AMG care le impacheteaza pe restul la acceleratie.Dar cum s-a mai spus Mercedes accelereaza dar cand vine vorba de curbe , de handling si-o fura rau de la BMW.Oricum S65 sare de 200 000 euro , cand va face si BMW ceva la suma asta sunt sigur ca va fi mai sportiva ca S65-ul.

Link to comment
Share on other sites

sa "faca" pe cine? :twoup:

Probabil ca se refera la S65 AMG care le impacheteaza pe restul la acceleratie.Dar cum s-a mai spus Mercedes accelereaza dar cand vine vorba de curbe , de handling si-o fura rau de la BMW.Oricum S65 sare de 200 000 euro , cand va face si BMW ceva la suma asta sunt sigur ca va fi mai sportiva ca S65-ul.

Eu nu vreau sa transform discutia asta intr-un versus, dar cred ca stim cu totii ca Mercedes-Benz este axat pe confort, iar BMW pe sportivitate.

Niciodata un AMG nu va vi mai sportiv decat un M, si niciodata un M nu va fi mai confortabil, fiabil si luxox decat un AMG (CL 63/65 AMG, S 63/65 AMG, iar lista poate continua).

Apropo, un S 65 AMG nou poate sa depaseasca 250.000 Euro.

Edited by shoot3r90
Link to comment
Share on other sites

S65 AMG este efectiv o racheta, o racheta de lux pe deasupra. sunt niste filme pe youtube cu racheta versus diferite masini cu veleitati sportive. daca aveti dubii ca acest model este axat pe confort in detrimentul sportivitatii, macar de curiozitate dati search acolo si luati-va punga de popcorn. mie nu-mi plac Mertzanele, cu exceptia celor din anii '80 pana in '90, insa asa ceva nu am vazut pana acum.

 

 

ce cuplu poate sa aiba, insa CCR nu are concurent:

 

Edited by Piratu'
Link to comment
Share on other sites

Oho si e vechiul S65 , la vremea lui era cel mai puternic sedan din lume.Incredibil cum fuge sufrageria aia pe roti.

Da CCR-urile au iesit cele mai tari si la Top Gear.Ma uitam pe mobile se vand cu 1.4 - 1.5 mil euro. Supercar clar.

Edited by bitz
Link to comment
Share on other sites

S65 AMG este efectiv o racheta, o racheta de lux pe deasupra. sunt niste filme pe youtube cu racheta versus diferite masini cu veleitati sportive. daca aveti dubii ca acest model este axat pe confort in detrimentul sportivitatii, macar de curiozitate dati search acolo si luati-va punga de popcorn. mie nu-mi plac Mertzanele, cu exceptia celor din anii '80 pana in '90, insa asa ceva nu am vazut pana acum.

 

 

ce cuplu poate sa aiba, insa CCR nu are concurent:

 

S 65 AMG este o masina capabla sa te poarte ca in puf, dar si o masina cu care poti merge pe circuit.

Cand spun ca Mercedes-Benz este axat pe confot, am dreptate. Confortul Mercedes-urilor, nu consta doar in suspensii, ci si in multe alte lucruri, ca de exemplu felul in care schimba vitezele. Un AMG schimba vitezele mai lin decat un M, chiar si cand este pe Sport. De fapt asta este un lucru care nu-mi place la M: felul in care schimba vitezele...este mult prea brutal pentru mine !

Un motor de AMG are cuplul MULT mai mare decat un motor de M. De altfel motoarele AMG sunt renumite pentru cuplul enorm (1200 Nm la motorul 6.0 V12 biturbo, limitat electronic la 1000 Nm) si pentru fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

aca aveti dubii ca acest model este axat pe confort in detrimentul sportivitatii

 

Sportivitatea nu inseamna doar acceleratie in linie dreapta. Daca pui S65 circuit este lasat in urma de masini cu mai putini cai , de ex porche 911.

 

AMG 65 are mai mult cuplu, si evident sprint mai bun decat m-urile pt ca sunt twin-turbo. Pune aftermarket twin-turbo pe m5/m6 (spre exemplu de la Gpower ) si nu sta vreun mert 65amg in fata.

 

Se va vedea acest lucru cu noul M5, care probabil resoftat va fi undeva la 750-800 de cai.

Noul m5 as fii preferat sa aiba motor aspirat similar cu cel de pe 458 italia , v8 4.5 litri 9000rpm si 570cai .

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Sportivitatea nu inseamna doar acceleratie in linie dreapta. Daca pui S65 circuit este lasat in urma de masini cu mai putini cai , de ex porche 911.

Evident ca este lasat in urma, ca doar nu poti compara o masina de 2 tone si ceva cu una de 1 tona si ceva. Compara un S 65 AMG w211 cu un 760Li f01/f02, sa vezi cum ii miroase gazele 760-ul la Benz.

AMG 65 are mai mult cuplu, si evident sprint mai bun decat m-urile pt ca sunt twin-turbo. Pune aftermarket twin-turbo pe m5/m6 (spre exemplu de la Gpower ) si nu sta vreun mert 65amg in fata.

Stock nu, dar un Brabus sigur ii sta...ii cam miroase gazele de V12 un G Power la un Brabus.

Se va vedea acest lucru cu noul M5, care probabil resoftat va fi undeva la 750-800 de cai.

Dintr-o resoftare mi se pare cam multi cai. Tie nu ?

Cel mai rapid sedan de lux din lume la ora actuala este Brabus SV12 R Biturbo 800...800 CP, 1420 Nm, 0-100 km/h in 3.9 secunde, 0-200 km/h in doar 10.3 secunde.

Link to comment
Share on other sites

Exact ce zicea un coleg mai sus... : "Sportivitatea nu inseamna doar acceleratie in linie dreapta. Daca pui S65 circuit este lasat in urma de masini cu mai putini cai , de ex porche 911." - foarte corect :twoup:

Sportivitatea e pe curbe, etc...cel mai putin in linie dreapta...

Link to comment
Share on other sites

Stock nu, dar un Brabus sigur ii sta...ii cam miroase gazele de V12 un G Power la un Brabus.

CLS brabus rocket (echivalent ca pret si caroserie) are performante mai slabe decat noul Gpower RR de 800 de cai. Asa ca benz miroase gazele.

Probabil ca Brabus SV12 R Biturbo e mai rapid pana la 200km/h avand cuplu mai mare, dar dupa 300 se duce mai tare Gpower-ul. Mai ales ca bmw-ul e mult mai usor si clar cu handling mai bun. Degeaba ai 1000 de cai daca ii pui doar in linie dreapta.

Edited by dvdcore
Link to comment
Share on other sites

Evident ca este lasat in urma, ca doar nu poti compara o masina de 2 tone si ceva cu una de 1 tona si ceva. Compara un S 65 AMG w211 cu un 760Li f01/f02, sa vezi cum ii miroase gazele 760-ul la Benz.

A fost la Top Gear S63 AMG vs 750Li si BMW-ul a fost cu o secunda mai rapid pe circuit. Un CL 65 AMG a fost cu 2 secunde mai rapid decat 760Li, dar a mers pe uscat, nu pe ud ca BMW-ul. Poate ca S65 AMG ar fi mai rapid, dar la BMW mai poti imbunatati puterea/cuplul la motor... la S65 deja e limitat. Si oricum astea nu-s masini pentru circuit, sunt facute sa mearga linistite cu 200-250 pe autostrada.

 

Stock nu, dar un Brabus sigur ii sta...ii cam miroase gazele de V12 un G Power la un Brabus.

Nu e niciun Mercedes pe lumea asta, nici macar editiile speciale gen Stirling Moss ale SLR-ului care sa atinga 372 Km/h cat a atins G Power-ul. Sunt o mana de masini care pot sa atinga sau sa depaseasca viteza asta.... si sunt din categoria Koenigsegg si Bugatti, nu Mercedes Benz.

 

Dintr-o resoftare mi se pare cam multi cai. Tie nu ?

Chiar nu mi se pare. Daca dintr-un RS6 cu motor de 5 litri si 2 turbine, 580 cai se obtin 750 cai de ce nu si dintr-un motor BMW cu 2 turbine?

 

Cel mai rapid sedan de lux din lume la ora actuala este Brabus SV12 R Biturbo 800...800 CP, 1420 Nm, 0-100 km/h in 3.9 secunde, 0-200 km/h in doar 10.3 secunde.

Cel mai rapid sedan din lume este G-Power M5 Hurricane RR

0-200 in 9,5 secunde si 0-300 in 25.8 secunde plus viteza maxima de care ziceam, 372 Km/h.

Link to comment
Share on other sites

Stock nu, dar un Brabus sigur ii sta...ii cam miroase gazele de V12 un G Power la un Brabus.

CLS brabus rocket (echivalent ca pret si caroserie) are performante mai slabe decat noul Gpower RR de 800 de cai. Asa ca benz miroase gazele.

Probabil ca Brabus SV12 R Biturbo e mai rapid pana la 200km/h avand cuplu mai mare, dar dupa 300 se duce mai tare Gpower-ul. Mai ales ca bmw-ul e mult mai usor si clar cu handling mai bun. Degeaba ai 1000 de cai daca ii pui doar in linie dreapta.

Brabus SV12 R Biturbo 800 ajunge la 350 km/h (limitat electronic bineinteles), si este cel mai puternic si rapid sedan de lux din lume la ora actuala.

Sursa: http://www.motorstory.ro/2010/10/brabus-a-...e-lux-din-lume/

Apropo, Brabus Rocket are ceva ani de cand este pe lansat !

Edited by shoot3r90
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.