Jump to content

probleme cu inchiderea centralizata


oli

Recommended Posts

salut,

de o vreme citesc si eu post-urile voastre de aici si m-au ajutat sa inteleg unele chestii. acum am o problema si poate aveti vre-un raspuns..aleator nu mai functioneaza deschiderea centralizata. nici din telecomanda nici din butonul de pe consola de mijloc. adica se inchide masina dar nu se mai deschide decit dupa mai multe incercari. am avut aceeasi problema toamna trecuta dar peste iarna nu a mai aparut si acum de cind s-a incalzit vremea a aparut din nou. daca aveti ceva sugesti cu ce ar putea fi va rog raspundeti-mi...

BMW 318i 2000

 

merci

Link to comment
Share on other sites

una din cauze ar putea fi un cumul de factori...

la mine nu a mai mers inchiderea din buton de pe consola pentru ca s-a rupt o ureche la suportul de plastic de pe consola(dedesubt, cel care tine mufa legata de buton) iar din cheie n-a mai mers pt ca era acumulatorul descarcat ( am luat cealalta cheie cu telecomanda, n-am facut nimic celei cu acumulatorul dus... )

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
au revenit simptomele. aceleasi. e foarte ciudat ca numai cind vine toamna incepe si o tine pana in primavara. vara e perfect..nici o problema...daca mai aveti ceva idei despre ce ar putea fi problema ziceti aici

 

merci

134998[/snapback]

 

a aparut si la mine in vara aceiasi chestie... eu cred ca e un contact imperfect... o lipitura siurea... o sa vad...

Link to comment
Share on other sites

Oli... si eu am aceeasi problema si cred ca nu numai eu... Explicatia mea (nu stiu cat de corecta) e ca acumulatorul ala din cheie imbatraneste si nu mai tine curentul cum trebuie. In acelasi timp drumurile scurte in care cheia nu are timp sa se incarce cum trebuie in contact fac respectiva cheie sa nu fie incarcata ca lumea. Acesti doi factori, cumulati cu temperatura scazuta din mediu rezulta in descarcarea prematura a acumulatorului.

 

My two cents...

Link to comment
Share on other sites

Oli... si eu am aceeasi problema si cred ca nu numai eu... Explicatia mea (nu stiu cat de corecta) e ca acumulatorul ala din cheie imbatraneste si nu mai tine curentul cum trebuie. In acelasi timp drumurile scurte in care cheia nu are timp sa se incarce cum trebuie in contact fac respectiva cheie sa nu fie incarcata ca lumea. Acesti doi factori, cumulati cu temperatura scazuta din mediu rezulta in descarcarea prematura a acumulatorului.

 

My two cents...

135077[/snapback]

 

e, nu-mi place da te contrazic...:blink: eu am sistemul de alarma propriu pus in paralel cu cel al masinii... cu alte cuvinte pot inchide masina din cheie sau din telecomanda alarmei si invers... datorita acestui lucru am tras concluzia ca problema este la un sistem comun pentru ambele comenzi, mai exact in modulul de inchidere centralizata a masinii... nu stiu unde e ala si cum arata dar mi-am propus ca in zilele urmatoare sa merg la un electrician sa vad ce fac cu el... uneori am motorul pornit si apas pe butonul de deschidere si nimic... cheia nu are nici o legatura ptr ca e in contact si motorul merge u stationand...:)

Edited by crisjohn
Link to comment
Share on other sites

Ok... deci iti face la fel si cu cheia si cu telecomanda de la alarma?!?? aceasi figuri? daca e asa, e clar ca explicatia pe care mi-am dat-o eu e gresita...

 

Sa ne anunti si pe noi daca si mai ales cum ai rezolvat.

135087[/snapback]

 

din pacate face asa cu orice chiar si cand sunt in masina si folosesc butonul...:) haios e cu telecomanda alarmei care anuleaza alarma si da semnalul la usi dar nu se deschide nimic...:) si utie asa ma vezi pe mine, cu ditamai BMW-ul, ca deschid usa de la sofer cu cheia si apoi trag de inchizatoarea interioara a usii din dreapta sa urce si fata mea... am patit-o de cateva ori si sper ca in weekend sau oricand alta data sa am timp de remediere... am vorbit cu un electrician si omul mi-a zis ca e posibil sa fie de la un contact imperfect mai ales ca chestia asta se manifesta uneori cu insistenta dupa care luni de zile nu are nimic... am incercat s-o corelez cu temperatura, cu kilometrii mersi sau orele de stationare si nimic nu explica problema asa incat o sa merg la electrician... si eu cred ca e un contact imperfect si gata...:) in cel mai rau caz e calculatorul care s-o fi saturat de figurile mele :blink:

Link to comment
Share on other sites

salut,

de o vreme citesc si eu post-urile voastre de aici si m-au ajutat sa inteleg unele chestii. acum am o problema si poate aveti vre-un raspuns..aleator nu mai functioneaza deschiderea centralizata. nici din telecomanda nici din butonul de pe consola de mijloc. adica se inchide masina dar nu se mai deschide decit dupa mai multe incercari. am avut aceeasi problema toamna trecuta dar peste iarna nu a mai aparut si acum de cind s-a incalzit vremea a aparut din nou. daca aveti ceva sugesti cu ce ar putea fi va rog raspundeti-mi...

BMW 318i 2000

 

merci

83080[/snapback]

 

ma Oli eu zic ca s-a suparat pe tine si vrea sa te izoleze..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema am avut-o si eu !

 

Cand am vrut intr-o zi sa plec de la servici, masina nu vroia sa se mai deschida din telecomanda. Am fost nevoit sa dezactivez alarma. Initial am crezut ca e bateria de vina (Toshiba alcalina), am cumparat una Sony (tot alcalina), am instalat alarma pe masina (acasa) si a mers.

Cand sa plec de la servici, spre casa, iar nu a vrut sa mai mearga. Am crezut ca o fi fost bateria proasta, ca am dat vreo 27.000 lei pe ea, in detrimentul unei baterii Fuji de 90.000 lei ! :)

Asa ca am cumparat alta baterie: Varta Alkaline! Acelasi rezultat.

Aveam deja 3 baterii, bune. Am crezut apoi ca de vina este telecomanda sau alarma. Nu erau nici ele de vina.

 

Adica, era alarma ! In sensul ca se activa optiunea Anti-Scan !

De ce se activa ? Simplu !

Eu lucrez in media, mai exact in televiziune, iar antenele de emisie-receptie nu se afla pe cladire, ci in curtea televiziunii unde sunt parcate si masinile !

Bineinteles, ca la multitudinea de frecvente, unele probabil, foarte apropiate de frecventa pe care lucreaza alarma, aceasta a crezut ca este scanata pentru a i se gasi frecventa de lucru, si atunci activa Anti-Scan-ul iar alarma se bloca si nu mai raspundea nici la telecomanda (frecventele parazite fiind inca prezente).

Cum mi-am dat seama ?

Pai, mi-am adus aminte ca exact in ziua cand a aparut problema, mi-am schimbat locul de parcare in curtea televiziunii iar masina nu o puteam deschide din telecomanda (de inchis mergea ! ) intre orele 17.00 si 1.00 (atunci sunt folosite cel mai intens antenele : meciuri in direct, corespondente pentru stiri, transmisii in direct, etc).

Asa ca, acum imi parchez masina la distante mai mari fata de antenele satelit. :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca ar putea fi de la asta... am mentionat ca alarma se dezactiveaza (imi da faruri masinuta si bipaie) dar usile nu se descuie... uneori sunt in masina si folosesc butonul de deschidere centralizata si tot nu merge... acolo nu e radio nimic, ca sa zic asa... dupa cum am zis se intampla aleator la utilizarea telecomenzii de la alarma sau cea de pe cheie si nu am explicatie clara...
Link to comment
Share on other sites

aceeasi problema o am si eu :blink:( dar la mine e mult mai acuta...adik nu se mai deskide deloc din telecomanda, cand apas pe butonul de deskidere...se aprind luminile din interior,tot frumos se aude si click-ul acela cum ca s-ar fi deskis suile..., dar usile tot inchise raman :)(. Nu se poate skimba inchiderea centralizata cu totul?
Link to comment
Share on other sites

La tine Sorin7650, e posibil sa fi dat jos una din fetele de usi de pe fata, iar butonul de blocare al usii (ala care se ridica cand deschizi usa), sa frece in inelul lui.

Asa am patit si eu, cand am dat jos fata de usa de pe dreapta fata.

Nu am pus-o bine, si imi atingea butonul de blocare al usii de inelul prin care trece.

Cand inchideam masina, era totul ok, dar cand vroiam sa o deschid din telecomanda, se deschideau toate usile, mai putin aia din dreapta fata.

Si pentru ca aia nu se deschidea, automat se inchideau si celelalte.

Trebuia sa incerc de vreo 2-3 ori !

 

Incearca sa desurubezi butoanele de plastic, si sa lasi doar sarma.

Inchide masina si incearca sa o deschizi, asa o sa vezi daca e din cauza lor !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.