Jump to content

De unde cumparam masiniSH ?


slacker

De unde cumparam o masina SH ?  

836 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sunt masini in germania cu 600.000-800.000 cu carte service la zi. Dar nu am prea vazut BMW (in general nu sunt multe bmw-uri taxi; multe vw, mercedes). Nu vreau sa fiu rautacios dar rezista mai bine motoarele. Pe vwforum e un topic cu cei mai multi km si sunt o gramada care fac naveta germania-romania si au un nr. impresionant de km. Si ma gandesc ca si un bmw poate sa ajunga "milionar" <_< daca se straduieste un pic.

 

stiu pe cineva care are 700.000 km cu un 320D .i-am luat-o la o tura si masina merge BINE ! :)

Link to comment
Share on other sites

Sper sa ajunga si al meu macar la 250.000 km (nici atat nu cred ca ajung sa fac). E46 cumva?

 

Azi cel mai tare pe autoscut e un mercedes cu 700.000km si un VW T5 cu ~600.000; La BMW cel mai mult are un serie 5 525 / 98 373.000km

 

Am vazut masini care nu au culoare de taxi si au 300-400.000 km si nu au interiorul uzat (chiar am remarcat un interior de bmw la care scaunele de piele aratau f. bine - doar la volan se vedea uzura). Deci ar putea fi usor masluite la o adica.

http___www.autoscout24.de_Details.pdf

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Stiu foarte bine ce am vazut. Si alte trei persoane au vazut acelasi lucru (asta in eventualitatea in care nu mai stiu eu cifrele asa de bine)....SF = minciuna sfruntata (probabil). Ai dreptate nu erau un milion....ci un milion patruzeci si sapte km (my mistake).

 

Nu am sustinut neaparat ca nu poate ajunge un BMW la 1 mil km ci doar ca, cheia odata bagata in contact isi sincronizeaza km cu cei din bord. In cazul prezentat de tine ori cheia/contactul avea o defectiune ori nu s-a circulat cu cheia respectiva. Imi cer scuze daca te-am ofensat cu ceva.

Link to comment
Share on other sites

Argumente?

 

mercu nu trage maxim din motor asa cum face bmw, de aia au si mai putini cai la motoarele obisnuite...2.0 ,3.0....cred ca stiu si ei ca prin remapare ar obtine mai multi cai , dar nu o fac, probabil pt a fi masina mai fiabila, zic si eu...acu voi stiti mai bine...

 

 

 

 

brabus, bmw , a ramas in urma, a iesit si din F1, e clar ca are probleme, le mergea mult mai bine pana sa vina handicapatu ala sa deseneze masini japoneze cu nari si sigle de bmw si ceasuri de logan...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

mercu nu trage maxim din motor asa cum face bmw, de aia au si mai putini cai la motoarele obisnuite...2.0 ,3.0....cred ca stiu si ei ca prin remapare ar obtine mai multi cai , dar nu o fac, probabil pt a fi masina mai fiabila, zic si eu...acu voi stiti mai bine...

Nici BMW nu scoate maxim dintr-un motor, asta ar insemna ca fiabilitatea sa fie la pamant.

 

 

 

brabus, bmw , a ramas in urma, a iesit si din F1, e clar ca are probleme, le mergea mult mai bine pana sa vina handicapatu ala sa deseneze masini japoneze cu nari si sigle de bmw si ceasuri de logan...

 

Nu cred ca iesirea din F1 inseamna ca BMW o duce rau.

Este mai degraba o regandire a politicilor de investitii.

Probabil ca si-au dat seama ca BMW-urile nu sunt cumparate pentru rezultatele echipei BMW Sauber.

Link to comment
Share on other sites

, dar ca tehnica si performante bmw inca este de neegalat.

 

 

Sigur ca da.Ferrari le-a dat fum. :)

 

motorul de mercedes duce mai mult decat motorul de bmw.

 

 

Asta este clar.

BMW-ul este in general cumparat pentru imagine de cei care nu si-l permit.Din cauza asta motoarele au de suferit, filtrele sunt spalate, sondele lambda si catalizatoarele scoase, EGR-ul infundat,...

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Asta este clar.

BMW-ul este in general cumparat pentru imagine de cei care nu si-l permit.Din cauza asta motoarele au de suferit, filtrele sunt spalate, sondele lambda si catalizatoarele scoase, EGR-ul infundat,...

 

Companiile de taxi trebuie sa aiba un argument pentru care prefera mercedes, vw si mai putin BMW.

Si anume costurile de exploatare (mai exact spus aleg masinile mai ieftin de intretinut pe termen lung)

 

La o flota de 50 sau 100 de masini daca te costa servicarea cu 30% mai mult deja pierzi niste zeci de mii de euro anual.

 

Ca o fi motorul sau articulatiile - habar nu am; si nici nu ma intereseaza. Dar pe undeva BMW are hibe care se traduc in costuri mari de exploatare (motiv pentru care este evitat). Pentru o bunicuta care face 150.000 km in 20 de ani conteaza mai putin. Pentru un taxi care face 500.000 km in 4-5 ani conteaza.

 

Am cautat pe mobile masini cu km multi peste 2004;

VW are 2 masini cu peste 1.000.000 km

mercedes are 2 cu 500.000 km

BMW are cel mai mult 344.000 km

 

Concluziile sunt 2:

Se pot cumpara masini din germania de 5 ani cu peste 1.000.000 km

BMW-ul este evitat de firmele sau companiile de taxi care fac multi km.

post-9166-1249160386_thumb.jpg

post-9166-1249160396_thumb.jpg

post-9166-1249160592_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Companiile de taxi trebuie sa aiba un argument pentru care prefera mercedes, vw si mai putin BMW.

Si anume costurile de exploatare (mai exact spus aleg masinile mai ieftin de intretinut pe termen lung)

 

 

Mercedesul este mai fiabil.Cei de la BMW au sarit calul.Deoarece vor sa fie in frunte cu tehnologia complica masinile la maxim, dar nu o fac cu cap.Se merge pe principiul, sa vedem ce se intampla.

Costurile de exploatare la un BMW sunt mari.

Multi prefera insa sa conduca un BMW desi nu au ban de un suc, vorba aia.

BMW-ul nu face masini rele, asta este clar, insa daca nu sunt intretinute corespunzator(bani multi) devin un cosmar.

Pentru unii insa conteaza mai mult imaginea, nu se fac de ras cu o Dacie, prefera un cazan de BMW care este reparat cu piese de la donatii.Atata timp cat nu dispare sigla totul este ok. :)

Link to comment
Share on other sites

In momentul de fata nu exista concurenta directa intre ferrari si bmw. Nu lupta pentru acelasi segment de clasa.

 

 

Bineinteles ca nu sunt in acelasi segment, asta era la mintea cocosului.

In F1 insa, au fost in acelasi segment si nu au facut nimic.

 

Ce se intampla in astfel de competiti nu are nici o legatura cu masinile de strada.Tine minte inainte sa vina Jean Todt ca ferrari erau distrusi de masinile WILIAMS RENAULT. Sau in WRC masinile citroen sunt imbatabile dar pentru vanzare nu existra nici macar o versiune cu integrala .

 

Legat de km , mie nu mi se pare potrivit sa faci taximetrie cu un bmw din urmatoarele considerente : este o masina rigida , si are dimensiuni interioare mai mici decant concurentii directi.

Link to comment
Share on other sites

Legat de km , mie nu mi se pare potrivit sa faci taximetrie cu un bmw din urmatoarele considerente : este o masina rigida , si are dimensiuni interioare mai mici decant concurentii directi.

 

Am vazut cateva E46 si E39 (chiar si E34) in Berlin anul trecut. Nu sunt potrivite la noi sa faci taximetrie unde drumurile sunt praf, insa la ei, cu tot asfaltul parca este cauciucat (cred ca chiar este de fapt) si toata canalizarea pe trotuare, se poate face taximetrie si cu Ferrari Enzo (cam deplasata comparatia dar s-a inteles la ce ma refer).

Edited by lucianpurdescu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.